De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 daken van Betar... (blup)

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimeza okt 16, 2010 1:06 pm

ghehehe leuke cryptische beschrijvin van het rijk

Betar is een achterstaande stad. Het is een perfecte combinatie van armemensen die zich genegeert voelen. En rijken in een andere wijk die alles negeren op andere rijken en hun eigen rijkdom na. De daken zijn het jachtterijn van roofvogels en katten omdat de straten aan de ene kant zo scoon zijn, en aan de andere kant zo goor dat de muizen,ratten,duiven en niet durven te komen. Hier en daat zij er steegjes met stapels papier en kartonnen dozen, of gevuld met afvalbakken. Daar overnachten de dieren en Arian. Dit is het jachtterein van Arian en de katten bende.

regels: vechten is nogal onhandig omdat de mensen onder het dak de schout er an bij halen. Ook moet je het dak niet slopen, de bewoners eronder zijn daar ook niet blij mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimeza okt 16, 2010 1:09 pm

Morris liep verveeld door de straten , boven haar hoofd zag ze een kat op een van de daken. Doormiddel van de muur aan de overkant van het steegje sprong ze erop , en ging zitten met haar benen aan de achterkant van het huis , ze zong zacht over rozen en keek naar de maan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimeza okt 16, 2010 1:17 pm

Arian rend over het dak. zoals wel vaker als hij meeging op jacht had hij hoektanden en klauwen van gestuurdwater. hij en een stuk of 15 katten renden over het dak. hij hield een aantal doorboorde knaagdieren in zijn handen, en een aantal van de katten hadden dieren tussen hun tanden. Hij zag een meisje en hij en de katten stopten abrupt. hij liep nar haar toe en mompelde wat dat als mauwen klonk tegen de zwarte kitten op zijn schouder. hij zag haar kattenopren en glimalchte. -hallo ik ben vioolsleutel (zijn kattennaam)- zei hij in de taal van de katten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimeza okt 16, 2010 1:21 pm

Verbaasd keek Morris op , die taal had ze lang niet meer gehoord , ze dacht goed na en zei toen met een paar foutjes in de zelfde taal - zo vioolsleutel , sjiek taalgebruik! Mijn naam is Morris...- Ze glimlachte om de foutjes goed te maken en keek naar zijn kattengezelschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimeza okt 16, 2010 1:32 pm

Zwate kater deed een stap naar voren en boog zijn hoofd. alle katten volgden zijn voorbeeld, zelfs de kitten op arians schouder. Aleen arian boog niet. hij ging zitten en keek haar aan. -Geen kattennaam?- zei hij verbaasd. hij keek haar aan. de katten waren al zijn hele leven bij hem, zooveel als ze konden. sinds hij een peuter was noemden ze hem al vioolsleutel -trouwens, mensn noemen me gewoon Arian- zei hij met zijn gebruikelijke pokerface. hij bekeek haar aura. -leuk om een keer deze taal tegen een mens te kunnen gebruiken, meestal kijken ze me dan gewoo raar aan, en dwingen me gewoon te praten.- hij haalde zijn viool van zijn rug nadat hij zijn prooien van die avond naast zich ha gelegd. de kattn legden hun prooien ook op de stapel. Ze verdrongen zich aallnmaal rond arian en keken jaloers naar Zwarte Kater en Dansende maan (de kitten) die wel bij arian op schoot mochten zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimeza okt 16, 2010 1:36 pm

- Mijn kattennaam he? Die luid als volgt: De stilte... - Morris grijsde , - Ik kan geloven dat het fijn is , ik heb deze taal al zo lang niet meer gesproken en het is heerlijk om de klanken weer uit mijn mond te horen!- Ze bekeek al de katten en vroeg -En dit is je familie?-
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimeza okt 16, 2010 1:41 pm

Hij schudde zijn hoofd -Aleen in emotioneel opzicht, mijn echte familie zal ik niet zo snel weer opzoeken-. zijn hand ging naar het lidteken rond zijn enkel -mijn vader mishandelde ons allemaal, en ik ben blij dat ik er weg ben- hij keek haar aan. Dansende maar liep naar het meisje en snuffelde aan haar. -Ik maan- zei ze met geluiden die je amper meer gemiau kon noemen. ze klom op het meisje en op haar hoofd. Ze snuffelde aan de oren -echt- zei de kleine zwarte kitten voor ze weer terug rende naar haar gebruikelijke schuilplaats, arians haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimeza okt 16, 2010 1:44 pm

Morris glimlachte naar de zwarte kitten , wat een schatje... - Dat snap ik - zei ze tegen Arian... - Ja die zijn echt maan - Zei ze met een glimlach naar het haar van Arain en ze wiebelde met haar oren - Vraag me niet hoe ik eraan kom, want ik heb geen idee- lachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimeza okt 16, 2010 1:48 pm

Arin glimalchte -eigelijk heet ze dansende maan, maar ze kan mper miauwen- het kleine katje liet een klaagelijk geluid horen dat weinig weg had van geluiden die katten normaal maken, maar eerder nagels ovr een schoolbord. -Ze is de opvolger van zarte kater hiero- hij aaide de kater op zijn schoot -als hem ooit wat overkomt is zei de twede in de rangorde.- hjij aaide de kater op zij schoot. hij zij het dan niet, maar uit die opmerking en het gedrag van de katten jegens hem kon je opmaken dat hij dan dus de leider was van de groep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimeza okt 16, 2010 1:56 pm

Morris glimlachte - Sorry dansende maan- Zei ze met een knipoog. - Ik heb ook ooit een kat gehad weetje... We konden hele gesprekken hebben , maar mijn vader heeft haar naar buiten geschopt... laatst dacht ik dat ik haar zag , hier.- Zei ze en glimlachte naar Arian.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimeza okt 16, 2010 2:03 pm

Arian knitke -Hoe heete ze, misschien woont ze wel bij ons, dan is ze gewoon thuis, we hebben een aantal zwangee katten die natuurlijk niet meer mee gaan jagen- hij keek haar serieus aan. Dansednde maans staart stak boven zijn bruine haar uit, venals haar hoordje. ze liep een rondje en liet zich toen boven op haar vader Zarte Kater vallen. Die pakte haar meteen bij haar ekvel en legde nahaar NAAST arian
Terug naar boven Ga naar beneden
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimema okt 18, 2010 7:38 pm

Morris giechelde om Dansende maan , - Ze zal nu wel een andere naam hebben, maar ze heette gevleugelde droom , ik hield van lange namen met een betekenis... Het kan natuurlijk heel goed dat ze nu nog zo heet , maar het kan ook dat ze er helemaal niet is...- Zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimema okt 18, 2010 7:58 pm

Arian knikte en keer Zwarte Kater aan. Die ging in overleg met een lapjeskat met een oog en een oor. ze overlegden even in kattentaal, maar dan straataal met een afschuwelijk accent. arian snapte er weinig van. maar uiteindelijk keek de zwarte kater Morris aan -We kennen haar, al hoort ze niet bij onze groep- zijn gemiauw klonk zangerig en statig. -Ze woont aleen-
Terug naar boven Ga naar beneden
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimema okt 18, 2010 8:02 pm

Een gelukkige glimlach verscheen op Morris'gezicht - Dank u wel , waar kan ik haat vinden? - Vroeg ze gretig , ze wou haar katje terug vinden , naar al die jaren in haar eentje... Ze keek uit over de daken , ze zou haar terug zien , eindelijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimema okt 18, 2010 8:07 pm

Zwarte kater keek haar aan. -Volg ons, en vooral Arian, hjij weet eht wel- hij keek naar Arian -Ze zoek de eenzame kluizelaar- Arian keek verbaasd naar de kater "De Kluizekat?" zei hij nu in gewone mensentaal. ZK knikte. Arian keek haar aan "JIJ bent vrienden met de Kluizekat, zoals we haar noemen" hij stond op "Kom dan maar mee" ongewoon behendig sprong hij van dak naar dak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimema okt 18, 2010 8:45 pm

Morris knikte en volgde Arian - Is dat zo raar dan?- Vroeg ze nogsteeds in Kattentaal en sprong zonder al te veel moeite achter Arian van Dak naar Dak ' Keuzenkat...'dacht ze , ' Waarom is haar schat alleen gaan wonen...' Ze voelde verdriet en vreugde tegelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimema okt 18, 2010 10:46 pm

Arian sprong verder "Omdat ze afgezonderd leeft, als je het vergelijkt met de mensen kan je zeggen dat ze iets is als een combi van een kluizenaar, een heilige en een orakel. Alle katten hebben resprect voor haar en ze hoeft nooit te jagen, ze is aleen een beetje afstandelijk" voegde hij eraantoe. Hij haalde zijn schouders op en dook een steegje in. Hij legde zijn vingers op zijn lippen ten teken dat ze stil moest zijn en duwde een aankal kratten opzij. hij dook door een onopvallend gat een magazijn in. hij sloop door en schoof voorzichtig, om geen lawaai te maken een paar planken uit de vloer opzij. de katten zouden gewoon de andere route nemen. Hij dook naar beneden en wachtte haar op in een schimmige ondergrodse gang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimedi okt 19, 2010 2:55 pm

Stilletjes en zonder te weten of ze Arian nou moest volgen of niet liet Morris zich op haar beurt zakken en keek van Arian naar de gang en weer terug , ze durfde niets te zeggen en bleef op de achtergrond, ze zag haar speelse zwarte kat voor haar en wachte op het wederzien van haar gevleugelde droom...
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimedi okt 19, 2010 5:14 pm

Arian gliamlchte "Hier kan je weer spreken, geen kans dat mensen het boven horen" hij liep een stuk en de gang leek breder te worden. het hield op bij een muur. "Hier, en hierboven was roeger een badhuis, en wij lopen nu door de afvoer van het badwater." hij deed een pallet als een deur opzij en je kon nog de laatste stukjes van een rooster zien dat daar had gezeten. Ze waren uitgekomen in een ronde ruimte. verlicht door een fakkel. er liep door een gat een klein stroompje helderwater dat door een soort grachtje stroomde. Aran glimlachte en wees naar het midden van het ronde grachtje. haar lag op een oud verkleurd kussen een duidelijk wat ouder geworde kat.Ze keek op naar het meisje met de katten oren -Verbeeld ik me dit...?- vroeg ze met een zweverige stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimedi okt 19, 2010 5:40 pm

Te btranen schoten in Morris haar ogen en ze storte zich op haar kat -DROOM! mijn gevleugelde droom!- zei ze en de tranen van vreugde liepen over haar wang in de vacht van haar langverloren katje. - Je bent groot geworden- fluisterde ze vrolijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimedi okt 19, 2010 5:45 pm

De Kat glimalchte, in hoeverre een kat dat kan - En ouder, maar jij ook, waar is mijn kleine meid gebleven ?- de kat likte morris gezicht. Arian was haf vertederd, half voelde hij zich alsof hij een gesprek afluisterde dat hij niet hoorde te horen. Hij ging in de gang staan en pakte de kater op die op magische weize naast ijn voeten was verschenen, hij vroeg zich nog steeds af hoe dat dier hem altijd zo wist te volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimedi okt 19, 2010 5:56 pm

Morris glimlachte - Diep van binnen is ze er nog hoor droom!- Zei ze en nam wat afstand zodat ze beter konden praten , ze had nieteens gemerkt dat Arian er niet meet was , ze was dan ook zo blij om Gevleugelde droom weer de zien en ze keek in de nogsteeds zo mooi gloeiende ogen van de kat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimedi okt 19, 2010 6:19 pm

Arian ging op de grond zitten en nam zijn kat op schoot. Die ronde zich op terwijl Dansende maan op zijn schouder klom en op zoek ging naar de tatoo terwijl ze de heletijd een liedje dat arian ooit had geschreven voor haar aan het miauwen was
Terug naar boven Ga naar beneden
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimedi okt 19, 2010 7:02 pm

Elizabeth schreef:
Arian ging op de grond zitten en nam zijn kat op schoot. Die ronde zich op terwijl Dansende maan op zijn schouder klom en op zoek ging naar de tatoo terwijl ze de heletijd een liedje dat arian ooit had geschreven voor haar aan het miauwen was
vet wat je met lizzy's avatar en banner hebt gedaan!
----
Er klonk gemiauw buiten de gang , Morris hoorde dat het dansende maan was , / Maar Droom , warom ben je zo alleen gaan wonen..? en ik vroeg me nog iets af... Wil je met me mee , weer bij me zijn...?- Op die laatste vraag hoopte Morris Ja te horen en ze keek Gevleugelde droom aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitimedi okt 19, 2010 7:05 pm

de kat knikte en rolde zich op opmirris'schoot. Arian viste de kitten van zijn schouder. "Wil je het zo graag zien,mij best" hij deed zijn shirt uit en zette de kitten weer op zijn schouder. De kleine kitten keek bewonderend naar de getatooeerde zwarte kat op zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





daken van Betar... (blup) Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
daken van Betar... (blup)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Achterbuurt van Betar

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: