De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein

Ga naar beneden 
+11
Pixis
Prim
Andrew
Aphrodite
Scarlet
Jane
Emy
Cyene
Luthien
Charlie
Saphira
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimeza aug 28, 2010 7:41 pm

Dit is de plek om elkaars draken te ontmoeten, op een rustig plein, waar cafe's zitten en winkeltjes.
Op het stenen, grote plein kunnen heel veel draken en mensen elkaar ontmoeten.
Er kunnen ook gevechten worden gehouden, maar probeer niet te vaak te doden.
Soms worden er op het plein toneelstukken georganiseerd, waarbij het hele rijk mee kan doen.
Op het plein staat ook een mooie fontein, een olifantenbeeld, die water uit zijn slurf laat komen.
Kortom; De plek om even gezellig bij te babbelen en even naar een rustig cafeetje te gaan.



Regels: Als het op het drakenplein marktdag is, mogen er geen draken komen.


Laatst aangepast door Saphira op za aug 28, 2010 7:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimeza aug 28, 2010 7:46 pm

Saphira keek om zich heen op het plein. Er hing een gezellig sfeer, en er was een markt, die 1x in de week op het plein plaatsvind. Ze moest even wat fruit en groente kopen, dan had ze voorlopig weer iets te eten.
Ze liep naar het kraampje met het fruit en groente toe, en pakte een krop sla, tomaten, wortels en aardappelen. Ze gaf het geld aan de koopman en liep naar de fontein toe. Ze vond het olifantenbeeld altijd prachtig, en meestal ging ze er even naar kijken. De olifant spuwde water uit zijn slurf en de spetters vlogen in het rond. Saphira draaide zich weer om en liep richting een steegje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie
Level 2
Charlie


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 26-08-10

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimeza aug 28, 2010 7:55 pm

Charlie rende over het plein. Hij had een afspraak met een paar zakenmannen gehad, maar was die totaal vergeten terwijl hij in het bos aan het oefenen was met vechten. Hij hoopte maar dat hij nog een beetje op tijd was en dat de mannen zijn verontschuldigingen aannamen. Soms hielp Charlie zijn vader wat bij het werk zoals nu. Charlie keek even om zich heen terwijl hij door rende. het gebouw zou hier ergens in de buurt moeten zijn. Prompt rende hij tegen een meisje op dat een tas met eten bij zich had (saphira).

zeg maar dat ze gewond raakt ofzo want dan laat charlie de afspraak zitten. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimema aug 30, 2010 4:38 pm

Saphira zag iemand heel op haar afkomen en kon niet meer wegduiken. Auw, ze viel hard op de grond en voelde dat er iets niet goed voelde in haar lichaam. Ze keek naar haar voet, voelde eraan en probeerde op het staan, maar er ging een felle pijnsteek door haar voet heen.
Ze liet zich op de grond vallen en keek op naar de jongen die tegen haar aan was gerend. Hij zag er lief uit, en Saphira nam het hem gelijk al niet meer kwalijk dat hij haar had verwond.

Zoiets ;p?
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie
Level 2
Charlie


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 26-08-10

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimema aug 30, 2010 4:51 pm

Charlie keek geschrokken naar het meisje dat ogenschijnlijk gewond was. Shit, wat moest hij nu doen. hij kon het meisje hier niet zomaar achterlaten, maar hij kon ook zijn afspraak niet missen. Hij besloot dat hij toch al te laat was geweest en dat hij het later wel zou uitleggen aan de mannen. 'sorry, heb ik je pijn gedaan?' vroeg Charlie wat nogal onnodig was aangezien ze niet op haar voet kon staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimema aug 30, 2010 4:54 pm

'Ja, best wel eigenlijk' zei Saphira. Ze dacht dat haar voet gekneusd of gebroken was, echt balen, ze wilde juist gaan oefenen voor het vechten, hopelijk ging dit niet te lang duren. 'Maarja, jij kon er ook niet zoveel aan doen, want blijkbaar had je andere dingen aan je hoofd en zag je mij niet' zei Saphira tegen de jongen. 'Trouwens, ik heet Saphira, hoe heet jij?' vroeg ze aan de jongen met zijn mooie ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie
Level 2
Charlie


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 26-08-10

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimedi aug 31, 2010 5:10 pm

Charlie was opgelucht dat Saphira niet boos op hem was. 'ik ben Charlie' zei hij beleefd. 'kom ik help je' zei hij terwijl hij zich bukte om Saphira op te tillen. Hij was dan niet heel sterk, maar hij was wel sterk genoeg om een meisje te dragen. dat deed hij vroeger ook altijd met zijn zusje als zij heel erg moe was. Hij deed een arm onder haar benen en onder haar rug, net als een bruidegom die zijn bruid droeg, en nam haar mee naar het dichtstbijzijnde bankje. Daar zette hij haar voorzichtig neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimedi aug 31, 2010 5:24 pm

Saphira vond het fijn dat Charlie haar droeg. Ze voelde zich eventjes gelukkig, omdat ze de jongen stiekem wel een beetje leuk vond. Maar toen ze weer op het bankje zat, besefte ze wat er was gebeurd.
Ze voelde de pijn weer toen ze er weer eventjes op probeerde te staan, en ze vroeg aan Charlie: ''Wat moet ik nu doen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie
Level 2
Charlie


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 26-08-10

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimedi aug 31, 2010 5:35 pm

Charlie ging naast Saphira zitten en dacht even na. 'nouu eeeh.... ik denk dat je je voet het beste in verband kan doen met wat kruiden die er goed tegen helpen. en misschien is het ook wel handig om even langs een dokter te gaan ofzo.' zei Charlie met heel serieus gezicht. Hij glimlachte naar Saphira.'gelukkig heb je hier een soort van dokter naast je zitten.' zei hij lachend. Hij maakte zijn schoudertas open en pakte er een rol verband uit met wat genezende kruiden. hij had dat soort dingen er altijd standaard in zitten. 'mag ik?' vroeg hij met een vragend gezicht aan Saphira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimedi aug 31, 2010 5:43 pm

Saphira keek naar de lieve jongen die naast haar zat en luisterde naar de tips die hij gaf.
Ze lachte en zei met een glimlach: ''Ja natuurlijk mag jij mijn voet verbinden, dat is juist beter voor mijn voet!' Ze kende hem pas net, maar vond de jongen erg slim en erg lief. Maar dat ging ze natuurlijk niet aan hhem vertellen, straks vond hij haar maar een dom blondje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie
Level 2
Charlie


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 26-08-10

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimedi aug 31, 2010 5:50 pm

Charlie lachte even naar haar en deed toen haar schoen uit. De voet was al een stuk opgezwollen en Charlie besloot hem eerst maar eens te laten koelen. Hij legde zijn hand erop en gebruikte zijn ijskrachten. De voet koelde meteen af en na even werd de zwelling al wat minder. Toen Charlie het wel goed vond pakte hij wat van de kruiden en drukte die zachtjes tegen de voet aan terwijl hij op een handige manier het verband om haar voet bond. Toen hij klaar was maakte hij een strikje om het vast te knopen. 'is het zo al beter, mevrouw?' zei hij glimlachend terwijl hij weer overeind kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimedi aug 31, 2010 5:55 pm

Saphira zuchtte, omdat het erg lekker aanvoelde, die koelte op haar voet. Haar voet deed al gelijk een stuk minder pijn door ''dokter'' Charlie. Toen het verband om haar voet zat, zei ze tegen Charlie: 'Ja, dokter, het is al een stuk minder door uw toverkunsten, dankuwel' Ze keek in zijn mooie ogen, terwijl ze dacht; Wauw, wat een geweldige jongen is dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie
Level 2
Charlie


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 26-08-10

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimedi aug 31, 2010 7:06 pm

Charlie ontblootte zijn witte tanden terwijl hij naar Saphira lachte. Hij schudde zijn hoofd zachtjes en ging toen weer naast haar op het bankje zitten. 'zo en nu je zonder iemand niet op je eigen benen kan staan en dus niet weg kan, kunnen we net zo goed even wat praten' zei hij tegen Saphira. 'duss eeh.. waar kom jij vandaan en wat kwam je hier doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimedi aug 31, 2010 7:15 pm

''Nou, eigenlijk kwam ik gewoon even wat inkopen doen, om voorlopig geen honger te hoeven lijden'' zei Saphira met een grote lach. ''En tja, ik kom eigenlijk van het rijk van de steenbok, en ik woon daar in een hutje, maar ik kom overal en nergens, eigenlijk woon ik in alle twaalf de rijken, maar mijn hut staat in het rijk van de steenbok.'' Saphira stopte even met praten, dacht even na en ging toen weer verder: ''Waar kom jij eigenlijk vandaan en waarom had je net zo'n haast?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie
Level 2
Charlie


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 26-08-10

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimedi aug 31, 2010 7:35 pm

Charlie vond de spraakwaterval van Saphira wel grappig en het duurde even voordat hij besefte dat ze iets aan hem vroeg. ' oh ik kom uit het rijk van de leeuw. enne.. ik moest voor mijn vader even wat zaken regelen, maar ik was eigenlijk de afspraak vergeten. dus ik was een beetje laat, maarja ik kon jou ook niet zomaar op de grond laten liggen.' zei hij glimlachend. opeens bedacht hij zich iets. 'ik stuur Lotus wel om ze de boodschap door te geven' hij riep haar al over hun langeafstandband(XD). ze was buiten de stad gebleven om wat te vliegen dus ze was er al snel. Lotus keek even nieuwsgierig naar het meisje wat naast Charlie zat. Charlie lette er niet op e legde de boodschap uit. Lotus knikte en was net zo snel weg als ze gekomen was. 'zo dat is ook geregeld' zei hij glimlachend tegen Saphira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimewo sep 01, 2010 2:39 pm

Saphira was blij dat ze door een aardige jongen omver was gelopen en niet door een gemene jongen, die had haar zomaar kunnen laten liggen. Wat had ze dan gemoeten? Saphira zag de draak van Charlie, Lotus, dalen en toen hij de boodschap begreep wegvliegen.
''Ik ben blij dat ik zulke goede hulp krijg'' zei Saphira tegen Charlie. ''Dan lijkt het allemaal veel minder erg te zijn'' zei ze met een glimlach, en ze knipoogde naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie
Level 2
Charlie


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 26-08-10

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimewo sep 01, 2010 2:57 pm

Charlie glimlachte om het compliment. ' ik krijg ook niet elk dag zulke mooie meisjes om te helpen' zei hij charmant. hij nam aan dat Saphira ook de gave had, omdat ze niet verbaasd was over zijn krachten en draak. 'je hebt denk ik wel gemerkt dat mijn kracht ijs is. mijn andere kracht is vuur. wat zijn die van jou?' vroeg hij nieuwsgierig aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimewo sep 01, 2010 5:34 pm

Saphira bloosde om de opmerking van Charlie. Ze antwoorde op zijn vraag van de krachten: ''Hihi, ik heb ook de krachten vuur & ijs!'' Ze was wel verbaasd, zoveel mensen waren er niet met dezelfde krachten.
Toen zei Saphira: ''Was die afspraak erg belangrijk? Want het was niet mijn bedoeling om je op te houden.''
Stiekem hoopte ze dat hij niet weg zou gaan, ze vond het wel gezellig, vaak was ze in haar eentje, naja, met haar draak, maar zulk soort gesprekken had ze niet vaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie
Level 2
Charlie


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 26-08-10

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimewo sep 01, 2010 6:11 pm

Charlie lachte. 'nou dat is toevallig' zei hij. hij keek even om zich heen voor hij antwoordde op haar vraag. het plein was niet erg druk, maar het was ook niet echt uitgestorven. 'oh nee hoor, die komt later wel' zei hij glimlachend. hij hoopte dat het zo was en dat de zakenmannen niet afhaakten. hij grijnsde, nee dat zal wel niet, daar zou Lotus wel voor zorgen. 'heb je misschien zin om wat te gaan drinken?' zei hij vriendelijk. hij vond Saphira aardig en wilde best wat meer over haar te weten komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimewo sep 01, 2010 6:38 pm

Saphira antwoorde op de vraag van Charlie: '' Mmm, ja daar heb ik wel zin in! Het lijkt alsof ik dagen niks heb gedronken, terwijl ik 2 uur geleden pas heb gedronken!''Ze probeerde op te staan, maar dat lukte niet echt heel goed. Daarom ging ze weer zitten, en zuchtte. Ze hield niet van pijn. Ze keek naar Charlie's mooie ogen en zei tegen hem: '' Tsja, dan moet ik natuurlijk wel eerst kunnen lopen...'' Ze vond het jammer, ze dacht dat ze nu vast niks konden drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie
Level 2
Charlie


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 26-08-10

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimewo sep 01, 2010 9:27 pm

'oh maar daarverzin ik wel wat op hoor' zei Charlie grijnzend. op dat moment kwam Lotus die de boodschap overgebracht had weer aanvliegen. Ze landde voor het bankje en Charlie vroeg nieuwsgierig:' en hoe ging het?' Lotus glimlachte liefjes en zei:' ze vonden het in eerste instantie niet zo leuk, maar ik heb ze het uitgelegd.' Charlie schudde zijn hoofd even terwijl hij glimlachte, hij kon zich wel voorstellen hoe Lotus het had uitgelegd. 'nouja in ieder geval, Lotus dit is Saphira, Saphira dit is Lotus' stelde Charlie de twee aan elkaar voor. Lotus keek even onderzoekend naar Saphira en wierp toen een veelbetekenende blik op Charlie. Charlie negeerde de blik en zei:' we kunnen wel gewoon op Lotus haar rug naar een kroegje dat ik ken toe.' zei Charlie tegen Saphira.

Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimezo sep 05, 2010 7:33 pm

Saphira keek naar Lotus en zei: ''Hoi Lotus, leuk je te ontmoeten''. Ze was blij dat Charlie een oplossing had gevonden om toch samen te kunnen gaan drinken. Ze maakte zich vanbinnen wel een klein beetje zorgen om haar draak, want die zat al best lang alleen, maar die zou zich wel redden, dacht ze met een klein beetje meer opluchting. Toen keek ze naar Charlie en zei: ''Oke, zullen we dan maar gaan?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie
Level 2
Charlie


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 26-08-10

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimezo sep 05, 2010 7:48 pm

'oke'zei Charlie glimlachend. eerst liep hij naar de fontein toe om een trappetje van ijs te maken wat hij daarna naast Lotus neerzette. die ging liggen en Charlie zei tegen Saphira: 'daar gaan we weer.' voordat hij haar weer optilde en haar het trappetje opdroeg. hij zette haar voor hem neer en ging zelf ook zitten. hij gaf een teken aan Lotus dat ze kon gaan.

naar kroeg het haantje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Luthien
Level 2
Luthien


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 20-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In heaven :D

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimedi sep 07, 2010 2:53 pm

Alice keek bewonderend het plein rond en keek naar haar eigenaar, die van haar rug stapte. 'Mooie plaats he?' vroeg Luthien en aaide haar over haar hals. Alice knikte met haar kop en zwaaide met haar duivelsstaart. Luthien liep naar de fontein en ging op de rand zitten. Hij nam zijn hoed af en zette zijn bleke gezicht bloot voor de heerlijke warme zon. Alice ging voor hem op de grond liggen en genoot van de zon, terwijl ze babbelde met Luthien in drakentaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitimedi sep 07, 2010 5:22 pm

Okee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein   In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
In het rijk van de Tweeling: Het Drakenplein
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hyon- Rijk van de Tweeling
» Rijk van de Tweeling- Het bergmeer
» Het rijk van de tweeling - de vergeten ruïnes
» Herberg de maneschijn-Rijk van de tweeling
» Het rijk van de Tweeling - Nerisses huis.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: