De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Strandclub Amera

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimevr okt 01, 2010 3:05 pm

Ook al is er geen strand er is wel een strandclub. Deze strandclub ligt in het hartje van Amera en dankt hier zijn naam dan ook aan. Er is een compleet strand nagebouwd en een aangelegd meertje en ook nog eens een groot zwembad met een duikplank. Overal hangen gezellige lichtjes met verschillende kleuren die steeds veranderen. Je kunt ook aan beachvolleybal doen en er zijn ook wedstrijdjes van van alles en nog wat. Aan de bar kun je wat te drinken halen en je mag alles ook bij de bar bij het zwembad halen. Het is altijd gezellig bij strandclub Amera en iedereen is welkom.

Regels : geen draak meenemen, niet vechten ofzo
max. personen : geen
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimevr okt 01, 2010 3:07 pm

In een nogal typische bikini liep Casey naar de bar. Een jongen floot naar en e glimalchte aleen maar even naar hem, hij was niet leuk genoeg. Ze ging aan de bar zitten en de jongen aan de bar slikte even voor hij haar bestelling, een coctail, opnam. Casey glimlache en keek rond terwijl ze op haar drankje wachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 1
Diego


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 24-09-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : In het Dertiende Rijk, in Gulio

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimevr okt 01, 2010 3:37 pm

Diego liep in zijn zwemshort naar de bar toe. Hij zag meisjes naar hem kijken, alsof hij een koning was. Hij wist dat hij er best mocht zijn, met zijn sixpack enz, maar soms was het niet normaal meer hoe mensen naar hem keken. Meestal glimlachte hij even naar de meisjes, maar soms trok hij zich er niks van aan. Hij bestelde bij de barman een biertje, en ging naast een meisje op een barkruk zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimevr okt 01, 2010 3:43 pm

Casey glimlachte goedkeurend naar de jongen naast haar. "Hoi ik ben Casey" zei ze met een knipoog. Deze jongen was alles behalve lelijk. Ze nam een slok van haar velroze coctail. Ze sabbelde graag opeen lollie maar dat ging nu even niet, ze ging immers naar een club en daat waren lollies misplaatst. Ze grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 1
Diego


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 24-09-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : In het Dertiende Rijk, in Gulio

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimevr okt 01, 2010 4:01 pm

Diego was verbaasd dat het meisje tegen hem ging praten. Hij was het wel gewend, maar van dit meisje had hij het niet verwacht(hahah hij is echt arrogant he ;p). Maar zij was anders dan alle andere meisjes, die alleen maar zijn lichaam wilden, en het leek alsof dat meisje meer in HEM was geinterresseerd. Diego zei: 'Hee, ik ben Diego, leuk je te ontmoeten.' en hij schudde haar hand, die heel zacht en fijn aanvoelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimevr okt 01, 2010 4:08 pm

Casey grijnsde "Ik heb je nog nooit eerder gezien in de buurt, waar kom je vandaan joh, ik dacht dat ik of mijn vriendinnen al iemand als jij eruit hadden gepikt" ze grijnsde. ze vond deze jongen er wel heel leuk uitzien, maar ze moest zich inhouden -straks mag je, eerst met hem praten om niet te oppervlakkig ver te komen- dacht ze bij zichzelf terwijl ze een slok van haar coctail nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 1
Diego


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 24-09-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : In het Dertiende Rijk, in Gulio

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimevr okt 01, 2010 4:29 pm

'Hahaha, jij bent wel een flapuit zeg' zei Diego zonder zich te schamen. Hij mocht haar wel, nu wist hij het zeker, dit kon wel eens wat worden. Ze zag er niet slecht uit, en had humor, goede combi. Maar hij mocht niet gelijk denken dat zij hem ook leuk vond, daar moest hij nog achterkomen. 'Ehm.. ik kom uit het Dertiende Rijk' antwoorde Diego, en hij keek even naar de grond. Hij wist niet of ze nu boos zou gaan reageren, of bang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimevr okt 01, 2010 4:34 pm

Casey vond dit een leuke vooruitgang. Aan de ene kant vond ze het jammer en aan de andere kant een uitdaging. Zolang hij niet zou weten dat ze magie had was er niets te vrezen. Ze grijnsde "Nou hoe is het daar dan eigelijk?" ze grijnsde "Ik heb er mooie verhalen over gehoord, weet je, ik heb het niet zo op de magiers hier, ze gedragen zich zo macho, alsof ze geweldig zijn omdat ze kunnen toveren, verder kijkt een groot deel niet verder dan zijn eigen soort" ze trok een vies gezicht. "Ik hoop dat jullie beter zijn?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 1
Diego


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 24-09-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : In het Dertiende Rijk, in Gulio

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimevr okt 01, 2010 4:50 pm

Diego was opgelucht om te zien dat Casey niet boos/bang was. Ze was de enige die niet zo raar reageerde toen hij zei dat hij uit het Dertiende Rijk kwam. De meesten veroordeelden hem, en keken hem raar aan, als zij van het Twaalfde Rijk kwamen en hij van het Dertiende. 'Uhh.. het is wel leuk daar hoor' zei Diego. Hij vertelde maar niet dat hij ook krachten bezat, dan zag ze hem vast niet meer staan. 'Maarre zullen we gaan zwemmen? Ik begin het koud te krijgen.' Hij grijnsde en dronk zijn net geserveerde drankje in 1 keer op. Toen stond hij op, en rende naar het water. 'Wie er het eerst in is!' riep hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimevr okt 01, 2010 4:53 pm

Casey goot de laatste slok van haar coctail aar binnen en rende achter hem aan. Ze moets haar best doen niet water te gaan sturen terwijl ze op hem afrende. Ze lachte "Kom hier jij" ze sprong op zijn rug en hield zich stevig vast "Probeer me maar eens af te schudden" ze grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimevr okt 01, 2010 5:21 pm

Ik reageer even met Saphira Wink

--------------------------------------------
Diego lachde, en hij sprong met moeite, omdat Casey bovenop hem zat, in het water. Er spatte veel water omhoog, doordat het 2 mensen in het water plonsden. Hij trok Casey onder water, en dook zelf ook onder water. Hij tilde haar weer omhoog, door haar aan haar smalle buik vast te houden en hij zette haar op zijn nek. Ze was niet zo zwaar, en diego kon haar makkelijk dragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimevr okt 01, 2010 7:47 pm

Casey moest lachen en hield zich stevig vast aan zijn schouders "Waaaahhh" riep ze terwijl hij haar optilde en op zijn schouders zette. Ze moest giegelen en gaf hem een kusje p zijn voorhoofd "Laat me niet vallen hoor" geigelde ze terwijl ze met haar handen door zijn haar streek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 1
Diego


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 24-09-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : In het Dertiende Rijk, in Gulio

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimevr okt 01, 2010 8:15 pm

Diego vond het kusje op zijn voorhoofd fijn, en hij tilde Casey gemakkelijk van zijn schouders af, en zette haar voor hem neer. Toen zoende hij haar vol op haar lippen. Hij stopte even, keek haar aan, en kuste verder. Dat het zo snel zou gaan, had hij niet verwacht, maar hij vond het helemaal niet erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimevr okt 01, 2010 8:18 pm

Casey sloeg haar armen om hem heen en drukte zich dicht tegen hem aan. Ze glimalchte breed. hij zag er blijkbaar niet aleen goed uit, in zoenen was hij ook al goed. Ze glimalchte, hij zou nog net zo makkelijk van haar afkomen zonder een nacht samen doorgebracht te hebben. Ze glimalchte, meestal dumpte ze de jongen daarna weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimevr okt 01, 2010 8:30 pm

Ik reageer weer ff met Saphira, geen zin om te wisselen
----------------------------------------------------------------------
Diego voelde het warme lichaam van Casey om hem heen, en hij genoot. Hij stopte even met zoenen, en keek in haar mooie ogen, en wreef met zijn hand langs haar wang. Toen fluisterde hij in haar oor; 'Zullen we vannacht samen doorbrengen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimevr okt 01, 2010 8:34 pm

Ze grinnikte om de bewoording "Natuurlijk, mij best. Ik heb mijn eige huisje waar we wel terrecht kunnen, dat is dichterbij dan de herbergen" ze glimalchte en druktre haar lippen weer op de zijnen. Die pauze tussen en zoenen door had ze neit leuk gevonden, ze had het liefst dat ze gewoon bleven zoenen. Ze glimalchte, als ze niet geweten had dat Amora thuis was zou ze gedaht hebben dat ze Diego had gebeten dat het haar zo makkelijk afging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 1
Diego


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 24-09-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : In het Dertiende Rijk, in Gulio

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimevr okt 01, 2010 8:36 pm

'Okee, laten we gaan, ik wil je zo snel mogelijk voor mezelf hebben' fluisterde Diego, met een glimlach. Hij had niet verwacht dat Casey zo snel zou zoenen en mee zou gaan, maar hij deed dit wel vaker; 1 dagje iemand zoenen en mee naar huis gaan en dan weer dumpen. Hij hield niet zo van lange relaties. Maar dat maakte nu niet uit. Hij zoende Casey nog een keer, ze kon er wat van. Toen draagde hij haar mee naar de kant, en hielp haar uit het zwembad te komen. Toen gingen ze samen in 1 kleedhokje, nu maakte het toch niks meer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimevr okt 01, 2010 8:42 pm

*hoest*het is een meer en er zijn niet echt kleedhokejs*hoest*

Casey sleepte hem voor het kleed hoekje mee de andere kant op "Duurt me te lang" zei ze met een grijns. Ze nam hem mee naar een koets en de vrouwelijke Koetsier grijnsde, dit was niet Caseys eerste jongen. "Casey trok hem zoenend de koets in en die begon te rijden naar Caseys huisje."
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 1
Diego


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 24-09-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : In het Dertiende Rijk, in Gulio

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimevr okt 01, 2010 8:47 pm

'We kunnen thuis omkleden toch?' grinnikte Diego. Hij zoende Casey terug , terwijl ze rijdend over hobbels reden. Hij kreeg kriebels in zijn buik van Casey, wat hij normaal niet kreeg bij meisjes. Hij wist gelijk dat zij anders was, gelijk toen hij haar zag. Hij vroeg toen ze even een zoen-pauze (xD) hadden ingelast; 'Woon je hier vlakbij? En woon je op jezelf of met ouders ofzo? Anders hebben we het rijk niet alleen' grijnsde Diego.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimevr okt 01, 2010 8:50 pm

Casey grinnikte "Ik woon samen met mijn halfbroers en zussen ook thuis, maar heb ook een eigen huisje, waar we nu dus naartoe gaan" ze glimalchte en woelde door zijn haar.

verder in caseys huisje
Terug naar boven Ga naar beneden
Astelle
Level 1
Astelle


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 06-08-10

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimema okt 18, 2010 4:06 pm

Astelle deed de deur open en liep naar binnen met Scott aan haar hand. aan haar andere hand had ze een grote tas met allemaal zwemspullen. ze liep naar buiten en legde de spullen bij een van de strandstoelen neer. ze trok Scott's shirtje uit en smeerde hem goed in voordat ze zelf haar kleren uit deed. ze hadden allebei hun zwemspullen al aan. ze zocht even in de grote tas en haalde toen opblaasbandjes ( ze zijn gewoon even van ander spul gemaakt ofzo XD) eruit en deed die bij Scott om terwijl Scott zeurde: 'kom nou mama!'. Astelle glimlachte en liet zich meetrekken door Scott naar het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimema okt 18, 2010 4:14 pm

Drome liep naar het water. Ze lachte even naar haar draak die in het water lag. Ze dacht aan haar zus, ze had haar maar een paar jaar gezien, voor ze overgeplaatst werd. Beo lag ergens aan de waterkant en haar konijn zwom naast de waterdraak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Astelle
Level 1
Astelle


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 06-08-10

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimema okt 18, 2010 4:41 pm

Astelle stapte het water in en tilde Scott op. ze liet hem boven het water zwieren terwijl hij kraaide van plezier. Astelle gooide hem omhoog en maakt een luchtbol om hem heen. Scott landde op het water met een grote splash en stond toen op en begon verbaasd te lopen over het water. toen hij doorhad dat het weer een van de truukjes van zijn moeder was grijnsde hij even naar haar en begon te rennen. Astelle zwom lachend achter hem aan. Scott stopte even om rond te kijken en zag toen het konijn zwemmen. zijn ogen werden groot en hij riep: 'nijntje' voordat hij naar het konijn begon te rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimema okt 18, 2010 5:02 pm

Drome keek naar de moeder van het kind dat naar haar konijn rende. Het ditje gromde en de lange sabeltanden waren duidelijk zichtbaar. Drome hield de peuter met magie tegen "Ze is niet zo'n heellief konijn" ze keek nog een keer naar de moeder. "Zeg, jij komt me bekent voor" zei ze bedenkelijk tegen de moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Astelle
Level 1
Astelle


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 06-08-10

Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitimema okt 18, 2010 7:58 pm

Scott bleef rennen, maar kwam maar niet dichterbij het konijn. hij keek om naar het meisje die wat tegen hem zei en hij trok een pruillipje. maar hij was alweer snel afgeleid door de draak die naast het konijn zwom. hij was er niet bang voor en liep er naar toe en probeerde erop te klimmen, wat moeilijk ging door de luchtbel. Astelle keek verbaasd naar het meisje dat beweerde dat ze haar al eerder had gezien. ze zwom naar haar toe en keek even onderzoekend naar haar waarbij ze ook haar gedachten onderzocht. 'misschien lijk ik op iemand die je kent.' zei ze glimlachend. als dat waar was zou het haar verbazen, want ze was best een aparte verschijning
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Strandclub Amera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Strandclub Amera
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: