'Wil je me nu weghebben uit het zwembad of lijkt dat maar zo?' Saphira keek arrogant naar Pixis. Hij dacht toch zeker niet dat hij haar weg kon jagen, pff, en ze dacht nog wel dat het een aardige jongen was. Nou, ze ging mooi niet weg hoor, ze was er pas net. Dan ging ze wel in haar eentje zwemmen, veel leuker dan met die irritante jongen. Ze schoof 1 meter op, zodat hij niet op haar sprong, maar verder bleef ze staan.
Andrew Level 2
Aantal berichten : 222 Registratiedatum : 24-09-10 Leeftijd : 28
"Nee, ik wil je niet wegjagen," legde Pixis uit vanaf het dak. "Maar ik wil niet dat je je nek breekt." Toen hij zag dat ze aan de kant gegaan was, liet hij zich vallen en gaf zichzelf extra vaart door wind mee te geven. Met een enorme plons die het zwembad deed overstromen, kwam hij in het zwembad. "Sorry," zei hij. "Zo had ik niet willen overkomen."
Saphira Level 2
Aantal berichten : 177 Registratiedatum : 26-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Filosofia, in de natuur
'Ja, ik vond het niet zo leuk van je Pixis' zei Saphira, nog steeds een beetje bozig. 'Laten we het goedmaken, zullen we een wedstrijdje zwemmen doen? Wie het eerste aan de overkant is?' Saphira wist dat ze heel snel kon zwemmen, ze had veel geoefent, en ze zwom zo mooi en snel als een dolfijn, of soms nog sneller.
Jane pakte haar handdoek en legde die op een stoel binnen neer. Ze keek even en zag twee mensen buiten zwemmen, maar ze hoefde niet zo nodig vrienden te worden. Ze dook soepel het water in en keek even of er een glijbaan was. Ze vond het een minpuntje, maar het maakte haar niet te veel uit.
Pixis Level 2
Aantal berichten : 439 Registratiedatum : 07-09-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling
Onderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw za okt 02, 2010 9:08 am
"Oké," zei Pixis weifelend. "Kom maar hier dan, dan heeft niemand een ongelijke start." Hij wist dat hij eigenlijk niet zo'n goede zwemmer was, maar een wedstrijdje op zijn tijd kon geen kwaad. Hij bleef rustig watertrappelen bij de kant, wachtend op Saphira om te beginnen.
Diego Level 1
Aantal berichten : 62 Registratiedatum : 24-09-10 Leeftijd : 33 Woonplaats : In het Dertiende Rijk, in Gulio
Onderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw za okt 02, 2010 10:13 am
Ik reageer ff met Diego ------------------------------- Saphira liep naar Pixis toe en zei: '3,2...1.... en START!' Ze rende naar het water en dook er met een mooie duik in. Toen maaide ze met haar armen door de blauwe vloeistof, en haar benen gingen zo snel, dat het leek alsof er flippers aan zaten. Ze deed dit zo snel als ze kon, en voor ze het wist was ze aan de overkant. Ze zag Pixis niet, en ze keek rond in het zwembad. Hij was niet eerder dan haar, want ze zag hem niet naast haar. Saphira maakte zich ongerust en keek nog eens goed rond.
Pixis Level 2
Aantal berichten : 439 Registratiedatum : 07-09-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hyon, in het Rijk van de Tweeling
Onderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw za okt 02, 2010 1:12 pm
-Nu schrijf je eigenlijk voor Pixis
Pixis was onderwater gaan zwemmen, nadat hij een enorme hap lucht had genomen. Hij was erg snel aan de overkant. Hij bleef even op de bodem zitten, tot hij benen naast zich zag. Langzaam kwam hij omhoog naast Saphira en keek haar aan. Ze zag er ongerust uit, maar waarom. Wat zou het probleem zijn. "Hoi," zei hij vrolijk. "Wat was jij langzaam zeg."
Diego Level 1
Aantal berichten : 62 Registratiedatum : 24-09-10 Leeftijd : 33 Woonplaats : In het Dertiende Rijk, in Gulio
Onderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw za okt 02, 2010 5:04 pm
Niet hoor, Saphira zag hem gewoon niet, hij kan gewoon overal zijn --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Saphira vond Pixis weer arrogant doen en zei: 'Ik weet niet hoor, maar ik was veel sneller dan jou. Ik was al een hele tijd op je aan het wachten.' Ze zei maar niet dat ze ongerust was, waar hij was gebleven, want dat was hij niet waard. 'Maarja, wat gaan we nu doen?'
Alyssa Level 2
Aantal berichten : 264 Registratiedatum : 24-09-10
Onderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw vr okt 08, 2010 7:53 am
New - Met snelle passen rende Alyssa in haar zwarte bikini tussen de laatste zwembadgasten door. Ze nam een grootte hap lucht toen ze eenmaal de lucht in sprong, even latter kwam ze met een grootte plons in het verkoelende water terecht. Onder water keek ze even om zich heen naar de laatste benen in het zwembad, maar al snel moest ze naar boven omdat haar lucht opgeraakte.
Arian Level 2
Aantal berichten : 475 Registratiedatum : 03-09-10 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw vr okt 08, 2010 7:59 am
Arian had zich omgekleed en in een diepzwarte zwembroek liethij naar het water hij dook erin en begon baantjes te trekken. Zwarte Kater was hem gevolgd en liep mee langs de kant. Arian had het meestal niet zo met zwemmen omdat mensen dan zowelhet lelijke lidteken rond zijn enkel als de kattentato op zijn schouder konden zien. Hij vond het aleen erg van de eerste van de twee natuurlijk. Zijn weer bruine haar had hij ook al weer geacceteerd, daarom verfde hij het niet meer zwart.
Alyssa Level 2
Onderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw vr okt 08, 2010 8:11 am
Vlak voor ze boven was, knalde ze met haar hoofd tegen iemands benen aan. "auw" mompelde ze terwijl ze wat opzij zwom om boven te komen. Door het gemompel raakte ze nog meer lucht kwijt, dus zorgde ze er snel voor dat ze luchte hapte toen ze eenmaal boven was. Met een zoekende blik ging ze opzoek naar degene die ervoor zorgde dat ze niet ongestoord omhoog kon komen.
Arian Level 2
Onderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw vr okt 08, 2010 8:16 am
Arian eek lichtelijk verbaasd naar het meisje dat tegen hem aan was gezwommen "Zeg, ik kan je aanraden voortaan niet meer tegen mensen aan te zwemmen" zei hij droog. Hij had weer zijn gebruikelijke emotieloze pokerface en emotieloze stem. Hij zwom naar de kant en ging zitten. Gelijk klom zwarte kater op zijn schoot.
Saphira Level 2
Aantal berichten : 177 Registratiedatum : 26-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Filosofia, in de natuur
Saphira was weer eens te vinden in het zwembad, haar favoriete plek om even nergens aan te hoeven denken. Ze was nog steeds niet helemaal over Charlie heen, dat stomme *** joch, , en ze wilde er ook niet meer over nadenken. In haar roze bikini liep ze richtig het water, nam een aanloop en jumpte het water in.
Alyssa Level 2
verder op arianse - Alyssa trok haar wenkbrauw op naar de jongen. Met rustige slagen zwom ze achter de vreemde jongen aan "Of jij kan opletten waar je zwemt, ik heb namelijk geen ogen aan de bovenkant van mijn hoofd." reageerde ze terwijl ze de kant vastpakte en rustig aan de kant bleef hangen, wachtend op het antwoord van de jongen. Verbaast keek ze naar de zwarte kat die op de schoot van arian ging zitten.
Arian Level 2
Arian plukte de kat van zijn schoot en hield hem boven het water "Zwarte Kater, als je nu niet netjes buiten het zwembad wacht laat ik je erin vallen" zei hij voor hij de kat weeer op de kant zetten. Kaad liep Zwarte kater naar de ingang van het zembad. Hij keek het meisje zonder emotie aan "Tja, zo komen we er niet uit. Laten w het erophouden dat het de schuld is van ons allebei"
Alyssa Level 2
Onderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw za okt 09, 2010 12:04 pm
Alyssa keek naar de kat die netjes het zwembad uitliep, maar met duidelijke tegenzin. Zo te zien was hij flink gehegdaan de jongen met het bruine haar. Ze keek naar de jongen, het viel haar op dat ze de laatste tijd steeds vaker mensen met zo'n blik in hun ogen zag. Het was apart om het op te merken, maar ze besloot er maar niet meer op te letten. "Wat jij wilt. Maar krjg je het niet koud zo op de kant?"
Arian Level 2
Onderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw za okt 09, 2010 1:00 pm
Arian haalde zijn schouders op "Mwa, de zon is wellekker warm voor de verandering, ik houd meer van de nacht maar zon is ook wel lekker" hij dook het water in en zwom een stukje, het feit dat het meisje tegen hem sprak totaal negerend.
Diego Level 1
Onderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw za okt 09, 2010 1:34 pm
Saphira voelde het lekkere water om zich heen. Ze kwam weer boven met haar hoofd, en zag Arian met een ander meisje. Ze zwom er naar toe, en zei ; 'Hee Arian.' Ze hoopte dat hij haar nog herkende, want ze had hem al een tijdje niet gezien. Ze kende hem niet zo goed, ze had hem ooit in een kroeg gesproken, en ze vond hem wel aardig, maar wel een beetje raar.
Alyssa Level 2
Onderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw za okt 16, 2010 8:40 pm
new - Alexis trok haar badpak aan, ze was er nog niet aan toe om in een bikini te zwemmen, dus had ze voor een badpak gekozen. Het was warm in de kleedhokjes, ze had besloten om binnen te zwemmen, het was gewoon nog te koud voor het buitenzwembad, wat logisch was met 12 graden celcius. Ze viste haar handoek uit haar tas en liep naar het zwembad, waar ze de handoek over een lege stoel mikte.
Taylor Level 2
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 10-09-10
Onderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw za okt 16, 2010 8:44 pm
Taylor zat onderuit gezakt op een stoel aan de kant van het zwembad en dronk cola. Zijn haar was nat en wat donkerder gekleurd dan normaal, wat kwam door het water. Hij had een zwart met grijze zwembroek aan waardoor de bleke huid van zijn sixpack [xd] duidelijk te zien was. Naast hem lag zijn handdoek.
Megan. Level 1
Aantal berichten : 95 Registratiedatum : 16-10-10
Onderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw za okt 16, 2010 8:45 pm
Na een paar baantjes te hebben gezwommen hees ze zich aan de kant. Ze wilde in de tijd dat ze in de andere rijken was nog wel in vorm blijven. Aan de rand bleef ze zitten en keek naar de oudere mannen en vrouwen die ook baantjes zwommen, ze gingen nog snel voor hun leeftijd. De kinderen daarintegen zaten te spelen of te praten.
Alexis Level 4
Aantal berichten : 1372 Registratiedatum : 30-07-10 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw za okt 16, 2010 9:00 pm
Alexis keek snel weg toen ze merkte dat ze haar handdoek op een stoel naast een jongen gegooid had. Sinds ze uit de gevangenis was voelde ze zich bij geen enkele jongen of man meer op haar gemak, tenzij het nog een kind is natuurlijk, en vertrouwde ze helemaal niet meer, vooral sinds Cloud haar bedrogen had. Ze haalde het elastiekje wat om haar pols zat eraf en deed haar kortere haren bij elkaar in een staart, ze haatte het als die losse plukken in je gezicht hingen als je aan het zwemmen was. Daarna sprong ze moet een redelijk soepele duik in het water.
Megan. Level 1
Aantal berichten : 95 Registratiedatum : 16-10-10
Onderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw za okt 16, 2010 9:06 pm
Een paar spetters vlogen tegen haar gezicht toen het meisje het water in sprong, niet iets wat ze erg vond. Haar zwarte haren hingen in dunne sliertjes langs haar gezicht waardoor ze op een natgeregend hondje leek, als je door haar sterke uitstraling keek dan.
Taylor Level 2
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 10-09-10
Onderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw za okt 16, 2010 9:17 pm
oeeps, ik was even heel lang weg :$ --
Taylor keek naar het zwembad en veegde een paar wit/grijze plukken uit zijn ogen. Hij dronk zijn glas cola leeg en zette hem op een klein tafeltje, waarna hij opstond. Hij liep naar de rand van het zwembad en toen er niemand meer op dat stuk zwom, dook hij er soepel in. Een eindje verder kwam hij weer boven.
Alexis Level 4
Aantal berichten : 1372 Registratiedatum : 30-07-10 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Zwembad Le Dano - Rijk v.d. Leeuw za okt 16, 2010 9:39 pm
xD, ik ook was douchen - Alexis kwam weer boven water, en kwam tot de ontdekking dat de eerste plukken alweer losgeraakt waren uit haar staart. Nouja, daar was toch niks aan te doen. Weer boven water begon ze water te trappelen en keek omzich heen, het was redelijk druk in het zwembad, wat logisch was op een zaterdag als er veel mensen vrij waren.