Aantal berichten : 151 Registratiedatum : 25-09-10 Woonplaats : -
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw wo sep 29, 2010 6:02 pm
'Ik ook' zei Xeni beleefd. Xeni vroeg zich af of Pandora weg moest omdat ze zo richting het bos keek. Xeni glimlachte en dacht wat ze zou vragen maar ze hield haar mond. Ze vond zichzelf een beetje dom omdat ze het meisje zonder rede had aangesproken ze moest haar mond soms gewoon houden maar dat kon z niet zo goed.
Pandora Level 3
Aantal berichten : 679 Registratiedatum : 04-08-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw wo sep 29, 2010 6:06 pm
'Waar kom je vandaan? De hoofdstad?' vroeg Pandora nadat ze het meisje weer aankeek. Ze dacht dat ze een paard had gehoord. Ze deelde dat ook aan Desdemona. "Maak je geen zorgen, ik zal zorgen dat er niks met je gebeurd.. En ook niet met je vriendin." "Bedankt." Pandora was nog steeds heel blij met de mentale connectie, ze krabde zichzelf even op haar wang waardoor haar brnadmerk te zien was.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw wo sep 29, 2010 6:11 pm
'Een buitenwijk.' antwoorde Xeni. 'En jij? Wat heb je daar op je hand?' vroeg Xeni. Misschien was ze te nieuwschierig maar dat was nou eenmaal zo. Ze keek naar Pandora. Ze voelde zich een beetje kaal zonder Achilles en vond het nu vervelend dat ze hem niet had meegenomen.
Pandora Level 3
Aantal berichten : 679 Registratiedatum : 04-08-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw wo sep 29, 2010 6:17 pm
'Ik woon in een dorp in de buurt van de hoofdstad.' zei ze zonder de naam te zeggen. Teveel informatie kon gevaarlijk zijn. Daarna keek ze even op haar hand en liet het teken zien. Het brandde rood zoals gewoonlijk. Het viel Pandora niet eens meer op dat ze een teken daar had. Het was gewoon een deel van haar.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw wo sep 29, 2010 6:20 pm
'Wat betekend het?' vroeg Xeni ze had nog nooit zoiets gezien en was alweer ontzettend nieuwschierig. Ze dacht aan het litteken van haar broertje die had ook zo'n soort iets gehad maar dan heel anders.
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw wo sep 29, 2010 6:24 pm
'Sommigen zeggen het duivelsteken. Anderen zeggen dat ik gezegend ben. Ik ben zelfs een keer bij een vrouw geweest, die mij heel dierbaar was, die een beetje helderziend was en mij vertelde dat ik op de een of andere manier voor mezelf een wending aan deze oorlog gaf. Ze wist alleen niet of het ook merkbaar zou zijn voor anderen.' vertelde Pandora haar rustig. "Pandora, ik hoor galloperende paarden, het zijn er best veel.." "In de buurt?" "Ja.. Redelijk." "Hou ze in de gaten." "Natuurlijk."
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw wo sep 29, 2010 6:28 pm
Het was dus bijzonder. Misschien was dat wel waarom ze zo tot Pandora aangetrokken voelde. 'Ik vind het er mooi uit zien.' zei Xeni en ze meende het ook. Zelf wist ze niet goed wat de oorlog voor haar betekende en ze wist ook niet wat ze moest doen.
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw wo sep 29, 2010 6:34 pm
'Bedankt. Je bent een van de weinigen die dat vind..' zei Pandora oprecht. Ze glimlachte naar Xeni. Rustig wachtte ze af wat die nu zou gaan zeggen want zelf wist ze even niks. "Hoelang nog?" "Ik geef je nog een paar minuten, dan zijn ze er" "Okee.." Pandora keek weer naar het bos, nu wat geconcentreerder.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw wo sep 29, 2010 6:37 pm
'Is er wat?' vroeg Xeni. Pandora keek namelijk geconcentreerd naar het bos net of de vijhand er aan kwam. Xeni wou dat ze als kracht teleskine (weet niet hoe je het schrijft) had. Maar ze moest het doen met aura en zag dat Pandora waakzaam was maar waarom wist ze niet.
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw wo sep 29, 2010 7:13 pm
Pandora keek haar weer aan.'Ik heb een zogenaamde oom Grumm. Maar hij heeft mij vroeger bij mijn moeder opgekocht als toekomstige vrouw. Ik ben hem toen hij mij op kwam halen ontvlucht en hij doorzoekt nu heel het rijk van de Leeuw, waar hij het geld voor heeft. Om mij te vinden.. En hij komt er net aan.' zei ze vlug maar nog wel kalm. Ze zag de eerste paarden tussen de bomen door komen. Desdemona stond al snel naast Pandora. Ze had al in blauwe vlam in haarhand.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw wo sep 29, 2010 7:22 pm
'Ooo ga maar snel dan.' zei Xeni ze wou niet dat Pandora werd gepakt en als ze zelf werd gepakt regelde haar vader wel dat ze weer vrij kwam. 'Succes en tot de volgende keer.' Zei Xeni nog. Ze hoopt dat ze Pandora nog eens een keer zou zien.
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw wo sep 29, 2010 7:26 pm
Pandora lachte kort. 'Echt niet. Xeni, ik heb mijn tijd van vluchten gehad. Het wordt tijd om eens wat terug te vechten. Ze maakte snel een cirkel van blauw vuur om hun drieen heen. Pandora grijnste en haar ogen keken gevaarlijk. Ze zag de eerste mannen kijken. Ze zag het gezicht van Grumm en haar broer al komen. 'He broertje!' riep ze hem vrolijk toe, maar met een gemene en kille klank.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw wo sep 29, 2010 7:30 pm
Xeni keek geschokt naar het meisje dat voor haar stond. Snel herstelde ze zichzelf en nam de strijdhouding aan. Ze pakte haar twee zwaarden die ze altijd bij zich had en legde er een lichte vuurlaag omheen zodat ze nog harder aankwamen.
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw wo sep 29, 2010 7:37 pm
Jack keek Pandora aan. Ze vond dat hij veranderd was. Zijn haar was langer geworden en hij had een baardje. Daarna gleden haar ogen naar Grumm, hij was nog steeds hetzelfde. Rustig liep Pandora wat naar voren in de cirkel en keek beiden aan. 'Ik heb jou afgezworen Grumm en jou Jack, jij verrader, je zou je moeten schamen. Maar jullie zijn niet hier om een gesprek te voeren denk ik. Maar zoals jullie misschien nog niet wisten.. Ik heb al iemand van wie ik houd. En ik ben nietvan plan hem op te geven!' zei Pandora rustig.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw wo sep 29, 2010 7:40 pm
Xeni keek een beetje verbaast ze wist niet precies waar ze voor vocht maar ze had het idee dat het ging om liefd en geliefd iets wat ze nooit echt had gekend. Ze wist wel dat als ze niet zou helpen Pandora dan waarschijnlijk gevangen werd genomen iets wat ze liever niet zag gebeuren.
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw wo sep 29, 2010 7:47 pm
Alle voorgevallen dingen staat in Pandora's huisje pagina 1 tot 3 ________
Pandora zag dat haar broer haar verbaasd aankeek. 'Ja,je moet niet denken dat ik geen gevoelens heb. Als ik zo weg ben zijn al jouw manschappen dood of ernstig verwond en staan jullie daar als twee zoutzakken tussen want jullie weten allebei dat je niet tegen me op kunt..' zei Pandora met een glimlachje en ze stuurde een paar vlammetjes naar de slodaten die op de grond stonden zodat ze hun voeten brandden.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw wo sep 29, 2010 7:50 pm
Zal het even lezen __________________
Xeni keek op van Pandora's woorden ze had niet verwacht dat ze zo sterk in haar schoenen zou staan. Ze glimlachte kort en wachte tot Pandora of een van de soldaten aanviel pas dan zou ze zelf ook wat gaan doen.
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw wo sep 29, 2010 7:54 pm
Oke _____
PAndora zag dat de mannen dansten om hun voeten niet te branden en glimlachte. 'Ik zal je laten dansen Jack.. Dansen James, iets dat je niet kan..' zei ze zacht. Jack keek naar zijn zusje, hij vond dat ze mooier was geworden. Hij zag haar eigenlijk ook niet meer als zusje, ze droeg alleen nog dezelfde achternaam. Eigenlijk was hij woest omdat ze iemand had die hij niet kende. Hij wist dat Grumm hetzelfde voelde. James Grumm stapte van zijn paard af en liep rustig tot op een meter afstand van het blauwe vuur. 'Pandora, je wilt je moeder, vader toch niet teluerstellen. Of wil je dat je zusje Cyara mijn toekomstige vrouw wordt?' Pandora keek hem aan. Ze trilde een beetje. Teleustelling, Cyara.. Vanallles flitste er door haar hoofd.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw wo sep 29, 2010 8:06 pm
Veel snapte Xeni nog niet van de ruzie tussen de drie maar ze had wel door dat het heel gemeen was. Ze spande haar spieren aan zodat ze snel zou kunnen reageren als dat nodig was. Haar zwaarde gloeide rood op en haar ogen waren nog roder dan anders.
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw wo sep 29, 2010 8:10 pm
Pandora keek even naar de grond en in haar blauwe vuur kwamen rode vlekken. Haar zusje, ze wilde niet dat ze aan hem gegeven werd. Dus of ze moest zich overgeven of ze moest hem doden, maar geen van beiden kon ze en ze wilde Arian niet verliezen. Pandora keek even om naar Xeni en Desdemona. Een van de twee moest Arian gaan vertellen dat ze zich wel over moest geven.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw do sep 30, 2010 8:36 am
Pandora's aura stroomde bijna over van verdriet. Xeni keek Pandora aan en wist niet wat ze nu moest doen. Xeni focusde zich weer op de soldaten en keek even snel naar de aura van de twee mannen die tussen de soldaten stonden helaas waren er teveel mensen om het te zien.
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw do sep 30, 2010 3:46 pm
Pandora keek Grumm vol haat aan. 'Desdemona.' zei ze hardop tegen haar. Haar draak kwam iets dichter bij haar. 'Jij meot zometeen alleen verdergaan. Het lukt niet voor jouw om altijd in Aidra te zijn dus ik wil dat je gaat en vrij bent.' zei ze rustig tegen haar maar met verdriet in haar stem. "Maar eerst moet je Arian zoeken en het hem vertellen. Wees maar niet al te blij, je bent nog langs niet van me af!" Desdemona grauwde even maar liet daarna haar hoofd zakken ten teken van goedkeuring. "Dank je Pandora. Ik zal gelijk naar Arian op zoek gaan." "Mooi" 'Xeni, laat je zwaard zakken asjeblieft. Ik geef mijzelf vrijwillig over. Omdat ik niet wil dat mijn zusje iets overkomt.' zei ze terwijl ze Xeni aankeek. Ze las Grumms gedachten en hij was in zijn nopjes met haar besluit.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw do sep 30, 2010 3:54 pm
'Pandora, doe het niet.' zei Xeni. 'We verzinnen wel iets zodat je zusje ook veilig kan zijn.' zei Xeni. Ze zou het niet toestaan dat Pandora zich vrijwillig zou overgeven ook al kende ze haar pas net. Xeni liet haar zwaarden niet zakken en voerde zelfs het vuur wat krachtiger door het lemmet.
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw do sep 30, 2010 3:58 pm
Pandora probeerde contact te maken met Xeni's gedachten maar het lukte haar niet echt. 'Xeni, ik vraag het je niet. Ik geef me over. Vrijwillig' zei Pandora ineens vol. Ze hoopte dat Xeni op de een of andere manier erachter zou komen dat ze een plan had. 'Xeni, mijn zusje is zo gevangen genomen. We zijn zo bij de hoofdstad en een snelle rijder is binnen een paar uur in Inx, zelfs als we zouden vechten..' zei ze zacht.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: het kerkhof- Rijk van de leeuw do sep 30, 2010 4:01 pm
Langzaam liet Xeni haar zwaarden zakken. Het vuur doofde en ze keek naar Pandora. 'Waarom?' fluisterde ze. Ze snapte het niet en ze vond het niet een goed besluit maar ergens dacht ze dat Pandora wel zou weten wat ze deed maar er klopte gewoon weg iets niet.