De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox

Ga naar beneden 
+2
Seth
Alexis
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Cyene
Level 2
Cyene


Aantal berichten : 538
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nowhere in Never Never land

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 6:49 pm

Cyene keek naar Pandora en had bewondering voor haar. Het leek haar een eindeloze zoektocht maar ze wist wel dat ze dat ook zou hebben gedaan voor haar vader. "Zeker, je moet altijd blijven hopen" zei Cyene serieus en ze glimlachte even daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 7:08 pm

Pandora glimlachte. 'Inderdaad.. ' zei ze. Ze vond Cyene erg aardig en vriendelijk. De meeste mensen gaven haar geen hoop maar ze vond dat Cyene een goed hart had. 'Het is met min of meer dezelfde bedoelingen die jij had toen je zusje verzorgde..' zei Pandora tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyene
Level 2
Cyene


Aantal berichten : 538
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nowhere in Never Never land

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 7:49 pm

Cyene glimlachte terug naar Pandora. Ze leek haar oprecht aardig en geen nep persoon. Ze kon zien dat ze veel had meegemaakt, aan de manier waarop ze zich gedroeg en een tikkeltje nonchalant over kwam. Ze dacht even na over haar laatste woorden. "Dat geloof ik meteen" zei ze. Ze dacht na over de uitnodiging voor het bal die ze had gekregen en vroeg zich af of zij er ook een had. "Heb jij ook een uitnodiging voor een bal gekregen?" vroeg ze daarom zomaar aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimema aug 09, 2010 8:09 am

'Ja ik heb ook een uitnodiging gekregen en ga daar natuurlijk op in. Jij ook denk ik?' vroeg ze terug aan Cyene. Ze dacht dat de meesten wel zouden gaan omdat er een soort rpijs was, maar voor Pandora was het dansen het belangrijkste. Pandora had erg zin in het bal en bedacht dat ze dan weer andere mensen zou leren kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 07, 2010 7:05 pm

New.
__

Pandora was opnieuw in Astrox. Ze had het als rustplaats voor haar rondreis over de rand van het land gekozen. Ze had totaal nog geen last gehad van de zogenaamde slechte mensen dus ging ze gewoon verder met het belangrijkste uit haar leven. Reizen. Ze neuriede een liedje terwijl ze door Astrox liep waar het markt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 3
Scarlet


Aantal berichten : 854
Registratiedatum : 30-07-10

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 07, 2010 7:14 pm

Met een glimlach op haar gezicht en zachtjes zingend liep Scarlet over de redelijk koude straattegels van Astrox. Ze was hier nog niet eerder geweest, dus het werd maar eens tijd. Met haar voeten zocht ze de omgeving af, naar een eventueel leuk winkeltje. Maar eigenlijk vond ze het ook gewoon leuk om rond te lopen en mensen te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 07, 2010 7:17 pm

Pandora was diep in gedachtes verzonken. Ze dacht na over haar reis naar haar vader met Felix. Hij had besloten daar te blijven, zelf had ze besloten om weer te gaan reizen. Ze was natuurlijk wel dolblij geweest om eindelijk haar vader te zien, maar ze kon gewoon niet goed erg lang op een plke blijven. Ze keek niet echt waar ze liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 3
Scarlet


Aantal berichten : 854
Registratiedatum : 30-07-10

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 07, 2010 7:22 pm

Scarlet liep vrolijk verder tot ze met haar schouder hard tegen iemand aanstootte, omdat ze beide niet erg leken op te letten. Scarlet keek geschrokken naar het meisje. 'Sorry, sorry.' zei ze verontschuldigent en boog haar hoofd beschament, ze vroeg zich af of ze het meisje hard geraakt had met haar schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 07, 2010 7:25 pm

Pandora schrok op uit haar gedachtes. 'Het spijt mij ook.' zei ze snel na de sorry's van het andere meisje. Het was ook haar schuld, ze liep zo met haar hoofd in de wolken de laatste tijd. 'Heb ik je geen pijn gedaan?' vroeg ze haast gelijk daarna. Zelf had ze gelukkig nergens last van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 3
Scarlet


Aantal berichten : 854
Registratiedatum : 30-07-10

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 07, 2010 7:29 pm

Scarlet keek op naar het meisje en glimlachte even. 'Nee hoor, geen pijn.' Zei ze vrolijk en haalde een hand door haar haren heen. 'Ik zat niet op te letten.' Lachtte ze een beetje beschamend en nam het meisje in zich op. Ze had rode ogen? Apart. Scarlet vond het wel een leuk gezicht, die ogen, het sprak haar aan. De glimlach bleef dus op zijn plek zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 07, 2010 7:32 pm

'Ik ook niet hoor. Maar ik ben trouwens Pandora.' stelde ze zichzelf maar even voor. Ze vond het meisje er vertrouwelijk uitzien en vandaag was ze in een goede bui dus deed ze geen moeite om haar identiteit te verbergen. Ze keek het meisje glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 3
Scarlet


Aantal berichten : 854
Registratiedatum : 30-07-10

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 07, 2010 7:36 pm

Scarlet glimlachte. 'Aangenaam, ik ben Scarlet.' Stelde ze zichzelf opgewekt voor. De witte cape die ze aan had deed ze wat beter om zich heen en ze keek om zich heen. Het werd al aardig druk in de straat, viel haar op. Ze had vandaag maar een broek aangetrokken, maar wel een halflang shirt aangedaan, zodat het alsnog iets met een jurkje was. Ze had zoals gewoonlijk geen schoenen aan, maar ze stoorde zich daar niet aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 07, 2010 7:39 pm

'Ben je hier vaker geweest?' vroeg Pandora haar gewoon om door te praten. Ze had haar reis kleding aan wat tegelijkertijd ook haar gevechtskleding was. Haar hele wapenarsenaal was dan ook half zichtbaar. De helft had ze verstopt in haar laars en mouwen. Haar zwaard had ze naar achter geschoven en die werd bedekt door haar zwarte mantel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 3
Scarlet


Aantal berichten : 854
Registratiedatum : 30-07-10

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 07, 2010 7:42 pm

Scarlet schudde haar hoofd. 'Nee, hier nog niet. Maar de laatste tijd reis ik meer, dus ik dacht een keertje hier heen te gaan.' Zei ze vrolijk en haalde haar schouders op. De reden voor haar reizen was niet belangrijk. 'Zullen we een stukje door de stad lopen?' Vroeg ze aan Pandora en begon al langzaam te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 07, 2010 7:52 pm

'Graag.' zei Pandora glimlachend tegen haar en ze liep met Scarlet mee. 'Reizen is leuk hea.?' vroeg Pandora haar grijnzend. Zelf vond ze dat wel en ze hoopte dat anderen dat ook vonden, meestal werd het wel gewaardeerd maar sommigen hielden er niet van. Ze kon er niks aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 3
Scarlet


Aantal berichten : 854
Registratiedatum : 30-07-10

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 07, 2010 7:56 pm

Scarlet glimlachte vrolijk terwijl ze verder liep. 'Ja, het bevalt me. Telkens weer andere mensen ontmoeten en andere dingen ontdekken.' Zei ze en keek half opzij naar Pandora. 'Het is eens wat anders dan altijd thuis zitten.' Vertelde ze en liep verder. Om hun heen liepen ook mensen, gelukkig waren ze niet zo dringerig als in Quaris.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 07, 2010 8:01 pm

'Ik begrijp heel goed wat je bedoeld. Ik reis ook graag, en veel. Eigenlijk ben ik weinig thuis omdat ik dan toch in een leeg huis aankom.' vertelde Pandora haar. Ze had er niet veel moeite mee om vanalles te vertellen aan iemand die ze was tegen gekomen. Het voelde elfs goed. Ze keek nu beter uit waar ze liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 3
Scarlet


Aantal berichten : 854
Registratiedatum : 30-07-10

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 07, 2010 8:14 pm

Scarlet glimlachte even wrang. 'Bij mij hetzelfde. Tot kort woonde er nog iemand, maar nu niet meer.' Zei ze even droevig. Maar ze herstelde zich snel en liep met een glimlach verder. Ze keek naar Pandora. 'Ben je al op veel plekken geweest?' Vroeg ze nieuwsgierig, ze vond het altijd leuk om van andermans reizen te horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 07, 2010 8:16 pm

'Ik ben op heel veel plekken geweest. langs de kust. Over de bergen, door bossen. Op allerlei plekken, allemaal even mooi. Ik reis al aardig lang dus dan zie je ook. Ik ben volgens mij in elk rijk, behalve het dertiende, geweest.' vertelde ze vrolijk. Pandora vertelde graag over haar reizen en ze was blij dat Scarlet van onderwerp over gestapt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
William
Level 2
William


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 12-08-10

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 07, 2010 8:27 pm

Scarlet keek Pandora verbaast aan. 'Het dertiende rijk?' Zei ze. 'Dus dan heb jij ook magie?' Vroeg ze zachtjes en keek haar vrolijk aan. 'Ik heb ook magie.' Zei ze vrolijk en liep verder. Ze haalde een hand door haar haren en keek naar een winkeltje met de nieuwste jurken en andere mode. Veel te duur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 07, 2010 8:33 pm

Pandora glimlachte. 'Ja, ik heb ook magie..' fluisterde Pandora tegen haar. Ze glimlachte bij het horen van Scarlet dat ze ook magie had. 'Wat is jouw magie dan?' vroeg ze haar. Zelf zou ze het ook wel vertellen natuurlijk. Ze keek naar de winkeltjes. Ze was niet vaak van het kopen en had genoeg aan wat ze had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 3
Scarlet


Aantal berichten : 854
Registratiedatum : 30-07-10

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 07, 2010 8:36 pm

Scarlet keek naar Pandora met nogsteeds een vrolijk gezicht. 'Aarde en metaal. Een beetje saai, maar een goede combinatie.' Omschreef ze haar krachten en keek weer even naar het winkeltje voor ze verder liep. 'En jij?' Vroeg ze nieuwsgierig en begon verder te lopen. Het was druk, waarschijnlijk was er markt ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 07, 2010 8:40 pm

'Ja, een handige combintaie. Ik heb vuur en telekinese. Een beetje een vreemde combinatie..' gaf Pandora toe. Dat had ze altijd gevonden. Al was het natuurlijk wel erg handig. Pandora liep een rustig mee met Scarlet. Ze glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 3
Scarlet


Aantal berichten : 854
Registratiedatum : 30-07-10

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 07, 2010 8:53 pm

Scarlet keek haar vrolijk aan. 'Ik ken er veel met telekinese. Jane heeft ook met vuur, geloof ik.' Zei ze met een glimlach en liep verder. Uiteindelijk werd de markt zichtbaar, ze had dus toch gelijk gehad. Ze had het niet zo met markten, iedereen stond op elkaars tenen. Maar misschien was het hier wel heel anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 07, 2010 9:00 pm

'Ja, veel hebben er telekinese. Het maakt me niet, ik kan heel goed leven zonder mijn krachten te gebruiken. Al ben ik wel aan het oefenen op telekinetische armen. Dat zou met vechten toch handig zijn..' zei Pandora grijnzend. 'Wie is Jane trouwens? Ik ben een tijdje weggeweest..' zei ze tegen Scarlet. Ze zag de markt nu ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox   Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het rijk van de schorpioen - het bloemenpark van astrox.
» Het bos rond Talia - Rijk v.d. Schorpioen.
» Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof.
» Het rijk van de schorpioen - De zwarte markt.
» Het rijk van de schorpioen: De sinaasappel boomgaard

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: