De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht

Ga naar beneden 
+16
Ruben
Moon
Andrew
Levi
Jason
Elizabeth
Pixis
Scarlet
Katniss
Cara
Aphrodite
Jonah.
Alyssa
Megan.
Morris
Alexis
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Alyssa
Level 2
Alyssa


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 24-09-10

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 21, 2010 4:29 pm

Anthea schreef:
Kan iemand even een samenvatting geven van het gevecht tot nu toe? Dan kan ik ook meedoen, ik zat namelijk in ameland de afgelopen dagen, haha.

Anthea liep door Itako, op zoek naar Lune. Zij was haar partner maar ze was haar kwijtgeraakt. "Lune, Lune, Lune waar zit je!" Anthea wist niet zo goed wat ze moest doen nu Lune er niet was, dit ging helemaal niet volgens plan en zo kon ze toch ook niet meer meevechten?

De dertienders zijn bezig met een stad te bezetten, de 12ers vallen van buiten de stad aan maar zijn nog niet echt begonnen.

-

"Het gaat wel" mompelde Alyssa terwijl ze naar haar bovenarm keek, een geweldige plek voor een litteken, niet dus. "Die zullen ze terug krijgen." zei ze grommend. Maar voor ze actie ondernam ging ze opzoek naar een lap stof om het te verbinden, als was het geen grote wond. Het kon nog steeds vervelende ontstekingen veroorzaken als het vies werd. Tot haar geluk kwam Andrew al te voorschijn met een rolletje verband. "Thanks broertje."


Laatst aangepast door Alyssa op do okt 21, 2010 4:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 07-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 21, 2010 4:45 pm

Pixis zag vaag hoe zijn pijl schampte langs het ene meisje. Jammer dat ze net op dat moment opzij moest stappen. "Eliza," siste hij tussen zijn tanden door. "Schiet op dat andere meisje, maar niet op haar hart. Ik wil ze eerst even uittesten." Daarna zweefde hij bij haar vandaan. Hij bewoog zo dat als iemand hem vanuit zijn ooghoek op zou merken, diegene hem niet zag als hij recht naar hem keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthea
Level 2
Anthea


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 10-10-10

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 21, 2010 6:39 pm

Anthea schrok zich dood en vuurde als vanzelf een, al was hij niet al te krachtig, luchtbal af op degene die haar plotseling had aangeraakt. Ze was het niet gewend dat mensen haar op een vriendschappelijke manier aanraakten en was daarom enorm op haar hoede. Langzaam draaide ze zich om en keek recht in de ogen van een knappe jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 28-09-10

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 21, 2010 6:46 pm

Derryl bewoog even opzij om de luchtbal te ontwijken, die had hij al wel verwacht. "Ik heb gehoord dat jullie in paren werken, en toevallig hoorde ik jou ook als een gek om jouw partner schreeuwen. Zullen wij dan maar een team vormen totdat je haar vindt?" Zei hij met een brede glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 07-10-10
Leeftijd : 28

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 21, 2010 7:23 pm

Levi zag onder zich twee Twaalvers met elkaar vechten. Dat was niet zo handig. Maar hij zag dat het weer opgelost zou worden. Hij richtte zijn aandacht meer op het groepje Dertieners dat in aanraking was gekomen met Pixis en Elizabeth. Hij zag alleen Eliza, Pixis zag hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 23, 2010 12:38 am

Pixis schreef:
Pixis zag vaag hoe zijn pijl schampte langs het ene meisje. Jammer dat ze net op dat moment opzij moest stappen. "Eliza," siste hij tussen zijn tanden door. "Schiet op dat andere meisje, maar niet op haar hart. Ik wil ze eerst even uittesten." Daarna zweefde hij bij haar vandaan. Hij bewoog zo dat als iemand hem vanuit zijn ooghoek op zou merken, diegene hem niet zag als hij recht naar hem keek.

Elizabeth knikte en richtte. Ze legde naast die van lucht een vuurpijl aan, om de indruk te wekken dat ze er een schoot. Ze richtte en schoot. de pijl van vuur richting Andrew de pijl van lucht naar haar doelwit. Ze glimalchte.

Andromeda zat op haar bepanserde wolf. Ze slopen door het gras. een paar meter voor hen sloop mims en daarnaast kronkelde Lungwei. Ze zag on een afstandje een aantal mensen. duidelijk niet haar kant. ze grijnsde en ze slopen dichterbij. Ze had niet door dat de ene Deryl was. Ze pakte een handje van haar giftige shurikens en wierp ze in de richting van de twee twaalvers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 28-09-10

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 23, 2010 12:43 pm

Derryl merkte een o zo bekende aura achter hem en draaide om. Tot zijn grote schrik vlogen er shurikens op hem af, shurikens die hij herkende. Hij trok het meisje waarmee hij aan het praten was geweest mee naar de grond en viel plat op zijn buik. "Droom!" Schreeuwde hij in een mengeling van woede, angst, vreugde en onbegrip. "Wat doe je?" Hij liep met grote kwade passen op haar af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 07-10-10
Leeftijd : 28

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 23, 2010 12:52 pm

"Waar blijft die muur nou," vroeg Andrew ongeduldig. "Dan doe ik het zelf wel." Hij maakte een ijsmuur om hen heen. Net toen het klaar was, hoorden ze een harde tik op het ijs. "We hebben wel geluk vandaag," zei Andrew.

In de boom was Pixis een beetje boos op Eliza, maar hij liet er niks van merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 23, 2010 1:38 pm

Derryl schreef:
Derryl merkte een o zo bekende aura achter hem en draaide om. Tot zijn grote schrik vlogen er shurikens op hem af, shurikens die hij herkende. Hij trok het meisje waarmee hij aan het praten was geweest mee naar de grond en viel plat op zijn buik. "Droom!" Schreeuwde hij in een mengeling van woede, angst, vreugde en onbegrip. "Wat doe je?" Hij liep met grote kwade passen op haar af.

Drome keek verschrikt op "De...De...Deryl?" zei ze een beetje onzeker vor ze weer rechtop ging staan "Sorry lieverd" ze pakte een nieuwe lading shurikens. "Ik had het je eerde moeten zeggen" ze wierd de shurikens, die heel toevallig Deryl misten en vlogen op het meisje naast hem af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 28-09-10

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 23, 2010 1:41 pm

Derryl schudde zijn hoofd snel heen en weer, zoals hij altijd deed als hij iets niet begreep. "Wat..? Okee, ik roep nu Abby en we gaan hier weg naar een veilige plek waar je niet twee levens in gevaar brengt en dan wil ik uitleg." Zei hij kwaad, maar bezorgd. Ze was een dertiender, waarom wist hij dat niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 23, 2010 1:53 pm

Andromeda rolde met haar ogen en liep achter hem aan naar Abigail. "Het is best makkelijk uit te leggen hoor. Ik ben aan de andere kat van de woestijn geboren" ze haalde haar schouders op "En we hebben het er nooit over gehad."
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 28-09-10

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 23, 2010 1:56 pm

Derryl draaide zich om en nam haar hoofd in zijn handen. "Ja ik weet het, het enige wat ik wil weten is waarom jij me nog niet omgebracht hebt." Er stond geen emotie in zijn ogen, maar zijn mond was een strakke streep van woede. Hoe kon hij haar ooit nog vertrouwen? Misschien was heel dit ding wel gewoon een plan om hem over te halen, en was ze niet eens zwanger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 23, 2010 2:01 pm

Ze keek hem aan "Om dat ik zielsveel van je houd, of denk je dat ik een monster ben en dat alles een leugen was om je over te halen, want dan zou ik zeggen dat mijn geloof in de schepper amper iets is en ik de jongen waarvan ik houd niet ga doden voor een godheid waar ik amper in geloof"
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 28-09-10

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 23, 2010 2:05 pm

Derryl bestudeerde haar Aura grondig, hij bekeek alle lagen die hij tot nu toe kon zien, en hij zag geen vlekje dat op een leugen zou kunnen duiden. Hij omhelsde haar en tilde haar op Abby. "Dan gaan we nu weg, voordat de twee meest favoriete personen op de wereld van mij geraakt worden door iemand van mijn familie." Hij hielp nog snel even Anthea overeind en wenste haar geluk met haar zoektocht. "Ik kom misschien wel terug als ik haar in veiligheid heb gebracht." Zei hij nog tegen haar. En sprong toen op Abigail, om, zonder vlammen om zo min mogelijk op te vallen, haar ergens anders naartoe te vliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 23, 2010 2:10 pm

waar gaan ze verder

Andromeda legde haar hoofd tegen Deryls borst. "Weetje, mijn buik word al dikker" ze pakte een hand van hem en legde die op de lichte bolling. "Ik houd van jou" ze glimalchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 28-09-10

Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 23, 2010 2:14 pm

bloemenpark

Derryl glimlachte en merkte inderdaad een soort van zwakke flikkering van een tweede aura in die van Andromeda. De flikkering ging snel weg. Hij hield haar goed vast en vloog richting de dichtsbijzijnde plek die hem veilig leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht   Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako - Het gevecht
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Algemeen topic: Het rijk van de schorpioen: Itako
» Het rijk van de schorpioen: De sinaasappel boomgaard
» Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof.
» Graffias Manor - Het rijk van de schorpioen
» Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: