De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

De uitgestrekte vlakte-Tweeling

Ga naar beneden 
+4
Lune
Sabel
Emy
Katniss
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Katniss
Level 3
Katniss

Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28

De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 18, 2010 2:43 pm

"O, ja jij let ook altijd op de gezichtsuitdrukking van de mensen waarmee je vecht he? Ik houd ook altijd in de gaten of er een eekhoorn langsloopt, want daar heb ik dan tijd voor!" Schreeuwde Katniss uit. Ze was nu echt kwaad op het meisje. "En als jij niet zo dichtbij had gestaan had hij die pijl ook niet voor je hoeven opvangen. Heb je daar al wel eens over nagedacht?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sabel
Level 2
Sabel

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 13-08-10

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 18, 2010 2:58 pm

Sabel bleef kalm, al zou ze nu het liefst het meisje onthoofden "Eigenlijk wel, ik luister naar de gedachten van de persoon waarmee iki vecht, maar het viel je niet op dat hij opeens niet meer terug vocht" ze negeerde de laatste opmerking van het meisje. Ze maakte de steen weer wat losser, met die tornadoitjes van eerst zou het meisje er in een paar uur uit kun nen zijn "Maar tot hopelijk nooit meer ziens."
Katniss
Level 3
Katniss

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 18, 2010 3:06 pm

Katniss glimlachte, zij had geen telikinese en kon dus ook geen gedachten lezen. En de schuld zou wel toeslaan bij dit meisje, dat wist ze zeker. Uiteindelijk geef je jezelf altijd de schuld. Ze schuurde de steen om haar heen nog wat losser en riep haar draak, die zou haar er binnen een paar minuten uithebben.
Lune
Level 2
Lune

Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 6:15 pm

Lune liep over de vlakte ze had haar tekenspullen bij haar ze had zin om te tekenen. Ze liep fluitend over de vlakte en zag toen ineens het hoofd van Katniss uit de grond steken. Ze vroeg zich af hoe ze daar terecht was gekomen en rende er op af.
Katniss
Level 3
Katniss

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 6:21 pm

"O, hoi Lune." Zei Katniss, en Rue, die naast haar zat, gromde even zacht. "Ik kan mezelf hier niet echt uitkrijgen." Zei ze met een glimlach. Ze draaide even demonstratief heen en weer. "Lucht is niet sterk genoeg hiervoor."
Lune
Level 2
Lune

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 6:25 pm

'Dat is lastig.' zei Lune. 'Wacht ik zou je helpen.' zei Lune. En ze maakt het gat waar Katniss in zat wat groter. Het was zwaar maar het lukte aardig toen het gat groot genoeg was dat Katniss er uit kon klimmen hield ze op. 'En wie heeft je daar in gestopt?' vroeg Lune het was behoorlijk zwaar om iemand zo in te graven dus het moest iemand zijn met veel krachten.
Katniss
Level 3
Katniss

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 6:31 pm

"Een meisje wiens vriendje ik perongeluk-expres heb vermoord." Zei Katniss droog. Ze was weer haar oude, vrijwel emotieloze zelf geworden en probeerde nu al het voorval te vergeten. Ze vloog rustig uit het gat en landde met een zachte plof op de grond, om vervolgens het zand van haar kleren af te kloppen. "Ze stelde zich voor als Sabel."
Lune
Level 2
Lune

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 6:34 pm

''Ken ik niet, maar perongelijk-express?'' vroeg ze vragend. Ze vroeg zich af waarom Katniss hem had vermoord maar Katniss klonk behoorlijk emotiloos en ze wist niet of ze eigenlijk wel door kon vragen.
Katniss
Level 3
Katniss

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 6:38 pm

"Hij viel me aan, maar uiteindelijk bleek hij toch niet te willen vechten. Maar toen zat mijn pijl al in hem, dus kon ik er niet veel meer aan doen." Zei Katniss. Het was een kort verslag van wat er was gebeurd. Hoe had zij nou in vredensnaam kunnen weten dat Hikaru niet terug wou vechten. Ze kon maar op een ding tegelijk letten, en op dat moment was dat niet gewond raken.
Lune
Level 2
Lune

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 6:41 pm

'Ja dan had hij maar niet moeten aanvallen he.' zei Lune luchtig. Ze wou verder niet met de ruzies van een ander bemoeien en hield dus verder maar haar mond. Ze haalde een soort van bankje uit de grond en ging er opzitten. Ze pakte haar spullen om te gaan tekenen en begon aan een schets.
Katniss
Level 3
Katniss

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 6:43 pm

"Dat vond ik ook, maar daar was zijn zwangere vriendin het blijkbaar niet zo mee eens." Zei Katniss. Ze begon een vlinder te plagen met kleine tornadootjes en ging rustig met haar hoofd tegen een rots aanzitten. Ze wou gewoon dit alles vergeten.
Lune
Level 2
Lune

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 6:48 pm

'Tja dat heb je wel eens he.' zei Lune en hield verder haar mond en ging verder met haar schets. Er was eigenlijk niet zo veel te schetsen op de vlakte maar het werd wel een leuke tekening.
Aphrodite
Level 2
Aphrodite

Aantal berichten : 276

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 6:51 pm

Rue begon over verschillende beekjes heen en weer te springen, en belandde uiteindelijk met haar voet klem in een bedding. Ze gromde zachtjes. Katniss stuurde een sterke luchtstroom door het beekje, waardoor Rue's voet omhoog geblazen werd, en er een heleboel water neerdaalde in een nevel. Ze beschermde Lune's tekening met een luchtschild en blies vervolgens hen allebei droog.
Xeni
Level 2
Xeni

Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 25-09-10

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 6:55 pm

'Dankje voor het droog houden.' mopelde Lune. Ze ging ijverig door met de tekening en pakte toen haar kleurpotloden. Ze begon het in keuren van de tekening ze had net nieuwe acrylepotloden gekocht dus ze gebruikte ook wat water zodat het er nog echter uit zag.
Katniss
Level 3
Katniss

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:01 pm

Katniss begon luchtboomerangs op de dichtsbijzijnde steen af te sturen om haar agressie af te reageren. Ze was zo kwaad op het meisje dat haar had beschuldigd van onoplettendheid. De derde boomerang kliefde een stukje van de steen af, zo scherp en krachtig en gevoed door woede was deze geweest.
Xeni
Level 2
Xeni

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:03 pm

Lune keek op. 'Doe je even rustig.' zei ze. Ze merkte dat Katniss er meer mee zat dan ze wou laten zien maar zo liet ze het toch duidelijk zien. Lune ging weer verder met haar tekening.
Katniss
Level 3
Katniss

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:14 pm

Katniss stuurde een geweldig grote boomerang op de steen af, en deze spleet in tweeen. Het was een zachte steensoort, dus zo'n indrukwekkende prestatie vond ze het zelf niet. Ze stopte er maar mee en begon een liedje te fluiten.
Xeni
Level 2
Xeni

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:20 pm

Gelukkig zag Katniss er nu niet meer zo boos uit maar Lune bleef wel op haar hoede. Ze maakte haar tekening af en stopte haar spullen weg.
Katniss
Level 3
Katniss

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:39 pm

Probeer je drie regels te blijven schrijven? Wink
-----------------
Katniss keek naar de tekening van Lune en zei: "Mooi hoor." Toen legde ze haar hoofd op haar knieen en viel in slaap. Ze was zwaar vermoeid en ze had veel schrammen, die ze na dit dutje zou proberen te helen, nam ze zichzelf voor. Ze droomde dat ze achtervolgd werd door Hikaru, met haar pijl nog in zijn lichaam.
Lune
Level 2
Lune

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:46 pm

Lune keek naar Katniss gehavende lichaam. Ze vroeg zich af of ze het erg zou vinden als Lune ze zou helen waarschijnlijk niet dus begon ze de kleine schaafwondjes te helen. Daarna begon ze met de wat diepere wonden de wonden die te diep waren had ze veel moeite mee omdat ze haar krachten nog niet heel erg sterk waren.

--
sorry voor de weinige regels moest weg Embarassed
Katniss
Level 3
Katniss

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:50 pm

Maakt niet uit Wink
----
Katniss begon in haar droom te gloeien en Hikaru verbrandde in haar gloed. Vervolgens stond ze op een veld vol veldbloemen samen met al haar vrienden, die haar allemaal beschuldigend aankeken Elia's woorden weergalmden in haar hoofd "Neergeschoten als een verrader..." Ze schrok met een schok wakker en zag dat Lune haar wonden heelde. "Bedankt." Mompelde ze, en ze begon haar te helpen.
Lune
Level 2
Lune

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 30, 2010 8:43 am

'Graag gedaan.' zei Lune. 'Had je een nare droom?' vroeg Lune. Ze had gezien dat Katniss een beetje trillde in haar slaap en ze had eigenlijk wel een beetje medelijde met het meisje ook al kon ze waarschijnlijk makkelijk voor haar zelf zorgen.
Katniss
Level 3
Katniss

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 30, 2010 5:54 pm

"Ik denk het wel, ik weet alleen niet meer wat ik droomde." Zei Katniss een tikkkeltje afwezig. Natuurlijk wist ze het nog wel, maar ze wou Lune niet druk maken met al haar kleine wissewassjes. Ze zuchtte en heelde een diepe snee in haar kuit.
Lune
Level 2
Lune

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 30, 2010 6:21 pm

'Dat is altijd vervelend als je het niet meer weet.' zei Lune. Ze had zo'n gevoel dat Katniss er niet over wou praten. Ze vroeg zich af of ze het zou kunnen verzachten met haar kracht maar ze dacht dat als Katniss dat zou willen ze dat zelf wel zou doen. En het lag dacht ze ook nog te vers in het geheugen.
Sabel
Level 2
Sabel

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 13-08-10

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 10, 2010 1:14 pm

Sabel leip met een glimalch over de vlakte. In de kinderwagen voor haar lagen haar twee engeltjes, ze hadden beiden haar maagderijkmagie en het jochie had haar ogen. Die van het meisje waren de haren, maar verder leken ze exact op hun vader. en beiden met magie. Ze glimalchte.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De uitgestrekte vlakte-Tweeling   De uitgestrekte vlakte-Tweeling - Pagina 3 Icon_minitime

De uitgestrekte vlakte-Tweeling
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: