Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 27-08-10
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw di sep 14, 2010 8:27 pm
Jane voelde dat Charlie zijn mond opendeed en haar hart maakte een sprongetje. Maar ze trok haar lippen van de zijne af en zei "Misschien is het slimmer om dit niet in het midden van het plein te doen." Ze glimlachde en legde haar hand op zijn borst. Rohnin grinnikte toen ze Lotus zag en wilde net weglopen toen ze merkte dat Jane zelf weg wilde gaan. Ze ging weer liggen en zei tegen Lotus "We kunnen gewoon blijven liggen."
Charlie Level 2
Aantal berichten : 186 Registratiedatum : 26-08-10
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw di sep 14, 2010 8:38 pm
Charlie merkte dat Jane hem losliet. 'ik weet wel iets' zei hij geheimzinnig. hij pakte haar hand en leidde haar mee. na even lopen en wat bochtjes en hoekjes om gingen ze door een poortje wat begroeid was met rozenstruiken. toen ze eronder doorliepen kwamen ze in de rozentuin. Charlie vond het altijd de perfecte plek om alleen te zijn of met iemand anders. Hij ging op een muurtje zitten en trok Jane naast zich. 'waar waren we?' zei hij met een grote glimlach. voordat ze iets kon zeggen drukte hij alweer zijn lippen op die van haar.
Jane Level 2
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw di sep 14, 2010 8:42 pm
Jane liep gewillig achter Charlie aan en keek even rond in de rozentuin. "Prachtig" bracht ze uit voor ze op het muurtje ging zitten. Ze voelde zijn lippen weer op haar mond en deed haar mond maar open. Daar waren ze gebleven. Ze voelde zijn zachte lippen op de hare, en ze smaakten naar sinaasappel, vond ze.
Charlie Level 2
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw di sep 14, 2010 8:53 pm
Charlie deed zijn mond ook open en voelde Jane's warme tong tegen de zijne. Hij voelde zijn huid prikkelen en de vlinders in zijn buik kriebelen. Hij glimlachte nog meer tijdens het zoenen. hij voelde zich de gelukkigste jongen ter wereld. maar achterin zijn hoofd knaagde een schuldgevoel tegenover Saphira. maar daar wilde hij nu niet over nadenken nu was hij gelukkig met Jane.
Jane Level 2
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw di sep 14, 2010 8:56 pm
Jane voelde hetzelfde als Charlie en haar hand krulde op zijn borst. Hopelijk was dit niet eenmalig, dacht ze. Dat zou veel te jammer zijn. Ze zocht met haar gedachten even naar Rohnin en zei mentaal tegen haar "Wil je Lotus even bedanken? Gewoon alleen bedanken, niet mijn naam zeggen." zei ze tegen haar draak.
Charlie Level 2
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw wo sep 15, 2010 10:00 am
Charlie haalde zijn lippen van die van Jane af en keek haar in haar ogen. 'voor als je het antwoord op je vraag nog niet wist: ik vindt je niet leuk' zei hij heel serieus. daarna glimlachte hij.' ik hou van je' zei hij voordat hij haar nog een kus gaf.
Lotus keek even in de richting waar de 2 verdwenen waren en glimlachte. ze was een beetje overdonderd. zoiets was niet haar bedoeling geweest, maar ze kon niet zeggen dat ze het niet leuk vond. integendeel, ze was er juist blij om dat Charlie er nu misschien kon uitkomen. ze zou ze later nog wel terugpakken. Ze zei tegen Rohnin:' ik ga even naar de binnenplaats om me gezicht af te spoelen in de fontein, ga je mee?'
Jane Level 2
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw wo sep 15, 2010 10:14 am
Rohnin grijnsde en zei "Goed idee." Ze wandelde achter Lotus aan naar de fontein toe en stak haar kop in het water. Met haar poot wreef ze in haar gezicht, zodat de make up eraf ging. Jane glimlachde en zei "Van mij weet je het al."
Charlie Level 2
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw wo sep 15, 2010 10:27 am
Lotus stak haar kop ook in het water en poetste de make-up eraf. Toen ze klaar was haalde ze haar kop weer uit het water en schudde er even mee. 'heb je zin om een stukje te gaan vliegen?' vroeg ze aan Rohnin. dan zouden haar haren ook meteen drogen. Charlie glimlachte lief en streek met een hand een pluk haar achter Jane's oor. hij trok haar tegen zich aan en zou nu nergens liever willen zijn dan hier.
Jane Level 2
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw wo sep 15, 2010 12:29 pm
Rohnin knikte. "Goed idee, dan kunnen we even drogen." Ze vloog langzaam op terwijl ze met haar ogen naar Jane zocht. Die zag ze samen met Charlie zitten en ze glimlachde. Was haar droom toch nog uitgekomen. Jane's hand zat nu tegen Charlies borst aan en haar vingers gingen heen en weer. Hopelijk vond hij het niet erg.
Yuri Level 2
Aantal berichten : 163 Registratiedatum : 30-07-10
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw wo sep 15, 2010 5:51 pm
Lotus vloog achter Rohnin aan en keek ook even naar de plek waar Jane en Charlie zaten. Ze glimlachte, maar besefte wel dat Charlie nog iets heel moeilijks moest gaan doen. Charlie bleef nog even kijken in Jane's ogen en hij glimlachte gelukkig en zei zachtjes: 'heb je zin om zo te gaan zwemmen of zo iets?'
Jane Level 2
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw wo sep 15, 2010 7:06 pm
Jane keek even terug naar Charlie en zei "Tuurlijk, maar waar? Ergens bij een leuk warm strand?" Ze keek vragend naar Charlie, want ze had op zich wel zin om te zwemmen. Ze keek even naar boven en zag nog net Rohnin verdwijnen tussen de wolken. Dan was Lotus vast en zeker ook wel ergens in de lucht.
Charlie Level 2
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw za sep 18, 2010 5:55 pm
'ik weet wel een leuk strand' zei hij glimlachend. hij riep Lotus en die draaide zich opeens om in de lucht waardoor ze bijna tegen Rohnin opbotste. 'charlie roept me' zei ze snel voordat ze op de grond afschoot. Ze landde met een plof voor charlie's neus en zei: wat is er?' 'we wilden even gaan zwemmen, heb je zin om mee te gaan?' vroeg charlie. 'ja hoor, ik vraag wel even aan rohnin of die ook mee wil' zei ze voordat ze weer met haar vleugels sloeg en omhoog schoot. 'rohnin heb je zin om te gaan zwemmen?' vroeg ze al voordat ze bij haar was.
Jane Level 2
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw za sep 18, 2010 5:58 pm
Rohnin knikte grijnzend en zei "Altijd natuurlijk." Ze dook naar beneden en landde voorzichtig in de tuin. Jane grinnikte en zei "Die heeft volgens mij ook wel zin." Ze knikte een begroeting naar Rohnin, die opeens een plannetje bedacht. Tegen Lotus zei zei "We kunnen als ze gaan zwemmen ze terugpakken."
Charlie Level 2
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw di sep 21, 2010 8:48 pm
Lotus dook achter Rhnin aan en landde voorzichtig op de grond. toen ze hoorde wat Rohnin zei grijnsde ze en knikte zodat Charlie en Jane het niet zagen. Charlie klom behendig op Lotus haar rug en wachtte even op Jane. er zat een onuitwisbare glimlach op zijn gezicht.
naar zuiderstrand?
Jane Level 2
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw di sep 21, 2010 8:52 pm
Okay, begin jij maar
Jane klom ook op haar draak, die gelijk opsteeg. Jane glimlachde en ging in een dubbele houding liggen. Dat was het handige van flexibel zijn. Rohnin grijnsde en wachtte in de lucht op Lotus. Jane ging maar snel gewoon liggen, want ze lag niet echt lekker. Ze keek even naar Charlie en grijnsde.
Charlie Level 2
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw di sep 21, 2010 8:54 pm
Lotus zette zich af en vloog meteen hoog de lucht in. Charlie vertelde haar waar hij heen wilde en ze begon die richting op te vliegen. Charlie ging achterstevoren zitten en leunde met zijn rug tegen Lotus haar nek aan. zo kun hij lekker liggen en naar Jane kijken.
Charlie Level 2
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw wo sep 22, 2010 3:24 pm
NEW!!!!!!
Charlie liep vermoeid naar de poort door de stromende regen en groette even de wachters kort voordat die snel de poort open deden. Charlie liep sloffend verder over het pad en kwam bij het huis aan. hij deed de deur open en liep kletsnat naar binnen. Zijn haar druipte en zijn overhemd en spijkerbroek plakte aan zijn lijf. hij schopte zijn sneakers uit en liep sloffend verder naar de zitkamer. Zijn moeder was er niet en hij liet zich met een plof op de bank vallen. na even gelegen te hebben hoorde hij de deur open gaan en iemand met snelle korte pasjes naar hem toe lopen. 'eehm... kan ik .. ik iets voor u doen, me..meneer?' hoorde hij een meisjesstem stotteren. Hij keek even op en ging op zijn rug liggen en zag dat het Aki was, een van de dienstmeisjes die hier al bijna haar hele leven was. Hij glimlachte vriendelijk naar haar en zei:' nee dank je Aki. ik ben gewoon een beetje moe.' Aki glimlachte even kort terug en maakte een klein soort buiginkje voordat ze weer met haar korte snelle stapjes terugliep. CHarlie keek omhoog naar het plafond en vervloekte zichzelf, om hoe hij net tegen Saphira had gedaan.
Elizabeth Level 2
Aantal berichten : 475 Registratiedatum : 04-08-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw wo sep 22, 2010 4:08 pm
Eliza liep naar binnen, ze moets zich maar eens omkleden. Ze wrong haar vlechten uit voor ze degang instapte "Hooy" riep ze in het algemeen terwijl ze de trap op rende. Ze rende haar kamer in en kleede zich snel om. Het rood met zwart gestreepte jurkje ging in de wasmand en werd verwisseld voor een leuke dieptode met zwarte onderrokken. Haar vlechten kregen robijnen ringen en ze huppelde weer de trap af.
Charlie Level 2
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw wo sep 22, 2010 5:45 pm
Charlie kwam even overeind toen hij de stem hoorde en zag nog net dat Eliza de trap op rende. met een boze blik wilde hij weer gaan liggen, maar toen hoorde hij een andere stem waardoor hij overeind schoot. 'Charlie kan ik je even spreken?' zei zijn vader die om de hoek van de zitkamer keek. Hij keek even op naar Eliza en zei:'waar dacht jij heen te gaan dametje?' Charlie hees zich overeind en liep naar zijn vader toe.
Elizabeth Level 2
Aantal berichten : 475 Registratiedatum : 04-08-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : paralelle dimensie waar alle sokken die in de wasmachine verdwijnen naar toe gaam
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw wo sep 22, 2010 6:12 pm
Elizabeth liep toch maar niet naar de keuken en liep naar haar vader "Hoezo paps?" ze glimlachte breed en ging naast Charlie staan. Ze liet haar vader maar niet merken dat ze Charlies gedrag onacceptabel vond. Ze glimlachte naar haar vader en legde een velcht over haar schouder "Wat is er?"
Charlie Level 2
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw wo sep 22, 2010 7:02 pm
Charlie wierp even een kwade blik op Eliza en keek toen zijn vader aan. 'ik wilde jullie even iets vragen.' zei hij terwijl hij het blad wat hij in zijn hand hield voor hun hield. ' wat heeft dit te betekenen?' zei hij met een argwanende blik. op de voorpagina stond bovenaan groot de titel 'de kibbelaar' en daaronder stond ' broer&zus MacBennet gesnapt' met weer daaronder aan de ene kant een foto van Saphira en Charlie en aan de andere kant van de voorkant William en Eliza. Charlie trok een beetje wit weg en klemde zijn kaken op elkaar. als ze dat hadden gezien, hadden ze dan ook de ruzie tussen hem en Saphira gezien? 'er staat een 4 pagina lang artikel over jullie 2 geschreven' zei zijn vader boos.
Elizabeth Level 2
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw wo sep 22, 2010 7:15 pm
Fotos zijn er nog niet hea
Lizzy keek haar vader schuld bewust aan. Dit was alemaal haar schuld. Echte tranen prikten i haar ooghoeken, maar ze stond niet toe dat ze zou huilen, dat zou Charlie te leuk vinden. Ze keek Kwaad naar haar broer. "Het is in ieder geval niet helemaal mijn schuld." Ze keek Charlie vals aan en de aandrang om te huilen was er niet eens, in plaats daarvan verspreidde haar kleine waakvlammetjes zich en deze groeiden velrood op, wat aleen gebeurde als ze heel kwaad was "Had hij maar niet zo stom moeten zijn"
Charlie Level 2
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw wo sep 22, 2010 7:29 pm
dan waren het tekening achtige dingen XD
Charlie keek verbaasd naar Eliza en zei toen boos: 'waarom was het nou weer mijn schuld, jij kwam opeens opdagen met die Will van je en begint allemaal onnodige dingen te zeggen.' hij keek haar woedend aan. 'will? william van eeh... dinges' zei hun vader verbaasd. hij vergat even om boos te zijn en keek met grote ogen naar Eliza. Charlie keek haar vals aan.
Elizabeth Level 2
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw wo sep 22, 2010 7:31 pm
Lizzy glimlachte, als ze het zo gingen spelen "Kijk dat jij nou raar doet tegen Jane, en dan met dat blonde kind gaat is niet mijn probleem, dus bemoei je met je eigen zaken" ze vergat haar vader even en keek Charlie vol haat aan, ze keek weinig zo boos. ze moest zich inhouden om geen dingen in de fik te zetten, en ze zou niet weglopen, dat zou betekenen dat ze verloren had. Ze keek Charlie kwaad aan.
Charlie Level 2
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw do sep 23, 2010 4:58 pm
Charlie keek met eenzelfde blik vol haat terug naar Eliza terwijl hun vader van de een naar de ander keek. ' Jane?' zei hij met mogelijk nog verbaasder blik. daarna herstelde hij zich en keek de twee weer boos aan. ' het gaat er nu even niet met wie jullie affaires hebben, maar dat het in de krant staat is onacceptabel! ik kan jullie niet voor straf in jullie kamers opsluiten, want ik weet dat jullie toch wel op een een of andere manier ontsnappen.' zei hij boos. hij keek even bedenkelijk en zei toen duidelijk: ' ik verbied jullie om nog met Jane of William om te gaan. bedenk goed voordat je die regel overtreed, dat de paparazzi elke beweging ie jullie maken volgen en ik het sowieso wel te weten kom. als dat gebeurt dan heb ik nog wel een ergere straf dan dit voor jullie' zei hij en met nog een laatste boze blik op de twee liep hij weer de studeerkamer in. Charlie had met lichtelijk geopende mond naar zijn vader staan luisteren. dat meende hij niet! Charlie werd woedend en wendde zich naar Eliza.' dom wicht dat je er bent. je snapt er ook helemaal niks van.' zei hij razend.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw
Landhuis van de familie MacBennet- rijk van de leeuw