Met snelle stappen en haar tas op haar rug liep ze naar beneden. ''Mag ik gaan papa?''. Kritisch bekeek hij haar van top tot teen. ''Goed, maar later ook vrolijke kleuren dragen.''.''Ja, ik heb een hele tas bij papa.''. Nu was ze weer gevoelloos. Zo deed ze altijd bij hem behalve als hij zei dat ze in haar personage moest komen. ''Oke, ik zie je later.''. Hij drukte een kus op haar voorhoofd, wat hij normaal nooit deed, behalve bij de kerk. ''Oke , doei papa. Als ik weer naar huis mag kom ik wel weer op bezoek.'' . Het was eigenlijk een leugen, het liefst was ze niet meer bij hem maar ze moest het zeggen , misschien liet hij haar anders niet gaan. ''Oke , doei.'' was het enige wat hij nog zei en draaide zich toen op. Ook zij draaide zich om. Ze opende de deur en voelde al de vrijheid aan, ze mocht gaan en staan waar ze wou. ''Doei.'' zei ze nog snel ookal wist ze dat haar vader niet meer oplette. Gisteren had ze al afscheid genomen van haar broertje, zusje en moeder. Vandaag ging ze. Nu zou ze naar de plek gaan waar Joko was en daarnaar zou ze rondvliegen op zoek naar andere 'strijders'.