De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Xeni
Level 2
Xeni


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 25-09-10
Woonplaats : -

Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Empty
BerichtOnderwerp: Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos   Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Icon_minitimeza sep 25, 2010 3:14 pm

Dit is het landgoed van de familie van Xeni. In het midde staat een groot huis. De bouwstijl is Grieks. Je komt binnen in een grote hal daar staat een dienstmeisje klaar om je de weg te wijzen anders verdwaal je. In het huis is een grote keuken waar altijd 2 koks eten staan klaar te maken. In de tuin is een groot zwembad. Het is een heel lux huis en je kan zien dat de bewoners rijk zijn. Om het landgoed staat een hoog hek die open word gedaan door een poortwachter. Buiten staat ook nog een grote schuur waar de draak van Xeni slaapt en naast die schuur is ook een grote kamer waar vechtlessen worden gegeven aan het broertje van Xeni.

regels:
alleen vechten in het vechtcentrum van het huis.
alleen met toestemming naar binnen gaan buiten kan wel gewoon rondlopen
rang is niet nodig
max: 4 personen
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeni
Level 2
Xeni


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 25-09-10
Woonplaats : -

Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos   Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Icon_minitimeza sep 25, 2010 3:22 pm

Xeni lag op haar bed. Het dienstmeisje had haar net wat te eten gebracht en haar een boek gegeven dat ze van haar vader moest lezen. Lusteloos stopte ze een stukje van het brood in haar mond. Het was droog dus het volgende stukje doopte ze eerst in de soep die ze erbij had gekregen. Ze sloeg het boek open en begon te lezen het was heel saai dus stopte ze na 5 zinnen weer. ze stond op en liep naar haar kast. Ze pakte de doos die er in stond en liep ermee naar het bed. Ze zetten de doos neer en ging ernaast zitten. Langzaam opende ze de doos en pakte het zwaard eruit. Langzaam ging ze met haar vinger over het lemmet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeni
Level 2
Xeni


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 25-09-10
Woonplaats : -

Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos   Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Icon_minitimema sep 27, 2010 4:47 pm

Xeni legde het zwaard weer in de doos en stopte die goed weg in haar kast. Ze liep langzaam naar beneden zodat haar vader haar niet zou zien of horen. Door de achterdeur liep ze naar buiten snel liep ze door naar het gevechtscentrum. Ze stapte naar binnen en keek naar haar broertje en hoe hij zijn zwaard hanteerde, hij leerde het al aardig. Ze liep weer naar buiten, terug naar het huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alithiní Omorfiá
Level 1
Alithiní Omorfiá


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 26-09-10

Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos   Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Icon_minitimema sep 27, 2010 7:02 pm

De poortwachter schrok toen hij haar zag en met een buiging opende hij de poort. Alfia stapte door de poort en keek op naar haar geboorte huis, Euterp rende naar de schuur waar hij vroeger geslapen had... En Alfia klopte op de deur met de drakenklopper die ze zelf had uitgezogd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeni
Level 2
Xeni


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 25-09-10
Woonplaats : -

Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos   Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Icon_minitimema sep 27, 2010 7:13 pm

Er werdt op de deur geklopt en Xeni opende de deur meestal deed een diensmeisje of een knecht dat maar ze dacht dat ze dat nu wel eens zelf kon doen. Toen ze de deur had open gedaan zag ze dat haar zus ervoor stond. 'Hoi.' zei Xeni. Er kwam een dienstmeisje aanrennen dat zich ecxuseerde dat ze niet optijd was om de deur open te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alithiní Omorfiá
Level 1
Alithiní Omorfiá


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 26-09-10

Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos   Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Icon_minitimema sep 27, 2010 7:18 pm

Alfia Glimlachte naar haar zusje en gooide haar jas aan de mahoni houten stakapstok. "Hoe gaat het met mijn kleine zussie? "Vroeg ze met haar hand op het amulet. Ze keek rond in de gang en merkte dat er nieuw bahang was , ze voede er even aan en keek haar zusje toen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeni
Level 2
Xeni


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 25-09-10
Woonplaats : -

Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos   Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Icon_minitimema sep 27, 2010 7:21 pm

'Met mij gaat het prima, en met jou dan big sister?' vroeg ze. Ze knikte kort naar het dienstmeisje ze zou waarschijnlijk vanmiddag door haar vader worden ontslagen omdat ze te laat bij de deur was dus het had geen zin om aardig tegen haar te doen. 'Nog wat leuks gedaan?'vroeg ze nog aan haar zus
Terug naar boven Ga naar beneden
Alithiní Omorfiá
Level 1
Alithiní Omorfiá


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 26-09-10

Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos   Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Icon_minitimema sep 27, 2010 7:35 pm

"Niet echt de hele wereld doorgerijsd , maar verder niets bijzonders"Zei Alfia met een big smile en ze gaf haar zusje een korte, liefdevolle knuffel."Waar slaap je nu?"Vroeg ze met al 1 voet op de trap...Ze keek om en wenkte haar met haar hoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeni
Level 2
Xeni


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 25-09-10
Woonplaats : -

Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos   Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Icon_minitimema sep 27, 2010 7:38 pm

'In de oostvleugel.' zei Xeni met een knipoog. Ze liep achter Alfia aan de trap op. 'Vader heeft me weer zo'n stom boek met de etiqueten gegeven of zo iets.' zei Xeni een beetje sagerijnig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alithiní Omorfiá
Level 1
Alithiní Omorfiá


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 26-09-10

Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos   Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Icon_minitimedi sep 28, 2010 5:27 pm

Xenisa-Xhanee schreef:
'In de oostvleugel.' zei Xeni met een knipoog. Ze liep achter Alfia aan de trap op. 'Vader heeft me weer zo'n stom boek met de etiqueten gegeven of zo iets.' zei Xeni een beetje sagerijnig.
"Maar dat moet je leren kindje " Zei Alfia met een kakstem..."dat is onderdeel van je opvoeding" Ze schoot bijna in de lag en voegde er met dezelfde stem aan toe : "Of zoiets..." Ze keek haar zusje met een hooghartige blik aan en deed moeite om niet in de lach te schieten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeni
Level 2
Xeni


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 25-09-10
Woonplaats : -

Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos   Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Icon_minitimedi sep 28, 2010 5:29 pm

Xeni keek haar zus met een langgerekt gezicht aan. 'Dit meen je niet.' zei Xeni. Toen schoot ze hard in de lach en keek naar haar zus. 'Het is echt onzin dat ik dat moet leren echt waar.' zei Xeni. 'Jij vond het ook niet leuk toch.' voegde ze er nog aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alithiní Omorfiá
Level 1
Alithiní Omorfiá


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 26-09-10

Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos   Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Icon_minitimedi sep 28, 2010 5:42 pm

"Ja dat weet ik , jij snap geintjes ook niet he! "Zei Afia met een big smile teggen haar zusje en schudde haar haar door de war. Ze legde haar hand op de klink van haar oude kamer en deed hem open , hij was nog precies zoals ze hem achter had gelaten : inclusief de half opgegeten ranzige boterham.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeni
Level 2
Xeni


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 25-09-10
Woonplaats : -

Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos   Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Icon_minitimedi sep 28, 2010 5:50 pm

Xeni liep achter haar zus aan. 'Ik snap die grapjes wel maar ik ben niet in de stemming voor die geintjes.' zei ze een beetje nukkig. 'Ieeuw! Wat ranzig wie laat hier nouw een boterham slingeren.' riep Xeni.


---
moet eten
Terug naar boven Ga naar beneden
Alithiní Omorfiá
Level 1
Alithiní Omorfiá


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 26-09-10

Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos   Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Icon_minitimedi sep 28, 2010 6:40 pm

Afia grijnsde"Ik... toen ik vertrok... ik dacht dat ruimt iemand wel op... NIET DUS..." Ze deed de deur snel weer dicht en keek naar de andere deur in de gang van de oostvleugel , "Is dat jou kamer?" vroeg ze en liep al naar de deur.

----
Ik wil niet irri doen maar wil je 3 regels schrijven? op een laptop van mij zijn het er dan ook 3 maar bij anderen niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeni
Level 2
Xeni


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 25-09-10
Woonplaats : -

Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos   Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Icon_minitimedi sep 28, 2010 6:56 pm

'Ja.' antwoorde Xeni. 'Het is ook eigenlijk de taak van die dienstmeisjes maar goed personeel is lastig te vinden.' zei ze grijnzend. Ze liep haar kamer binnen en zag dat het eten van die middag nog niet was weggehaald. Ze pakte het dienblad en zette het op de gang. Het boek dat ze had gekregen was al wel weg dat verbaasde Xeni een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alithiní Omorfiá
Level 1
Alithiní Omorfiá


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 26-09-10

Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos   Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Icon_minitimedi sep 28, 2010 7:10 pm

" Alfia keek rond in de kmer van haar zusje,"Laat dat boek eens zien?> misschien heb ik het ook wel moeten lezen... waar is VAder trouwens? zeker niet thuis...?" Geboeid speelde ze met wat sieraden en bekeek ondertussen haar eigen amulet." En ons broertje..? wil die zijn grote zus niet zien...?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeni
Level 2
Xeni


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 25-09-10
Woonplaats : -

Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos   Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Icon_minitimedi sep 28, 2010 7:13 pm

'Vader is geloof ik naar de stad en ons broertje wil zijn zus vast wel zien maar wordt ongeveer gemarteld met die trainingen.' zei ze glimlachtend. 'Even kijken... waar is dat stomme boek nou.' zei ze. 'Kijk hier heb ik het.' ze had het gevonden in een hoek van haar kamer waar alle boeken lagen. Ze overhandigde het aan haar zus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alithiní Omorfiá
Level 1
Alithiní Omorfiá


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 26-09-10

Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos   Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:29 pm

Xeni schreef:
'Vader is geloof ik naar de stad en ons broertje wil zijn zus vast wel zien maar wordt ongeveer gemarteld met die trainingen.' zei ze glimlachtend. 'Even kijken... waar is dat stomme boek nou.' zei ze. 'Kijk hier heb ik het.' ze had het gevonden in een hoek van haar kamer waar alle boeken lagen. Ze overhandigde het aan haar zus.

"stom is dat he , dat hij er mee doodgegooid word , en dat het ons verboden werd..." Zei Alfia terwijl ze het boek bekeek. "Oh dit boek , heel saai over tegen wie je U moet zeggen en welke vork waarvoor is... echt gezwets"Zei ze en gooide het boek met een plof op het bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeni
Level 2
Xeni


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 25-09-10
Woonplaats : -

Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos   Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:35 pm

'Was ook niet van plan om het te gaan lezen.' zei Xeni. 'Ik vind het echt belachelijk. Ik kan ondertussen in mijn eentje mensen doden en nog laten ze me die stomme en waardeloze boeken lezen en ons broertje maar lekker vechten hoor.' zei ze een beetje chagerijnig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos   Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het rijk van de leeuw- Landgoed van familie Galiatsos
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw
» Aidra: De achterbuurten - Het rijk van de Leeuw.
» Het bos- Rijk van de Leeuw
» De vitageshop - rijk van de leeuw.
» het kerkhof- Rijk van de leeuw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: