De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw

Ga naar beneden 
+11
Arian
Alyssa
Diego
Elia
Andrew
Pixis
Saphira
Peeta
Cyene
Pandora
Nerisse
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimedi sep 21, 2010 8:16 am

Pandora zwom hem zo goed mogenlijk achterna maar deed haar best om haar lach in te houden. Ze keek even toe en vroeg zich af wat hij van plan was. Pandora keek of ze zich ergens aan vast kon houden want haar benen begonnen een beetje moe te worden. Ze keek om zich heen op zoek naar iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimedi sep 21, 2010 3:49 pm

Saphira zag 2 mensen spelen met een bal, en ze was jaloers, zij was hier in haar eentje, en ze had ook wel gezelschap willen hebben. Ze dacht er verder niet over na en zwom een paar baantjes. Daarna ging ze weer een stuk onder water, en ze had haar ogen dicht. Opeens voelde ze dat ze ergens tegenaan botste, ze dook naar boven en keek recht in het gezicht van de jongen die net met de bal met een ander meisje aan het spelen was. Ze zei; 'Ohh, eeh, sorry hoor, ik lette niet op..' en ze bloosde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peeta
Level 2
Peeta


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 27-08-10

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimedi sep 21, 2010 8:00 pm

Peeta glimlachde en zei "Maak niets uit hoor." Hij lag plat op de bal en keek even naar Pandora. "Ga daar eens op zitten." zei hij grijnzend tegen haar terwijl hij naar de halfgevulde luchtzak wees. Hij rolde van de bal af en landde met een plons in het water. Daarna zwom hij naar de kant en ging aan de rand van de luchtzak staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimedi sep 21, 2010 8:03 pm

Pandora glimlachte even vrolijk naar het meisje. Daarna keek ze Peeta even aan. 'Oke.' zei ze erustig waarna ze nieuwsgierig op de luchtzak klom. 'Wil je trouwens met ons meespelen?' vroeg ze daarna vriendelijk aan het meisje. Ze wilde eigenlijk meedoen zeggen maar ze wist niet waar het meisje precies aan mee moest doen dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peeta
Level 2
Peeta


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 27-08-10

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimedi sep 21, 2010 8:15 pm

Peeta klom op een verhoging die boven de luchtzak stond en grijsnde. Er kwam een groot blok steen om zijn benen en toen sprong hij op de luchtzak. Hij zakte er diep in en als het goed was zou Pandora nu gelanceerd moeten worden regelrecht het water in. Dat was leuk, vond hij zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nerisse
Level 2
Nerisse


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 08-09-10

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimedi sep 21, 2010 8:18 pm

Pandora kwam omhoog maar kwam daarna met een harde plans het water in. Ze had niet eens tijd gehad om te gillen van schrik. Ze kwam iets dieper dan onderwater dan ze verwachtte en moest even moeite doen om naar boven te komen want ze had adem te kort. Zo snel als ze kon bereikte ze de top.
___
Had heel even geen zin om om te wisselen. scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 22, 2010 3:58 pm

'Jaa hoor, lijkt me leuk' zei Saphira blij. Ze verveelde zich best wel in haar eentje, dus ze was blij dat het meisje dit aan haar vroeg. 'Ehm.. wat spelen jullie eigenlijk?' vroeg ze. Ze zag het meisje en de jongen elkaar plagen en ze vond het wel grappig om te zien. 'Ik heet trouwens Saphira', zei ze met een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 22, 2010 4:31 pm

Pandora grijnste. 'Ik heb eigenlijk geen idee,' zei ze tegen Saphira nadat ze weer boven water was gekomen. 'En ik ben Pandora Destiny, gebruik een van die twee namen ik luister naar beiden.' zei Pandora met grijns en een knipoogje. Pandora keek even om naar Peeta en wachtte tot hij zich ook voor zou stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peeta
Level 2
Peeta


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 27-08-10

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 22, 2010 4:58 pm

Peeta grijnsde en zei "Ik ben Peeta." Hij vloog omhoog, ondersteboven aan het blok hangend en zei tegen Saphira "Ga ook op de zak liggen, dat is echt gaaf." Hij glimlachde en landde toen rustig. Hij keek even naar Pandora en merkte opeens dat er een saai nummertje op stond. Hij liet een klein brokje aarde het nummertje doorspoelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 22, 2010 6:14 pm

Pandora wachtte rustig op Saphira's actie. Ze luisterde grijnzend naar het nieuwe nummer en bewoog een beetje mee met de melodie die ze erg prettig vond. Ze glimlachte naar Peeta en keek daarna naar de luchtzak. Ze neuriede zachtjes met het liedje mee. Het was een liedje dat haar bekend in de oren klonk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 24, 2010 7:37 pm

'Okee' zei Saphira en ze rende sloom naar de zak toe en plofte er op neer. 'Hihihihi' giechelde ze, het was echt een gek gevoel, het voelde alsof ze op iets flubberig zat. Ze gleed weer van de zak af en plonste in het water. 'Cool, dat muziekje. Welke krachten hebben jullie?' vroeg ze nieuwschierig aan beiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 01, 2010 3:04 pm

New
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Saphira had vandaag weer enorm zin gehad om te zwemmen, ze hield er gewoon veel van, en deed het dan ook minstens 1x per week. Ze had haar bikini al aan, en ze legde haar handdoek op een strandstoel. Ze deed haar waterlenzen in, en rende naar het water toe en maakte een mooi bommetje door zich klein te maken. *SPLATSH* deed het water, en saphira voelde het ietswat koude water op haar huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 07-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 01, 2010 3:12 pm

Pixis maakte een bommetje in het zwembad. Hij had al een tijdje verlangt naar een keer zwemmen. Helaas waren er geen meren in de beurt. Een zwembad was niet zijn favoriete plek, maar het moest er mee door. Weer boven zag hij Saphira zemmen. Hij zwom naar haar toe en riep: "Hoi Saphira, wat een verassing om jou hier te zien."
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 01, 2010 3:33 pm

'Hee Pix!' riep Saphira en ze zag hem op haar afkomen. Ze kende hem nog niet zo lang, maar het leek wel alsof ze elkaar al jaren kenden. Ze mocht hem heel erg, hij had wel iets aparts, maar verder was het een hele aardige jongen. Toen pixis iets dichterbij was zei ze; 'Ben je ook in je eentje? Want dan kunnen we misschien wel samen zwemmen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 07-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 01, 2010 3:40 pm

"Ja, ik ben ook alleen," antwoordde Pixis. "Tenzij je de lichte mist hier rond het zwembad meeteld, want dan ben ik hier namelijk met Ceyx. Maar dat mag niemand weten." Hij grijnsde en dook onderwater. Hij hield zijn ogen stijf dicht tegen het chloor. Dat was waar hij zo'n hekel aan had bij zwembaden. Die zaten altijd vol chloor. Hij kwam weer boven. De volgende keer legde hij luchtbellen rond zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 01, 2010 4:06 pm

'Okee, dat komt mooi uit, dan kunnen we samen zwemmen dus' knipoogde Saphira naar Pixis. Zij dook, net als hem, onderwater, en zag dat Pixis zijn ogen dicht hield. Saphira kon wel onder water kijken, doordat ze haar waterlenzen in had. Die had ze ooit van iemand gekregen, een tovenaar, omdat ze anders last kreeg van het chloor. Ze ging weer naar boven en zei tegen Pixis:' Ik zie dat jij niet onderwater kunt kijken, wil je mijn waterlenzen lenen? Ik heb altijd 2 paar mee, en ze werken heel goed.' Saphira was blij dat ze altijd 2 paar meenam, voor de zekerheid. De tovenaar had in totaal 3 setjes waterlenzen voor haar gemaakt, voor als er 2 kwijtraakten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 07-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 01, 2010 4:09 pm

"Nee," zei Pixis. "Ik plaats vanaf nu luchtbellen voor mijn ogen. Hebben ze hier een glijbaan? Hij keek het zwembad rond. En nu onderwater met luchtbellen. Meestal kon je onderwater veel water en mensen in het water zien stroten, maar hij zag niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 01, 2010 4:26 pm

'Oh , aha.' zei Saphira. 'Nee, ik weet niet, volgens mij wel, maar ik zie er geen. We kunnen wel even rondlopen?' Saphira keek om zich heen, maar ze zag geen glijbaan. Wel zag ze dat het niet zo druk was, gelukkig maar, dan hadden ze het zwembad voor zich alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 07-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 01, 2010 4:35 pm

"Oké," zei Pixis en hij sprong het water uit. Hij kende Saphira eigenlijk niet zo goed, maar wilde haar we beter leren kennen. Gewoon om goede vrienden te worden misschien. Hij stak zijn hand uit naar Saphira om haar uit het zwembad te helpen. "Kom," zei hij. "Als er een glijbaan is, dan kunnen we lekker vaak. er is toch niemand."
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 01, 2010 4:54 pm

Saphira voelde de warme hand van Pixis en hij hijsde haar uit het water. Wat is hij toch een aardige jongen, dacht Saphira. Ze wist niet of het ooit iets zou kunnen worden tussen hen, maar ze wist wel dat ze goede vrienden konden worden, maar dat voelde ze gewoon. 'Hihi, dat lijkt me leuk' grinnikte Saphira. Ze liepen een rondje om het zwembad en keken of ze ergens een glijbaan zagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 07-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 01, 2010 4:58 pm

Pixis zag na een heel rondje gelopen te hebben geen glijbaan. Wel was hij een springplank tegengekomen. "Helaas is er geen glijbaan," zei hij. "aar dan ga ik gewoon van de springplank." Hij rende naar de plank. Hij sprong eerst een paar keer er gewoon af zonder iets te doen om hem uit te testen. Maar een luchtmeester kon vele malen beter. Hij sprong nog een keer, maar nu heel erg hoog. Hij maakte een tienvoudige salto en kwam als een potlood, met zijn voeten eerst, in het water terecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 01, 2010 5:19 pm

Saphira was onder de indruk van de salto's van Pixis. Ze probeerde het ook en na een paar x lukte het haar ook om een aantal salto's in de lucht te maken en dan in het water te plonsen. 'Bommeeetjeee!' riep ze, toen ze een gewoon bommetje maakte. Ze plonsde bijna bovenop Pixis, en ze giechelde onder water, wat niet slim was, want ze kreeg water in haar mond, en ze kwam proestend boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 07-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 01, 2010 5:22 pm

Wrijvend op zijn hoofd kwam Pixis boven water. "Au!" zei hij. "Wil je de volgende keer even wachten tot ik aan de kant ben?" Hij sprong het water uit en landde op de springplank. Meteen sprong hij en ging vier keer over de kop, terwijl hij de schroef deed, voordat hij in het water landde. Deze keer viel hij bijna op Saphira, maar hij stuurde net op tijd bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
Level 2
Saphira


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Filosofia, in de natuur

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 01, 2010 5:38 pm

'Sorry hoor.' zei Saphira. Zij kon er toch niks aan doen, dacht ze. Ze voelde een grote plons vlak naast haar in het water, en ze schrok. Pff, dan zegt hij dat ik moet uitkijken. 'En dan zeg je dat ik moet uitkijken, en wat doe je zelf?' zei Saphira toen hij weer boven water was gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 07-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling

Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 01, 2010 6:28 pm

"Nou, ik sprong ook," zei Pixis. "Ik heb er alleen voor gezorgd dat ik niet op jou terecht kwam." Hij sprong weer op de sprinplank. "Als je slim bent ga je nu aan de kant," zei hij. "Ik ben van plan een bommetje te doen, dus misschien kan jeje beter ook het zwembad uitgaan. Ik gebruik namelijk altijd luchtsturing bij een bommetje." En hij sprong, tot hij met zijn hoofd tegen het plafond kwam. Hij vouwde zich op tot een bal en bleven even zweven tot Saphira vertrokken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw   Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het bos- Rijk van de Leeuw
» het kerkhof- Rijk van de leeuw
» De vitageshop - rijk van de leeuw.
» Aidra - Het rijk van de Leeuw.
»  het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: