De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Caseys huisje

Ga naar beneden 
+2
Casey
Arian
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Peeta
Level 2
Peeta


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 27-08-10

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 02, 2010 7:12 pm

Peeta knikte even als teken dat hij het gehoord had. Hij ging langzaam verder en toen het af was legde hij het naast Casey en zei "En nu ga ik even douchen." Hij gaf haar een kleine kus en liep toen naar de badkamer, nadat hij zijn kleren had verzameld. Prim grijnsde en zei "Dat lijkt me logisch." Ze zorgde voor een plant die naar rottend vlees rook en zei sarcastisch "Mm, nog beter."
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 02, 2010 7:25 pm

Casey bekeek glimlachend haar tekening. Ze grijnsde, het was een mooie. Ze deed de dekens van het gfrote tweepersoonsbed recht en gooide alle kussens weer op een stapel. Met een gglimalch opende ze de gordijnen en keek naar de twee draken die daar aan het kletzen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peeta
Level 2
Peeta


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 27-08-10

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 02, 2010 7:32 pm

Peeta was al snel klaar en Prim keek even door het kleine raampje. Snel behing ze hem met een soort kledingstuk van plantenwortels en Peeta grinnikte. Hij liet het gewoon zitten en nadat Prim nog snel even een broek voor hem had gefabriceerd, zorgde ze voor allerlei bloemen en daarna liep Peeta de kamer in. "En, wat vind je hiervan?" vroeg hij lachend aan Casey.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 02, 2010 7:37 pm

Casey begon te lachen "Geweldig, de nieuwste mannen mode." ze grijnsde "Jammer dfat mijn mode atelier in dit huisje niet zo groot is als die thuis" ze zuchtte "Dan nzou ik het op een vel a 2 natekenen" ze glimlachte "Zeker gemaakt door je draak?" ze glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peeta
Level 2
Peeta


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 27-08-10

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 02, 2010 7:39 pm

Peeta grinnikte en zei "Ja, altijd handig als je draak planten kan maken." Prim stak haar hoofd door een ander raam en glimlachde. Ze behing het bed aan de randen met rode en witte rozen die prachtig bloeiden. Peeta glimlachde en om zijn pols verscheen langzaam een armband van lianen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 02, 2010 7:45 pm

Amore kwam gewoon via een verborgen deur de kamer in lopen. Ze felroze draak legde haar hoofd op het bed "Kan iemand dat eekhoorn koppel vban mijn hoofd halen, ze kietelen" Casey lachte "Peeta, dit is mijn draak Amora, ze is een liefdes draak en word altijd omringt door koppeltjes dieren" Ze jjoeg de eekhoorns van het hoofd van haar draak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peeta
Level 2
Peeta


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 27-08-10

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 02, 2010 7:47 pm

Peeta grinnikte en de eekhoorns klommen in zijn kleding. Hij zorgde ervoor dat hij geladen werd en de haren van de eekhoorns gingen recht overeind staan. Het leken nu twee pluizenbollen die elk moment konden ontploffen. Prim begon te lachen en Peeta ook, het zag er grappig uit. De diertjes raceten over zijn lichaam, maar hij liet het gewoon toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 02, 2010 8:49 pm

Casey glimal chte "Jij heb ook bliksem magie" een klein sterretje van bliksem verscheen in haar hand. "Ik doe er niet zoveel mee, meer met water magie" zei ze een tikkie afwezig. Het sterretje vloog naar haar draak die het ophapte. Door de kieteldende schokjes moest ze lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peeta
Level 2
Peeta


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 27-08-10

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 03, 2010 8:02 am

Peeta grinnikte nog na en zei maar niets. Het was wel overduidelijk vond hij. De eekhoorns raceten van zijn lichaam af en dwars door het raam naar buiten. Hij keek even naar buiten en zag dat de zon net op kwam. Prim zat in het zonnetje en Peeta ging weer op het bed zitten. "Ben je al klaar met de tekening?" vroeg hij aan Casey.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 03, 2010 10:46 am

Casey glimalchte "Nog niet, maar als je even meekomt dan lukt het wel" ze liep heer kledingkastin en door een deur achterin naar een grote witte ruimte. Langs een kant stonden paspoppen in allerlei maten, voor vrouwen en voor mannen. Er waren rond een kleine verhoging twee tekentafels en een rek meetlinten. Ook stonden er twee van de luxte naaimachines in heel kyon "Nu moe jij op de verhoging gaan staan." Ze ging aan een van de tekentafels zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peeta
Level 2
Peeta


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 27-08-10

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 03, 2010 4:20 pm

Peeta grinnikte en liep achter Casey aan. Hij sprong de verhoging op en keek toen even. Hij vroeg zich af of hij nog iets te doen zou hebben, of het zou niet al te lang duren. Hij liet een brok aarde van buiten komen en zette dat als stoel achter zich, waarna hij erop ging zitten. Hopelijk vond ze dat niet erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 03, 2010 5:10 pm

Casey begon snel te tekenen na een paar minuten hield ze een versimpelde tekening omhoog "Tada" Ze glimalchte en hing hem met wasknijpers aan een koord waar al meer tekeningen aan hingen. "Wat vind je"
Terug naar boven Ga naar beneden
Peeta
Level 2
Peeta


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 27-08-10

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 03, 2010 5:12 pm

Peeta glimlachde en zei "Mooi." Hij liep van de verhoging af en keek even of er al scheuren in zijn kleding zaten. Er was een scheur ontstaan bij zijn bovenbeen en hij zei tegen Casey "Ik ga even mijn gewone kleding aan doen, dit is een beetje te fragiel voor mij." Hij liep naar de badkamer en trok daar voorzichtig zijn shirt en broek uit. Daarna schoot hij in zijn normale kleding en hing de plantenkleding over zijn arm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 03, 2010 5:19 pm

Casey grijnsde en een bliksemflitsje schoot tussen haar vingers. Ze glimalchte en zette een hoed op haar hoofd, het was een kleintje dat precies over haar knot paste ze glimalchte en deed blauwe laarsjes aan. Haar outfit was nu compleet. Ze stap een nieuwe lollie in haar mond omdat de ander op was en ging op een zitzak zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peeta
Level 2
Peeta


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 27-08-10

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 03, 2010 5:27 pm

Peeta liep weer terug en legde de kleding op de stoel op de verhoging neer. Daarna pakte hij een vreemd lange lollie en ging op een kruk zitten. Hij liet zich draaien, rondjes, heel lang. Hij werd er niet dronken van en sabbelde ondertussen op de heerlijke lollie. Zou Casey ze maken? Dan moest hij zeker een voorraadje vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 03, 2010 9:11 pm

"Vind je de lollies lekker? ik maak ze zelf" Ze glimalchte en liep haar keuken in. Ze stelde een nieuwe lollie samen en deed deze in de oven. Daarna liep ze naar Peeta "Ik heb laatst een prachtige gemaakt." Ze liep naar een kastje en haarde er toen een lollie uit die net een kunstwerk was, de kleuren waren geweldig en het stelde een engelen figuur voor dat te midden van een zon/maan combi op een wolk zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peeta
Level 2
Peeta


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 27-08-10

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 03, 2010 9:49 pm

Peeta glimlachde en knikte even. "Nou, dat kan je dan goed. Heb je wel eens zo'n geglazuurde taart gegeten?" Hij keek vragend naar Casey en vond de lollie die ze showde mooi. Misschien moest hij later een klein taartje voor haar bakken. Zo'n gigantische zou hij niet heel meekrijgen op Prim naar dit huisje. Tenzij ze ook nog ergens anders woonde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 03, 2010 9:57 pm

Casey glimlachte "Ik heb nog nooit suiker glazuur taart gegeten." ze glimlachte "Maar je moet mijn lollies thuis eens zien, mijn hele kamer staat vol" ze glimalchte "Ook is mijn atelier daar veel groter" Ze keek hem aan "Waar denk je eigenlijk aan" ze knipperde met haar grote donkergroene ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peeta
Level 2
Peeta


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 27-08-10

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 03, 2010 10:05 pm

Peeta grinnikde en keek even bedenkelijk en zei toen ''Aan jou, lollies en een heerlijk geglazuurde taart gemaakt door mijzelf.'' Hij grijnsde nog even en sabbelde toen weer op de lollie. Hij bedacht zich iets em zei toen ''Maar ik zou best je kamer willen zien. Volgens mij is die heel veel anders als dit huisje.'' Hij glimlachde naar Casey.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 03, 2010 10:08 pm

Ze dacht even na, "Het is iets luxer en grotere slaapkamer" ze dacht even na "Ik kan je wel meenemen, de koets kan klaarstaan in een paar minuten." Ze glimalchte en stak de verse lollie die net uit fde oven kwam in haar mond "Aleen moet je wel 7 half broers en zussen van me ontwijken voor we bij mijn kamer zijn." Ze gliamlchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peeta
Level 2
Peeta


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 27-08-10

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 03, 2010 10:34 pm

Peeta grinnikde en zei ''Maakt me niets uit. Kan ik misschien wel gelijk een volgende kandidaat uitzoeken.'' Hij begon te lachen. Dat zou hij toch niet doen, het zou stom zijn als hij Casey's zusjes af zou gaan. Hij stuurde een bericht naar Prim zodat ze wist waar hij naar toe zou gaan. Zij waarschuwde hem geen rare dingen uit te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 03, 2010 10:35 pm

Kom zei ze met een grijns en ze pakte zijn hand en sleepte hem mee naar het koetshuis en de koets in. Ze glimalchte "Let's go" en de koets begon knarsend te rijden naar het Smith landhuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peeta
Level 2
Peeta


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 27-08-10

Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitimema okt 04, 2010 7:14 pm

Peeta stribbelde niet tegen en ging glimlachend in de koets zitten. Hij legde zijn voeten op het andere bankje en keek even naar Prim, die langzaam opsteeg tot ze in de wolken verdwenen was. Peeta glimlachde even en liet een paar vonkjes over zijn vingers vliegen, als twee eekhoorns die over hem vlogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Caseys huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caseys huisje   Caseys huisje - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Caseys huisje
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Manio - Vanille's huisje.
» Huisje van de famili strife
» Het rijk van de stier - het nieuwe huisje van Scarlet.
» Het rijk van de maagd: Lune's Huisje
» Rijk van de waterman-Cara's huisje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: