Aantal berichten : 854 Registratiedatum : 30-07-10
Onderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox di sep 07, 2010 9:06 pm
Scarlet keek naar Pandora en knikte, dat leek haar ook erg handig. 'Jane is een meisje uit het rijk van de leeuw, geloof ik. Ik ken haar niet erg goed, maar heb haar een keer ontmoet. Ze is erg aardig.' Zei ze en glimlachte even vrolijk. Ze liepen langs een kraampje met sierraden. Scarlet keek er even naar, maar had al snel door dat het geen echte metalen waren, ze kon ze dus niet sturen ofzo.
Pandora Level 3
Aantal berichten : 679 Registratiedatum : 04-08-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.
Onderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox di sep 07, 2010 9:11 pm
'Daar kom ik ook vandaan.' zei Pandora met een glimlach tegen haar. Ze reisde er niet vaak rond omdat ze gezocht werd door sommigen. Ze was benieuwd naar Jane maar ze had zo'n gevoel dat ze nog veel mensen zou gaan ontmoeten. Ze keek rond bij de kraampjes maar zag nog niks interresants.
Scarlet Level 3
Onderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox wo sep 08, 2010 8:01 am
Scarlet glimlachte. 'Dat is ook toevallig.' Zei ze en liep opgewekt verder. 'Ik kom uit het rijk van de stier.' Meldde ze Pandora en ze zigzagde door de mensen heen. Ze zuchtte toen ze iemand "auw" hoorde zeggen en waarschijnlijk op de voet van dat persoon had gestaan. Ze haalde haar schouders weer op.
Pandora Level 3
Aantal berichten : 679 Registratiedatum : 04-08-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.
Onderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox wo sep 08, 2010 3:48 pm
Pandora glimlachte. 'Dat is een mooi rijk.' complimenteerde ze. Ze dacht terug aan haar fijne reizen door dat rijk en glimlachte. Pandora ontweek zoveel mogenlijk mensen. Ze wilde geen ongelukken veroorzaken in een stad die ze niet volledig kende. Pandora had al genoeg politie op haar hielen.
Scarlet Level 3
Onderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox wo sep 08, 2010 4:23 pm
Scarlet knikte en liep verder. 'Nog leuke mensen ontmoet die ook magie hebben?' Vroeg ze, misschien had zij hun nog niet ontmoet en moest ze dat maar een keertje gaan doen. Ze vond het de laatste tijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, zo kon je elkaar ook veel meer helpen als je een keertje hulp nodig had.
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox wo sep 08, 2010 4:29 pm
'Ik heb heel veel mensen ontmoet. Ik ben heel slecht in namen.. Maar ik ben een tijd weggeweest dus misschien zijn er meer vijanden of vrienden bij gekomen.' zei Pandora glimlachend. Ze was echt een ramp met namen en kon nauwelijks een naam onthouden. Alleen gezichten, daar was ze dan heel goed in.
Scarlet Level 3
Onderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox wo sep 08, 2010 4:38 pm
Scarlet lachte. 'Je bent niet de enige die slecht is in namen.' Grinnikte ze nog na en haalde ene hand door haar haren. 'Maar als ik mensen een aantal keer heb gezien begin ik ze wel te onthouden. Of als ik mensen aardig vind, dan vooral.' Zei ze en keek glimlachend naar Pandora. Maar ze had al redelijk veel mensen ontmoet, daardoor wist ze de namen ook minder goed.
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox wo sep 08, 2010 4:39 pm
'Ja.. Maar als het heel veel aardige mensen zijn wordt het weer moeilijker.' zei ze vrolijk. Dat was meestal haar probleem, maar dat maakte niet uit. Het kwam wel goed, ooit. Pandora bekeek het positief. Het was handig dat ze zo even in de gedachtes van mensen kon kijken naar hun naam.
Scarlet Level 3
Onderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox wo sep 08, 2010 4:50 pm
Scarlet knikte en liep vrolijk verder, ze snapte wat Pandora bedoelde. 'Hé, wat voor draak heb je eigenlijk?' Vroeg ze nieuwsgierig. Ze was altijd wel geintresseert in andermans draken. Ze hield van draken, ze spraken haar aan. Scarlet haalde een hand door haar haren en deed haar tasje goed zodat hij niet in de weg zat voor mensen die langs haar liepen.
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox wo sep 08, 2010 4:59 pm
'Desdemona is een van de laatste Zwarte Duivelsdraken. Maar ze is eigenlijk helemaal niet gemeen, nou meestal niet. Alleen beschermend.' sprak Pandora lovend over haar draak. Ze wist dat Desdemona ergens buiten de stad op haar wachtte. Dat deed ze meestal om wat rust te houden. 'En wat voor een draak heb jij dan?
Scarlet Level 3
Onderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox wo sep 08, 2010 5:26 pm
'Artemis een kleurendraak, best wel zeldzaam geloof ik. Ze kan van kleur veranderen, maar is van oorsprong een aardedraak, dus groen.' Beschreef Scarlet Artemis. 'Ze is lief. Alleen soms een beetje bang.' Zei Scarlet. Ze liep verder en keek even naar een kraampje met stoffen, maar ze had op dit moment genoeg dus had het niet nodig.
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox wo sep 08, 2010 5:28 pm
'Dat lijkt me mooi om te zien. Ze is in ieder geval niet zo afschrikwekkend voor onbekenden als Desdemona is. Ze heeft net als mij zo'n teken.' vertelde Pandora haar. Ondertussen ontdeed ze haar linkerhand snel van een handschoen en liet het brandende teken zien aan Scarlet.
Scarlet Level 3
Onderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox wo sep 08, 2010 5:37 pm
Scarlet keek even naar het teken en knikte. 'Tja, sommige draken hebben gewoon iets engs, maar ze zijn allemaal speciaal.' Zei ze met een vrolijke glimlach en liep verder. Ze floot even tussen haar tanden door, zodat Artemis wist waar ze precies was. En in het geval van nood konden ze elkaar dan te hulp schieten.
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox wo sep 08, 2010 9:00 pm
Pandora glimlachte. 'Inderdaad. Ze zijn heel erg speciaal.' zei Pandora glimlachend. Pandora dacht even aan Desdemona en haar glimlach werd groter. Ze had haar altijd gesteund en daar was Pandora zo blij mee. Desdemona was eigenlijk haar alles. Ze zou haar leven voor haar geven.
Scarlet Level 3
Onderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox wo sep 08, 2010 9:13 pm
'Artemis is mijn beste vriendin.' Zei Scarlet en glimlachte. Ze keek naar Pandora. 'Was jij nog iets van plan vandaag. Want we lopen nu wel door de markt, maar misschien wou je iets doen?' Vroeg ze en glimlachte even beschamend, ze had daar nog niet eerder naar gevraagt. Ze grinnikte.
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox wo sep 08, 2010 9:18 pm
'Nee. Vandaag was mijn hele lege dag. Ik reis morgen als het goed is weer verder met Desdemona. Wilde jij wat doen vandaag dan?' vroeg Pandora terug. Ze had er nog helemaal niet aan gedacht. Het kletsen had haar concentratie in beslag genomen.
Scarlet Level 3
Onderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox do sep 09, 2010 7:50 am
Scarlet haalde haar schouders op. 'De markt en ik wou ergens pijlen kopen, maar ik heb geen idee waar ik dat kan. Metalen pijlen vind je niet zo snel.' Zei ze en schudde afkeurent met haar hoofd. Ze had altijd het idee dat haar metalen pijlen sterker waren dan gewone pijlen. Maar misschien kwam dat ook gewoon door haar metaalsturing.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox