Onderwerp: de grote grot ---- leeuw vr aug 27, 2010 7:35 pm
midden op een dor heideveld is een gat, en als je je daardoorheen laat zakken kom je in een grote grot uit.Overal zijn stalagtieten en stalagmieten. je kan er niets vernietigen en door de grote hoeveelheid aan aarde zuurstof en vocht kan je er erg goed sturen. het is er ook erg groot, kortom, de perfecte vechtplek!verder is er niet erg veel over te vertellen.
Tenshi Level 1
Aantal berichten : 57 Registratiedatum : 26-08-10
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw vr aug 27, 2010 7:44 pm
Tenshi liet zich zakken door een gat in de grond en may zprong haar achterna . Onderzoekend keek tenshi rond en een zacht waaide door haar haar. May rilde de wolf ging tussen de benen van tenshi staan die zachtjes grinnikte.May keek haar geirriteerd aan en nogmaals moest tenshi grinniken.
Riyomo. Level 2
Aantal berichten : 344 Registratiedatum : 24-08-10
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw vr aug 27, 2010 7:49 pm
Rustig ademde ze in en uit. Vandaag was ze hier blijven slapen, het was niet echt een lekkere plek maar je werd tenminste niet gestoord door zwervers of mensen die langs je lopen en dan naar je kijken alsof ze medelijden hadden. Ze had haar haren in een hoge staart gedaan zodat die haar niet kon storen bij het slapen. Nu keek ze naar het grijze plafond van de grot.
Tenshi Level 1
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw vr aug 27, 2010 7:57 pm
toen tenshi nogeens goed rondkeek zag ze een meisje liggen, naar het plafond starend , ze was zo te zie een 13e rijker, als ze zou blijven staan zou ze haar zien, als ze weg probeerde te komen zou ze haar horen en haar dan zien. Tenshi koos voor het eerste want het is beter om zo gezien te worden dan vluchtend.
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw vr aug 27, 2010 8:02 pm
Hoe weet ze dat ze een dertienderijker is?XDD --
Een vaag geluid hoorde ze voor zich. Waren hier ook mensen? Ze waren echt overal. Geïrriteerd keek ze op en duwde zich omhoog met haar elleboog. De grot was erg donker, maar genoeg om iemand te kunnen zien met wat vage kleuren, niet perfect dus. Het meisje leek blauw haar te hebben , in een pony geknipt. Met een opgetrokken wenkbrauw keek ze het meisje aan. ''Probeerde je me te besluipen?''. Het leek er tenminste wel op omdat ze weinig geluid had gemaakt en zonder wat te zeggen naar haar had gestaard.
Tenshi Level 1
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw vr aug 27, 2010 8:07 pm
nou riyomo ziet er gewoon zo uit p.s.ga zometeen naar de film
----- Tenshi glimlachte flauwtes en pakte haar vuur-kruisboog. ze richte hemnog niet maar was allert ze bewoog niet enademde zo rustig dat ook haat borst bijna niet bewoog en zo bleef ze een tijdje staan, wachtend op actie.
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw vr aug 27, 2010 8:16 pm
''Raarkind..'' mompelde ze toen het meisje haar pijl en boog pakte maar niks zei en maakte ongezien een vuurbol in haar hand. Behendig en snel rolde ze op en drukte zich op met haar handen. Ze maakte een soort pirouette en liet het balletje los, wat hard naar het meisje toe vloog. Dit alles gebeurde in een paar seconden. In de tussentijd draaide ze met haar vinger en ontstond er een klein bliksemstraaltje wat op een draadje leek, daarnaar begon ze te draaien met haar hand en de schicht werd steeds groter. Toen hij groot genoeg was liet ze hem om het meisje heen kronkelen.
Tenshi Level 1
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw vr aug 27, 2010 8:19 pm
Met haar sturing weerde tenshi de schigt af , ze had wel een kleine schok gekregen maar vrijwel tegelijkertijd ving ze de vuurbal mat haar boog en schoot hem terug. Die twee dingen hadden haar best wat energie gekost en ze ademde wat zwaarder maar nogsteeds rustig.
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw vr aug 27, 2010 8:24 pm
Gemakkelijk ontweek ze de pijl, zo'n aanval had ze verwacht. Snel rende ze naar het meisje toe en haalde uit richting haar buik daarnaar greep ze met haar andere hand naar de pijl die ze in haar hand had. Riyomo was erg snel en kreeg dit allemaal voor elkaar in een oogwenk. Ze was blij met de trainingen die ze van Zenan had gekregen, daardoor was ze veel sterker als de meeste mensen en trouwens, ze had ook veel van de straat geleerd.
Tenshi Level 1
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw vr aug 27, 2010 8:30 pm
Tenshi bukte en hield nu met twee handen Riyomo vast achter haar en liet haar een paar centimeter boven de grond zweven en sloeg haar over haar schouder op de grond ( judo move ) Tenshi maakte zo snel mogelijk een lint van bliksem en vuur, wikelde dat om riyomo heen en begon haar schokken te geven ---- ik kan opeens weg zijn ik ga naar de bios.
Laatst aangepast door Tenshi op za aug 28, 2010 11:38 am; in totaal 1 keer bewerkt
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw vr aug 27, 2010 8:58 pm
Niet voor mij spelen..:$
Tenshi Level 1
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw za aug 28, 2010 11:36 am
Riyomo. schreef:
Niet voor mij spelen..:$
sorry maar waar doe ik dat dan
Tenshi Level 1
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw za aug 28, 2010 11:38 am
zo beter?
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw za aug 28, 2010 11:42 am
Nee, je geeft Riyomo geen kans om die aanval af te weren. Je kan wel doen :
Tenshi bukte en greep met alletwee haar handen naar bijde zijden van Riyommo. Als ze het niet had verwacht kon ze haar twee centimeter optillen en daarnaar over haar schouder gooien. Ze zou pijn hebben en minder goed opletten. Dan zou ze een sliert maken en die om Riyomo wikkelen.
--
ik zeg maar wat maar je moet vooral niet vo de ander spelen.
Tenshi Level 1
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw za aug 28, 2010 12:04 pm
o okee iksnap het anders kan je ook de hele tijd een gigantishe hoeveelheid aanvallen doen ! ------------------------------ Tenshi bukte en greep met alletwee haar handen naar bijde zijden van Riyommo. Als ze het niet had verwacht kon ze haar twee centimeter optillen en daarnaar over haar schouder gooien. Ze zou pijn hebben en minder goed opletten. Dan zou ze een sliert maken en die om Riyomo wikkelen. ----------------------------- maar we moeten elkaar ook de kans geven om iets te doen anders wordt het ook weer saai
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw za aug 28, 2010 12:14 pm
Nog net optijd wist ze te ontsnappen aan de greep die Tenshi bij haar wilde doen. Ze duwde haar vinger bij elkaar en maakte een horisontale snee in de lucht. Een gordijn van vuur ging op het meisje af. Uit haar riem pakte ze haar dolk, een die je huid doorsneed alsof het een perzik was en haalde uit naar het meisje haar nek. --
Nee, maar anders kan je net doen alsof je diegene verslaat, dat is oneerlijk tegenover de ander, je moet hem gewoon een kans geven om te ontsnappen. Zeg niet dat die geraakt is maar zeg alleen dat ze uithaalde naar diegene of wat ze deed.
Tenshi Level 1
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw za aug 28, 2010 2:43 pm
Tenshi viel achterover om bijde aanvallen te ontwijken, rolde opzij en pakte haar boog, stak een pijl met vergif in brand en vuurde die vannaf de grond af, ze mikte op de borst van het meisje, terwijl de pijl door de lucht zoefde stond ze op en ging weer in dezelfde statishe houding staan, bewegenloos.
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw za aug 28, 2010 3:03 pm
Op het nippertje ontweek ze de pijl, in zo'n kleine ruimte ging die snel. Ze maakre vele snijdende bewegingen in de richting van het meisje. Met haar andere hand vuurde ze verschillende vuurbollen af. Het fijne was dat haar haar in een staart zat anders zou die misschien eraf zijn gebrand.
Tenshi Level 1
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw za aug 28, 2010 3:45 pm
Riyomo. schreef:
Op het nippertje ontweek ze de pijl, in zo'n kleine ruimte ging die snel. Ze maakre vele snijdende bewegingen in de richting van het meisje. Met haar andere hand vuurde ze verschillende vuurbollen af. Het fijne was dat haar haar in een staart zat anders zou die misschien eraf zijn gebrand.
Tenshi ging weer op de grond en rolde zo snel mogelijk weg van het vuur, ze schoot terwijl ze om het meisje heen draaide een hoop vuur en bliksem stralen naar het meisje tot dat ze duizelig werd en klaar om aan te vallen of te ontwijken liggen. ----------------- ik heb hier al een banner voor je met vuuur
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw za aug 28, 2010 3:51 pm
Oehh, leuk . --
Een keer kneep Riyomo in haar handen en het vuur en bliksem van het meisje verdween. ''Ben je zwak?'' vroeg ze met een grijns. Ze stuurde een aantal vuurbollen weg aan verschillende kanten van haar en ook naar het meisje. Daarnaar stuurde ze een grote bliksemschicht op haar af en als laatste een bliksemgolf van ongeveer de hoogte van een volgroeide buldog.
Tenshi Level 1
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw za aug 28, 2010 4:00 pm
Tenshi kon geen kant op in plaats van te ontwijken zou ze aanvallen want zoals haar "vader" had gezegt: "de beste manier om te ontwijken, is een aanval." In een fractie van een seconde had ze een plan: ze stuurde de vuurbollen tegug richtin de schokgolf en hield die een seconde tegn ze hoopte dat het zou gaan lukken in die seconde sprong ze omhoog richting een inham in de muur waar ze inklom en vanaf dat hogere punt maakte ze een lint van vuur en bliksem en draaide dat om riyomo heen.
Tenshi Level 1
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw za aug 28, 2010 4:04 pm
hee ben je nou pas net level 2? of vergips ik me
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw za aug 28, 2010 4:07 pm
Weer liet ze het bliksemlint weggaan. ''Lieverd, je weet toch wel dat ik veel sterker met magie ben als jou?'' zei ze met een grijns. Een grote bliksemstraals stuurde ze op haar af en daarachter een vuurstraal daarnaar rende ze op de muur af en greep naar de voet van het meisje.
-- 20 berichten geleden was ik level 1 .XDD
Tenshi Level 1
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw za aug 28, 2010 4:13 pm
Riyomo. schreef:
Weer liet ze het bliksemlint weggaan. ''Lieverd, je weet toch wel dat ik veel sterker met magie ben als jou?'' zei ze met een grijns. Een grote bliksemstraals stuurde ze op haar af en daarachter een vuurstraal daarnaar rende ze op de muur af en greep naar de voet van het meisje.
-- 20 berichten geleden was ik level 1 .XDD
niet eerlijk ----------------------- Tenshi glimlachte, "ik ben je lievert niet lliefje" zei ze met een grijns en zze sprong richting de scouders van het meisje en begon bliksemschichten en vuurballen op haar af te sturen. de bliksemstraal van het meisje hat tenshi tijdens de sprong op haar pols geraakt maar tenshi negeerde de prikkende pijn.
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: de grote grot ---- leeuw za aug 28, 2010 4:23 pm
''Dan moet je mij ook niet zo noemen.''. Vlug ontweek ze de aanvallen, voor haar gevoel ging dat makkelijk. Uit haar riem haalde ze een tweede dolk. Met de ene haalde ze uit naar haar arm en met de andere naar de buik van het meisje. ''Ohja, ik moest je nog iets vragen. Wil je bij de dertienders horen?''. De vraag kwam in haar op en ookal wilde ze het niet, ze moest hem stellen.