De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca

Ga naar beneden 
+8
Cyene
Amu Su
Emy
Pandora
Aria
Jake
Scarlet
Riyomo.
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Jake
Level 2
Jake


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 04-08-10

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 29, 2010 1:13 pm

Jake lachte en was blij dat hij zo welkom was. Hij klapte zijn hand tegen haar hand aan, ookal wist hij niet helemaal of het daarvoor bedoelt was. Hij grijnsde. 'Dank je wel.' Zei hij en keek naar haar. 'Alleen ben jij volgens mij de eerste van de dertienders dat ik echt over ben gestapt. Hoewel Alexis ook weet dat ik het van plan was.' Zei hij en glimlachte, hij moest dringent wat mensen gaan ontmoeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 29, 2010 1:16 pm

Snel¨pakte Aria Jake in de houdgreep en deed zijn hand achter zijn rug. ´´Dan is het tijd voor een inburgeringscursus´´ zei Aria terwijl ze de hand nu extra hard vast pakte. Er zat nog steeds een glimlach op haar gezicht. Overstappen was goed maar Jake kon wel een cursus gebruiken. ´´Ten eerste vertrouw niet precies op mensen´´ zei Aria rustig. Ze leek net een lerares even. Rustig liet ze de hand weer los. Ze bedoelde het zo dat hij er wat van leert.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Jake
Level 2
Jake


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 04-08-10

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 29, 2010 1:37 pm

Jake knipperde even verbaast met zijn ogen maar lachtte toen. 'Ja, juffrouw.' Zei hij en trok een nep-serieus gezicht. Hij vond Aria wel grappig, ze bedoelde het vast serieus, maar hij vatte het niet helemaal zo op. Maar ze had wel gelijk; hij moest niet zomaar op mensen vertrouwen dus hij luisterde wel. Ze werden beide raar aangestaard van verschillende kanten. Maar hij negeerde dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 29, 2010 1:52 pm

Aria glimlachde half terwijl ze weer naar de verte keek. ´´Luitser iedereen in het dertiende rijk is op haar of zijn hoede. Ze vretrouwen je waarschinlijk niet snel maar je moet hun vertrouwen winnen´´ zei Aria vlot achter elkaar. ´´Dat geld alleen voor de strijders hier , Zenan zou je denk ik wel met open armen verwelkomen´´ vervolgde Aria.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Jake
Level 2
Jake


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 04-08-10

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 29, 2010 2:04 pm

Jake knikte, dat klonk best wel logisch. Je moest eigenlijk altijd op je hoede zijn. 'Klinkt logisch.' sprak hij zijn gedachten uit en keek toen geintresseert naar Aria, ze had iets gezegt over die Zenan. 'Hoe ziet hij eruit?' Grinnikte hij. Zelf zag hij zo'n dikke zwartharige tiran voor zich die tegen iedereen schreeuwde wat ze moesten door en heel gauw boos werd. Hij grijnsde bij zijn eigen gedachten, maar ze waren een beetje onrealistisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 29, 2010 2:08 pm

Aria keek even om zich heen. Als iemand van andere rijken het zag kon het wel verkeerd ui pakken. Toen ze zag dat het veilig was bewoog Aria haar hadns over de grond voor hun. Langzaam kwam er 3D beeld van Zenan eruit van ijs. Ze had dit wel vaker gedaan en het lukte altijd een stuk beter. ´´Best knap eigenlijk´´ zei Aria als opmerking al meende ze het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Jake
Level 2
Jake


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 04-08-10

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 29, 2010 2:12 pm

Jake keek een tijdje naar het beeld en knikte toen. 'Oke, niet helemaal zoals ik me voorstelde.' Zei hij met een klein beetje teleurstelling in zijn stem. Hij keek nogsteeds naar het beeld, Aria was vast al een hoog level als ze zoiets kon maken, dit lukte hem echt nog niet. Hij haalde een hand door zijn haar en besloot dat hij maar eens moest gaan trainen. Dat was het beste idee zins jaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 29, 2010 2:17 pm

Aria keek verbaast naar Jake. Wat had hij dan voorgesteld vroeg Aria zich af. Maar ze ging er niet verder op in . Aria keek naar Jake toen hij naar haar afbeelding keek. ´´Kan jij dat ook al´´ vroeg Aria nieuwschierig. Ze wist zelf niet hoe hoog ze was vergeleken met anderen. Met lucht wel een stuk sterker dan de meeste maar ijs wist ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Jake
Level 2
Jake


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 04-08-10

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 29, 2010 2:51 pm

Jake schudde zijn hoofd en grinnikte. 'Dát nog niet. Ik moet nodig eens gaan trainen, ik ga achter lopen.' Zei hij en zuchtte. Hij had de laatste tijd niet erg veel gedaan aan zijn skills. Hij had wel met Bella getraint maar verder niet. 'Ik kan nog geen personen maken, wel draken.' Zei hij en grinnikte. Laatst had hij Bella nog gemaakt, maar die was al snel weer ingestort omdat Bella hem niet vond lijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 29, 2010 2:55 pm

ik moet gaan dag
----------------------
Aria keek naar Jake. ´´Dat is tenminste een begin´´ zei Aria rustig. Aria hoopte dat ze nog sterker werd dus je moest altijd verder trainen. ´´Zullen we anders samen trainen´´ stelde Aria voor. Ze kon Jake wel wat leren over ijssturen. Iemand helpen werd je ook sterker van dacht Aria. Ze was al dat gedoe met Gale even vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Jake
Level 2
Jake


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 04-08-10

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 29, 2010 3:13 pm

Jake grijnsde en stond op. 'Ja, gezellig met mijn nieuwe dertiende rijker maatje.' Zei hij grinnikend en had zijn goede humeur van daarstraks weer helemaal herpakt. 'Heb je een goed plekje?' Vroeg hij en keek even naar een straatmuzikant die zijn tekst vergat. Het zag er dom uit. Jake keek weer naar Aria en was blij dat ze hem wou helpen met trainen.

--
Doeeg ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 29, 2010 6:20 pm

Aria ston op. Een stuk minder blij dan Jake was al was het wel een beetje beter dan net. ´´Geen flauw idee. Het rotsachtige gedeelt´´ zei Aria nadenkend. Daar had ze de vorige keer geoefent met Alexis. Dat was het beste gevecht dat ze in deze rijken had gehad. Helaas was het een oefengevecht anders waren ze nog verder gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Jake
Level 2
Jake


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 04-08-10

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 29, 2010 6:32 pm

Jake keek haar even aan en knikte toen. 'Ik vind het best hoor.' Zei hij en hoopte maar dat ze niet verwachtte dat hij supergoed in vechten was, want dat ging haar dan nog welleens tegenvallen. Hij glimlachte. 'Bella zit ergens op een dak ofzo denk ik. Dus die is dichtbij.' Zei hij en keek even zoekend om zich heen. Hij hoorde een scherp geluid van boven komen en zag Bella net overvliegen als teken dat ze er was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 29, 2010 6:35 pm

´´Toxic komt er zo wel aan denk ik´´ zei Aria. Ze was vergeleken met de rest niet zo afhankelijk van Toxic. Aria kon zelf goed vliegen en legde daarmee grote afstanden af. Maar Toxic bleef haar beste vriendin en familie dus bleven ze wel bij elkaar. Aria keek even naar Bella en daarna naar Jake. Er verscheen een glimlach op haar gezicht. ´´Denk niet dat ik simpel ga doen´´ zei ze vastberaden terwijl ze al naar de poort toe liep.
-----------------------
verder bij rotsachtig gebied ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Jake
Level 2
Jake


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 04-08-10

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 29, 2010 6:43 pm

Jake lachtte en liep richting het huis waar Bella op het dak stond. 'Dat denk ik niet. Maar jij moet niet verwachten dat ik goed ben.' Lachtte hij en stuurde wat water uit een plant om daarmee zich op te drukken zodat hij op de riggel van een raamkozijn kon staan. Hij klom toen soepel omhoog op het dak en ging op Bella zitten. Hij keek naar beneden naar Aria die bij de poort was.

--
Jep is goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 4
Aria


Aantal berichten : 1299
Registratiedatum : 31-07-10
Leeftijd : 28

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 29, 2010 6:45 pm

Aria sprong uiteindelijk ook in de lucht. Ze vloog een stukje voor de poort omdat ze niet wou stoppen als mensen haar aan gaapte. Ze vloog best traag vond ze zelf. Maar dit zou Jake de kans geven om haar in te halen. Toxic kwam ondertussen bij Aria vliegen. Ze keek verbaast op toen ze zag dat ze samen met Jake gingen vliegen. Maar uiteindelijk vroeg ze niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demensionoffice.sosforum.net/forum.htm
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 22, 2010 4:34 pm

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Emy
Level 2
Emy


Aantal berichten : 478
Registratiedatum : 30-07-10
Woonplaats : in de boom bij jou huis

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 23, 2010 3:43 pm

new ?
-----------
Emy liep rustig naarhet plein. Nog steeds als gewoonlijk had hij geen schoenen. Al had hij wel genoeg geld voor dure kleren en schoenen dan deed hij dat niet altijd. Eys keek zonder te knipperen rond. Niemand zag dat het een draak was en daar was ze blij mee. Uiteindleijk ging Emy bji een fontein zitten en ´keek´ naar de mensen om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amu Su
Level 1
Amu Su


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 22-09-10

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 23, 2010 3:52 pm

Amu liep over het stille plein. Het was een gewoonte van haar geworden om er elke dag een muntje in te gooien. Glimlachend liep ze er heen en zette haar tas op de rand. Ze haalde een muntje uit haar zak en keek de jongen die er zat even met een kleine glimlach aan. Ze was altijd anders tegen mensen die ze niet kende dan tegn mensen die ze wel kende. Daarna keek ze naar het water van de fontein en zag zichzelf erin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emy
Level 2
Emy


Aantal berichten : 478
Registratiedatum : 30-07-10
Woonplaats : in de boom bij jou huis

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 23, 2010 3:59 pm

Emy zag een meisje aan lopen. Hij was hier nog nooit geweest dus kon hij ook niet zeggen of hij haar kende. Hij ´zag´ al snel het muntje dat het meisje vast had. Hij vroeg zich af of dit een wensfontein was. Hij besloot dat hij het maar beter kon vragen. ´´Ehm , hallo´´ zei hij beleefd om te beginnen. ´´Is dit misschien een wensfontein´´ vroeg hij daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amu Su
Level 1
Amu Su


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 22-09-10

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 23, 2010 4:01 pm

Amu gooide het muntje inde fontein waarna ze de jongen aankeek. 'Nee. Maar voor mij wel. Oude gewoontes leer je moeilijk af.' zei ze met een knipoogje. Ze zag het muntje neervallen op een oudere munt met een kroon. Ze vroeg zich af waar die vandaan kwam maar het maakte haar niet veel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emy
Level 2
Emy


Aantal berichten : 478
Registratiedatum : 30-07-10
Woonplaats : in de boom bij jou huis

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 23, 2010 4:05 pm

Emy glimlachde even naar het meisje. ´´Dat snap ik´´ zei hij rustig omdat hij er zelf ook een paar had. Kort knikte Eys instemmend maar snel genoeg dat de meeste mensen het niet zouden doen. Heel even keek Emy onderzoekend naar het meisje. Je kon dat niet zien omdat hij het met zijn voeten deed. ´´Ik ben Trouwens Emy´´ zei Emy rusig met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amu Su
Level 1
Amu Su


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 22-09-10

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 23, 2010 4:09 pm

'Aangenaam Emy, ik ben Amu Su.' zei Amu met een glimlach. Ze ging op de rand van de fontein zitten. Ze keek Emy aan. Amu vond hem een interessant persoon en bij haar betekende dat meestal wel wat goeds. Ze keek even omhoog naar de blauwe lucht en zag een paar wolken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emy
Level 2
Emy


Aantal berichten : 478
Registratiedatum : 30-07-10
Woonplaats : in de boom bij jou huis

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 23, 2010 4:14 pm

´´Aangenaam kennis te maken´´ zei Emy beleefd. Hij wist eigenlijk niet waarom hij altijd zo beleefd was terwijl zijn verleden dat niet logisch leek. Maar toch was dat zo. ´´Dus je komt ook hier vandaan´´ vroeg Emy nieuwschierig. Hij was een beetje paranoide door Q geworden. hij keek goed om zich heen of er een dertiener was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amu Su
Level 1
Amu Su


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 22-09-10

Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 23, 2010 4:18 pm

'Nou, deels. Ik ben geboren in het rijk van de schorpioen maar woon nu hier bij mij oma in het rijk van de kreeft. Dus hier kom ik min of meer het liefste vandaan.' zei Amu met een glimlach. Ze kwam liever hiervandaan dan van haar ouders. 'Maar waar kom jij vandaan?' vroeg ze rustig aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca   Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het rijk van de Kreeft - Misca
» Het rijk van de Kreeft: De mangrove bossen
» Het dertiende Rijk
» Het bos- Rijk van de Leeuw
» Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: