De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bruidboutiek Miracle Marriage

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Bruidboutiek Miracle Marriage Empty
BerichtOnderwerp: Bruidboutiek Miracle Marriage   Bruidboutiek Miracle Marriage Icon_minitimeza okt 23, 2010 10:51 pm

Deze bruidsboetiek hangt vol met allerlei verschillende jurken, maar de hoofdkleur is wit. Alles wordt zelf gemaakt en op maat en hij is niet eens heel erg duur. Ze zijn er erg vriendelijk en de eigenaresse helpt je het liefste zelf, zeker de onbekende klanten. De baas heet Sophia en is een vrouw in de vijftig die erg vriendelijk en modebewust is.

Regels: Niet vechten enz.
Rang: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Bruidboutiek Miracle Marriage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bruidboutiek Miracle Marriage   Bruidboutiek Miracle Marriage Icon_minitimeza okt 23, 2010 10:53 pm

Pandora knikte. 'Is goed.' zei ze en ze liep naar het boetiekje. In de etalage zag ze al veel mooie jurken dus was ze heel benieuwd naar binnen. Ze had een goed gevoel deze zaak. Zeker omdat de eigenaresse gelijk naar hen toe kwam en zichzelf voorstelde als Sophia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Bruidboutiek Miracle Marriage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bruidboutiek Miracle Marriage   Bruidboutiek Miracle Marriage Icon_minitimeza okt 23, 2010 10:54 pm

Katniss glimlachte naar Sophia en keek de zaak rond. Wat veel prachtige jurken hingen hier zeg. Ze keek haar ogen uit, maar toen zei ze op een rustige toon tegen Sophia:"Wij zoeken een bruidsjurk voor mijn vriendin hier." Ze zei maar vriendin, omdat ze geen lastige vragen wou, en kersverse bruidjes vaak een vriendin meenamen om een jurk uit te zoeken. "Wat is uw advies?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Bruidboutiek Miracle Marriage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bruidboutiek Miracle Marriage   Bruidboutiek Miracle Marriage Icon_minitimeza okt 23, 2010 10:58 pm

Pandora glimlachte. E Sophia loodste ze mee. 'We hebben veel verschillen. Welke kleur wil je? En hoelang?' 'Het liefste wit en lang, dat is mooier. Maar ik wil ook een korte jurk passen, even kijken hoe die staat.' gaf Pandora als antwoord. Ze glimlachte toen Katniss vriendin zei en vond dat ook helemaal niet erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Bruidboutiek Miracle Marriage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bruidboutiek Miracle Marriage   Bruidboutiek Miracle Marriage Icon_minitimeza okt 23, 2010 11:08 pm

Katniss glimlachte toen Sophia precies de jurk pakte die zij mooi had gevonden voor Pandora. Zo slecht was haar kledingkeus dus niet, blijkbaar. Ze loodste Pandora samen met de jurk het pashokje in. Nou maar hopen dat hij mooi zou staan, en zou passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

Bruidboutiek Miracle Marriage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bruidboutiek Miracle Marriage   Bruidboutiek Miracle Marriage Icon_minitimeza okt 23, 2010 11:10 pm

Pandora glimlachte en deed snel haar kleren uit en schoot in de jurk. 'Kan iemand mij even helpen met de rits?'vroeg ze in het niets. Omdat hij aan de achterkant zat. Ze liep alsvast het pashokje uit en was erg benieuwd naar wat ze er van vonden. Ze glimlachte nog steeds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Bruidboutiek Miracle Marriage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bruidboutiek Miracle Marriage   Bruidboutiek Miracle Marriage Icon_minitimeza okt 23, 2010 11:14 pm

Katniss ging achter Pandora staan en ritste met opvallende handigheid haar rits dicht. Ze moest dat ook wel eens doen bij haar moeder, als die weer eens een keer en nieuwe ingewikkelde, maar vooral tweedehandse, jurk had gekocht. Die jurken waren vaak oud, dus was het nog moeilijker. Deze rits ging juist wel soepel. Ze bekeek Pandora. De witte stof viel prachtig om haar heen. De jurk was simpel, maar niet onopvallend. De glans van de stof gaf hem iets speciaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Bruidboutiek Miracle Marriage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bruidboutiek Miracle Marriage   Bruidboutiek Miracle Marriage Icon_minitimeza okt 23, 2010 11:19 pm

Pandora glimlachte en keek in de spiegel. 'Hij is prachtig.' zei ze glimlachend. 'Wat vinden jullie?' vroeg ze. 'Moet ik er nog een passen, of zal ik het op deze houden?' vroeg ze twijfelend en ze beet op haar lip terwijl ze even nadacht. Ze glimlachte wel nog steeds en was benieuwd naar wat Arian er van zou vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Bruidboutiek Miracle Marriage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bruidboutiek Miracle Marriage   Bruidboutiek Miracle Marriage Icon_minitimezo okt 24, 2010 12:01 am

"Ik vind hem prachtig, maar ik kan wel begrijpen dat je alle jurken die hier hangen wel aan zou willen passen." Zei Katniss met een glimlach. Ze moest zorgvuldig kiezen, vond ze. Het was tenslotte haar bruiloft. En als het goed is, trouw je maar 1x
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Bruidboutiek Miracle Marriage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bruidboutiek Miracle Marriage   Bruidboutiek Miracle Marriage Icon_minitimezo okt 24, 2010 9:48 am

Pandora keek nog in de spiegel. Ze vond de sompelheid van de jurk mooi. Ze hoefde niet de grootsheid te hebben. Nogmaals beet ze op haar lip. 'Ik wil er nog een passen. Een minder simpele, kijken hoe dat staat..' zei Pandora, met een lichte twijfel in haar stem. Ze zag Sophia weglopen en terugkomen met en jruk met een grote sleep, en nog veel meer erop en eraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bruidboutiek Miracle Marriage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bruidboutiek Miracle Marriage   Bruidboutiek Miracle Marriage Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bruidboutiek Miracle Marriage
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: