De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De ijssallon- Rijk van de Waterman

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

De ijssallon- Rijk van de Waterman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ijssallon- Rijk van de Waterman   De ijssallon- Rijk van de Waterman - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 17, 2010 2:03 pm

Cara lachte naar de man. Ze dronk haar koffie en keek naar buiten. Ze verlangde nu terug naar haar moeder die haar in haar armen kon sluiten en haar goed kon trooste. Nu voelde ze zich alleen op de wereld en daar hield ze niet van. Ze miste haar tweeling zusje en haar moeder maar haar vader en haar neef zou ze echt nooit missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan.
Level 1
Megan.


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 16-10-10

De ijssallon- Rijk van de Waterman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ijssallon- Rijk van de Waterman   De ijssallon- Rijk van de Waterman - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 17, 2010 2:16 pm

Bedachtzaam keek de ober haar aan, hij wist wel een paar dingen maar of het meisje ze leuk zou vinden wist hij niet. Megan bleef hem glimlachend aankijken, hij leek niet veel te zeggen.
--
Ik weet niks.XDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

De ijssallon- Rijk van de Waterman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ijssallon- Rijk van de Waterman   De ijssallon- Rijk van de Waterman - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 17, 2010 2:19 pm

Moet je even een topic maken met iets van een vulkaan in klimmen ofzo iets!!
___

Cara keek naar de ober. Normaal begon hij honderd en uit te praten over alle dingen die je hier kon doen en nu leek hij te zwijgen. Ze snapte het niet normaal deed hij dat alleen als hij heel erg twijfelde of hij mocht haar niet. Ze ging van het tweede uit maar wist het niet zeker. Ze lachte naar Megan. En keek toen weer naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan.
Level 1
Megan.


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 16-10-10

De ijssallon- Rijk van de Waterman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ijssallon- Rijk van de Waterman   De ijssallon- Rijk van de Waterman - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 4:34 pm

''Ja, jij bent me een erg verkennend typje. En ook een echte jackas.'' zei hij enthousiast, hij kon het beter voorstellen. ''Misschien zijn de besneeuwde bergen beklimmen iets voor jou. Of surfen. De golven hier zijn behoorlijk hoog. Verder weet ik niet zo veel. Ik ben niet zo van de spannende stunts. Daarom was ik ook zo stil. Ik weet veel van de mooie plekken hier maar die spannende dingen, nee, die boeien me niet zo veel.'' legde hij uit. Hij wilde niet dat het meisje zich slecht voelde door zijn zwijgactie,
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

De ijssallon- Rijk van de Waterman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ijssallon- Rijk van de Waterman   De ijssallon- Rijk van de Waterman - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 4:39 pm

Cara keek naar de ober zo kende ze hem weer een beetje. Cara keek daarna naar Megan om te kijken wat die er van vond. Ze liet wel een beetje vaag de gedachtes doordringen maar ze wou weten of ze het echt leuk vond. Daarna keek ze weer naar buiten en naar de mensen die voorbij liepen. Er kwam een moeder met twee kleine meisjes binnen en Cara glimlachte licht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan.
Level 1
Megan.


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 16-10-10

De ijssallon- Rijk van de Waterman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ijssallon- Rijk van de Waterman   De ijssallon- Rijk van de Waterman - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 4:49 pm

''Oke, dankuwel!'' zei ze vrolijk. Ze had wel zin in die dingen, het was niet zoals bij haar maar ze waren wel spannend. Misschien zou ze wel gaan surfen, het weer ging nog wel. Straks zou het winter worden en kon ze niet zulke dingen doen. ''Ga je anders mee?'' vroeg ze aan het meisje, anders was ze daar ook alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

De ijssallon- Rijk van de Waterman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ijssallon- Rijk van de Waterman   De ijssallon- Rijk van de Waterman - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 4:50 pm

'Ik wil wel mee maar ik ga niet mee het water in.' zei Cara. Ze hield niet zo van die dingen ze was meer iemand die lekker bij het water ging zitten of door het bos ging wandelen ofzo iets. Ze glimlachte en keek naar de moeder en haar kinderen die een ijsje aan het eten waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De ijssallon- Rijk van de Waterman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ijssallon- Rijk van de Waterman   De ijssallon- Rijk van de Waterman - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De ijssallon- Rijk van de Waterman
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het oude bos-Rijk van de waterman
» Het rijk van de Waterman- het kapelletje
» De stad Daruka - Het rijk van de Waterman
» Rijk van de waterman-Cara's huisje
» het dorpje paragu - het rijk van de waterman

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: