De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht

Ga naar beneden 
+16
Ruben
Moon
Andrew
Levi
Jason
Elizabeth
Pixis
Scarlet
Katniss
Cara
Aphrodite
Jonah.
Alyssa
Megan.
Morris
Alexis
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 07-10-10
Leeftijd : 28

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18, 2010 10:04 pm

"Je kan me toch wel helpen, of niet?" zei Levi een beetje verlegen. "Ik ben nog niet zo goed. Lauren hier is de echte heelmeester, maar nog iemand erbij is altijd fijn. Moeten we eigenlijk geen helmpjes met rode kruisen op. Dan zijn we net hospikken." Hij lachte. Daarna keek hij naar beneden. Onder hem en zijn lange draak lag het dorp waar het straks om zou gaan. "Lauren, als het er zometeen op aankomt," begon hij. "En ik moet helen, dan wil ik dat je me alleen maar afzet. Je bent te lang en kan gemakkelijk geraakt worden. Ik geef wel een seintje als je me weer op kan komen halen." Hij klopte de draak op zijn kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew
Level 2
Andrew


Aantal berichten : 222
Registratiedatum : 24-09-10
Leeftijd : 28

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18, 2010 10:06 pm

Andrew rende naar Alyssa. Aan de bosrand zag hij de twee mensen staan. "Is er iets?" vroeg hij aan zijn zusje. "En je vindt het toch niet erg als ik de rest van het gevecht bij jou blijf?" Hij keek zijn zusje met een schuin hoof d aan. Het liefst zou hij willen dat ze niet mee deed, veel te gevaarlijk. Maar het zou toch niet lukken om haar tegen te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18, 2010 10:07 pm

"Blijf anders maar gewoon hierboven, ik neem hem wel weer mee naar boven." Zei Katniss. "En natuurlijk zal ik je helpen. Welke kleur is jouw energie?" Vroeg ze aan Levi. Zijzelf liet haar hand in een warm wit licht opgloeien. Ze had hem wel eens eerder gezien, maar ze kon zich niet meer herinneren hoe zijn helingskracht eruit had gezien.
-
Ik verveel me, kunnen we niet nu een ONS doen met Aph en Valerio?
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 07-10-10
Leeftijd : 28

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18, 2010 10:14 pm

"Mijn energie is oranje," zei Levi en om dat kracht bij te zetten liet hij zijn handen oranje opgloeien. "Ik denk dat dat komt omdat ik altijd vrolijk ben. Maar wie wil je hierboeven laten en wie neem je weer mee naar boven?" Hij keek weer naar beneden. Het was nu nog rustig, maar lang zou het niet meer duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18, 2010 10:24 pm

"Ik neem jou mee naar beneden. Ik ben wel sterk genoeg om iemand anders samen met mij mee te laten vliegen. Dan loopt jou Lauren ook geen gevaar." Zei Katniss en ze vloog een stukje op en neer. Haar draak zou wel ergens anders zitten en zou later nog pijlsnel over kunnen vliegen om wat tornado's op mensen af te sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 07-10-10
Leeftijd : 28

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18, 2010 10:28 pm

"Oké," zei Levi. "Dat is goed. Dan geef ik jou water als je een brandwond moet verzorgen, an gaat het alleen maar beter." Hij haalde wat water uit zijn fles en voegde er oranje energie aan toe. Het was een kleine druppel die snel ronddraaide en oranje licht gaf. Maar het was genoeg voor een sterke brandwond. Levi stopte het water terug in zijn waterfles, in dit soort tijden had hij er tien, verspreid over zijn hele lichaam, en de energie ging terug zijn lichaam in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18, 2010 10:58 pm

Levi schreef:
Levi stuurde Lauren naar Katniss. "Hoi, Katniss," riep hij opgewekt. "Ik kom je helpen met de helingsploeg. Is dat goed?" Hij had anders niets te doen en vanaf hier boven kon hij nog makkelijker pijlen afvuren op de mensen in het dorp.

"Is niet erg," zei Pixis. "En als je me straks niet kunt vinden, ik sta pal naast je." Hij hulde zich in zijn mantel en versmolt met de achtergrond. Zijn boog zat nog op zijn rug, die zou hij toch binnen een seconde naar voren halen.

Lizzy glimalchte en haar troetelvlammen lichtten blauw op. ze glimalchte en klom in een boom. Ze spande haar boog en zocht de omgeving af p de vijand. op haar boog lag een pijl met een onheilspellend rood oplichtende stenen punt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 07-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18, 2010 11:00 pm

Pixis zweefde als een geest achter haar aan. "Nog niet," siste hij in haar oor. "We moeten wachten tot er anderen zijn die aanvallen." Hij keek met een schuin oog naar de twee mensen die boven het dorp vlogen, de één op een draak, de ander zelfstandig. Dat was de helingspost, wist hij. Hij controleerde zijn messen en vooral het werpmes. Dat moest hij tot het moment bewaren, want als hij het gooide was hij het kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 3
Scarlet


Aantal berichten : 854
Registratiedatum : 30-07-10

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:01 am

Scarlet dacht na en knikte. 'Oke, we blijven op de draken.' Besloot ze en haalde haar handen van Artemis af. Ze kon beter zien op de grond, maar als ze daardoor meer gevaar liepen, liet ze dat eerder zitten. Ze keek oplettend naar het dorp terwijl Artemis naar de plek vloog waar zij zouden aanvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan.
Level 1
Megan.


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 16-10-10

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 8:15 am

''Blijven jullie hier, ik ga naar boven.'' riep ze naar de mensen die bij haar stonden, Via een grote trap liep ze ophoog, naar de plekken waar ze konden staan. Van haar rug pakte ze een pijl en boog en met een oog dicht keek ze naar het gebied van het bos, waar de mensen zaten volgens Alyssa. Tot ze een perfect zicht en de mensen makkelijk kon raken liet ze de metalenpijl los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 12:49 pm

"Dat ziet er leuk uit."Zei Katniss tegen Levi. "Laat mij dat eens proberen?" Ze liet haar hand alvast weer in het warme witte licht opgloeien. Deze keer was het feller dan de eerste keer, omdat ze zich beter concentreerde. Ze begon te denken aan water en brandwonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 07-10-10
Leeftijd : 28

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 1:39 pm

Levi stuurde een druppel water naar Katniss. "Nu moet je de energie daarin stoppen," legde hij uit. "Alleen moeten we nog een manier bedenken om dat op de brandwond te krijgen, want jij kan niet watersturen." Hij ging even snel aan de slag en probeerde iets te bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moon
Level 2
Moon


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 05-08-10
Woonplaats : op het sterrebeeld vissen

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 3:00 pm

Moon was op Tiron die haar zou landen in een van de bossen.Ze keek of iemand haar zag.Toen iemand zag zei ze tegen Tiron"landen mijn vriend en zorg dat iemand ons ziet".Ze landen zonder gezien worden in een van de bossen.Ze zei tegen hem"let goed op jezelf en ik zal je niet vergeten als ik niet terug kom"Toen ze die zin zei vulde tran haar ogen.Tiron zeï terug"ik zal jouw niet vergeten en wat je voor heb gedaan".Moon aaide hem even en gaf hem een knuffel.Ze liet hem los en doorge haar tranen.Ze liep naar de rand van het bos maar niet te dichtbij.Ze was zelf op de achtergrond al versmolt.Ze bekeek de stadswal en dacht of ze het zou halen om daar boven te komen zonder de zien te worden.Ze besloot in een boom te klimmen en de omgeving te bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Level 2
Ruben


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 11-08-10

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 5:00 pm

heeft ruben al een partner?
-
Ruben en Isaac vlogen rond langs de stadswallen, de grootste groep zat bij de hoofdpoord. Iets wat wel handig was, maar niet voor hem. Hij besloot wat verder om de stad heen te vliegen. Daar lande hij met Isaac op de grond. Alleen wat hij nu moest doen wist hij niet. dat hadden ze niet echt afgesproken, moesten ze gewoon aanvallen? Dat laatste leek hem wel een goed plan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morris
Level 2
Morris


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 02-09-10

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 5:11 pm

Ruben schreef:
heeft ruben al een partner?
-
Ruben en Isaac vlogen rond langs de stadswallen, de grootste groep zat bij de hoofdpoord. Iets wat wel handig was, maar niet voor hem. Hij besloot wat verder om de stad heen te vliegen. Daar lande hij met Isaac op de grond. Alleen wat hij nu moest doen wist hij niet. dat hadden ze niet echt afgesproken, moesten ze gewoon aanvallen? Dat laatste leek hem wel een goed plan.
ja , Muis

Muis zag Ruben wegvliegen en vloog achter hem aan , ze dacht zijn plan te spnappen , en ze vond het handig op ook via de achterkant de stad aan te vallen en ze spoorde KOkos ekstra aan zodat ze nu half naast Ruben vloog.

Valerie zat op Fjordy en gooide wat van haar werpmessen naar wat 13ers die vochten.

Ámai had (nog) niemand om mee te vechten en schoot wat vuurballen naar een aantal 12vers terwijl ze ze goed in de gaten hield.

Morris , ik weet niet waar Jonah is.... maar nu weet ik dus ook niet wat ik moet doen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa
Level 2
Alyssa


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 24-09-10

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 5:20 pm

vlieg gewoon naar jonah toe Very Happy
-
Alyssa keek op naar Andrew en Megan die aangerend kwamen, gelukkig hadden die vuurpijlen nut gehad. "Ik dacht eraan, om die bomen te verbranden." ze wees op een meisje en een jongen die in een boom goed verscholen zatten. "Of afwachten tot ze eruit komen." ging ze verder, nu waren zij met een groter aantal. Wat in hun voordeel werkte, voor dit geval.

Alexis keek rond en zag een jongen die ze eerder ontmoet had, meneer psycholoogje en een ander meisje dat haar vaag bekend voorkwam, maar niet echt overtuigend. Ze haalde diep adem. Caros zat naast haar en stuurde haar positieven gedachtes in drakentaal. Dit was voor het eerst dat ze een gevecht had, maar het zag er niet naar uit dat Cloud veel te hulp zou schieten. Of hij was ergens al druk bezig. Ze legde de glassplinters weer op de grond neer en besloot te beginnen met een grote aanval. MEt veel moeite creeërde ze een grote vuur golf en liet deze de lucht invliegen, naar vliegende draken. Ze hoopte dat er snel vuur mensen van de Dertienders het vuur voernamen om verder door te sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 5:22 pm

Cara vloog nu bijna boven het stadje ze vuurde een paar pijlen af naar de mensen die benede stonden. Daarna stuurde ze naar wat mensen een pijnscheut en een windvlaag.
____

ben inspi loos Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 5:37 pm

Lizzy schoot behendig een pijl met verhitte punt naar het dertiener meisje dat naar haar en Pixis had gewezen "En ze weten dat we er zijn" zei ze droog. Ze legde een pijl van enkel vuur aan en was blij dta haar boog van vuurestendigmateriaal was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan.
Level 1
Megan.


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 16-10-10

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 5:47 pm

''Goed idee. Het zijn toch maar een paar bomen.'' stemde ze toe. In haar handen verschenen twee nog best grote vuurballen. ''Stemt iedereen met mij mee?'' vroeg ze terwijl ze ongeduldig met haar voet op de grond tikte, ze wilde beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan.
Level 1
Megan.


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 16-10-10

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 5:48 pm

Cara, kan je onderschrift wat kleiner, het is een beetje irritant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 5:48 pm

Aphrodite zag twee mensen voor haar opdoemen. Een meisje met kattenoren en een jongen die ze herkende. Hen zou ze aan gaan vallen. Ze trok de scherven uit haar riem en schoot ze op volle kracht op beide af. Vervolgens liet ze een beeld dat voor een of andere winkel verbrokkelen in handzame stukken en die liet ze voor haar zweven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 3
Scarlet


Aantal berichten : 854
Registratiedatum : 30-07-10

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 5:54 pm

Scarlet liet Artemis nog een stukje vliegen en merkte dat er al wat pijlen over en weer geschoten werden. Ze pakte haar boog vast en trok een metalen pijl uit haar koker. 'Waar zou een goede plek zijn om te beginnen met aanvallen?' Vroeg ze toen ze meer de zijkant van het dorp naderde en keek Jason aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1372
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 6:51 pm

Alyssa zag de pijl van Elizabeth al aankomen, door de gloeiende punt was hij al te zien voor hij wegschoot. En doordat het maar 1 pijl was, was het simpel om hem te ontwijken. "En zij hebben ons gezien." deelde ze onnodig mee aan Megan en Andrew. Zonder op antwoord te wachten maakte ze een pijl van ijs en schoot deze terug naar het meisje dat de pijl geschoten had. Ze hoopte dat ze snel dichter bij kwamen, want dit vocht niet erg handig.

Ruben schreeuwde naar Morris(?) toen de scherven eraan kwamen. Isaac dook weg, maar kon niet verkomen dat ze er helemaal zonder kleerscheuren van af kwamen, letterlijk genomen. Zonder op reactie van zijn partner te wachten schoot hij brokken steen naar het blonde meisje die geschoten had, een meisje dat hem wel heel erg bekend voor kwam. "Hé bomenmeisje"

Jason keek naar Scarlet en haalde zijn schouders op "Ik heb geen idee, wat denk jij?" We kunnen ook gewoon wat schieten over die muren heen, dan lkken we ze de tent uit en kunnen we ze aanvallen." dat leek hem wel een goed plan, maar hij was hier niet heel erg goed, on plannen verzinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 6:54 pm

"Daar ken ik jou van." Zei Aphrodite met een brede grijns terwijl ze een paar van de brokstukken van het eens zo mooie beeld op Ruben afstuurde. Ze herkende hem weer. Maar dat maakte nu niet meer uit. Zij was een dertiender, hij was een twaalver. Het was of overstappen, of de dood voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 3
Scarlet


Aantal berichten : 854
Registratiedatum : 30-07-10

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19, 2010 6:58 pm

Scarlet keek Jason aan en knikte. Ze ging op Artemis staan, die langzamer ging vliegen en spande haar metalen pijl aan. 'Ik ga zometeen wel van Artemis af, ik kan niet goed sturen in de lucht.' Zei ze en schoot de pijl, misschien nogal richtingloos, naar het deel waar ze een aantal dertienders zag. Ze liet hem sneller gaan door haar metaal sturing.

Taylor zat op Sound die hoog boven de wolken vloog, zijn partner was Cara die ergens onder hem vloog. 'Maak een storm of zo.' Stelde Taylor voor aan Sound, die direct begon met het stormenverzamelen. Toen hoorde je een gierende wind en Sound ging onder de wolken vliegen. Donkere wolken verzamelde zich boven hun. Maar Sound liet het niet regenen, dat zou slecht zijn voor de twaalvers met vuur.

--
Waar zijn alle dertienders eigenlijk, ik raak een beetje in de war XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako
» Het rijk van de schorpioen: De sinaasappel boomgaard
» Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof.
» Graffias Manor - Het rijk van de schorpioen
» Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: