De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Strandclub Amera

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Strandclub Amera - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18, 2010 8:13 pm


Ze stuurde zich in het water naar Astelle toe "H..Heet jij Astelle?" vroeg ze verbaasd "Zo ja..." ze keek het meisje aan "Dan zou je mijn lang verloren grote zus zijn" ze keek het meisje aan. Zou ze...
Terug naar boven Ga naar beneden
Astelle
Level 1
Astelle


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 06-08-10

Strandclub Amera - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18, 2010 8:24 pm

Astelle keek het meisje met een raar gezicht aan. hoe wist zij haar naam nou weer? Astelle herkende Drome niet, dat zou ze toch wel als het haar zusje was. maar hoe wist ze anders dan haar naam? op dit moment wilde ze dat ze al wat verder was met haar telekinese, dan kon ze tenminste checken of het klopte. 'ik heet Astelle ja.' zei ze. 'ben jij dan Andromeda?' zei ze nog steeds met een raar gezicht. Het was Scott gelukt om op de draak te klimmen en nu rolde hij de bal over de rug naar de nek van de draak toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Strandclub Amera - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18, 2010 8:28 pm

Andromeda kreeg tranen in haar ogen "JAAA" Gilde ze huilend en ze sloeg haar armen rond haar grote zus heen "Ik heb je niet meer gezien sinds ik overgeplaatst werd" zei ze met tranen in haar ogen "Zusje" zei ze al wat gekalmeerd
Terug naar boven Ga naar beneden
Astelle
Level 1
Astelle


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 06-08-10

Strandclub Amera - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18, 2010 8:44 pm

Astelle ging bijna kopje onder en klopte verbaasd even op de rug van Drome. ze zou niet zomaar in tranen uitbarsten zoals vroeger. maar nu moest ze toch een paar tranen wegvegen toen ze zich losmaakte uit de omhelzing. Scott had geschrokken opzij gekeken toen hij een gil hoorde en viel nu met een plons in het water. Astelle's luchtbel was verdwenen en nu dreef Scott op het water. Astelle zwom naar hem toe om even de verwarring in haar hoofd recht te zetten. ze drukte hem tegen zich aan en zwom weer terug naar Drome. Scott keek met grote ogen naar Drome en grijnsde toen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Strandclub Amera - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18, 2010 10:29 pm

Andromeda glimalchte "En nu eens kijken of jij een mysterie voor me kan oplossen, wat is mijn achternaam?" vroeg ze geintresseerd "Ik ben nogal vaak overgeplaatst en in allerlei gedoe is mijn dossier verwenen" ze glimalchte naar haar langverlorenzus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Astelle
Level 1
Astelle


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 06-08-10

Strandclub Amera - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:26 am

Astelle grinnikte, dat was nou echt iets voor Dromé. 'als ik het goed heb is het volgens mij O'Donnel, zegt je dat wat?' zei ze glimlachend. ze streek even door Scottie's haren. Scott begon zich uit zijn moeders armen te wurmen en trappelde toen zo hard als hij kon om naar Drome te komen. toen dat gelukt was tikte hij tegen haar arm en keek grijnzend omhoog. 'hoooooi Drome' riep hij. Astelle grijnsde en zei:' dit is Scott, hij is.....' ze begon een beetje te blozen. wat zou haar familie vinden van haar vroege zwangerschap. ze had zich nooit veel van aangetrokken wat mensen erover zeiden, maar Drome was haar zusje. dat was wel anders. ' mijn zoontje.' zei ze er zachtjes achteraan terwijl ze naar beneden keek het water in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Strandclub Amera - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 10:50 am

Drome glimalchte en pakte hem op. Ze kietelde hem "Hallo klein neefje" zei ze met een glimlach. Ze was zelf ook in verwachting, niet dat ze dat snel aan een ander dan Deryl zou vertellen. Ze gooide het jochie in de lucht en ving hem weer op. Ze zonk niet ondanks dat ze niet watertrappelde, allemaal dankzij watermagie. Lung wei glimalhcte. Ze probeerde in haar hoofd een voorstelling te meken van een kind van drome en deryl, of het zou hun slechte eigenschappen krijgen, en werd een naar deprisief neigend gesloten kind, of de goede eigenschappen, en dan werd het een vrolijke, lieve stoere dichterr of dichteres. De draak glimalchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Astelle
Level 1
Astelle


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 06-08-10

Strandclub Amera - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 11:03 am

Astelle was verrast dat Dromé niet verrast reageerde. ze begreep het toen ze de gedachte van Dromé hoorde. Ze glimlachte en zei:' ik hoop dat mijn toekomstige neefje/ nichtje ook zo lief wordt als Scottie.' Scottie lachte uitbundig toen Dromé hem kietelde. hij gilde nog harder lachend toen hij in de lucht werd gegooid. toen hij weer in haar armen zat grijnsde hij stralend naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Strandclub Amera - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 11:16 am

Andromeda keek Astelle verschrikt aan "Hoe...Hoe weet jij..." ze keek Astelle verbaasd aan "Oh, Fuck, zeker Telekinese, niet?" ze glimalchte flauwtjes "Laten we hopen van wel, al hoop ik dat hij of zij meer op zijn of haar ouders lijkt." ze glimalchte vrolijk naar Astelle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Astelle
Level 1
Astelle


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 06-08-10

Strandclub Amera - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 11:24 am

Astelle grijnsde vrolijk. 'maar eeh... hoe is het eigenlijk met jou gegaan nadat je over was geplaatst naar een ander weeshuis?' vroeg ze nieuwsgierig. Scott begon zich alweer los te wurmen uit Dromé armen en plonsde in water. daar begon hij alweer ijverig te trappelen. hij vond de mensen al niet interressant genoeg meer en trappelde naar de draak. hij klom er nu wat makkelijker op aangezien er geen luchtbel om hem heen zat. hij klom via de nek naar de kop en ging er lachend boven op zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Strandclub Amera - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 11:38 am

Drome glimalchte Flauw "Ik ben in totaal in 10 weeshuizen geweest, en ben na de laatste weggelopen omdat ze me enorm zaten te treiteren, en toen ze mijn konijn van toen, Lolo, ook begonnen te pesten ben ik weggelopen met Lun wei en Lolo, toen Lolo dood was vond ik een paar weken later Mimy en Beowulf, de wlf daaro" ze wees naar een zilvergrijze wolf zo groot als een shetlander die in de zon lag te pitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Astelle
Level 1
Astelle


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 06-08-10

Strandclub Amera - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 11:47 am

Astelle grijnsde. ' ja dat klinkt wel als jou. ' ze keek even naar de wolf en zei toen:' nouja bij mij is het iets anders gegaan. ik moest op me 12e bij een familie gaan werken met een of andere gozer die verliefd op me was. ik niet op hem, maar dat hield hem niet tegen om met mij naar bed te gaan ik werd weggestuurd toen ze erachter kwamen dat ik zwanger was. gelukkig was een andere familie wel zo vriendelijk om me op te nemen in hun familie. en van mijn 14e heb ik eigenlijk bij hen gewoond.' ze keek naar Scott die nu van de kop van de draak afrolde en in het water plonsde. 'heb je zin om wat te drinken?' vroeg ze aan dromé
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Strandclub Amera - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 5:35 pm

Drome luisterde naar het best heftge verhaal en knikte. "Toch wel" ze gliamlchte en floot op haar vingers. Lung wei pakte de peuter snelen zwom naar drome, mims sperde haar oren en kwam ook aanzwemmen, en Beowulf begon, nog half slapend, naar haar toe te zwemmen. Ze glimalchte en aaide haar dieren. "Kom" en met ferme passen liep ze de kant op, het water terugsturend toen ze eenmaal het water uit waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Strandclub Amera - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strandclub Amera   Strandclub Amera - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Strandclub Amera
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: