De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario

Ga naar beneden 
+8
Katniss
Elizabeth
Vanille.
Eumelia
Miyuki.
Aria
Cyene
Alexis
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Katniss
Level 3
Katniss

Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimema sep 13, 2010 8:24 pm

Katniss keek Lizz even aan, verrast door de vraag. "Uhm, nee." De verbazing klonk nog even door in haar stem. Ze hoopte dat het meisje dit niet opvatte als een teken van liegen. Ze had er, door de verbazing, niet eens bij nagedacht dat het meisje zelf misschien een dertiener was. "Jij?" Vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth

Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 04-08-10
Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimema sep 13, 2010 9:00 pm

Ze glimlachte "Gellukig maar, ik ook niet, anders zouden ze geen zier aan me hebben, de mac bennets wonen de laatste paar honderd jaren aan deze kant van de woestijn." Ze glimlachte "Als je me niet geloofd kom je maar op bezoek. Kan je mijn broer en beste vrienden ook ontmoeten" Ze glimlachte aardig.
Katniss
Level 3
Katniss

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimedi sep 14, 2010 2:44 pm

"Nou, lijkt me gezellig." Zei Katniss. Ze keek het meisje even aan. Stond toen op en zei: "Ik ben hier gekomen om te dansen, en dat ga ik nu ook weer even doen." Ze glimlachte. "Als je zin hebt doe je gewoon lekker met me mee."
Elizabeth
Level 2
Elizabeth

Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimedi sep 14, 2010 2:47 pm

Lizzy glimlachte en deed mee met de dans, in haar eentje dt wel. Ze glimachte terwijl ze aan een samba begon, tatin dansen vond ze verreweg de leuksten. HJar vlechten deden vrolijk mee aan de dans en creerden vonkjes als de twee vuurstenen ringen tegen elkaar knalden.
Katniss
Level 3
Katniss

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimedi sep 14, 2010 2:57 pm

Katniss keek rustig rond en vond een misschien geschikte danspartner. Ze zag dat hij naar haar toeliep. Ze begonnen samen aan een foxtrot. Katniss leek wel te zweven. Af en toe maakte zij of haar danspartner een foutje, maar het zag er over het algemeen mooi uit.
Elizabeth
Level 2
Elizabeth

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimedi sep 14, 2010 3:07 pm

Lizzy werd ook ten dans gevraagd en met een glimlach begonnen ze aan een dans. Ze glimlachte tevreden. Ze deden een vrolijk en snel liedje en ze vloog over de vloer. Haar oorbellen rinkelden vrolijk en haar gezicht stond blij, dit was echt een mooi liedje.
Katniss
Level 3
Katniss

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimedi sep 14, 2010 5:53 pm

Katniss danste nu ook mee op de muziek die werd ingezet. Haar danspartner was echt goed. Ze maakte een draai rond haar as, en danste toen rustig verder. Haar schoenen tikten sover de vloer, terwijl het net leek alsof ze haar voeten niet optilde.
Vince
Level 1
Vince

Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 11-09-10
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 17, 2010 9:30 pm

Vince ging aan een tafeltje zitten. Hij keek omzich heen naar de dansende mensen. Hij keek nieuwsgierig naar twee meisjes die met een jongen stonden te dansen. Het lijkt wel of ze even weg zijn van hier, hun gedachten laten gaan, dacht hij, ik wou dat ik dat kon. Hij zuchtte. Hij had nog geen zin in dansen, hij zag het nut er niet van in.
Katniss
Level 3
Katniss

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimedi sep 28, 2010 9:41 pm

-New-
-----------------------
Katniss liep de dansschool binnen. Ze droeg een knielange, gouden jurk, die een beetje op kaarslicht leek. Hij was verder heel erg simpel. Ze had hem al heel lang in haar kast hangen, maar deed hem alleen aan als ze ging dansen, en dan nog niet altijd. Ze liep naar de dansvloer, luisterde naar de muziek, vond een ritme en startte een Jive. In haar eentje weliswaar. Ze wachtte op Elia. Ze wist niet eens of hij wel zou komen.
Elia
Level 3
Elia

Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 30-07-10

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 5:01 pm

Ik ga de dansschool half vernielen Twisted Evil
-----
Elia was op de rug van Alex naar de dansschool toe gevlogen, maar op het einde vergat Alex dat ze laag moest blijven en ging enorm hoog vliegen. Door het zuurstoftekort viel Elia flauw en hij gleed van Alex af. Die had niets in de gaten en vloog tussen de wolken door op zoek naar een goede landingsplek. Elia viel ondertussen naar beneden en viel door het dak keihard op de dansvloer.
http://www.twitter.com/Dutchppl
Katniss
Level 3
Katniss

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 5:38 pm

Katniss hoorde een soort van gekraak en toen een ontzettend harde klap. Ze keek om en zag Elia liggen. Ze liep naar hem toe en boog zich over hem heen. "Ik had je entree iets anders voorgesteld." Zei ze met een glimlach en keek toen met haar helingskrachten of hij niets gebroken had.
Elia
Level 3
Elia

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 5:41 pm

Elia was wakker geschrokken en grinnikte om Katniss' opmerking. "Ik ook ja." zei hij rustig. Hij stond op en keek even naar boven. Daar vloog een rood puntje pijlsnel omlaag en landde voorzichtig op het dak. "Is alles oke?" vroeg Alex geschrokken aan Elia. "Ik had even niet nagedacht over de hoogte."
Katniss
Level 3
Katniss

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 6:03 pm

Katniss beet even op haar onderlip en keek naar het gat in het dak. "Die gaan kwaad worden." Mompelde ze en keek Elia aan. Hij had waarschijnlijk niets gebroken, alleen maar wat blauwe plekken en sneetjes. En ja hoor, daar kwam de danslerares al aangesneld met kordate, snelle pasjes en klikklakkende hakken.
Elia
Level 3
Elia

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 6:44 pm

Elia knikte rustig en zuchtte. Het laatste wat hij kon gebruiken was een opgewonden kleine strenge danslerares die hem de les ging lezen over hoe duur een dak wel niet was en dat hij haar les verstoord had. Alex steeg ondertussen weer op en Elia zag het kleine strenge vrouwtje voor hem staan. "Zo een entree is niet gepast jongeman." zei ze ferm. "En u hebt mijn dansles verstoord."
Katniss
Level 3
Katniss

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 6:46 pm

Katniss deed haar uiterste best haar lachen in te houden. Het zag er gewoon zo grappig uit, omdat zelfs de danslerares groter was dan Elia. De danslerares kafferde Elia uit zonder ook maar een scheldwoord te gebruiken, keek hem nog een keer streng aan en vroeg:"Hoe denk je dit op te gaan lossen?"
Elia
Level 3
Elia

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 6:52 pm

Elia zuchtte en verzamelde het glas uit de ruiten. Daarna liet hij het glas om de brokstukken smelten en ze vlogen allemaal op hun plaats. Daarna gebruikte hij 1 ruit als lijm en de rest vloog terug naar hun posities. "Tadaa." zei hij vermoeid. "Nu hoeft u nog maar 1 ruit te betalen, wat vast wel door de verzekering wordt vergoed."
Aphrodite
Level 2
Aphrodite

Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 6:56 pm

"Dus ik moet het maar doen met een dakraam?" Vroeg de vrouw hooghartig. Katniss was ondertussen bezig met het opruimen van de op de grond gevalllen brokstukken. Ze veegde ze met haar luchtkracht bij elkaar en liet ze loom uit het raam zweven om in de container die daar stond te belanden.
Elia
Level 3
Elia

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 6:59 pm

Uhm, hij heeft net het dak gemaakt met de brokstukken xD
Katniss
Level 3
Katniss

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:02 pm

Elia schreef:
Uhm, hij heeft net het dak gemaakt met de brokstukken xD

haha, oops, xD, ik doe wel wat anders Embarassed

I.P.V. de vorige
-------
Het vrouwtje was verbaasd en verrast door wat Elia had gedaan. "Bovendien, heeft u denk ik wel wat frisse lucht nodig, u bent helemaal rood." Zei Katniss tegen de mevrouw. De mevrouw zuchtte even en klikklakte naar buiten om daar even op adem te komen. Katniss blies even de laatste kleine stofrestjes uit de zaal en vervolgde: "Er is hier niets te zien, wees proffessioneel en dans gewoon verder, zeg." tegen de menigte die met open mond had staan kijken.
Elia
Level 3
Elia

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:08 pm

Elia viel bijna om van vermoeidheid dus liep hij snel naar de kant en plofte in een stoel. Hij bleef zitten en glimlachde even naar Katniss. De menigte begon nog steeds niet te dansen, maar daar lette hij niet op. Alex landde voor het open raam en zei "Hoi mensen." De dichtsbijzijnden schrokken zich dood.
Katniss
Level 3
Katniss

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:12 pm

"Nog steeds zo moe?" Vroeg Katniss aan Elia, toen ze naast hem ging zitten. Ze zwaaide even naar Alex en begroette haar. Rue had ondertussen gemerkt dat Alex er ook was en was al naast haar gaan zitten. De mensen werden nog paniekeriger en een meisje deed alsof ze flauwviel. Katniss blies de jongen die haar op wou vangen achteruit en het meisje ving zichzelf op. "Stel je niet aan." Zei Katniss tegen het meisje, die niet echt flauwgevallen was.
Elia
Level 3
Elia

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:25 pm

Elia knikte en grinnikte om het meisje wat nep flauw was gevallen. De danslerares kwam ondertussen weer naar binnen en stapte resoluut op de draken af. "Wat doen jullie hier?" vroeg ze streng aan de draken. Alex gromde iets en tekende in de grond "Wachten op mijn baasje." De lerares knikte en zei "Ga maar naar het renveldje voor de honden."
Katniss
Level 3
Katniss

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:28 pm

Reageer ook s met Gale in de gouden klomp (A)
---------------
Katniss barstte in lachen uit. "Bent u niet bang dat ze honger krijgen dan?" Vroeg ze aan de danslerares. "Die van mij is echt gek op teckels." Ook Rue keek de danslerares beledigd aan. "Wat dacht je ervan om ergens naartoe te gaan waar er geen dansleraresjes op hakken ronddwalen?" Voegde ze er zachtjes aan toe tegen Elia.
Elia
Level 3
Elia

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:33 pm

Elia begon te lachen en zei tegen de danslerares "En heeft u die van mij wel eens gezien? Die eet als het nodig is het hele veldje op." Hij begon nog harder te lachen en zei tegen Katniss "Misschien wel een goed idee, maar dit is ook wel grappig." Alex grijnsde en liet haar tanden zien waardoor er een meisje gilde.
Katniss
Level 3
Katniss

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:36 pm

Katniss lachte ook nogsteeds en Rue stak nu haar kop door het raam en bracht haar snuit vlakbij het hoofd van het meisje dat gegild had. Deze viel op haar beurt echt flauw. Katniss ving het meisje op met een kleine luchtstoot en blies haar in de armen van de jongen die al op haar afgesneld was. Ze grinnikte.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 3 Icon_minitime

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Appartement 9C- Het rijk van de maagd.
» De kapsalo - Rijk van de maagd.
» De Bloemenvelden- Rijk van de maagd.
» Het rijk van de maagd- Het weiland
» het rijk van de maagd- Het maanmeertje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: