De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 daken van Betar... (blup)

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

daken van Betar... (blup) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 7:29 pm

oeh wat is het??
-------
Vrolijk pakte Morris haar kat op en verliet de buis door de deur waar Arian topless voorzat "wow..." zei Morris en keek Arian aan... "Waarom dat?" ze hield haar blik strak op zijn gezicht en vroeg zich af of hij het misschien warm had gehad...

------
DROOGHEID!
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

daken van Betar... (blup) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 7:51 pm

Arian plukte de kitten weer van zijn schouder. teleurgesteld ging ze achtee hem staan en bleef zolang mogelijk naar de tatoo staren. Arian keek het meisje weer aan "Dansende maan had het nog niet gezien." hij draaide zich om en wees naar de tatoo van en zwarte kat, die zijn gehelde rechter schouderblad vulde. Daarna trok hij zijn zwarte shirt weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

daken van Betar... (blup) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:13 pm

Morris glimlachte "o , vandaar...Ik ook neit, wat is het?" Ze keek hem nieuwsgierig aan en gevleugelde droom volde haar blik.Morris keek naar Arians nu bedekte schouder en toen naar dansende maan , met de blik van Gevleugelde D. achter de hare aanslepend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

daken van Betar... (blup) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:24 pm

Hij rolde met zijn ogen "Een zwarte kat, ben je blind?" zei hij een beetje geirriteerd "Ik heb hem laten zetten vlak voor ik definitief bij de katten was gaan wonen" hij aaide de zwarte kitten. "De katten vinden hem bijzonder, en dansende maan is mijn grootste fan en wil alles weten van me, ze vind me geweldig en daarom klimt ze telkens in mijn haar, en is ze enorm jaloers op mijn vriendin" hij haalde zijn schouders op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

daken van Betar... (blup) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 9:14 pm

"Dat zag ik wel , ik was alleeen benuwt of het een betekenis had... En fijn voor je dat je een fan hebt... Gevleugelde droom rijst met me mee vannaf nu... Ik zal julie nog wel eens opzoeken , ze wou zich omdraaien en vertrekken , maar aarzelde - Bedankt vioolsleutel - zei ze in kattentaal en gaf hem een kus op zijn voorhoofd , ja ze had het woord vriendin verstaan maar ze wou hem oprecht bedanken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

daken van Betar... (blup) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 9:22 pm

Arian haalde een wenkbrauw op. Dansende maan keek vuil naar Morris -kijk nou, nu heb je haar kwaad gemaakt- hij aaide de kleine naar morris blazende kitten van zijn schouder en haf haar een kusje op haar voorhoofd -nu mag je niet meer klagen- zei hij tegen de kitten. Hij keek Morris na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





daken van Betar... (blup) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: daken van Betar... (blup)   daken van Betar... (blup) - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
daken van Betar... (blup)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Achterbuurt van Betar

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: