De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mioux-leeuwenrijk

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Mioux-leeuwenrijk Empty
BerichtOnderwerp: Mioux-leeuwenrijk   Mioux-leeuwenrijk Icon_minitimevr okt 15, 2010 11:55 am

Mioux is een klein dorpje. het is gebouwd rond een van de grootste pleinen in de omgeving. Elke dag is er wel een markt en iedere 5 dagen word die afgebroken en een nieuwe opgebouwd. Er is nooit met zekerheid te zggen wat voor een markt er nu precies staat, soms is het half half aangezien sommige kramen van de vorige arkt nog aanwezig zijn. Er is geen enkel schema van welke markt waneer is, maar je begrijpt wel dat er 's winters dus geen bloemenmarkt is. 80% van de gebouwen is een herberg of hotel in verband met de honderden kooplui die erheen komen om op de markt te staan.

persone: geen limiet
Draken: mag,maar die kunnen aleen als ze kleiner kunnen worden/zijn als een kip. anders blijven z maar op de daken van de huizen en herbergen aan de randvan het plein.
Regels : Absoluut niet vechten
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Mioux-leeuwenrijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mioux-leeuwenrijk   Mioux-leeuwenrijk Icon_minitimevr okt 15, 2010 11:58 am

Lizzy parkeerde Rima op het dak van een herberg en klom van diens rug. Ze sprongvan het dak en wenkte pixis ten teken dat hij haar moets volgen. Ze liep een straatje in en wrikte met haar mes een steen uit de muur Daarachter was een holle ruimte met een paar buidels geld erin "Mijn potjevoornoodgevallen" ze glimlachte en pakte een van de buidels. Ze controleerde of alles er nog in zat en deed de steen weer op zijn plek. Ze glimalchte naar Pixis en pakte zijn hand. Ze deed de buidel in een van haar broekzakken en liep de markt op. Het was weer een geweldige mengelmoes van vanalles en nog wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 07-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling

Mioux-leeuwenrijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mioux-leeuwenrijk   Mioux-leeuwenrijk Icon_minitimevr okt 15, 2010 12:19 pm

Pixis keek zijn ogen uit. Dit was wel wat anders dan zijn eigen dorp. Daar was maar één keer per maand een markt. "En waar gaan we eerst heen?" vroeg hij aan Eliza. "En accepteren ze hier eigenlijk Tweelinggeld?" Hij wist niet of ze overal met dezelfde munt betaalden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Mioux-leeuwenrijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mioux-leeuwenrijk   Mioux-leeuwenrijk Icon_minitimevr okt 15, 2010 12:25 pm

Ze knikte "het leeuwenrijk is het land van de handel, dus ze accepteren zels goederen als ruilmiddel" Ze keek in een kraampje met pijlen en bekeek de punten voor ze weer verder liep. Ze keek in een kraampje met kleding en dacht even na. Ze kocht de lange haarlinten toch met een zilveren munt met een gat erin in de vorm van een leeuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 07-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling

Mioux-leeuwenrijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mioux-leeuwenrijk   Mioux-leeuwenrijk Icon_minitimevr okt 15, 2010 12:33 pm

Pixis zag van alles. Maar hij wist niet of hij iets moest kopen. Hij zou zometeen trakteren op een ijsje. En misschien zou hij op zoek gaan naar een paar bontlaarzen. Dan kon hij stiller door het bos sluipen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Mioux-leeuwenrijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mioux-leeuwenrijk   Mioux-leeuwenrijk Icon_minitimevr okt 15, 2010 12:42 pm

Lizzy grijnsde naar Pixis. Inmiddels liep ze al met 5 papieren tassen vol spullen, de buidel was nog niet eens halfleeg. Ze dook op een volgend kraam. Ze kocht een aantal dolken en nieuwe pijlen voor haar boog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 07-10-10
Leeftijd : 28

Mioux-leeuwenrijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mioux-leeuwenrijk   Mioux-leeuwenrijk Icon_minitimevr okt 15, 2010 1:02 pm

Pixis keek naar Eliza en hoe ze pijlen kocht. Zelf kocht hij nooit bogen of pijlen. Het voelde veel beter aan als hij het zelf maakte. Hij snapte maar niet waarom meisjes zo van winkelen hielden. Het was een drukte van jewelste. Hij werd er claustrofobisch van. Hij voelde hetzelfde als in Betar. Geef mij maar het bos, dacht hij. In een kraam verderop zag hij een paar bontlaarzen. Hij liep er naar toe. Ze waren zwart, met zacht zolen. Dat zou niet opvallen in een bos. Maar hij kocht ze niet. Hij hield het bij zijn eigen schoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gita
Level 1
Gita


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 14-10-10

Mioux-leeuwenrijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mioux-leeuwenrijk   Mioux-leeuwenrijk Icon_minitimevr okt 15, 2010 1:06 pm

Lizzy wurmde zich, door de massa heen naar Pixis "Oke, ik heb nu wel genoeg, meer kan ik niet dragen" ze gliamlchte naar hem en wurmde zich naar de rand van de menigte en klom weer op het dak, naar de draken. de tassen deed e in de tas die om rimas nek hing. Alle zes de tasjes pasten erin en lizzy klom glimlachend op Rma "En nu naar een mooi bos, jij mag kiezen"

weet je dat ik zelf ook niet weet waarom meisjes eigelijk zo veel van shoppen houden,maar het IS wel zo, we houden van SHoppen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 07-10-10
Leeftijd : 28

Mioux-leeuwenrijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mioux-leeuwenrijk   Mioux-leeuwenrijk Icon_minitimevr okt 15, 2010 1:10 pm

"Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ons herstelde bos er nu uitziet," zei Pixis. "Ik ben er nogal lang niet meer geweest. Of heb jij daar geen zin in? Want dat kan ik me goed voorstellen." Dat was een plek die veel zou herrineren aan William, maar misschien was het ook wel goed voor haar om daarheen te gaan. Hij klom op Ceyx en ze stegen op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Mioux-leeuwenrijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mioux-leeuwenrijk   Mioux-leeuwenrijk Icon_minitimevr okt 15, 2010 1:17 pm

Lizzy knikte "Ik vind het best hoor" ze gliamlchte vrolijk en zij en Rima rende achter de draak en de jongen aan. Ze dacht aan de tijd dat alles nog veel simpeler was in haar leven en gliamlchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mioux-leeuwenrijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mioux-leeuwenrijk   Mioux-leeuwenrijk Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mioux-leeuwenrijk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: