De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje

Ga naar beneden 
+12
Raiden
Megan.
Ruben
Sabel
Saphira
Alexis
Alyssa
Diego
Levi
Priscilla.
Casey
Q
16 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Q
Admin
Q


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 12-07-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 7:45 am

Dit is een echte oude gezellige kroeg. De houten tafels zijn versleten. De stoelen die er bij staan eveneens. De banken die langs de muren staan zijn van donker brui leer en zien er nog het best uit. Achter in de kroeg is de bar waar je je drinken kan halen. Voor de bar staan hoge krukken waar je mee lekker op de bar kan hangen.Achter de bar staat 1 jonge man en 3 schaars geklede vrouwen wiens bedoeling is om de klanten te verleiden dure drankjes te nemen. En dat is niet heel moeilijk met hun natuurlijke charme als ze die tegen buitenstaanders gebruiken. In een hoekje staat een pokertafel waar illegaal voor geld gespeeld word. Ook worden er andere gokspellen gespeeld als dobbelen en andere kaart spelen. Deze kroeg word bezoekt door jongeren en oude mannen door zijn goedkope prijzen en gezelligheid.

regels: vechten mag: maar let op dat je niet de hele tent afbreekt. En je zult snel door omstanders uit elkaar getrokken worden.

personen: vrij
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kyon.forummotion.com
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 8:27 am

Casey liep in een kort jurkje naar binnen, zei en haar vriendinnen hadden Pricilla meegenomen op sleeptouw. De hele groep ging rnd een tafel zitten en Kees bestelde voor allemaal bier. Ze grijnsde naar Pricil "Zo hoe vind je het om door je grote zus e haar vriendinnen mee genomen te worden" ze glmlachte en gaf een elleboog stoot aan een vriendin die net een knipoog had ontvangen. Die glimalcte en liep met haar biertje naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Priscilla.
Level 2
Priscilla.


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 8:31 am

''Ik weet niet waarom ik hier ben..'' mompelde ze wat afwezig. Nogsteeds was ze nog in shock, de vriendinnen en haar grote zus hadden haar gewoon bijna meegesleept naar het café. Ze hoorde jongens uit de bovenbouw er wel eens over praten maar verder was ze er nooit geweest. Vragend keek ze haar zus aan. ''Deze mannen zijn allemaal vies en oud.'' kwam er op een droge toon uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 12:46 pm

Caseys vriendinnen giegelde "Natuurlijk is wat er nu zit oud en vies, die zitten hier de heledag te kaarten, nee wij zijn hier voor wat er zometeen komt, de leuke jongens" Casey kreeg gelijk, even later kwamen de jongeren ook binnen, vooral in het begin vriendengroepjes van een jaar of 16, 17 maar later oo gemende groepen met meisjes en jongens en wat mensen van een jaar of twintig "Zie je nu wel" zei Casey met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Priscilla.
Level 2
Priscilla.


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 5:02 pm

''Ja, oke..Maar die jongens willen alleen maar dronken worden en neuken.'' sputterde ze tegen. Ze moest eerlijk zijn, ze keek op naar haar zus maar wat jongens met haar deden wilde ze nog niet te maken mee hebben. ''Hoe oud was jíj toen je daarmee bezig was?'' vroeg ze zich hardop af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 5:18 pm

Casey keek oprecht haar zusje vragend aan "Goh, ehh dat vraag ik een aan onze bibliotheek" ze keek haar vriendin Macy aan. Macy had zoas gewoonlijk haar ronde bril op haar neus. "Kees, je was een jaar of 15 16. Maar je gedroeg je pas zo" ze gaf kees een knipoog "Op je zeventiende, toen zijn we met het register begonnen" ze boog naar pricilla toe "Toen haden wij alle leuke jongens op school al gehad"ze gaf pricilla een knipoog en Kees rolde met haar ogen "Mace heb nu geen slechte invloed op mijn kleine zusje." ze boog naar stephanie "Tenzij er echt iets leuks langskomt zijn we niet van plan iets te gaan doen, daarom hebben we jou meegenomen, je gaat nog niet uit. Ik vind dat je de eerste keer best gedwongen door je grote zus meegenomen mag worden" ze glimalchte. Een serveerster zette bier voor alle meisjees op tafel, inclusief voor Pricilla.
Terug naar boven Ga naar beneden
Priscilla.
Level 2
Priscilla.


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 5:23 pm

''Ja, als je de kinderdisco's niet meetelt.'' mompelde ze met een gefosseerde glimlach, elke maand ging ze er naar toe en het was nog best gezellig ook, daar kwamen alle middelbarescholieren, tenminste de onderbouw. Met een opgetrokken wenkbrauw keek ze naar het bier. ''Mag ik dat?'' vroeg ze zachtjes aan Casey. Ze had er geen zin in dat Jonah straks het bier rook en woedend op haar werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 5:28 pm

Casey glimlachte "Van mij mag het, en als mijn drielingbroer het er niet mee eens is is dat zijn probleem" ze grijnsde en goot een slok bier naar binnen "Dan zeg je gewoon dat het van mij mocht, zolang je niet teveel drinkt kan het toch niet slecht voor je zijn" ze glimlacht

moet stoppen, eten en dan tekenles. C U l8er
Terug naar boven Ga naar beneden
Priscilla.
Level 2
Priscilla.


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 5:39 pm

''Hmm, oke.''. Voor elk ding was een begin, dus ook voor dit. Vastberaden pakte ze het glas bier vast en nam een grote slok. De nieuwe smaak was verrukkelijk, alsof je je mond spoelde met goud. ''Lekker!'' zei ze enthousiast en met een grote glimlach keek ze haar zus aan, ze was zo blij dat ze zoveel van haar mocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 7:38 pm

Een paar vriendinnen begonnen te lachen bij die reactie "Dat je nog niet eerder bier heb gejat van je grotebroers en zussen" ze glimalchten. Casey klopte haar zusje op diens rug "Zo meissie, je eerste bier is meteen lekker, zolang je er niet teveel van drinkt kan het vast weinig kwaad" ze glimlachte en keek rond. er waren nog wel meer jonkies die door broers en zussen op sleeptouw waren genomen. Een jochie zat verveeld aan een tafel terwijl zijn, waarschijnlijk, broer en diens vrienden half dronken waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Priscilla.
Level 2
Priscilla.


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 7:40 pm

Stilletjes volgde ze de blik van haar zus. ''Hé , dat is Yasin.'' zei ze vrolijk, een van de jongens uit haar klas. ''Yaas!'' riep ze het hele café door, ze merkte niet dat sommige hoofden zich verbaast hadden omgedraaid. Waarom riep het meisje zo hard?
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 7:43 pm

Casey keek geintresseerd naar de jongens die half dronken naast die jur zaten. "hmmm.... als ik nu niet op mijn zusje moest passen" mompelde ze terwijl ze naar de jongens bleef kijken. twee vriendinnen van Kees stonden op "Jammer dat je niet mee kan Kees" zeiden ze met een knipoog terwijl ze naar die tafel verhuisden en Jur naar de tafel van Kees en Pricil stuurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Priscilla.
Level 2
Priscilla.


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 7:46 pm

''Ga maar mee.'' zei Priscilla met een knipoog. Ze wilde de avond van haar zus niet verpesten. ''He yasin, ook meegenomen?'' zei ze met een grijns, wat iets uitdagends had. Zuchtend knikte hij, hij leek het dus ook niet eens zo leuk te vinden, wat zij tot nu toe wel had gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 7:51 pm

Casey klopte haar zusje op diens rug. "Nee uk, ik moet op je passen en in de gaten houden dat je niet teveel drinkt, je bent voor het eerst in een kroeg, dan laat ik je niet aleen, anders zit Jonah de rest van de week op me te vitten, plus macy en Jo(hanna) zijn er nog, dus ik ben niet aleen" ze glimalchte naar haar zusje en dronk nog wat van haar bier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Priscilla.
Level 2
Priscilla.


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 7:53 pm

''Oke.'' zei ze schouderophalend. Ze kon haar toch niet van gedachten veranderen, Jonah die boos was was alles behalve leuk. Glimlachend draaide ze zich om naar Yasin. ''Heb je ook een bier gekregen?'' vroeg ze terwijl ze met haar hand de ingroeven van de tafel volgde, ze was allang blij dat ze niet alleen was met haar grote zus die alleen bezig was met flirten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 7:58 pm

hoe heet het, wie was jij ook weer in het echt? ik benne vergeten rabbit rabbit

Casey glimalchte en ging maast Mace en Jo zitten. Ze haalden het register te voorschijn en begonnen het bij te werken vanuit de notitie boekjes van de meiden. "Die was echt leuk, een dikke tien voor zoenen, dat is zeker" zei Jo lachend en Kees stopmte haar zacht tegen haar schouder De hele tijd kwamen er opmerkingen uit hun richting in de trant van "Die was echt super lekker" of "Dat was zuper gezellie" en "Dat was echt een leuke avvond"
Terug naar boven Ga naar beneden
Priscilla.
Level 2
Priscilla.


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 8:24 pm

Yasin knikte lachend. ''Jazeker, alleen mocht ik al snel niks meer drinken en was hij bezig met zichzelf, zoals je ziet.''. Een kort hoofdknikje naar zijn broer liet zien wat er aan de hand was. ''Hebben we nog huiswerk?'' vragend keek ze hem aan, ze vergat het altijd in haar agenda te schrijven en moest dan weer met stress naar een van haar vriendinnen toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 8:30 pm

Casey had het gesprek aangehoord "Hoi ik ben Casey, haar grote zus. Mag ik wat vragen, hoe heet je broer?" vroeg ze met een ondeugende twinkeling in haar ogen. Ze keek in de richting van die tafekl en zag hoofdschuddend toe dat een van haar vriendinnen al op de schoot van Yasins broer aan het zoenen was "Ik denk namelijk niet dat zij het nog gaan vragen of onthouden" ze glimalchte en bestelde vijf bier en uiteindelijk had iedereen aan de tafel een biertje voor zijn oh haar neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Priscilla.
Level 2
Priscilla.


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 8:35 pm

''Eh, ik weet niet.'' zei hij beschaamd. Kort grijnsde hij bij de vraag van Casey. ''Hij heet Stefan, hij is mijn halfbroer.''. Je zag duidelijk dat ze niet hele broers waren. Yasin had iets Marokkaans en Stefan zag er volbloed Hollands uit. ''Maakt niet uit hoor.'' zei Priscilla vrolijk, ze pakte zijn hand vast en trok hem van de stoel af. ''Ik moet je iets laten zien.'' fluisterde ze in zijn oor, waardoor hij moest blozen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 8:40 pm

Casey grinnikte. Zelf had haar gezicht ook wat arabische trekjes, van verre famillie terwijl ze een wat meet russische huid had en oosters haar. "Wij hebben bijna aleen maar half broers en zussen, dus dat vinden we niet raar" Ze gaf haar zusje een knipoog toen die Yasin meenam "Wel weer terug komen of zeggen waar je heegaat, ik wil je graag niet kwijtraken"
Terug naar boven Ga naar beneden
Priscilla.
Level 2
Priscilla.


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 8:45 pm

''Denk niet door.'' zei ze fronzend, haar zus verwachtte er teveel van. Ze wilde hem alleen laten zien dat ze magie had, hij zou het vast leuk vinden. Zuchtend gooide ze haar blonde haren naar achteren en trok Yasin mee naar buiten, waar ze alleen waren. Nu pas merkte hoe klein ze was tegenover hem. ''Ik heb magie.'' fluisterde ze opgewonden, natuurlijk zou hij het niet geloven maar ze zei het maar alvast, zodat hij niet schrok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 8:48 pm

Casey rolde met haar ogen, ze wist hoe puberjongens konden zijn. Pricil vond hem overduidelijk aardig en hij haar meer dan aardig. Ze grinnikte. Jo en Mace begonnen al een weddenschap te hoeden over Yasin en Pricil, over hoeveel tijd ze bij elkaar zouden komen. Jo gokte op een week of dronken. Mace was pessimistischer en dacht dat het een paar maandjes zou duren tot hij een zet zou zetten, of zodra hij aangeschoten genoeg zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Priscilla.
Level 2
Priscilla.


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 8:56 pm

Hahah, dat klinkt zo droog.XDD
--

Vol ongeloof keek hij haar aan, wilde ze hem nou voor de gek houden. ''Zal ik het laten zien?'' vroeg ze toen hij een tijd niks meer zei. Ze opende haar hand en ademde diep in en uit. Langzaam maar zeker verscheen er een klein vlammetje op haar hand. Nogsteeds geshockeerd keek hij naar wat Priscilla zat te doen, dit had hij nou niet verwacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimevr okt 01, 2010 9:03 pm

Casey grinnikte om haar twee vriendinnen "Als ze een van jullie was zouden we aar en hem koppelen met een beetje drank" ze grijnsde "Aleen zijn ze beiden nog een beetje jong voor dat plan" ze grinnikte en roerde met watermagie in haar drankje. Ze iep naar de tafel van Stefan en ging wat met een vriend van de broer van Yasin flikflooien tot Pricil terug zou komen, ze moest toch wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Priscilla.
Level 2
Priscilla.


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-09-10

Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitimeza okt 02, 2010 10:22 am

Eindelijk begon hij weer te praten. ''Cooeell! Dat wil ik ook hebben, ah. Het is niet eerlijk.'' babbelde hij enthousiast. ''Tot nu toe tegen niemand zeggen, oke?''. Ze wilde niet nagekeken door iedereen op school worden, dan werd ze geëerd en dat wilde ze niet. ''Is goed, ik beloof het.''. Ze vertrouwde Yasin wel, op school was hij misschien wel een van de populaire jongens maar hij was dan wel een van de stilste. ''Zullen we weer naar binnen?'' vroeg ze nu weer met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje   Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het rijk van de Maagd - Koruna: Kroeg Het Haantje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het rijk van de Maagd: Koruna: Herberg de Blauwe Reus
» Het rijk van de maagd- Het weiland
» het rijk van de maagd- Het maanmeertje
» De kapsalo - Rijk van de maagd.
» De Bloemenvelden- Rijk van de maagd.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: