De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Amu Su's huis in Talia - Rijk v.d. Schorpioen.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Amu Su
Level 1
Amu Su

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 22-09-10

Amu Su's huis in Talia - Rijk v.d. Schorpioen. Empty
BerichtOnderwerp: Amu Su's huis in Talia - Rijk v.d. Schorpioen.   Amu Su's huis in Talia - Rijk v.d. Schorpioen. Icon_minitimedo sep 23, 2010 6:04 pm

Amu Su's huisje is eigenlijk van haar oma. Haar oma leeft alleen niet meer, alleen in Amu's gedachten en herinneringen. Amu heeft het erg mooi ingericht. Er is een oud gedeelte, het eet gedeelte, dat is boven en dat is heel japans ingericht. Amu's slaapkamers en andere vertrekken zijn op de 2e verdieping. De woonkamer is beneden, het is daar erg modern ingericht. Een strakke lekker bank, open haard, stoelen tafel en een mooie achterruimte helemaal van glas met een glazen halletje naar de tuin. Ze heeft een mooie tuin met een schommelbank en een vijver. Er is ook een slaapplek voor Miki.

Rang: -
Regels: Je mag langskomen of aankloppen. Amu laat je meestal wel in haar huis maar is niet blij als je inbreekt.
Personen: Maakt niet uit maar niet teveel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amu Su
Level 1
Amu Su

BerichtOnderwerp: Re: Amu Su's huis in Talia - Rijk v.d. Schorpioen.   Amu Su's huis in Talia - Rijk v.d. Schorpioen. Icon_minitimedo sep 23, 2010 6:12 pm

Amu Su lag in de tuin op een rots die bij haar vijver stond. Met gesloten ogen dacht ze na. Ze droeg nog steeds haar schooluniform al ging ze neit meer naar school toe. Ze vond het gewoon mooi en het zat erg lekker. Ze dacht na over de gewone dingen en hoe alleen ze soms was. Amu Su wenste dat ze iemand had waar ze een keer op kon steunen. Ze wilde zo graag niet meer alleen zijn want ze voelde zich zo alleen. Amu zuchtte. 'Wat is er Amu?' vroeg Miki haar. Ze deed een oog open en keek haar bazin aan. 'Ik weet het niet Miki, ik wil zo graag iemand waar ik op kan steunen..' zei Amu zacht.
Amu Su
Level 1
Amu Su

BerichtOnderwerp: Re: Amu Su's huis in Talia - Rijk v.d. Schorpioen.   Amu Su's huis in Talia - Rijk v.d. Schorpioen. Icon_minitimedo sep 23, 2010 6:24 pm

'Ik begrijp wat je bedoeld. Dat komt wel Amu, je bent een goede jonge vrouw. Wacht rustig af. Jouw tijd komt wel.' zei Miki met een glimlach. 'Dat zeggen ze altijd, maar ik wil niet wachten. Ik wil zo graag dat die eenzaamheid verdwijnt Miki..' zei Amu die opstond en bij Miki ging liggen. Ze begroef haar huilende gezicht tussen Miki's voorpoten.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Amu Su's huis in Talia - Rijk v.d. Schorpioen.   Amu Su's huis in Talia - Rijk v.d. Schorpioen. Icon_minitime

Amu Su's huis in Talia - Rijk v.d. Schorpioen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het bos rond Talia - Rijk v.d. Schorpioen.
» Talia - Schorpoeien rijk.
» Het rijk van de schorpioen - Het kerkhof.
» Het rijk van de schorpioen: De stad: Astrox
» Het rijk van de schorpioen - De zwarte markt.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: