Aantal berichten : 264 Registratiedatum : 24-09-10
Onderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft: De mangrove bossen vr okt 08, 2010 8:35 pm
"Maarja, jij hebt dan weer regelmatig een doorn of een snee in je voet zitten." reageerde ALyssa droog, met een glimlach op haar gezicht. "Dus beide heeft zo zijn voordelen." ze rilde, het was kouder dan ze verwacht had. Snel kroop ze met kleding en al in de slaapzak die ergens in een hoekje gepropt lag door het gewoel van Andrew. "Heerlijk" zuchte Alyssa toen ze eenmaal naast haar broer lag.
Andrew Level 2
Aantal berichten : 222 Registratiedatum : 24-09-10 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft: De mangrove bossen vr okt 08, 2010 8:44 pm
"Zeg, ik ga morgen ochtend zwemmen in plaats van een rondje lopen," zei Andrew. "Heb je zin om mee te gaan? Anders moet ik helemaal alleen op om zes uur." Hij keek met een pruillip naar zijn zusje, maar bedacht dat ze dat niet kon zien. Hij gaf haar een kus op haar wang en rolde zich op in zijn slaapzak om te gaan slapen.
Alyssa Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft: De mangrove bossen zo okt 10, 2010 3:34 pm
"Het ligt er aan hoe vroeg" ze keek Andrew aan terwijl ze zich op haar zei draaide om hem goed te kunnen zien. "Maar, Weetje wat we bijna 19 worden?" ze keek hem aan. Meestal vergat Andrew dit soort dingen, net als zij het meestal ook vergat, maar dit keer had ze er aan gedacht omdat ze een kadootje moest verzinnen. Maar ze nog steeds niks leuks had kunnen verzinnen.
Andrew Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft: De mangrove bossen zo okt 10, 2010 3:39 pm
"Zes uur," antwoordde Andrew kortaf. Maar daarna schoot hij overeind, toen tot hem doordrong waar Alyssa het over had. Hij zou maar niet zeggen dat hij al op zoek was geweest naar een cadeau. "Ja, dat wist ik. Hoezo? Wil je weten wat ik wil hebben, zodat je een cadeautje kan kopen?" Hij lachte. Hij was nog niet geslaagd. Als hij echt niks kon vinden, zou hij haar de broek met de speciale dolkhoezen geven. Maar dat was nou ook weer niet zo spectaculair. Hij gooide de dekens van zich af en deed de tent open. Hij kroop eruit en ging lopen ijsberen voor de ingang van de tent. Het was nog erg warm buiten, ookal was de zon al drie uur onder.
Alyssa Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft: De mangrove bossen zo okt 10, 2010 4:04 pm
Alyssa keek hem grinnikend aan. "Eigenlijk wel" zei ze, zo te merken was de bekende tweeling therapie weer in werking getreden. Ook zij sloeg de dekens van haar af, ze kroop naar voren om in de opening naar de ijsberende Andrew te gaan kijken. Ze had al wel enkele ideetjes gehad, maar geen van alle waren perfect. Het beste wat ze bedacht had was een soort enkelbandje voor over zijn tattoo waar hij een hekel aan had.
Andrew Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft: De mangrove bossen zo okt 10, 2010 4:10 pm
"Wat vind jij van een etentje?" vroeg Andrew. "In een echt goed restaurant. Daar verlang ik wel weer naar terug. En wat voor wensen heb je?" Hij wilde echt met iets goeds aan komen. Iets dat hier, ver van huis, heel veel vreugde kon brengen, zonder heimwee te krijgen. Maar hij had echt geen idee.
Alyssa Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft: De mangrove bossen zo okt 10, 2010 8:03 pm
"Ik had verwacht dat we dat toch wel zouden doen, dat lijkt me namelijk niet meer dan normaal. Dat krijg je niet voor je verjaardag" zei Alyssa met een twinkel in haar ogen. "Tja, wat ik zou willen hebben?" dat was een goede vraag, ze had namelijk zelf ook geen idee wat ze zou willen krijgen. Ja dat Andrew geen gevaarlijke dingen zou doen, maar dat was niet te vragen.
Andrew Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft: De mangrove bossen zo okt 10, 2010 8:20 pm
"Ik bedoel ook niet als cadeau," zei Andrew. "Maar als iets leuks om te doen. Maar je weet dus niet wat je wilt? Ach, ik ook niet." En meteen begon hij na te denken over wat zijn wensen waren. Hij wist echt niks. Misschien nieuwe zadeltassen voor Akako, maar dat vroeg je niet. En scghoenen hoefde hij ook nooit te vragen. Het enige wat hij kon bedenken was een pet. Wel een blauwe.
Alyssa Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft: De mangrove bossen zo okt 10, 2010 8:53 pm
"Dat komt goed uit, maar ik beloof je dat je wat krijgt" zei ze vrolijk, waarna ze weer de tent in kroop. Het was koud aan het worden. Ze pakte de deken van haar luchtbed en ging weer op haar bed liggen. Ze gaapte luid terwijl ze naar de voetstappen van Andrew luisterde en het geknapper van het vuur dat nog steeds goed brandde.
Andrew Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft: De mangrove bossen zo okt 10, 2010 8:59 pm
Andrew liep ook naar de tent. Laat die pyama- broek vanavond maar zitten, dacht hij. Terwijl hij de tent instapte, zei hij tegen Alyssa: "Het enige wat ik kan bedenken, is een nieuwe pet. Maar wel een rode dit keer." Hij ging liggen en trok de dekens over zich heen. Hij viel snel in slaap.
Zoals gewoonlijk werd Andrew om kwart voor zes wakker. Hij kroop zo voorzichtig mogelijk de tent uit. Het was nog best fris en schemerig. Eerst rende hij een paar rondjes om de tent en daarna sprong hij met een luide plons het water in. Hij begon tien keer heen en weer te zwemmen tussen het eiland aan de overkant en het eiland waar ze geslapen hadden. Hij was helemaal vergeten Alyssa wakker te maken, maar daar maakte hij zich nu geen zorgen meer over.
Alyssa Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft: De mangrove bossen zo okt 10, 2010 9:21 pm
Alyssa hoorde in de verte wel een plons, maar door de slaap die nog in haar hoofd rondhing merkte ze er niet veel van. Vermoeid draaide ze zich om, en sliep weer rustig verder. Ze was niet zo'n iemand die vroeg opstond, pas rond een uur of 11 s'ochtends was ze echt goed aanspreekbaar, na een paar goede koppen koffie.
Andrew Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft: De mangrove bossen zo okt 10, 2010 9:26 pm
Andrew was intussen klaar met de tien keer heen en weer. Hij deed een paar rek en strek oefeningen. Daarna gooide hij een paar blokken hout in het smeulende hoopje as, waar gisteravond het vuur was. Hij liet het vuur meteen hoog oplaaien en begon koffie te zetten. Aan de zon te zien was het acht uur. Tijd om Alyssa wakker te maken. Hij liep naar de tent. "Alyssa wakker worden. Je koffie is al bijna klaar." Daarna sprong hij weer in het water en begon weer heen en weer te zwemmen.
Alexis Level 4
Aantal berichten : 1372 Registratiedatum : 30-07-10 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft: De mangrove bossen zo okt 10, 2010 9:37 pm
In de verte rook ze de heerlijke geur van de koffie in de lucht hangen. Heerlijk, vooral toen de stem van Andrew haar wekte dat het bijna klaar was. Wie kon je beter als broer hebben dan Andrew? Met een vrolijke glimlach haalde Alyssa haar vingers door haar haren om het wat te fatsoeneren, toen ze de plons van Andrew in het water hoorde springen klom ze de tent uit.
Levi Level 2
Aantal berichten : 171 Registratiedatum : 07-10-10 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft: De mangrove bossen zo okt 10, 2010 9:40 pm
"Goeiemorgen, zusje," riep Andrew vanuit het water. "Heb je lekker geslapen?" Hij zwom terug naar de kant en ging rondjes rennen. Hij moets gewoon zijn energie kwijt. "Wat gaan we doen vandaag? Trekken we verder of blijven we nog een nacht hier. Maar als we gaan, moet je nog één keer gezwommen hebben." Hij lachte en sprong weer het water in. Het was echt heerlijk.
Alyssa Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft: De mangrove bossen zo okt 10, 2010 9:46 pm
Alyssa moest grinniken om de over actieve Andrew, ze zou hem er bijna van verdenken dat hij al de koffie al opgedronken had. Voor de tent rekte ze haar armen uitgebreid uit. Het was een heerlijk gevoel voor haar spieren die langzaam ontwaakte. "Hhmm, ik zou zeggen doortrekken." het was leuk voor 1 nachtje om door water omringd te zijn, maar ze had toch liever een bos voor de volgende nacht. Ze liep naar het vuur waar de koffie boven hing te pruttelen. "Jij ook wat?" vroeg ze aan de rondrennende broer van haar.
Andrew Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft: De mangrove bossen zo okt 10, 2010 9:50 pm
"Nee dankje," zei hij. "Of misschien wel." Hij ging naast Alyssa zitten, maar stond meteen weer op en liep naar de tassen. Hij haalde zijn pet tevoorschijn en ging verder met rondjes rennen. "Nee, ik heb geen koffie op," zei hij met een lach tegen Alyssa. "Jij zou 's morgens ook wat actiever moeten zijn, Lyss." Hij dook het water weer in en zwom naar de overkant en weer terug. Terug bij Alyssa begon hij de luchtbedden in te pakken.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft: De mangrove bossen