De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

De Lunch - Boogschutter

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Pandora
Level 3
Pandora

Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28

De Lunch - Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: De Lunch - Boogschutter   De Lunch - Boogschutter Icon_minitimewo okt 06, 2010 10:45 pm

De Lunch is een gezellige winkel. Je kan er eten en drinken bestellen. Het is erg wit met vrolijke kleurtjes. Er werken verschillende serveersters en een man bij het kleine barretje. Er is ook een maaltijd van de week die elke keer verschillend is maar wel gezond. Ze schenken geen alcohol aan kinderen.

Rang:-
Personen: Niet meer dan 8
Regels": Niks kapot maken..
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl

Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 28-09-10

BerichtOnderwerp: Re: De Lunch - Boogschutter   De Lunch - Boogschutter Icon_minitimedo okt 07, 2010 9:23 pm

Toch nog even tijd voor een snelle post...
--------
Derryl leunde achterover in zijn stoel en bestelde een ijscoupe met citroenijs bij de vrouw. Het was misschien een raar tijdstip voor een ijsje, maar hij had daar op dit moment ontzettend veel zin in. "Wil jij ook een ijsje?" Vroeg hij aan Loki.
Loki
Level 2
Loki

Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

BerichtOnderwerp: Re: De Lunch - Boogschutter   De Lunch - Boogschutter Icon_minitimedo okt 07, 2010 9:25 pm

Cool
__

'Ja hoor.' zei Loki en ze bestelde een bosvruchtenijsje. Dat was een van haar lievelingssmaken. Loki keek Derryl even aan en voelde daarna in haar broekzak om wat geld te pakken. Loki had voor de verandering eens een broek aan.
Derryl
Level 2
Derryl

BerichtOnderwerp: Re: De Lunch - Boogschutter   De Lunch - Boogschutter Icon_minitimevr okt 08, 2010 1:20 pm

"Je wou toch niet gaan betalen zeker?" Vroeg Derryl aan zijn zus. "Ik heb je meegenomen voor deze lunch dus is het wel zo netjes dat ik het ook betaal." De vrouw kwam aanlopen met twee ijscoupes en de rekening. Ze zette de ijscoupes neer en legde ook de rekening op de tafel. Daarna liep ze weg.
Loki
Level 2
Loki

BerichtOnderwerp: Re: De Lunch - Boogschutter   De Lunch - Boogschutter Icon_minitimevr okt 08, 2010 6:58 pm

Loki schudde haar hoofd. 'Vooruit dan maar, alleen voor deze keer.' waarschuwde ze hem. Loki keek haar broer aan. Daarna nam ze een hapje van haar ijs. De smaak van bosvruchten ging door haar mond, ze had het lang niet geproefd dus was het alsof ze het voor het eerst at. Ze glimlachte een beetje.
Derryl
Level 2
Derryl

BerichtOnderwerp: Re: De Lunch - Boogschutter   De Lunch - Boogschutter Icon_minitimevr okt 08, 2010 9:38 pm

Derryl legde het geld bij de rekening en bracht hem naar de balie. Toen liep hij weer terug om de eerste hap van zijn citroenijscoupe te nemen. Hij was perfect, niet te zuur en niet te zoet. Veel mensen zouden het waarschijnlijk veel te zoet hebben gevonden, maar Derryl hield absoluut niet van die smaak.
Loki
Level 2
Loki

BerichtOnderwerp: Re: De Lunch - Boogschutter   De Lunch - Boogschutter Icon_minitimeza okt 09, 2010 8:30 am

Loki nam nog een hapje en de smaak verspreidde zich telkens opnieuw op een andere manier. Het was een van de lekkerste ijsjes die ze ooit had gegeten. Ze keek even naar Derryl maar keek daarna naar haar ijsje. Ze concentreerde zich daar maar even op want ze wist evenniks te zeggen.
Derryl
Level 2
Derryl

BerichtOnderwerp: Re: De Lunch - Boogschutter   De Lunch - Boogschutter Icon_minitimema okt 11, 2010 5:24 pm

Derryl grinnikte even en nam nog een hapje van zijn citroenijscoupe. "En als ik nou wel een vriendinnetje heb, zou je dan boos worden, zusje van me?" Hij dacht even aan Andromeda en werd meteen licht in zijn hoofd. Hij hield zo veel van haar.
-----
HA! ik wist weer wat te posten Razz
Loki
Level 2
Loki

BerichtOnderwerp: Re: De Lunch - Boogschutter   De Lunch - Boogschutter Icon_minitimedi okt 12, 2010 5:39 pm

Loki keek op. 'Hoe heet ze?' zei ze gelijk. Ze had de hint al snel doorgehad. Ze vond dat echt leuk voor hem en was benieuwd naar hoe het meisje was. Ze glimlachte een beetje. 'Ik blijf echt als enige over.' zei ze met een flauwe glimlach. Loki keek Derryl aan.
Derryl
Level 2
Derryl

BerichtOnderwerp: Re: De Lunch - Boogschutter   De Lunch - Boogschutter Icon_minitimedi okt 12, 2010 5:46 pm

"Andromeda. En nee natuurlijk blijf je niet alleen over, waar slaat dat nou weer op?" Hij woelde even met zijn hand door het haar van zijn zusje. "Er zijn vast rijen met jongens die jou graag willen aanbidden." Hij glimlachte naar zijn zusje. "Hij daar bijvoorbeeld." Hij wees met zijn hoofd naar een jongen achter haar. "Hij zit al de hele tijd naar je te kijken, zusje, alleen zie je dat zelf niet."
Loki
Level 2
Loki

BerichtOnderwerp: Re: De Lunch - Boogschutter   De Lunch - Boogschutter Icon_minitimedi okt 12, 2010 5:52 pm

'Hmm.. Andromeda, klinkt mooi. Ik ben benieuwd.' zei Loki en ze deed haar haren goed en keek Derryl aan. 'Kom op..' zei ze op een wat zeurderige toon. 'Als hij een gesprek met me heeft gehad is hij gelijk weer weg. Dat heb ik je al eens eerder verteld. Maar het ligt ook aan mij..' zei ze rustig.
Derryl
Level 2
Derryl

BerichtOnderwerp: Re: De Lunch - Boogschutter   De Lunch - Boogschutter Icon_minitimedi okt 12, 2010 7:11 pm

'Jahoor, vast, je wilt gewoon zelf geen vriendje, anders had je er al lang een gehad hoor." Zei Derryl. "Dromea is net zo gesloten als jij en toch viel ik voor haar, omdat ik daar doorheen kan kijken. Jij komt op een dag een jongen tegen die precies het zelfde kan en dan leven jullie nog lang en gelukkig."
Loki
Level 2
Loki

BerichtOnderwerp: Re: De Lunch - Boogschutter   De Lunch - Boogschutter Icon_minitimedi okt 12, 2010 9:18 pm

'Vast. Houd je mond er maar over.' zei Loki. Ze zuchtte zacht en nam een hap van haar ijs. Wie zei dat ze geen vriendje wilde dacht ze een beetje gepikeerd. Maar misschien had Derryl gelijk en lag het gewoon aan haar. Dat ze zo negatief dacht, maar ik zelf heb ook wel gelijk. Ik heb het al een paar keer meegemaakt dacht Loki daarna weer. Haar hoofd kwam gelijk volk te zitten met dingen.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De Lunch - Boogschutter   De Lunch - Boogschutter Icon_minitime

De Lunch - Boogschutter
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: