De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rijk van de stier --- Witte bloesem bos

Ga naar beneden 
+9
Muis
Derryl
Elia
Katniss
Raiden
Diego
Aria
Saphira
Tyfli
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Tyfli
Level 1
Tyfli


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 23-09-10

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimevr sep 24, 2010 9:40 pm

In het zuiden van het rijk van de stier zie je , als je vliegd een wit hart als je van het noorden komt , anders staat hij gedraaid Wink Als je daar land merk je dat Het bomen zijn met witte bloesem , ook de grond is bezaaid met bloesem van de bomen , voor elke bloem die je plukt komt een heerlijke magishe spierwitte appel die als je hem plukt weer plaats maakt voor een bloem.Op de grond staan ook andere kleine witte bloempjes , zoals sneeuwklokjes .

Regels:
Niet vechten , geen bomen omhakken/beschadigen
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimevr okt 01, 2010 8:20 pm

Saphira vloog met Curlie hoog boven lang, en toch zag ze de bloemen goed van bovenaf. Ze wees Curlie erop waar ze moesten zijn, en hij daalde, en even later waren ze goed geland. Saphira bewonderde de bloemen, en ze rook de heerlijke geur. Mmm, wat ruikt het lekker, zei Saphira tegen Curlie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimeza okt 02, 2010 10:24 am

Aria zag de grote witte boom al van ver en wou hem al een tijdje tekenen. Ten ze dichterbij kwam zag ze een meisje met draak. Rustig met een grote glimlach lande ze voor het meisje. Toxic lande achter Aria hijgend omdat zij moe was. ´´Hoi´´ zei Aria blij tegen het meisje de ze niet kende. Aria was nu eenmaal in een goede bui.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimeza okt 02, 2010 11:49 am

'Uhh Hoii' zei Saphira, verbaasd dat het meisje tegen haar ging praten. Ze kende haar niet, ze had haar ook nog nooit gezien. Curlie vroeg: Wie is dat? Saphira zei terug: 'Ik weet neit, ik ken haar niet' Ze vroeg aan het meisje: 'Ken ik jou?' En ze keek naar haar en haar draak. Ze zag er aardig uit, en Saphira dacht dat ze misschien ooit nog eens vriendinnen konden worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimeza okt 02, 2010 11:55 am

Aria schudde kort met haar hoofd. ´´Niet dat ik weet iedergeval´´ zei ze met een glimlach. Ondertussen liep ze naar Toxic en legde het tekenblok teru in haar tas. ``Maar je kan altijd nieuwe mensen met magie ontmoeten, ik ben Aria´´ zei Aria met een glimlach terwijl ze haar hand uit stak.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Diego
Level 1
Diego


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 24-09-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : In het Dertiende Rijk, in Gulio

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimeza okt 02, 2010 12:39 pm

Reageer ff met Diego
----------------------------
Saphira glimlache, ze mocht haar wel, gelijk iemand aanspreken die je geeneens kent, stoer. 'Je hebt gelijk, ik ben Saphira' en ze schudde haar hand met Aria. 'wat brengt jou hier?' vroeg Saphira nieuwschierig. Zijzelf was hier gekomen om tot rust te komen, na al dat gedoe met Charlie en Jason. Dat was voorbij, hij was weg en kwam niet meer terug. Saphira werd vanbinnen geraakt, maar ze liet het niet merken aan Aria, en ze glimlachte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raiden
Level 2
Raiden


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 28-09-10

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimeza okt 02, 2010 1:06 pm

ik ook ff met Raiden
-------------------
Aria was blij dat Saphia ook haar naam zei. De vraag kon ze wel verwachten. ´´Ik dacht dat ik weer hier kon gaan tkenen´´ zei Aria met een glimlach. Je kon dt net al zien aan het tekenblok maar misschien lette het meisje daar niet op. Aria had geen gevoel meer voor vijandig schap tegen iedereen. Ze was blij met de blij bui die ze had. Haar leven was goed vond ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimeza okt 02, 2010 7:23 pm

'Oh, vandaar dat tekenblok net' zei Saphira. Ze had Aria iets vast zien houden, maar kon net niet bedenken wat het was. Maar het was dus een tekenblok. 'Maarre, ik kwam hier om tot rust te komen. Heb een rotperiode met mijn ex-vriendje achter de rug. Maar hij is weg, voor altijd.' Ze wist niet waarom ze dit eruit floepte, maar het moest gewoon even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimedi okt 05, 2010 9:24 pm

Rue vloog pijlsnel door de lucht toen Katniss de witte vlek onder haar zag. Ze stuurde Rue aan om te landen. Rue zette de landing in en landde op een plek waar ze niets beschadigde. Katniss vloog rustig van Rue af. Ze zag er vreemd uit, in haar gouden jurkje tussen al dat wit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elia
Level 3
Elia


Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Alagaesia

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimedi okt 05, 2010 9:41 pm

Alex was wat rustiger achter Prim aangevlogen en landde naast haar. Elia steeg rustig af nadat hij de riempjes had losgemaakt en ging tegen een boom aan zitten. Hij plukte een bloesempje waar opeens een appel groeide. Hij glimlachde en plukte de appel toen die volgroeid was. Er verscheen weer een bloesem en Elia nam een hap.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Dutchppl
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimedi okt 05, 2010 9:44 pm

Katniss keek alleen verwonderd naar al het wit wat er om haar heen was. De appels, de bloesem, het was een beetje overwelidigend. Ze plukte ook maar een appel en ging naast Elia zitten met haar arm om haar knieeen geslagen, terwijl ze van de zoetzure, witte appel hapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elia
Level 3
Elia


Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Alagaesia

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimedi okt 05, 2010 9:51 pm

Elia glimlachde en legde zijn hoofd op Katniss' schouders. Hij had opeens wel gemerkt dat hij iets langer was geworden. Misschien was dat een bijwerking van het ME. Het zou wel leuk zijn als hij langer zou worden, maar ook minder handig. Hopelijk groeide hij niet al te veel, anders moest hij allemaal nieuwe kleren kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Dutchppl
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimedi okt 05, 2010 9:54 pm

Katniss sloot haar ogen en gooide haar hoofd achterover. Ze genoot van de zon die tussen de witte bloesem door op haar gezicht viel. Ze zette wel haar handen achter zich, om te voorkomen dat ze om zou vallen. Rue snuffelde ondertussen onderzoekend aan een van de witte appels die aan een van de bomen hing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elia
Level 3
Elia


Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Alagaesia

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimewo okt 06, 2010 7:10 pm

Elia keek even naar Katniss en zei "Wat denk jij? Zou ik veilig zijn voor aanvallen van dertieners?" Hij keek Katniss aan en zei "Geef eerlijk antwoord, ik heb er niets aan als je liegt." Hij zuchtte en bleef naar haar kijken. Alex hapte gelijk een appel naar binnen en gromde even. Ze vond het niet lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Dutchppl
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimewo okt 06, 2010 7:13 pm

"In deze conditie? Nee." Zei Katniss tegen Elia. Ze wou het liever niet zeggen, maar hij had inderdaad niets aan een leugen. "Misschien moet je ergens schuilen totdat het over is." Zei ze, nuchter maar bezorgd. Ze wist dat als er nu een dertiender aan zou vallen, dat zij hem wel aankon. Maar ze wist ook zeker dat Elia na een aanval in zou storten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elia
Level 3
Elia


Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Alagaesia

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimewo okt 06, 2010 7:20 pm

Elia knikte, dat dacht hij zelf ook. Hij ging weer gewoon zitten en zuchtte. Katniss' idee was goed, maar het was lastig om een goede plek te vinden om te overleven. Misschien moest hij maar ergens in het bos gaan wonen ofzo. Of de stad, dan kon hij tenminste nog overleven, want hij was zoo moe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Dutchppl
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimewo okt 06, 2010 7:31 pm

"Niet doodgaan." Mompelde Katniss zacht. Ze zei voor het eerst precies wat ze op dit moment voelde. Elia mocht niet sterven, dat kon gewoon niet. Ze streek met haar hand door haar haar en zette hem weer snel achter zich neer, om te voorkomen dat ze zou vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elia
Level 3
Elia


Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Alagaesia

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimewo okt 06, 2010 7:34 pm

Elia zuchtte even kort en keek toen naar de lucht. Hij ging op zijn rug liggen zodat hij zijn nek niet hoefde te verdraaien en hoopte dat hij snel beter zou worden. Hij wist niet wat hij moest doen. Misschien was het slim als hij een huisje ging huren in een stad of dorp vlak bij het centrum. Dan hoefde hij niet zo ver te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Dutchppl
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimewo okt 06, 2010 7:43 pm

Katniss liet haar armen los en ving haar val op met een sterke luchtstroom. Ze legde haar armen onder haar hoofd en keek naar de voorbijdrijvende wolken. Ze probeerde vormen te ontdekken, maar ze was niet zo creatief, ze zag alleen maar schapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elia
Level 3
Elia


Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Alagaesia

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimewo okt 06, 2010 7:46 pm

Elia bleef naar de wolken kijken en zag er een paar grappige dingen in. Opeens zag hij een heel gat in de wolken, een perfecte cirkel, en hij grinnikte. Dat was iets grappigs. Hij plukte nog een apple en beet er een stuk uit. Het waren lekkere apples vond hij. Precies goed, en mooi wit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Dutchppl
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimewo okt 06, 2010 8:05 pm

"Wat zie jij in de wolken?" Vroeg Katniss. Misschien was Elia creatiever dan dat zij was. Zij zag alleen nog maar schapen. Toen vloog Rue door een van de wolken heen en dat veroorzaakte een draakvormig gat. (Kan dat eingelijk wel Razz ?) Katniss grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elia
Level 3
Elia


Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Alagaesia

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimewo okt 06, 2010 8:09 pm

Elia grijnsde en zei "Natuurlijk, ik zie er een draak in, en een bootje, en een schaap, en Katniss." Hij grinnikte en keek even naar Katniss. Alex grijnsde ook en vloog ook door de wolken zodat er een tweede gat ontstond. Dat zag er grappig uit, twee draken die in de wolken verder vlogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Dutchppl
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimewo okt 06, 2010 8:12 pm

Katniss concentreerde zich op de wolken. "Welke van die pluizige watjes lijkt dan precies op mij?" Vroeg ze. Ze zag nog steeds niet anders dan gewoon wolken. Alhoewel, die ene daar rechts had inderdaad wel iets weg van een boot, vond ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elia
Level 3
Elia


Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Alagaesia

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimewo okt 06, 2010 8:21 pm

Elia rolde naar Katniss toe en ging bovenop haar liggen. Hij haalde een spiegeltje uit zijn tas en hield die voor Katniss. "Daarzo zie je de wolk van Katniss." Hij glimlachde en gaf haar een klein kusje, in haar mondhoek. Hij glimlachde nog even en legde toen zijn hoofd op haar borst neer. Het was fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Dutchppl
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 28-09-10

Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitimewo okt 06, 2010 8:26 pm

Katniss grinnikte en sloeg haar armen om Elia heen. "Ben je gegroeid?" Vroeg ze, voordat ze hem een korte kus gaf. Ze had het gevoel dat Elia minstens 5 centimeter langer was geworden, maar dat was natuurlijk onzin. Rue dook ondertussen nog een keer door de wolken, waardoor er nou drie draken in de wolken zweefden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de stier --- Witte bloesem bos   Rijk van de stier --- Witte bloesem bos Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rijk van de stier --- Witte bloesem bos
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kale traingrot---- stier
» Het rijk van de stier- het kleurenmeer.
» De uitgeputte metaalmijnen-Het rijk van de Stier.
» Het rijk van de stier - het nieuwe huisje van Scarlet.
» The-book-a-looker winkel (boekenwinkel) - Rijk van de Stier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: