De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ram--- Herberg de gouden klomp

Ga naar beneden 
+2
Raiden
Morris
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:11 pm

'Nee Raiden loop niet weg, Ik hou nog steeds van je maar het doet gewoon pijn.' zei ze tegen hem. 'Morris wat moet jij in godsnaam met Raiden echt.' schreeuwde ze nu tegen haar. Ze wou niet boos zijn op Raiden maar Morris was ee nander verhaal ze had haar vriendje verleid en was met hem naar bed gegaan.

___
AAA sorry Raiden... Maar het is wel zielig.. BTW Morris die onderschrift was mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:20 pm

Morris kon haar gevoelens niet meer bedwingen , 16 jaar aan opgekropte woede en verdriet liet zich vrij, "Misschien ben jij niet de enige die Raiden leuk vind Cara! IK WIL JULLIE NOOIT MEER ZIEn! "ze bevroor van woede de grond en de tranen van woede gleeden over haar gezicht terwijl ze naar buiten beende en teegen de buitenkant van de kleine herberg leunde , ze was ziedend op haar zogenaamde vriendin , en op Raiden die haar hart in miljoenen stukjes had gebroken.
---
DANKUU Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:24 pm

haha wie is nu zielig
--------------
Raiden zorgde er voor dat Flas richting hem kwam door de bliksem die ze volgde. Toen Flash geland was voor de herberg kwam Raiden pas van de wc. Verbaast keek hij naar Cara. Het was beter dat ze hem negeerde. Het was beter dat ze niets hadden. Zijn echte karakter kwam dalijk weer tevoorschijn en dat wou hij Cara niet aan doen.´´Je kan beter niet van mij houden´´ zei hij wat rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:26 pm

'Dat kun je wel zeggen maar ik hou al van je en ik kan het niet stoppen.' zei ze met tranen in haar ogen. 'Jij houd ook van mij ik kan het zien aan je gedachtes dus waarom zou je het stoppen?' vroeg ze hem. Ze wist dat deze dagen net zo moeilijk voor hem als voor haar waren maar het moest en zal weer goed komen. Het moest gewoon.

____
Nou ik vind Morris het zieligst maar jij ook wel een beetje maar je bent nu een echte hartenbreker!! moet gaan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:28 pm

Een zeemeermin achtige draak lande voor Morris voor de herberg , met een wpoedende schreeuw wierp ze een grote vuurbal naar de draak , huilend zakte ze op de grond , ze was te ver gegaan , ze begoon gestoord te worden en lachte door haar huilen heen.

----

MORRIS XD ze is giga gestoord...
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:31 pm

Flash schrok van de vuurbal en vloog verbaast op. Raiden wou net antwoord geven voordat hij de vuurbal hoorde. Ze haar kwam automatisch weer elektrisch. Boos stormde hij naar buiten. Je kon aan iedereen komen behalve aan Cold of Flash. Boos liep hij op Morris af. ´´Het maakt mij niet uit wat je doet maar leg een hand op Flash en je bent er geweest´´ zei Raiden boos tegen haar. Hij was nu echt boos dus zou hij net zo goed kunnen vechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:46 pm

Aria schreef:
Flash schrok van de vuurbal en vloog verbaast op. Raiden wou net antwoord geven voordat hij de vuurbal hoorde. Ze haar kwam automatisch weer elektrisch. Boos stormde hij naar buiten. Je kon aan iedereen komen behalve aan Cold of Flash. Boos liep hij op Morris af. ´´Het maakt mij niet uit wat je doet maar leg een hand op Flash en je bent er geweest´´ zei Raiden boos tegen haar. Hij was nu echt boos dus zou hij net zo goed kunnen vechten.
TAMTAMTAAAAAAAAAAAAAAAAMM...
__________________
Morris huilde enlachte tegelijk, ze wezenloos naar de lucht maar zei verder niets... Peanut ging tussen Morris en Raiden instaan , hij wist dat er iets gaande was en zijn baasje zag er nou niet bepaald uit alsof ze een 2 meter lange woedende jongen aankon...
__________________
ze is echt KOEKOEK
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 9:49 pm

Cara stormde naar buiten. Ze pakte Raidens schouder vast en draaide hem om. 'Doe haar niets aan. Het zou fout zijn.'zei Cara. Ze begreep heel goed wat Raiden nu voelde en ze wist ook wat hij dacht maar hij moest nu niet de fout in gaan door haar te verwonden of misschien zelfs te vermoorden. 'Ik hou van je voor altijd.' mompelde ze nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 20, 2010 11:49 am

nee het is een 2 meter lange moooie jongen !!!!!!
------------
Raiden keek boos naar de draak die tussen hun in stond. Zelfs Flash had nu wel eigenlijk medelijden met Morris. Met haar staart pakte ze Raiden in het midden vast zodat hij niet verder kon lopen. Daardoor en door Cara moest hij wel om draaien. Nog steeds was hij boos en dat kon je wel zien aan hem. ´´Ik hou ook van jou maar je kan niet van mij houden´´ flapte Raiden eruit
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 20, 2010 11:54 am

'Dat zeg je nu maar dat is niet zo en jij weet net zo goed als ik dat dat niet waar is.' zei Cara. Ze hield ecth van hem en hij zou ook echt moeten gaan inzien dat ze gewoon bij elkaar hoorde. 'Je houd van mij ik van jou daar hoefen we niet moeilijk over te doen.' zei ze. 'Als we voor elkaar gemaakt zijn dan kmt het vanzelf dat we weer bij elkaar komen.' zei Cara. Ze hoefde hem niet nu meteen terug want ze wist dat het vanzelf goed zou komen maar ze zou wel heel blij zijn als hij haar nu terug zou willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 20, 2010 7:09 pm

Morris kwam weer bij bedaren , al de opgekropte woedde was erruit en langzaam maar zeker werd ze weer haaar bijna nooit lachende , stille zelf... "Raiden... Het spijt me... maar je hebt iets goed te maken , niet met mij... maar met deze tante hier , die ik nu net zo goed kan wurgen.. maar dat doe ik niet.." Dat laatste voegde ze er snel aan toe om Cara niet al te boos te maken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 21, 2010 9:18 am

Raiden wou net antwoorde tot hij Morris hoorde. Hij snapte echt niet hoe vrouwen in elkaar zaten. Toch werd hij wel wat rustiger er van. Rustiger (dus zonder statisch haar) draaide hij zich naar Cara. Zijn gezicht zag er nog steeds niet al te vriendelijk bij. Maar zo erg gekalmeerd was hij ook weer niet. Voorzichtig pakte hij Cara haar hand vast en deed zijn ogen dicht. Na een paar minuten deed hij ze weer open en keek Cara recht aan. ''Je hebt gelijk. Ik hou van jou en jij houdt van mij. Daarom als je zeker wilt zou ik het wel nog een keer proberen'' zei Raiden. Het klonk hard maar iets beters kon hij nu niet zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 21, 2010 9:24 am

Cara's hart ging sneller kloppen bij die woorden. Ze kon zich niet inhouden en vloog Raiden om zijn nek en kuste hem. Ze wist niet wat Raiden er van zou vinden of Morris maar het maakte haar ook niet uit. Degene van wie ze hield wou haar weer in zijn leven en dat was op dit moment alles waar ze aan kon denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 21, 2010 9:29 am

Langzaam legde ook Raiden zijn armen om Car heen. De warmte die hij de laatste dagen had gemist kwam weer terug. Waardoor er van zelf weer een glimlach op zijn gezicht kwam. Hij kuste haar ook even terug. Hij dacht al niet meer aan Morris ook al zou zij het misschien erg vinden om te zien. Flash keek glimlachend naar de twee omdat ze blji dat het weer geod was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 21, 2010 9:34 am

Cara besloot dat ze Raiden nooit meer liet gaan ze wilde hem nooit meer missen en vond het fijn dat hij haar omhelsing en kus beantwoorde. Ze keek even om Raidens schouwder heen naar Morris maar ze kon haar gedachtes niet goed horen doordat ze zo blij was met Raiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 1
Kurt.


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 23-08-10
Woonplaats : breda

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 21, 2010 7:41 pm

Morris haar rechter hand vlamde en de linker bevroor van woede , maar ze hield zich in ... dit was echte liefde, van 2 kanten... ze keek de andere kant op en haar handen koelden af... "Ik ben blij dat hier echte liefde gaande is.."zei ze met een traan op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 21, 2010 7:46 pm

Raiden draaide zich even om naar Morris. Hij wist nu wel dathij haar pijn had gedaan. Maar hij wou nu meer bij Cara zjn. ´´Sorry voor wat ik gedaan heb maar het lijkt me slimemr dat wij weer naar binnen gaan´´ zei Raiden. Hij pakte ondertussen Cara op in zijn handen en liep weer naar binnen. Hier zo verde gaan was niet slim en hij wist dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 21, 2010 7:50 pm

Cara keek nog naar Morris en riep 'Het spijt me maar ik hou echt heel veel van hem.' En richte zich toen weer op Raiden. O wat had ze hem die paar dagen gemist. Het was geweest alsof haar hart uit haar lichaam was gerukt en het in miljoene stukjes was gebrokken. Alsof er een groot gapend gat in haar zat maar nu was het weer heel en dat kwam allemaal door Raiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 21, 2010 8:04 pm

Raiden gaf wat geld aan de balie en kocht een kamer voor twee dagen. Je wist maar nooit hij had Cara ook erg gemist. De man keek hem raar aan. Hij zag hem ruziend vertrekken en nu had hij weer een meisje in zijn armen. Misschien was hij zelfs jaloer. Rustig trapte Raiden de kamer open terwijl hij Cara op de mond kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 21, 2010 8:07 pm

Cara kuste hem vurig terug. Nadat ze hem even losliet. 'Ik heb je heel erg gemist.' zei ze. Daarna kuste ze hem weer op de mond. Ze wist niet of ze nu weer verder moesten gaan maar ze zagen het wel ze zou he tin elk geval niet erg vinddn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 21, 2010 8:18 pm

Raiden legde Cara voorichtig op het bed. Hij leunde voorover maar net niet ver genoeg dat ze kuste. ´´Ik heb je ook gemist daarom kan ik me niet verder in houden´´ zei Raiden op recht. Hij keek even Cara aan met een glimlach. Als ze nu verder zouden kussen zou het ook verder gan weer. Maar dat zou Raiden niet erg vinden alleen wist hij niet wat Cara er van vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 21, 2010 9:28 pm

'We praten er later wel over.' zei Cara. Ze wou nu gewoon zich even weer goed voelen. Ze kuste Raiden en trok hem naar zich toe. Ze ging met haar hand door zijn haar en knoopte zijn shirt open. Ze hield even op met kussen voor een adem pause en kuste hem daarna weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 22, 2010 2:58 pm

Raiden wou er niets tegen in brengen wat Cara zei. Genieten kroop hij verder het bed op zodat ze er nu allebij op lagen. Kussend trok hij ook Cara haar shirt uit terwijl hij haar streelde. Het voelde zo goed net als de eerste keer vond Raiden.
------------------
next morning ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 22, 2010 5:42 pm

Cara werd de volgende ochtend wakker. Ze keek naar Raiden die volgens haar nog sliep. Ze voelde zich gelukkiger dan ooit. Vanacht was fantasties geweest. Net zo goed als de eerste keer misschien nog wel beter. En voor het eerst sinds dagen glimlachte ze weer echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 22, 2010 5:58 pm

Raiden was al lang wakker maar liet dat niet zien. Uiteindelijk sloeg hij zijn armen om Caa heen. ´´Ah ik heb je´´ zei Raiden met een glimlach. Al kon je zo uit de greep omdat hij het voorzichtig vast had. Ondertussen gaf hij haar een kus op haar voorhoofd. ´´Heb je lekker geslapen´´ vroeg Raiden terwijl hij haar aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Gesponsorde inhoud





Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ram--- Herberg de gouden klomp   Ram--- Herberg de gouden klomp - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ram--- Herberg de gouden klomp
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» stier-- Herberg het gevleugelde hart.
» Herberg de maneschijn-Rijk van de tweeling
» Het rijk van de waterman - Herberg de witte roos.
» Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter
» Het rijk van de Maagd: Koruna: Herberg de Blauwe Reus

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: