De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier.   De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 15, 2010 10:32 pm

Andromeda keek hem met waterige ogen aan. Ze zweeg, maar tranen bleven over haar wangen lopen. ze beet op haar onderlip om te voorkomen dat ze eeen pruillip zoutrekken. Ze keek hem aan. Hij had haar echt gekwetst. Aleen wat hij nu had gezecht had haar geraakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 28-09-10

De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier.   De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 15, 2010 10:39 pm

Derryl streek met zijn hand over de wang van Andromeda. Zijn ogen waren nog steeds vol met tranen, maar dat kon hem niets schelen. Hij sloeg zijn armen om haar heen en drukte haar dicht tegen hem aan. Hij wou haar niet meer loslaten, nooit meer. Hij aaide met een hand over haar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier.   De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 15, 2010 10:42 pm

Drome drukte zich, nog steeds een beetje snikkend en huilend, nog dichter tegen hem aan. Ze drukte haar gezicht tegen zijn schouder. Ze snikte nog een beetje na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 28-09-10

De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier.   De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 15, 2010 10:45 pm

Derryl legde een hand op de buik van Andromeda en keek haar aan. In zijn ogen zou Andromeda alleen maar geluk kunnen zien, geen spoortje verdriet of spijt, alleen geluk en de restjes van de tranen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier.   De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 15, 2010 10:58 pm

Drome keek hem tranend aan. "Mee..meee...meeen je dat echt..." zei ze met trillende stem. Ze keek hem hoopvol aan. Ze glimalchte flauw en veegde de tranen uit haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 28-09-10

De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier.   De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 15, 2010 11:00 pm

"Natuurlijk meen ik dat." Zei Derryl. "Ik zal er alles voor geven om samen met jou een kindje te krijgen. Ik reageerde gewoon verkeerd, ik ben niet zo goed met emoties." Hij veegde liefdevol de tranen van haar wangen af en keek haar aan met een kleine glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier.   De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 15, 2010 11:07 pm

Ze haalde diep adem en legde haar voorhoofd tegen het zijne en heek hem recht aan. ze knipperde de laatste tranen weg en sloeg haar armen om zijn nek. "ik.... ik... ik.." ze haalde diep adem "Ik gefool je" ze keek hem aan en drukte een kus op zjn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 28-09-10

De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier.   De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 15, 2010 11:09 pm

Derryl kuste Andromeda even vurig en keek haar daarna weer aan. "Eingelijk moeten we dit vieren." Zij hij tegen haar. Hij keek nog even naar haar buik, hij kon bijna niet geloven dat daar een mensje in groeide. Hij streek haar even over haar haar.

Hahah, ik heb de hele middag op een computer met een gigantish scherm gezeten, waar ik maar 1,5 regel moet typen om er drie van te maken hier, en nu moet ik dat weer helemaal afleren
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier.   De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 15, 2010 11:31 pm

srry moets arian en pandora nog ff afmaken

Ze glimalchte weer maar deryl. "Wat had je in gedachten om het te vieren" ze glimalchte naar hem en bracht haar gezicht dicht bij het zijne "Ik dacht eraan om eerst deze gammele ongezellige mijn te verlaten" ze gaf hem een knipoog en door de beweging rinkelden haar berentanden oorbellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 28-09-10

De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier.   De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 15, 2010 11:33 pm

Derryl knikte. "Wat dacht je van een mooi kampvuur ergens aan een meer?" Vroeg hij aan Andromeda. Hij streek over haar haar en kuste haar. Hij stond op en bood haar zijn hand aan om haar omhoog te trekken. Hij wist nog wel een meer in het rijk van de vissen te liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier.   De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 15, 2010 11:49 pm

Ze glimalchte en veegde de laatste vlekken van haar wangen. ze pakte zijn hand en trok zichzelf overeind. ze sleepte hem, als gebruikelijk, weer naar buiten en glimalchte lief naar hem "Laten we gaan dan" ze drukte even een korte zoen op zijn wang "Mag ik u uitnodigen voor een ritje op mijn ijzeren ros" ze klopte even op de rug van beo die vrolijk grijnzde. hij zou maar niet zeggen dat lung wei hen allemaal op de hoogt had gehouden van de situatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 28-09-10

De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier.   De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 16, 2010 11:20 am

Derryl ging achter Andromeda zitten en sloot zijn armen om haar middel heen, met zijn handen op haar buik. "Laten we maar gaan dan." Zei hij. Hij begon te bedenken waar het dichtsbijzijnde meer lag, maar hij kon eingelijk niets bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier.   De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 16, 2010 11:51 am

Beoknikte en begon te rennen. Het cadens van zijn poten was rustgevend. evenals de bewegingen van het wolvenlichaan in het harnas. Ze pakte zijn hand. Ze viel niet aangezien ze zich met haar vbenen stevig aan e wolf vastklemde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 28-09-10

De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier.   De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 16, 2010 12:34 pm

Verder bij het maanmeertje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier.   De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 16, 2010 12:37 pm

mij best, jij eerst
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier.   De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het rijk van de stier- het kleurenmeer.
» Rijk van de stier --- Witte bloesem bos
» Het rijk van de stier - het nieuwe huisje van Scarlet.
» The-book-a-looker winkel (boekenwinkel) - Rijk van de Stier
» kale traingrot---- stier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: