De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Scarlet
Level 3
Scarlet


Aantal berichten : 854
Registratiedatum : 30-07-10

De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet.   De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet. - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 14, 2010 6:50 pm

Artemis grinnikte en knikte. 'Ik geloof het ook.' Zei ze terug in hun eigen taaltje.
Scarlet glimlachte. 'Dat lijkt me leuk!' Zei ze en keek hem vrolijk aan. 'Alleen ik heb zelf nog niks in huis omdat ik net een dag thuis ben.' Verklaarde ze en keek even verontschuldigent. Ze pakte zijn hand vast en wierp even een blik naar zijn ogen, ze kon het gewoon niet laten. Ze kon zichzelf daarom wel voor haar kop slaan, maar hij had gewoon mooie ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason
Level 2
Jason


Aantal berichten : 372
Registratiedatum : 31-07-10

De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet.   De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet. - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 14, 2010 7:02 pm

Jason keek terug in de ogen van Scarlet, waarschijnlijk dacht zij hetzelfde als hj op dit moment dacht. "Ik ook niet, maar we kunnen toch eerst naar de markt gaan ofzo? Dat is alleen maar leuk" zei hij vrolijk terwijl hij haar weer een zacht teder kusje op de wang bracht, Scarlet was echt helemaal geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 3
Scarlet


Aantal berichten : 854
Registratiedatum : 30-07-10

De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet.   De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet. - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 14, 2010 7:21 pm

Scarlet giechelde na de kus op haar wang en haar wangen kregen weer die roze blossen waar ze zo'n hekel aan had. 'Even wat geld pakken.' Zei ze snel en opende de deur van het huisje weer. Ze liet hem even los en liep met snelle pas naar haar kamer om een tasje met geld te pakken. Ze liep terug met het tasje en een witte cape. 'Oke, nu heb ik alles.' Zei ze en pakte zijn hand weer met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason
Level 2
Jason


Aantal berichten : 372
Registratiedatum : 31-07-10

De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet.   De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet. - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 14, 2010 7:53 pm

"oké dan, maar ik betaal hoor, jij bent de gast" glimlachte hij vrolijk toen Scarlet terug was. "Dan kunnen we vertrekken!" riep hij hard genoeg zodat Lou hem kon horen. Met grote stappen kwam ze aangelopen. Ze leek een grote grijns op haar gezicht te hebben toen ze haar baasje en zijn vriendinnetje zo vrolijk met elkaar zag doen. "Nooit gedacht dat Jason ooit zo gelukkig zou zijn" zei ze tegen Artemis in drakentaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 3
Scarlet


Aantal berichten : 854
Registratiedatum : 30-07-10

De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet.   De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet. - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 14, 2010 8:07 pm

Artemis keek naar Lou en glimlachte daarna even naar Scarlet. 'Ik had dat ook niet gedacht van Scarlet.' Zei ze eerlijk en keek weer naar Scarlet en Jason.
Scarlet glimlachte en liep met hem mee. 'Jij gaat niet alles betalen hoor.' Zei ze met een kleine afkeuring in haar stem, ze wou hem niet alles laten betalen. 'Op wie gaan we?' Vroeg ze en keek glimlachend naar de draken. 'Of appart.' Zei ze iets minder enthousiast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason
Level 2
Jason


Aantal berichten : 372
Registratiedatum : 31-07-10

De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet.   De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet. - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 14, 2010 8:28 pm

Jason fronste even, maar al snel kwam er weer een glimlach op zijn geizcht "We betalen ieder gewoon de helft" stelde hij voor. Hij keek naar Lou en Artemis. "Het maakt mij niet uit, we kunnen op de heenweg op Lou gaan en op de terug weg op Artemis?" hij keek haar vragend aan. Aan Lou's houding kon hij zien dat Lou in iedergeval heel graag mee wilde om te picknicken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 3
Scarlet


Aantal berichten : 854
Registratiedatum : 30-07-10

De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet.   De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet. - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 14, 2010 8:36 pm

Scarlet knikte. 'Dat lijkt me een goed plan.' Zei ze over beide dingen en keek naar Artemis. 'Jij wilt ook graag mee pickniken he?' Vroeg ze voor de zekerheid, soms had Artemis niet zo zin om dingen te doen, omdat ze gauw moe werd. Artemis knikte en glimlachte. 'Ik vlieg mee.' Antwoorde ze en Scarlet glimlachte naar Jason. 'Zullen we gaan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason
Level 2
Jason


Aantal berichten : 372
Registratiedatum : 31-07-10

De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet.   De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet. - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 14, 2010 9:04 pm

zullen we gelijk naar een iets gan waar ze gaan picknicken?
-
Jason keek even naar de draken en knikte naar Scarlet. "Natuurlijk schoonheid" zei hij terwijl hij wat haar uit haar gezicht streelde. Even, heel kort duwde hij haar tegen zich aan om te laten zien dat hij van haar hield en liep toen naar Lou. "Wie gaat er voor op? Ik of jij?" vroeg hij aan haar. Maar terwijl hij dat zei tilde hij Scarlet al op en zette haar voor zich neer op Lou's rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 3
Scarlet


Aantal berichten : 854
Registratiedatum : 30-07-10

De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet.   De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet. - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 14, 2010 9:19 pm

Scarlet glimlachte vertedert bij de aanrakingen en wist dat hij van haar hield. Ze giechelde toen ze al voor werd gezet. 'En als ik nou achter wou?' Plaagde ze en grinnikte toen. 'Grapje.' Glimlachte ze en keek naar Artemis. 'Vlieg jij naast ons, lieverd?' Vroeg ze en Artemis knikte. Artemis kleurde naar lichtblauw om niet op te vallen in de lucht en was klaar om te vliegen. Scarlet pakte Jason's hand. 'Laten we gaan.' Zei ze.

--
Ja dat is goed umh.. ff kijken waar; gezellige park of bloemenpark of ergens anders?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet.   De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De buitenwijk van Palio - de hut van Scarlet.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Scarlet Victoria Genova
» Het rijk van de stier - het nieuwe huisje van Scarlet.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: