Aantal berichten : 344 Registratiedatum : 24-08-10
Onderwerp: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. do aug 26, 2010 1:11 pm
Als je eens een keertje rust wilt is dit pleintje perfect. Er komt bijna nooit iemand en het is er niet afgebroken. Er zijn struiken van verschillende maten en met verschillende bloemen erin. Je hoort er alles omdat het er zo uitgestorven is dus iemand besluipen kan hier nauwelijks. De bankjes zijn van hout gemaakt en door de oudheid is er een laagje mos op gegroeit. In het midden van het plein staat een groot standbeeld van de burgemeester die onder zit met vogelpoep. Om het pleintje heen zijn allemaal kleine winkeltjes maar de helft is er al van gesloten. De stenen zijn ook niet het beste want het ene moment loop je hoger als het andere. Ondanks dat alles kun je er toch lekker zitten en van de rust genieten.
Personen; Niet zoveel, het is een uitgestorven plek. Regels; Zijn er niet. Rang; Is er niet.
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. do aug 26, 2010 1:55 pm
Riyomo keek het pleintje rond. Ja, er was zeker niemand. Belonend klopte ze Pardoes op haar rug. ''Ga maar vliegen, ik ga naar de herberg.'' fluisterde ze in haar oor. Kort knikte Pardoes en begon toen weer te klappen met haar vleugels. Rimoyo bleef haar nakijken tot ze haar niet meer zag en liep toen over het pleintje heen.
Charlie Level 2
Aantal berichten : 186 Registratiedatum : 26-08-10
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. do aug 26, 2010 9:39 pm
Charlie liep door de straten terwijl hij met een vuurballetje liep te spelen dat in zijn handen heen en weer stuiterde. Hij keek op toen hij een van de straatjes doorgelopen was en op een plein uitkwam. Hij lette niet goed op terwijl hij doorliep en struikelde dus over een steen die net iets hoger lag dan die daarvoor. hij kon zichzelf nog net staande houden maar Het balletje vloog uit zijn handen recht op het meisje af die net het plein over kwam. charlie schrok en vlak voordat het balletje tegen het meisje aankwam veranderde Charlie het in vlug ijs en het spatte op de grond uiteen. Hij keek een beetje beschaamd op naar het meisje, hij moest eens wat beter opletten
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. do aug 26, 2010 9:46 pm
Fronzend keek ze de jongen aan, dat hij zo te koop liep met zijn krachten. ''Ook hallo.'' zei ze sarcastisch. Toch verscheen er een glimlachje op haar gezicht, door de manier waarop hij keek wist ze dat hij niet trots was met wat hij had gedaan. Goed genoeg voor haar. Onderzoekend bekeek ze hem, ze had hem hier nog nooit eerder gezien. Als hij een twaalfderijker was zou ze hem meteen aanvallen, maar ze wist het niet zeker dus ging ze maar de kat uit de boom kijken. Ze wilde niet de verkeerde aanvallen.
Charlie Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. vr aug 27, 2010 1:21 pm
Charlie was opgelucht dat het meisje niet boos was geworden. Hij grijnsde en zei:' sorry voor dat, ik struikelde. ' Hij keek het meisje even onderzoekend aan en kon niet snel opmaken of ze nou uit het 13e rijk kwam of uit een van de 12 rijken. 'ik ben Charlie' zei hij met een charmante glimlach. maar zoals gewoonlijk lachten zijn ogen niet mee, alsof het leek dat die eigenlijk in een andere lichaam hoorden.
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. vr aug 27, 2010 1:27 pm
Ze viel niet voor het glimlachje, dat had ze ook nooit gedaan. ''Riyomo.''. Haar haren zaten warrig door de vlucht die ze had gemaakt en de tranen stonden nogsteeds in haar ogen, nou tenminste, bij het oog wat je zag. Ze had reiskleding aan, een zwarte trainingsbroek met een wit hempje en een mantel eroverheen.Nu glimlachte ze niet meer.
Charlie Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. vr aug 27, 2010 6:09 pm
Charlie knikte even en keek toen om zich heen. Het plein was nog steeds uitgestorven op de duiven na die op het standbeeld zaten. de wind kwam precies door een steegje waaien en liet de onderkant zijn spierwitte overhemd zachtjes bewegen. hij had vandaag eens echt gekeken naar wat hij aan had getrokken. Hij had onder het overhemd gewoon een spijkerbroek aan met een zijn riem met zwaard eraan erom. Het was een simpele outfit, maar daardoor zag hij er juist leuker uit. Hij verveelde zich een beetje en besloot dat hij net zo goed wat kon kletsen met iemand. 'ben jij hier al lang?' zei hij, want hij nam aan dat zij ook de gave had, omdat ze niet vol bewondering had toegekeken naar hoe hij met het vuur had gespeeld.
Laatst aangepast door Charlie op vr aug 27, 2010 6:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. vr aug 27, 2010 6:19 pm
''Hoe bedoel je?''. Hoog trok Riyomo haar wenkbrauw op en keek de jongen doordringend aan. Op dit moment had ze geen zin in vaag gedoe dus was ze rechtstreeks en wond ze er geen doekjes om. Haar haren wapperde mee met de wind en voorzichtig streek ze het weg, zodat haar lapje niet zou verschuiven.
Charlie Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. vr aug 27, 2010 6:28 pm
'laat maar stomme vraag.' zei hij grijnzend. 'ik ben Charlie trouwens.' zei hij erachteraan. Hij keek even om zich heen en gebaarde toen naar een bankje om te zeggen dat hij daar ging zitten. Hij liep erheen en ging rustig zitten terwijl hij het meisje in zich opnam. Ze kwam hem niet bekend voor, maar dat hoefde niet meteen te betekenen dat ze uit het 13e rijk was.
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. vr aug 27, 2010 6:33 pm
''Dat had je al gezegd.'' zei ze grinnikend, hij was wel heel vergeetachtig. ''Mijn naam weet je denk ik nog.'' zei ze terwijl ze naar het bankje liep. Bang was ze niet van hem, ze had haar wapens onder haar mantel dus ze kon wel vechten. En als ze die niet bij had had ze nog altijd haar magie. ''Ben ik intressant?'' zei ze toen hij haar opnam. Het was niet bot bedoelt, ookal klonk het zo, maar ze hield er niet van als mensen haar bekeken. Ookal deed ze het zelf.
Charlie Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. vr aug 27, 2010 6:46 pm
oh Xd doooom. ik speel wel ff mee.
'ohja?' zei hij terwijl hij nadacht. ohja inderdaad! hij was weer lekker slim bezig. 'en ja idd je bent heel interessant' zei hij grinnikend. het deed hem niks dat het bot klonk
moet eten srry
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. vr aug 27, 2010 6:51 pm
Jaa.xd Ik vond het erg irritant om het weer te bewerken enzo.XD --
''Hmm, oke.''. Ze ging naast hem zitten maar met behoorlijk wat ruimte, ze wilde niet te veel lichaamlijk contact hebben. ''Ben jij zo'n mensje met magie en een draak enzo?''. Haar gezicht stond vragenden haar wenkbrauw was weer hoog opgetrokken. Ze moest haar dekmantel niet kwijtraken, ze zou wel gewoon zeggen dat er tegenwoordig veel mensen met magie waren en dat je er niet meer van opkeek,
Charlie Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. vr aug 27, 2010 7:18 pm
'ja ik ben zo'n mensje ja. en mijn magie is vuur en ijs en mijn draak is Lotus' zei hij glimlachend tegen haar. Hij wilde nou niet al te veel van hem vertellen, maar hij dacht dat dat geen kwaad kon om te vertellen.
en nu moet ik weer weg met me nichie
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. vr aug 27, 2010 7:58 pm
''Oh, ik vind het wel speciaal maar de laatste tijd hebben ze het er te veel over. Het werkt me op mijn zenuwen.'' verklaarde ze zichzelf, ookal was het een leugen dit had ze voor haar gevoel goed gedaan, meestal lukte het niet. Verveeld wiebelde ze met haar benen, ze wist niet echt waarover ze met deze jongen kon praten. Zelf vond ze het ook erg raar dat ze bij hem zat, meestal reageerde ze bot op mensen maar misschien was ze vandaag gewoon in een goede bui. Soms stond ze gewoon versteld van zichzelf, hoe erg ze kon veranderen in maar een oogwenk.
Charlie Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. za aug 28, 2010 1:13 pm
' oh van mij mogen ze. het interesseert me niet echt, je moet die mensen gewoon negeren of je moet ze ergens voor willen gebruiken.' zei hij geheimzinnig grijzend. Hij staarde naar de afgesleten punten van zijn gympen. Hij kon de ongemakkelijke stilte bijna horen. 'ehh... en wat heb jij voor krachten?' zei hij terwijl hij haar in haar gezicht keek.
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. za aug 28, 2010 1:17 pm
''Vuur en bliksem.'' ze zei het maar aangezien hij haar door had. Daarnaar kreeg ze spijt van haar woorden, ze had belangerijke informatie gegeven over zichzelf, wieweet was het iemand uit het twaalfde rijk, ze kon zichzelf wel voor haar kop slaan. ''En jij?'' vroeg ze maar. Ze sloeg haar haren naar achteren en keek hem aan.
Charlie Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. za aug 28, 2010 1:27 pm
'dat had ik net al gezegd, maarja nu staan we quitte. vuur en ijs' zei Charlie glimlachend. gelukkig hij was niet de enige die een beetje in de war was vandaag.(XD) Weer viel er even een stilte. 'heb je misschien zin om wat te drinken. ik trakteer' zei hij terwijl hij lief glimlachte. Riyomo leek hem wel aardig, ook al was ze soms wat bot.
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. za aug 28, 2010 1:45 pm
''Oke.'' ze haalde haar schouders op. Vandaag zou ze haar argwaan wegschuiven, als het echt iemand was die gevaarlijk was kon ze altijd nog vechten. Soepel stond ze op en keek Charlie aan. ''Kom je?'' vroeg ze, maar zonder een glimlach, ze had nu niks om over te glimlachen dus deed ze het ook niet.
Charlie Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. za aug 28, 2010 5:14 pm
kroeg het haantje?
Charlie sprong op van het bankje en glimlachte( zoals gewoonlijk XD) naar Riyomo. 'jep, ik weet wel een leuk kroegje' zei hij.'of jij moet al iets in gedachte hebben?' zei hij er nieuwsgierig achteraan met een schuin hoofd. Hij dacht dat het misschien wel handig was als ze op hun draak gingen dus riep hij Lotus alvast langs hun lange afstand band.
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. za aug 28, 2010 5:20 pm
Is goed. --
''Oke.''. Ze zette twee van haar vingers op haar lippen en blies er op. Een hoog geluid kwam uit haar lippen, ze floot. Meteen daarnaar hoorde je vleugelslagen van Pardoes die eraan kwam. Vreemd keek ze naar de jongen die bij haar baasje was, was die ook van het dertiende rijk. Behendig sprong ze op Pardoes en aaide haar in haar nek. ''Ik volg jou wel.''.
Charlie Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. za aug 28, 2010 5:37 pm
'oke' zei hij terwijl hij nog even wachtte. Na een paar seconden landde Lotus naast hem en hij sprong soepel op haar rug. Ze xzakte door haar poten en zette zich af. Ze gaf een paar krachtige slagen en was binnen 2 seconden boven de huizen uit. Charlie keek even achterom naar Riyomo en vloog toen richting de kroeg. 'wie is zij?' vroeg Lotus nieuwsgierig. 'nou het enigste wat ik van haar weet is dat ze Riyomo heet en dat ze ook krachten heeft.' zei hij aarzelend. Lotus zuchtte terwijl ze licht haar hoofd schudde. wat was Charlie toch weer slim bezig.
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. za aug 28, 2010 5:46 pm
Vlug vloog Pardoes achter de jongen aan. Haar vleugelslagen waren snel en krachtig en de wind suisde langs Riyomo's oren. Weer verschenen de tranen in haar oog, de andere oog was bedekt met het lapje. Langzaam begonnen ze over haar wangen te stromen waardoor het leek alsof ze huilde. ''Waar is dat cafeetje als ik vragen mag?''.
Charlie Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. za aug 28, 2010 7:11 pm
'eeh wel een stukje weg' zei hij glimlachend terwijl hij omkeek naar haar. hij zag dat ze tranen in haar gezicht had maar nam aan dat het door de wind kwam. hij had geluk dat hij daar geen last van had. Lotus keek opzij naar de draak en nam hem ondezoekend op. Hij was ongeveer net zo groot als haar.
verder bij de kroeg?
Riyomo. Level 2
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. za aug 28, 2010 7:17 pm
Ja. ;D --
''Oke.''. Doordat ze weer vloog verscheen er een klein glimlachje op haar gezicht, wat haar veel aardiger en mooier maakte. Ze keek uit over de huizen waarvan de lichten aangingen. Van zo hoog leken het niet op huizen maar op mooie lichtjes die aan gingen als zij voorbij vloog, alsof ze het speciaal voor haar deden.Kort sloot ze haar ogen en voelde hoe de wind langs haar ging, geweldig vond ze dit.
Pandora Level 3
Aantal berichten : 679 Registratiedatum : 04-08-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje. wo sep 22, 2010 7:55 pm
New ______
Pandora zat tegen een bankje aan. Ze neuriede en zat op haar jas die ze eerst aanhad over haar zwarte jurk heen. De zon scheen op haar gezicht en omdat ze wat water over haar haren heen had gegoten van de warmte glinsterden die. Ze had kousen in haar ballerina's aan die tot over haar knieen kwamen. Ze neuriede een wijsje dat ze van vroeger kende.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Het rijk van de tweeling - Het stille pleintje.