Aantal berichten : 159 Registratiedatum : 27-09-10
Onderwerp: Re: Het rijk van de Maagd: Koruna: Herberg de Blauwe Reus za okt 23, 2010 10:05 pm
'Ja, mijn moeder had mij bij mijn geboorte verkocht. En vanaf mijn achttiende verjaardag was ik uithuwelijkbaar. Hij heeft me gevangen toen ik gevlucht ben en ben net een paar dagen vrij omdat hij en mijn broer vergiftigd zijn..' zei Pandora in het kort. Eigenlijk ging het moeilijker maar dit klonk korter..
Katniss Level 3
Aantal berichten : 610 Registratiedatum : 25-08-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : In mijn huis
Onderwerp: Re: Het rijk van de Maagd: Koruna: Herberg de Blauwe Reus za okt 23, 2010 10:14 pm
"Maar waarom zit je broer achter je aan? Je familie hoort toch aan jouw kant te staan?" Zei Katniss. Ze begreep het niet zo goed, maar ze begreep wel dat het meisje in de problemen zat. En dat haar leven absoluut geen pretje geweest zou moeten zijn.
Loki Level 2
Aantal berichten : 159 Registratiedatum : 27-09-10
Onderwerp: Re: Het rijk van de Maagd: Koruna: Herberg de Blauwe Reus za okt 23, 2010 10:22 pm
'Weet ik niet. Maar hij stond niet aan mijn kant. Mijn hele familie niet. Ze hadden daar geen reden toe.' zei Pandora rustig. 'Maar ik ben eruit gekomen.. Dus het gaat nu goed.' zei Pandora glimalchend. Ze keek Katniss even aan.
Katniss Level 3
Aantal berichten : 610 Registratiedatum : 25-08-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : In mijn huis
Onderwerp: Re: Het rijk van de Maagd: Koruna: Herberg de Blauwe Reus za okt 23, 2010 10:27 pm
"Ja, precies. Je moet soms niet teveel aan je verleden denken." Zei Katniss met een glimlach en een korte gedachte aan haar overleden vader. Ze besloot maar een ander onderwerp aan te snijden. "En? Heb je al een jurk?" Vroeg ze, alsof het woord koper nooit voorbij was gekomen en het nogsteeds hun vrolijke meidengesprek was.
Pandora Level 3
Aantal berichten : 679 Registratiedatum : 04-08-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.
Onderwerp: Re: Het rijk van de Maagd: Koruna: Herberg de Blauwe Reus za okt 23, 2010 10:31 pm
Pandora schudde haar hoofd. 'Daarom kwam ik naar het rijk van de maagd. Velen zeggen dat ze hier de mooiste jurken hebben. Dus ik ga straks nog even op jacht alleen ben ik echt een ramp in keuzes maken.' zei Pandora glimlachend tegen Katniss. Ze wilde graag een mooie witte jurk,
Katniss Level 3
Onderwerp: Re: Het rijk van de Maagd: Koruna: Herberg de Blauwe Reus za okt 23, 2010 10:37 pm
Katniss glimlachte terug, op dit moment had ze gewacht. "Mag ik je helpen met het maken van die keuze?" Vroeg ze rustig, maar van binnen was ze zo enthausiast als een klein kind. Ze was nog nooit een bruidsjurkenwinkel binnen geweest, en het was een van de dingen die ze graag wou doen, voordat ze omgelegd werd door een of andere gestoorde dertiender.
Pandora Level 3
Aantal berichten : 679 Registratiedatum : 04-08-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.
Onderwerp: Re: Het rijk van de Maagd: Koruna: Herberg de Blauwe Reus za okt 23, 2010 10:39 pm
Pandora's gezicht lichtte op. 'Dat lijkt me leuk! En zal het een stuk makkelijker maken.' zei Pandora met een glimlach. Ze vond het lief van Katniss dat ze mee wilde. Ze nam nog een slokje wijn en had zin in de jurken jacht. Geld was geen probleem meer want ze had het geerft van Jack.
Katniss Level 3
Onderwerp: Re: Het rijk van de Maagd: Koruna: Herberg de Blauwe Reus za okt 23, 2010 10:41 pm
Katniss nam de laatste slok van haar biertje, legde voldoende geld neer, stond op en zei: "Kom op, laten we gaan. Hier zit zowat op elke hoek een bruidswinkel. Het schijnt dat ze hier vaak hertrouwen." Ze glimlachte en trok alvast haar jas aan.
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: Het rijk van de Maagd: Koruna: Herberg de Blauwe Reus za okt 23, 2010 10:45 pm
Pandora glimlachte en legde ook wat geld neer voor haar eigen drinken. Ze pakte haar jas en deed die weer aan. 'Dat lijkt me toch best vreemd. Om vaak te hertrouwen.. Maarja Je moet het maar willen.' zei Pandora tegen Katniss. Ze was benieuwd naar waar ze uiteindelijk voor zou kiezen.
Katniss Level 3
Onderwerp: Re: Het rijk van de Maagd: Koruna: Herberg de Blauwe Reus za okt 23, 2010 10:47 pm
"Het is maar net op hoeveel mensen je valt in je leven." Zei Katniss, schouderophalend. Ze liep samen met Pandora naar buiten en zag meteen al een chique uitziende bruidsboetiek aan de overkant van de straat. "Daar?" Vroeg ze, verbaasd dat hij zo dichtbij was.
Maak jij m aan? Ik ben daar niet zo briljant in
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Het rijk van de Maagd: Koruna: Herberg de Blauwe Reus
Het rijk van de Maagd: Koruna: Herberg de Blauwe Reus