De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers

Ga naar beneden 
+16
Valerie
Elizabeth
Dakota
Lune
Cara
Anthea
Moon
Aphrodite
Levi
Jason
Muis
Katniss
Scarlet
Ruben
Pixis
Alyssa
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
Jason
Level 2
Jason


Aantal berichten : 372
Registratiedatum : 31-07-10

Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitimevr okt 15, 2010 6:35 pm

Jason glimlachte naar Scarlet "Inderdaad"toch bleef hij nog zitten, wat nou als de Dertienders zelf ook een aanvalsplan bedacht hadden die veel sterker was als die van hen. Al schatte hij die kans klein, het plan van Pixis was sterk, maar geen van hen leek precies te weten hoe Itako eruit zag, hijzelf ook niet. Hij was wel eens een stuk of 50 km vederop geweest, maar daar zag de omgeving er waarschijnlijk een stuk anders uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Muis
Level 1
Muis


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 10-10-10

Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitimevr okt 15, 2010 6:57 pm

willen jullie mij ven alles uitelggen , is er al een plan??
iets met snelle draken XD

Kokos is even snel als het licht zowat , hij kan zijn vaart versnellen met licht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 3
Scarlet


Aantal berichten : 854
Registratiedatum : 30-07-10

Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitimevr okt 15, 2010 7:02 pm

Scarlet glimlachte en keek om zich heen. Eigenlijk miste ze een paar mensen. Gale was er niet, of Elia, ook Pandora was er niet. Drie waarvan ze dacht dat ze toch aardig sterk waren. Zelf kon ze ook wel wat uithalen, maar ze vertrouwde altijd meer op anderen dan op zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Level 2
Ruben


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 11-08-10

Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitimeza okt 16, 2010 12:07 pm

ik snap het plan ook niet echt, ik doe alleen alsof ik alles goed begrjp Razz

oh en lou van jason is van het snelste drakenras, maar volgens mij hoort dat niet bij het plan, ofwel?
-
Ruben ging tegen de schuurmuur leunen, wachtend tot alles duidelijk zou zijn en mensen zouden vertrekken of iets dergelijks. Hij had een groot deel van het plan gemist, en snapte dus ook niet wat nu de bedoeling was. Met zijn vingers plukte hij een strohalm uit 1 van de balen en liet deze tussen zijn vingers glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitimeza okt 16, 2010 1:39 pm

"We vallen dus aan in duo's en er vliegen helers rond om de mensen die gewond zijn te helen, is dat alles?" Vroeg Katniss. "Of is er nog een of ander geheim wapen? Het lijkt me niet slim om niet iedereen de details te vertellen, als we verrast worden door onze eigen mensen worden we afgeleid en zijn we alleen maar zwakker."
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 07-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling

Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitimeza okt 16, 2010 4:26 pm

"Het enige dat ik daarop te zeggen heb," reageerde Pixis op Katniss. "Is dat Eliza en ik onze eigen taktiek hebben. We werken allebei met onze pijl en boog en omstebeurt gebruiken we luchtpijlen en vuurpijlen. Zo zullen ze af en toe verrast worden door pijlen die ze niet zien." Pixis hoopte dat iedereen dit snapte.


Levi keek de groep rond. "Is er dan echt geen vuurmeester die met mij een team wil vormen?" vroeg hij. Als er niemand was, dan ging hij wel alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Level 2
Ruben


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 11-08-10

Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitimeza okt 16, 2010 4:30 pm

Ruben zuchte "En bedenk dat de Dertienders ook wel een verdedigings annex aanvalsplan hebben, en magie" het leek alsof ze allemaal heel zeker van henzelf waren, maar als hij hun tegenstander zou zijn, zou hij als eerst de helers uitschakelen, en dan de rest pakken. Gewoon omdat je zoveel mogelijk gewonden maakte, en dan makkelijker je tegenpartij kon laten stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moon
Level 2
Moon


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 05-08-10
Woonplaats : op het sterrebeeld vissen

Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitimeza okt 16, 2010 8:31 pm

Moon ging voor de groepen staan en zei tegen de groep"nou het is handig als er iemand de helers rugkenning te geven".Ze voegde er aan toe"ik weet het is onbeleefd Maar ik heb de gedachten van een paar mensen gelezen en ik weet het we zijn nu niet echt overzichtelijk bezig maar we moeten een plan bedenken waar we me eens zijn en anders komen we nergens".Ze zei toe"Ik heb wat voor de helers het kan helpen met het verzorgen van de gewonden"Haar hand gleed over haar wapenriem.Haar hand verdween achter haar mantel.Ze trok haar hand weer terug.Ze haalde een fles tevoorschijn.Er zat een creme kleur vloeistof in.Ze zei"dit is een geneesachtige drank. Een druppel kan een kleine wond helen, middelgrote doet hij er wat langer over en echt hele grote wonden kan hij verzachten"Moon zei toen"wees er voorzichtig mee Het is de enig die ik heb en ik weet de ingredienten niet"
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 07-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling

Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitimezo okt 17, 2010 10:28 am

"Jullie hebben gelijk," zei Pixis. "Maar Eliza en ik zullen voor de rugdekking van de helers zorgen. En als het nodig is zullen we zelf ook helen." Hij keek de kring rond. "Heeft iemand nog suggesties voor iets anders?" vroeg hij. Het was handig als iedereen het eens was, maar iets nieuws kon nooit kwaad. Je plan zou er alleen maar sterker van worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Level 2
Ruben


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 11-08-10

Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitimezo okt 17, 2010 11:15 am

"Ik vind het allemaal best, maar denk eraan dat in het heetst van de streed je plan door elkaar gestuurd kan worden doordat misschien iemand geraakt word die een belangrijke vleugel was in het gevecht." hij zij het op een rustige toon, alsof hij het voorlas. Dat was ook wel zo, uit zijn gedachte met de lessen die hij van zijn leraar gehad over oorlogs stratagie. Niks loopt als gepland in een gevecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitimezo okt 17, 2010 11:18 am

Cara luisterde naar alle mensen die wat zeiden. Zelf zei ze niets. Ze vond het allemaal wel best en liet het over haar heen komen. Ze had zin in het gevecht eerst had ze haar twijfels over het gevecht gehad maar nu viel het allemaal wel mee. Ze zou gewoon gaan vechten en ze zou wel zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 3
Scarlet


Aantal berichten : 854
Registratiedatum : 30-07-10

Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitimezo okt 17, 2010 12:06 pm

Scarlet luisterde en knikte. 'Ik vind het goed. Maar heeft iemand een idee hoe de omgeving eruit ziet?' Vroeg ze en keek de andere aan, dat vond ze veel belangrijker, zelf had ze nog niets met de helers te maken, behalve als ze gewond zou raken. Ze pakte haar koker met pijlen vast en checkte of ze er allemaal nog goed inzaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moon
Level 2
Moon


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 05-08-10
Woonplaats : op het sterrebeeld vissen

Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitimezo okt 17, 2010 3:39 pm

Moon zei"he we kunnen een dertiender gevangen nemen als krijsgevangen zodat ze zich moeten over geven en trouwens ze willen dat we in hun heeser gaan geloven".Ze keek de groep.Ze pakte haar dolk en maakte die schoon met een doekje.Ze deed hem weer terug in de schede.Ze luisterde naar de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitimezo okt 17, 2010 3:49 pm

'Ze zullen echt niet rouwig zijn om een van hun mensen die gegijzeld wordt.' zei Cara. Ze dacht niet dat mensen uit het dertiende zouden geven om slechts een pion in hun plan. 'Mischien moeten we een list bedenken, ze willen ons niet doden maar liever dat we hun geloven.' zei Cara. Ze had verder geen plan maar de dertienders zouden hun liever als medestanders hebben want dan waren ze sterker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitimezo okt 17, 2010 6:05 pm

ow poepjes WEER ZOVEEL GEMIST grrrom
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Level 2
Ruben


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 11-08-10

Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitimezo okt 17, 2010 8:04 pm

"Ik denk dat we het gewoon moeten doen, niet moeilijk doen met ingewikkelde plannen, maar ons gewoon aan het basis plan houden. Wat er dan anders loopt, is dan veel makkelijker op te vangen." zei hij, Isaac had al die tijd redelijk verbaast naar zijn baas gekeken. Hij was nog nooit zo lang serieus geweest en nog nooit zo lang geen oog voor meisjes gehad, misschien had hij eindelijk een talent ontdekt/
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitimezo okt 17, 2010 8:07 pm

'Dat kan maar dat veroorzaakt ook weer verwarring we moeten eigenlijk alle mogelijke senarios bedenken en daar zo goed mogelijk op inspelen. Ook moeten we samen gaan trainen zodat we weten wat andermans krachten zijn en hoe goed iedereen is.' zei Cara. Ze was verbaast over zichzelf meestal liet ze andere mensen beslissen en zei ze zelf niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitimezo okt 17, 2010 8:15 pm

"Ik vind dat we in ieder geval een plan zonder sleutelpersonen moeten hebben. Als die dan gewond raken of sterven hebben we een probleem. Ik kan mezelf ook wel verdedigen als er iemand op me af komt, dus rondvliegen om de ergste wonden te helen is voor mij geen probleem. Als we gewoon van verschillende kanten in paren aanvallen en de helers rondvliegen om te helen is het volgensmij een simpel maar goed plan." Zei Katniss.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 3
Scarlet


Aantal berichten : 854
Registratiedatum : 30-07-10

Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitimezo okt 17, 2010 8:18 pm

Scarlet trok een wenkbrauw op, niemand had nog op haar eerdere vraag geantwoord, maar het zal wel. Ze vond het allemaal wel best. Ze dacht alleen niet dat het zo makkelijk zou zijn als sommige misschien dachten. De dertienders waren nu vast hun eigen plannetjes aan het smeden. Ze zuchtte, ze wist nu nogsteeds niet hoe de omgeving eruit zag. Maar ze zou niet verder vragen en naar de andere luisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitimema okt 18, 2010 5:13 pm

"Gaan we nou aanvallen of niet." Zei Katniss ongeduldig. Dit nog langer rekken had volgens haar geen zin. Er was een plan, iedereen snapte het. Ze haalde alle spullen die misschien nodig waren voor het gevecht, haar pijlkoker, dolken en medicijnhoorn uit haar tas, en gooide die in een hoekje. Ze stak de dolken in haar riem, deed de pijlkoker en haar boog op haar rug, en hing haar medicijnhoorn ook aan haar riem. Ze was er klaar voor en had geen zin meer om te wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moon
Level 2
Moon


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 05-08-10
Woonplaats : op het sterrebeeld vissen

Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitimema okt 18, 2010 6:43 pm

Moon liep naar Katniss en zei"hier voor als je het nodig hebt" en ze gaf katniss haar geneesachtige drank. Moon liep terug en keek of ze alle haar wapens bij zich had,haar staf,zwaard,dolk en pijl en boog.Ze had alles bij zich.Ze voelde een spaning in haar maag en het leek of die spanning door haar hele lichaam heen ging.Ze zuchte en voelde zich wat ontspannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers   Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers - Pagina 8 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het spoedoverleg - algemeen topic voor de 12de rijkers
Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako
» Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht
» De afgesproken plek voor de stad.
» De waterval in het bos, voor het verborgen huisje van Arachne - Rijk van de boogschutters.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: