De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter

Ga naar beneden 
+5
Casey
Katniss
Tyson
Levi
Elizabeth
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Tyson
Level 2
Tyson


Aantal berichten : 106
Registratiedatum : 03-10-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 08, 2010 3:26 pm

Tyson ving het bolletje en er verdampte wat van het water, hij hoopte dat Levi met zijn magie de bol bij elkaar zou houden en gooide hem behendig weer terug. "Mijn famillie op mijn broer na ik omgekomen in een brand en mijn broer is neergestoken" hij moest op zijn lip bijten om niet te gaan huilen, het was allemaal zijn schuld geweest, als hij er niet geweest was dan had zijn famillie nog geleefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 07-10-10
Leeftijd : 28

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 08, 2010 3:43 pm

"Levi ving het balletje weer, maar smeet het meteen terug naar Tysons' hoofd. Hopelijk had de genezende magie een beetje effect op die pijnlijke herinnering. "Het spijt voor je," zij hij medelevend. Hij zag even iets groen oplichten rond Tysons' hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyson
Level 2
Tyson


Aantal berichten : 106
Registratiedatum : 03-10-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 08, 2010 3:48 pm


tyons zuchtte Hij merkte wat Levi probeerde te doen, maar het had weinig effect, hij zuchtte "En dan heb ik ook nog een dubbele persoonlijkheid" hij zuchtte "Pas op als mijn irissen oranje zijn, dat zis het duidelijkste symptoon dat die op dat moment mij is" hij zuchtte "De andere ik heeft altijd problemen als gevolg, als ik drink gebeurt het nog wel eens, daarom drink ik niet" zei hij in een keer, het was raar, maar hj mocht die jongen wel, hij was niet nep aardig zoals veel mensen op school.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 07-10-10
Leeftijd : 28

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 08, 2010 3:57 pm

"Oké," zei Levi. "Weet je niet hoe je er vanaf kunt komen?Ben je ooit naar een psycholoog geweest? Die kunnen dat meestal wel oplossen." Hij bleef naar Tyson kijken. Wat zou hem kunnen helpen? Hij riep de waard en vroeg om een slaapplek. Hij had wel zien om hier even e blijven. "Wat ben jij eigenlijk van plan om te gaan doen?" vroeg Levi. "Blijf je een tijdje hier of trek je snel weer verder? Ik blijf nog wel even, denk ik. Het is wel oké her, vind je niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyson
Level 2
Tyson


Aantal berichten : 106
Registratiedatum : 03-10-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 08, 2010 4:06 pm

Tyson zuchtte "Ik zit al bij een psuchologe, maar mijn tweede karakter is een taaie, hij komt regelmatig terug" hij glimalchte toen Levi het gespreksonderwerp veranderde "Nee, ik ga weer naar huis morgen" hij gliamclhte "Ik kom hier terug een paar keer per jaar maar ga dan wel weer snel naar huis, ik moet ook naar school" hij glimalchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 07-10-10
Leeftijd : 28

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 08, 2010 4:11 pm

"Ach, ik had misschien ook moeten gaan studeren na de middelbare," zei Levi. "Dat hebben mijn broers wel gedaan. Die studeren allebei landbouwkunde. Wat ben jij van plan te gaan doen? Of ga je niet studeren." In zijn hoofd zat hij te bedenken wat hij zou gaan doen morgen. Misschien trok hij ook wel weer verder. In ieder geval had hij een nieuw iemand leren kennen. Hopelijk konden ze goede vrienden blijven, ookal gingen ze uit elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyson
Level 2
Tyson


Aantal berichten : 106
Registratiedatum : 03-10-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 08, 2010 4:15 pm

Tyson schudde zijn hoofd "Wat kan ik met studeren, alle leraaren op school gaan er automatisch van uit dat ik zit te klieren en afkijk, dus ik kan niet eens studeren,nee ik ga rondtrekken, meer leren over magie en zien wat ik kan doen aan mijn andere zelf"
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 07-10-10
Leeftijd : 28

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 08, 2010 4:20 pm

"Waarom zou je dan nog doorgaan met school?" vroeg Levi. "Als de leraren je niet mogen en je sowieso niet gaat studeren, waarom maak je je school dan af? Ik zou allang gegaan zijn. Maar misschien breng ik je op verkeerde ideeën." Hij keek naar de klok, die elf uur aan gaf. Levi moest spontaan gapen. "Waar breng je eigenlijk de nacht door? Want ik ga straks naar bed, denk ik."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyson
Level 2
Tyson


Aantal berichten : 106
Registratiedatum : 03-10-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 08, 2010 4:25 pm

Tyson glimachte "Ik ga door met schoolomdat ik toch wat wil leren, en omdat dat de laatste wens was van mijn broer ook omdat een van de eerste mensen die me hielp daar werkt en ik daar mijn beste vriend heb"in de gadachten voegde hij eraantoe -en voor pricil- hij glimalchte "Nou ik ga terug naar huis vliegen, maar dan moet Sera eerst terug zijn" een bolletje vuur vloog naar hem toe als geroepen en veranderde in een draakje dat op zijn schouder ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 07-10-10
Leeftijd : 28

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 08, 2010 4:33 pm

"Oké," zei Levi, lichtelijk teleurgesteld. "Kunnen we anders contact houden? Volgens mij kunnen wij best goede vrienden worden." Hij stond op en stak hem de hand toe. "Het was in ieder geval leuk je te leren kennen," zei hij met een lach. Hij stootte zijn hoofd bijna tegen de dakbalken. Het scheelde letterlijk maar een haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyson
Level 2
Tyson


Aantal berichten : 106
Registratiedatum : 03-10-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 08, 2010 4:37 pm

Tyson schudde Levis hand "As je naar de grootste middelbare school gaat ik het weegschaal rijk dan moet je vragen naar Lynn, zij weet wel waar ik woon" hij gliamclhte en Serafina vloog naar buiten waar ze zich ontvouwde. Tyson wandelde naar buiten en klom op Seras rug "Au revoir"
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 07-10-10
Leeftijd : 28

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 08, 2010 4:39 pm

"Doei," zei Levi en hij liep daarna snel naar zijn kamer. Hij was erg moe en had zin in een warm bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 09, 2010 3:15 pm

Met een glimalch liep Casey naar de bar. Ze bestelde een coctail en keek rond op zoek naar leuke jongens. Amore lag op het dak en irriteerde zich aan zwermen raven die rond haar vlogen, waarom trok ze toch altijd verliefde mensen en dieren aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 09, 2010 3:20 pm

Aphrodite sprong van haar zwarte granieten draak en hij steeg op. Zijzelf liep de kroeg binnen en zag een meisje aan de bar zitten. Ze scande haar gedachten en voelde meteen een soort van klik. Ze ging naast haar zitten en bestelde een merlot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 09, 2010 3:25 pm

Casey glimalchte naar het meisje naast haar en dacht even na "Hooi ik ben Casey" zei ze met een glimalch terwijl ze een slok nam van haar Coctail. Amore vloog naar de andere draak "Hallo" zei ze terwijlz e knipperde met haar grote roze betoverende draken ogen. Zoals altijd zou ze een minimaal kalmerende werking hebben op anderen, ze vroeg zich af hoe deze draak zou reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 09, 2010 3:33 pm

"Hallo, ik heet Aphrodite." Zei Aphrodite, ze begon haar franse accent steeds meer kwijt te raken, maar een geoefend oor zou het nog steeds kunnen horen. Ze nam een slokje van haar merlot en glimlachte naar het meisje, die veel overeenkomsten met haar had, zowel in het uiterlijk, als in haar hoofd.
Meteen toen Ares de prachtige draak zag, zette hij zijn standje patser aan. Hij klapperde even imponerend met zijn vleugels en zei in drakentaal:"Hallo schoonheid."
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 09, 2010 3:39 pm

Amora glimalchte en keek hem lief en bescheiden aan. Gezien de andere draak lieten de raven haar nu welmet rust. Ze glimalchte, het was wel leuk een draak te ontmoeten die zo beinvloed werd door haar liefdesdraken magie. Ze glimalchte vrolijk.

Casey glimalhte Haar oosterse uiterlijk en aziatische haar kwamen vaak exotisch over in combinatie met haar russische bouw en huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 09, 2010 3:43 pm

Dat doet ie bij iedere vrouwelijke draak hoor Wink xD
--------
Aphrodite scande de hoofden van de jongens in de kroeg. Meestal keken alle jongens naar haar, maar nu was het erg verdeeld. De helft ongeveer keek naar haar, en de andere helft naar Casey. Ze glimlachte. Eindelijk eens iemand die net zo was als zij.

Ares grijnsde zijn spierwitte, mesachtige tanden bloot en keek de draak met een 'verleidelijke' blik aan. Zijn vleugels waren iets verder uitgespreid dan dat hij normaal zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 09, 2010 3:48 pm

nou en....

Amora glimlachte en liep naar hem toe "Hallo lekkerd" ze glimlachte en haar roze ogen glinsterden in het maanlicht. Ze glimalchte "Ik heet Amora, draak vna de liefde, En jij?" ze glimalchte

Casey keek naar het meisje naast haar "Zie jij wat leuks zitten, ik zie er wel een paar, maar die hebben we al in het register staan"ze glimalchte "Ik en mijn vriendinnen houden een jongens register bij' ze grijsde en nam een slok van haar cocktail.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 09, 2010 3:51 pm

"Hmm, die is wel leuk." Ze wees naar een tafeltje waar een jongen zat die omringd werd door een kudde meisjes. Hij was dan ook wel heel erg knap. "Eens kijken of we zijn aandacht kunnen trekken." Aphrodite draaide zich om en haalde het elastiekje uit haar blonde krullenbos. Het werkte meteen. De jongen zijn gedachten, en ogen, gingen meteen naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 09, 2010 3:56 pm

Casey glimalchgte "Die kennen we nog niet nee" ze keek naar de jongen "Al gebruik ik liever deze aanpak" ze liep naar de jongen toe en keek hem verleidelijk aan, zijn aandacht schoot meteen naar haar, wat ook wel wat te maken had met het feit dat ze bij hem op schoot ging zitten en hem vol op de mond zoende. Na een minuut liet ze hem weer los en fluisterde wat in zijn oor voor ze terug liep naar Aphrodite "Kijk zo doe je dat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 09, 2010 3:59 pm

Aphrodite lachte om de directe aanpak van het meisje. "Ja, dat werkt zeker goed." Ze keek naar de meisjes die ook dachten dat ze dit konden maken, maar de jongen duwde ze allemaal van zich af. Ze grinnikte en merkte dat de jongen probeerde om naar Casey te komen. "Alleen krijg je dan het probleem dat ze denken dat ze alles kunnen krijgen. Ik kies voor de tactiek dat ze denken dat ze mij uitkiezen, niet ik hen."

"Ares, god van de oorlog." Zei Ares met een diepe stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 09, 2010 4:05 pm

Casey glimalchte "Watch and see" Hij liep op haar af en ze glimalchte naar hem "Zeg, heb je nagedacht over watik je vroeg? " ze keek hem onschuldig aan en hij knikte. "Nou ik zou zeggen tot morgen dan maar" hij knikte en mompelde iets in de trant van "Ze is mooi" voor hij licht beduusd naar buiten liep "Kijk, hij kan compleet niet zoenen, dus ik zie dat ij morgen terug moet komen, en dan ben ik er nu net niet" ze glmalchte

Amora deed nog een stapje richting Ares, ze stond nu vlak voor hem en haar staart lag opgekruld naast haar, de hartvormige stekel aan het eind. Ze glimalchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 09, 2010 4:07 pm

Aphrodite boog haar hoofd in een soort van buiging van een kung-fu leerling aan zijn sensei. "Van jou kan ik nog veel leren." Zei ze met een ontdeugende glinstering in haar ogen. Ze keek rond of ze nog een andere leuke jongen zag.

Ares gromde even toen de draak dichterbij kwam, ze was zo ontzettend mooi...


Laatst aangepast door Aphrodite op za okt 09, 2010 4:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 09, 2010 4:12 pm

Ze glimalchte "Leuk is niet altijd alles, somiige leuken kunnen compleet niet zoenen, en sommige matigen zijn totaal geweldig" ze glimalchte "Daarom hebben wij dus een register" ze nam nog een slok van haar coctail. En keek rond, "Kijk die eens" ze wees naar een redelijk nuchtere jongen die met zijn vrienden aan tafel zat, Af en toe keek hij in hun richting, en niet naar hun hoofden maar ongeveer 20 centimeter lager naar zekere rondingen. "Die kan a leuk zijnof b je zoent hem en zet hem voor schut voor zijn vrienden" ze glimalchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De heilige Inxa, kroeg-Leeuw
» levensboom - rijk van de boogschutter
» De Lunch - Boogschutter
» De snoepwinkel - Boogschutter.
» Ram--- Herberg de gouden klomp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: