De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Achterbuurt van Betar

Ga naar beneden 
+2
Pixis
Arian
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt van Betar   Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 30, 2010 6:58 pm

Desdemona was geschrokken van Arians scheldtirade maar had alles aangehoord. Ze was veel gewend dus dit kon erbij. 'Tot nu toe niet. Ik moest naar jou toe komen om het te vertellen. Pandora heeft vast iets achter de hand anders zou ze neit meegegaan zijn. Ze rekent op verschillende scenario's. Het kunnen wel honderd verschillende zijn en sommigen eindigen slecht, sommigen eindigen goed. Ik heb geen idee. Maar als ik dichter bij haar in de buurt ben kan ik het vragen.' zei Desdemona rustig terwijl ze arian aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt van Betar   Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 30, 2010 7:02 pm

Arian ging in kleermakers zit op de grond zitten en aan zijn gezicht kon je zen dat hij nadacht "Hmm... kan je me alles in de laatste details vertellen over de situatie?" hij keek haar vragend aan.

even later

Arian knikte naar de draak. Hij had het hele verhaal aangehoord en je kon zijn hersens bijna horen kraken "Dus als wij haar zusje in veiligheid brengen hebben zij geen chantage materiaal meer, verder hebben we misschien een bondgenoot nodig om een eventuele aanval te doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt van Betar   Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 30, 2010 7:09 pm

Desdemona had alles verteld. 'Dat is het handigste, en ze heeft en meisje ontmoet die erbij was. Xeni, als we haar op kunnen sporen dan is het een goede bondgenoot. Ze is best sterk.' zei Desdemona tegen hem. HAar gedachten waren op hetmoment alleen maar bij Pandora en ze voelde zich niet zo goed zonder haar vriendin en bzin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt van Betar   Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 30, 2010 7:13 pm

Arian knikte "Denk jij dat je het zusje hier kan brengen? die oom zal haar hier nit vinden, er is geen hond die het in zijn hoofd haalt iom in de stegen van betar te wonen zonder beschermers die hier hoog in de voedselketen staan." hij glimlachte "Ik kan eventueel een brief schrijven ter uitleg? Dan kunnen we daarna erder plannen." hij keek desdemona aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt van Betar   Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 30, 2010 7:18 pm

Desdemona dacht even na. 'Ik weet het niet zeker. Cyara wilt haar moeder niet verlaten en geloofd heilig in Grumms goedheid. Ze zou het weigeren, zelfs als Pandora het zou vragen. Cyara kijkt anders naar dingen, ze kijkt ook anders naar haar familie. Pandora is ondanks alles erg loyaal aan haar familie. Cyara niet.' zei Desdemona. Ze twijfelde erg aan Cyara's goedheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt van Betar   Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 30, 2010 7:29 pm

Arian beet op zijn lip "Nou, dat kunnen we dus niet doen. We moeten a) Ciera gewoon meenemen of b) Pandora redden en Ciera gewoonbij grumm laten" hij sprak de naam grum uit als een vieze schimmel. "In ieder geval moeten we een manier bedenken om Pandora daar weg te krijgen, zoals jij het verteld gaf ze zich over toen hij zij dat hij anders Ciera zou meenemen, we kunnen dus niets zonder dat ons meesterbrein ons wat verteld over haar plan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt van Betar   Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 30, 2010 7:33 pm

Desdemona glimlachte bij het woord meesterbrein. 'Ik denk dat ze al vele dingen heeft bedacht. Zoals ik al eerder zei denkt Pandora vooruit. Zover ze kan, positief en negatief. Alleen bij jouw komt ze nooit verder dan het heden. Maar ik denk dus dat ons meesterbrein ons het plan verteld vanaf het moment dat ik contact met haar kan maken. Haar probleem zijn alleen haar gevoellens. Ze wil dat Grumm voelt dat hij zijn grootste fout heeft begaan door haar mee te nemen. Ze wilt hem laten lijden.' zei Desdemona wat triest. Ze vond het niet goed van Pandora om dat te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt van Betar   Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 30, 2010 7:40 pm

/arian grijnsde "Ze heeft volgensmij net zo'n zin om Grum te knuffelen als dat ik zin heb om een familie reunie te houden met mijn vader" bij de laatste twee woorden en de naam Grum vertrok zijn gezicht een beetje. "Volgensmij zouden die kerels beste maatjes kunnen worden" hij zuchtte "Maar we gaan dus richting Pandora?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt van Betar   Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 30, 2010 7:45 pm

Desdemona glimlachte. 'Ik denk dat dat het beste is. Dan krijgen we als het goed is alles te horen.' zei Desdemona hoopvol. Ze wist het natuurlijk niet zeker maar dan had ze tenminste weer contact met haar bazin, en die kon haar dan op de hoogte houden van wat er gebeurde en zo zijzelf Arian weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt van Betar   Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 30, 2010 7:58 pm

Arian klom op de rug van Langidrik "Zullen we dan maar naar Pandora toe gaan?" hij keek de draak vragend aan en glimlachte "Wacht even." hij klom weer van de ruk van zijn draak en was even later uitgerust met veldvlessen rond zijn middel en een aantal dolken ertussen door. "Nu kunnen we' hij glimalchte breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt van Betar   Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 30, 2010 8:09 pm

Desdemona knikte. 'We haan naar haar huis toe. We kunnen onmogenlijk gelijk naar hem toe. Dat zou ze denk ik ook niet willen.' zei Desdemona nadat Arian klaar was. Ze steeg op toen hij zei dat ze konden gaan. De reis zou vast niet zo lang duren bedacht ze rustig. Desdemona was blij om Pandora's huis weer te zien maar miste Pandora wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt van Betar   Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 30, 2010 8:38 pm

post jij daar maar eerst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt van Betar   Achterbuurt van Betar - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Achterbuurt van Betar
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» daken van Betar... (blup)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: