De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario

Ga naar beneden 
+8
Katniss
Elizabeth
Vanille.
Eumelia
Miyuki.
Aria
Cyene
Alexis
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Elia
Level 3
Elia


Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Alagaesia

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:42 pm

Alex begon ook te lachen en ging als een stroboscoop aan en uit. De danslerares werd gek en zei "Iedereen in de maat dansen, en niet zo houterig. Je bent verdorie geen robot." Elia ging door met lachen, ook om Rue's actie. Hij zei maar niets, want hij kwam toch niet boven de muziek uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Dutchppl
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:44 pm

Katniss luisterde naar het ritme van de muziek en keek welke dans de leerlingen dansten, het was een simpele basisdans, die zou ze Elia wel kunnen leren. Ze stond op en stak haar hand uit naar Elia. "Dit is een foxtrot, dat is simpel, kom, ik zal het je leren." Zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elia
Level 3
Elia


Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Alagaesia

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:48 pm

Elia schudde zijn hoofd. "Dan ben ik kapot voor dagen. Heb je wel eens gehoord van ME?" Hij keek Katniss vragend aan. Hij vond het niet erg om het uit te leggen, maar het was makkelijker als ze het al wist. Hij keek even naar Alex, die ondertussen een gat aan het graven was, recht voor het raam.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Dutchppl
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:57 pm

Me I love you WIKIPEDIA xD
------------
"Bedoel je myalgische encefalomyelitis? Maar daar is geen medicijn voor." Zei Katniss bezorgd. "Ik wil wel proberen om het weer te helen, als ik al wat sterker ben, maar dit is een moeilijke ziekte." Ze ging weer zitten en keek hem bezorgd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elia
Level 3
Elia


Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Alagaesia

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:59 pm

ghehehe, and me I love you boeken Very Happy Very Happy
-------
Elia knikte. "Dat heb ik dus blijkbaar. Vraag me niet hoe ik het gekregen heb, ik heb het gewoon." Hij zuchtte. "Daarom ben ik de laatste tijd ook zo moe enzo." Hij deed zijn ogen dicht en zijn lichaam ging gelijk over in de slaapstand. Het had al geleerd dat het elk beetje rust moest gebruiken. Elia luisterde nog wel, maar zijn lichaam rustte uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Dutchppl
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 29, 2010 8:04 pm

"Acute infectie." Zei Katniss. Haar moeder was vroeger de dochter van de Aphoteker geweest, en ze had veel boeken over ziekten gelezen, als ze zich weer eens verveelde. "Meestal, het kan ook iets anders zijn." Rue hing nogsteeds met haar kop uit het raam en keek naar de dansende mensen. Ze vond ze allemaal even slecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elia
Level 3
Elia


Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Alagaesia

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 29, 2010 8:08 pm

Elia zuchtte. "Weet je iets over verlammende giffen? Nou, een of andere wolf rook bij mij een geur van het gif van de draak waar hij samen mee reisde. En dat was verlammend en dodelijk gif, dus ik denk niet dat het iets anders is. Ik heb in ieder geval niet van iets anders gehoord." Hij zuchtte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Dutchppl
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 29, 2010 8:13 pm

"Aria." Mompelde Katniss even. Ze wist niet of het haar was, maar ze streek toch even onbewust over het zwarte littekenstreepje boven haar rechterwenkbrauw. "Ik weet alleen uit persoonlijke dat als de infectiewond vers is, dat het te genezen valt. Heb je het ingenomen of is er een of andere wond?" Vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elia
Level 3
Elia


Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Alagaesia

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 29, 2010 8:15 pm

Elia schudde zijn hoofd. "Ik heb al een tegengif tegen het gif van de andere draak ingenomen, maar dat helpt niet, en ik heb me laatst niet ergens aan gesneden ofzo, dus het zal ook weinig uitmaken. Hij zag de danslerares op hen afkomen en ze zei "Dansen of wegwezen, ik wil geen lanterfanters in mijn klas."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Dutchppl
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 29, 2010 8:19 pm

"Misschien kan ik wel voelen waar het probleem zit, maar dat weet ik niet zeker." Zei Katniss, de danslerares negerend. Ze zouden zo vast wel weggaan. Ze was erg bezorgd, ze had de werking van een dodelijk gif gevoeld, en dat was niet zo prettig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elia
Level 3
Elia


Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Alagaesia

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 29, 2010 8:21 pm

Elia schudde zijn hoofd. "Klep dicht mevrouw." zei hij tegen de danslerares. Die keek hem verontwaardigd aan, maar Elia liet een vlammetje voor haar dansen. Hij was nu niet in de stemming om in discussie te gaan. "Nee, hoeft niet." zei hij tegen Katniss. "Ik denk niet dat ik aangevallen zal worden."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Dutchppl
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 29, 2010 8:25 pm

"Ik dacht dat een gif je langzaam doodde?" Vroeg Katniss. "Het lijkt me best vervelend om te sterven door de werking van een gif." Voegde ze eraan toe. De danslerares klikklakte verontwaardigd weg en begon wat danspasjes voor te doen aan de leerlingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elia
Level 3
Elia


Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Alagaesia

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimema okt 04, 2010 8:33 pm

Elia knikte half en zei "Maar dat hoeft niet direct. Het kan je ook verlammen of duizelig maken. Dat was de definitie ofzo." Hij keek even naar buiten en zag een plant staan met bladeren waar een zwakke blauwige gloed over lag. Hij plukte een blad en zei toen "Dit is bijvoorbeeld een plant met een cyanide erin. Het dood je best snel."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Dutchppl
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimema okt 04, 2010 8:41 pm

Katniss keek naar het blad. "Het ziet er niet echt gevaarlijk uit." Zei ze. Ze had niet ontzettend veel verstand van alle kruiden. Ze wist wel iets, maar absoluut niet veel. Ze glimlachte naar Elia en zei:"Ik hoop dat het snel weer overgaat." Ze staarde naar Rue die rondjes vloog en soms langszoefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elia
Level 3
Elia


Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Alagaesia

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimema okt 04, 2010 8:45 pm

Elia glimlachde zwakjes en liet het blad weer uit het raam vallen. "Ik ook." zuchtte hij. Hij bleef zitten, met zijn ogen dicht, en vroeg zich toen af wat hij moest doen. Zou hij niet beter zelfmoord kunnen plegen als vermoord worden door een of andere dertiener? Maar hij wilde Katniss niet alleen laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Dutchppl
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimedi okt 05, 2010 4:22 pm

Katniss streek zachtjes met haar hand door Elia's haar. "Het komt wel goed hoor." Zei ze zachtjes. Zelf wist ze het nog niet helemaal. Maar ze wou niet aan Elia laten merken dat ze zich zorgen maakte. Ookal deed ze dat wel, daar zou hij zeker niet beter van worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elia
Level 3
Elia


Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Alagaesia

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimedi okt 05, 2010 9:02 pm

Elia glimlachde en bleef rustig zitten. Hij deed zijn ogen dicht en voelde langzaam een klein beetje kracht terugkomen. Hopelijk was hij niet te moe om terug te gaan en halverwege neer te storten in zee of op de rotsen ofzo, dat zou erg lullig zijn. Hij merkte dat Alex een beetje ongeduldig werd en zei "Volgens mij wil Alex iets doen, maar ze wil mij niet uit het oog verliezen."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Dutchppl
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimedi okt 05, 2010 9:06 pm

"Laten we dan maar ergens naartoegaan waar Alex wat kan doen, zonder dat ze je uit het oog verliest." Zei Katniss. Ze drukte een kusje op Elia's lippen en klom door het lege raamkozijn naar Rue. Ze vond de deur veel te ver lopen. Ze vloog op Rue's rug en vroeg zich af waar ze naartoe konden gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elia
Level 3
Elia


Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Alagaesia

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimedi okt 05, 2010 9:13 pm

Elia glimlachde en stond rustig op. Hij liep naar het raam, waar hij voorzichtig werd opgepakt door Alex. Ze zette hem in het zadel en bevool hem de riempjes vast te maken. Elia deed dat langzaam en ging uiteindelijk goed zitten. Hij glimlachde en keek naar Katniss en Rue en vroeg "Waar zullen we naartoe gaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Dutchppl
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimedi okt 05, 2010 9:19 pm

"Het witte bloesem bos?" Stelde Katniss voor. Ze had het witte bos zien liggen op weg hiernaartoe en vroeg zich af hoe het eruit zag als je er niet voorbijzoefde op een snelheid van meer dan 400 kilometer per uur. Rue steeg op en klapperde ongeduldig met haar vleugels terwijl ze wachtte op Alex.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elia
Level 3
Elia


Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Alagaesia

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimedi okt 05, 2010 9:21 pm

Elia glimlachde en zei "Ja, is goed." Alex steeg op en zei tegen de ongeduldige draak "Vort, ga maar vast, ik volg je wel." Ze grijnsde en begon alvast snelheid te maken om Rue te volgen naar het bos. Hopelijk zag het er erg mooi uit en kon Elia er nog meer rusten. Ze vond het irritant dat hij zo moe was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Dutchppl
Katniss
Level 3
Katniss


Aantal berichten : 610
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In mijn huis

Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitimedi okt 05, 2010 9:25 pm

Je weet waar je moet reageren Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario   Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het rijk van de maagd: De dansschool in Vario
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» het rijk van de maagd- Het maanmeertje
» Appartement 9C- Het rijk van de maagd.
» De kapsalo - Rijk van de maagd.
» De Bloemenvelden- Rijk van de maagd.
» Het rijk van de maagd- Het weiland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: