De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter

Ga naar beneden 
+5
Casey
Katniss
Tyson
Levi
Elizabeth
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 09, 2010 7:25 pm

Casey keek rond een kleine flitsjes schoten heen en weer tussen haar vingers. Ze roosterde met een bliksemflits haar boterham en nam met een grijns een hap "Altijd handig om je eigen broodrooster te zijn" ze grijnsde "Hoevveel magiers hb jij eigenlijk al gehad?" vroeg ze met een glimlach "Ikke 2, waarvan een dertiener"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 09, 2010 7:31 pm

"Eentje, boven in een boom." Zei Aphrodite. "Zijn naam ontgaat me even, het begon met een R, Ruben? Dat zou het kunnen zijn. Ja, het was Ruben, en er kwam volgens mij nog een van zijn vorige vriendinnetjes langs om me uit te schelden voor hoer." Ze zei die laatste zin opvallend luchtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 09, 2010 7:39 pm

Casey grijsde "Boven in een boom" ze haalde haar wenkbrouwen op "Dat is wel net zo raar als mijn raarste" ze grijnsde "In zee, in een door mij gefabriceerde luchtbel" ze grijnsde. "Tja, dat scheldwoord hoer verloiest op een bepaald moment zijn impact als je het al zo vaak hebt gehoord" zei ze als ervaringsdeskundige
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 09, 2010 7:41 pm

"Inderdaad, en trouwens, volgens mij had zij hem eerder afgewezen, ze weet niet wat ze gemist heeft." Zei Aphrodite. Ze nam de laatste hap van haar pannekoek en begon de kleverige stroop met een servetje van haar vingers af te vegen. Dit was het enige nadeel van haar lievelingsontbijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 09, 2010 7:45 pm

Ze grijnsde "Op een schaal van 1 tot 10, at kreeg hij? Dan weet ik of het een aanrader is" ze gaf Aph een knipoog "Trouwens, hoe is dat eigelijk, boven in een boom?" ze gnimlachte en nam nog een hap brood.

Dit is echt een leveloos gesprek.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 09, 2010 7:48 pm

I know xD
-----
"Zeker wel een negen, en het mooie is dat hij verder ook niets wou, geen relatie of verdere afspraken, ik hoef hem dus ook niet te ontlopen." Zei Aphrodite. "En boven in een boom is heel ingewikkeld, maar zeker ook wel heel spannend." Voegde ze eraan toe met een brede glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 09, 2010 7:52 pm

Casey keek verbaasd "WOW, die jongens zijn zeldzaam, en hij was dus waarschijnlijk ook wel knap, dat het een negen was" ze glimalchte "En boven in een boom is dus leuk, hmm... zal ik onthouden" ze glimalchte "Hij heete Ruben, toch?" ze nam de laatste happen van haar brood en stuurde een slok melk naar haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 09, 2010 7:56 pm

"Ja, ik weet het bijna zeker." Zei Aphrodite. De kelner kwam haar bord wegpakken en ze bestelde een koffie verkeerd. De kelner kwam hem brengen en ze nam een slok. Ze voelde snel de energie door haar heenstromen die de cafe"ine haar gaf.
---
Gvd, ik kan geen leestekens op letters zetten met deze computer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 09, 2010 8:09 pm

Casey knikte Ze glimalchte en dronk haar melk op zonder het glas aan te raken "Ik denk dat ik maar weer eens moet gaan" ze gaapte "Ik hoop je wweer een keer te zien" Ze glimalchte en liep naar buiten en klom op Amora die al klaarstond
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 09, 2010 8:11 pm

"Laat ik ook maar vertrekken, voordat mijn prooi naar beneden komt." Ze goot de rest van de koffie naar binnen en liep naar de uitgang van de kroeg. Ares kwam aanvliegen en Aphrodite stapte op. Ares gaf Amore nog een klein kusje en steeg op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 07-10-10
Leeftijd : 28

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 14, 2010 4:54 pm

New

Levi liep de kroeg binnen. Sinds hij Tyson hier had ontmoet, kwam hij er steeds vaker. Ze hadden goed bier en een goede service. Hij liep naar de bar een bestelde een pint bier. Hij smulde er van, zodra het was geleverd. Hij keek de kroeg rond, het was niet erg druk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor
Level 2
Taylor


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 10-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 14, 2010 4:56 pm

Taylor opende de deur van de kroeg en stapte naar binnen. Hij gaapte even vlug. 'Sound, ga een eindje vliegen of zo.' Grinnikte hij en liep verder naar de bar. 'Een mixje.' Mompelde hij vaagjes tegen de barman en gooide een muntje op de bar. Hij plofte op een barkruk neer en gaapte, hij was doodmoe van de reis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 07-10-10
Leeftijd : 28

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 14, 2010 5:09 pm

Levi keek naar de jongen die naast hem was komen zitten. Hij zag er moe uit. Daarna keek hij de kroeg weer in, vooral naar de band die vandaag optrad. Zoals alle andere waren ze goed. En er heerste weer een gezellige sfeer, ookal was het nogal rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor
Level 2
Taylor


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 10-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 14, 2010 5:15 pm

Taylor bedankte de barman toen hij zijn mixje kreeg en nam een klein slokje, waarna hij zich direct wakkerder voelde. Hij keek even de kroeg rond, het zag er gezellig uit. Hij was hier nog niet eerder geweest, maar eens moest de eerste keer zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 07-10-10
Leeftijd : 28

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 14, 2010 7:21 pm

Levi stuurde een slok bier naar zijn mond. Hij was van plan eens een praatje te gaan maken met de jongen die naast hem zat. "Hoi," zei hij. "Ik ben Levi. En wie ben jij?" Hij ging voor zijn gebruikelijke opgewekte manier van doen. Anders was hij bang dat hij over zou komen als een verleen of chagrijnig persoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor
Level 2
Taylor


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 10-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 14, 2010 7:26 pm

Taylor keek naar de jongen die zich voorstelde als Levi en glimlachte even. 'Hi, ik ben Taylor.' Zei hij droog en nam een slok van zijn mixje. De jongen zag er vriendelijk uit, niet als zo'n relschoppende jongen. Hij greens even en tikte met zijn vingers op de tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 07-10-10
Leeftijd : 28

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 14, 2010 7:29 pm

"Aangenaam," zei Levi. Deze jongen was zeker geen Dertiener, anders had hij niet zo gereageerd. Hij dronk zijn glas bier in één teug leeg en keek weer naar Taylor. "En waar kom jij vandaan?" vroeg hij nieuwsgierig. "Ik kom uit Tirm, uit het Rijk van de Kreeft." Hij keek de jongen vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor
Level 2
Taylor


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 10-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 14, 2010 7:39 pm

Taylors gezicht betrok even, maar herstelde zich vrijwel direct. 'Waterman.' Zei hij met een ontevreden toon in zijn stem. 'En jij?' Vroeg hij en sloeg zijn laatste beetje drinken achterover waarna hij het glas op de bar zette. Zijn grijns was weer op zijn gezicht te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 07-10-10
Leeftijd : 28

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 14, 2010 7:44 pm

"Ik zei net dat ik uit het Rijk van de Kreeft kwam," zei Levi. Dat moest hij wel gehoord hebben, maar het maakte niet zoveel uit. Hij bleef opgewekt zitten kijken en stelde nog een vraag: "En waarom trek jij rond? Ik omdat ik het op neem tegen de Dertieners." Hij wist nog niet of Taylor ook magie bezat, dus vertelde hij maar gewoon over zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor
Level 2
Taylor


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 10-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 14, 2010 7:48 pm

Taylor trok een droog gezicht. 'Ik ben niet zo goed van gehoor, blijkt maar weer.' Grinnikte hij en leunde met zijn ellebogen op de bar. 'Hetzelfde.' Zei hij en vervormde het glas dat nogsteeds voor hem stond. 'Maar ook gewoon omdat ik het leuk vind. Ik reisde al eerder.' Vertelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 07-10-10
Leeftijd : 28

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 14, 2010 7:51 pm

"Ik snap dat je het leuk vindt," zei Levi. "Als ik een hekel had gehad aan reizen, studeerde ik nu landbouwkunde op de universiteit. Maar ik wilde liever de wijde wereld intrekken. Dat sprak me gewoon meer aan. Maar jij bent dus lucht en glasmeester? Ik ben watermeester, maar ook heler." Hij speelde weer met de oranje energie die rond zijn vingers tintelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor
Level 2
Taylor


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 10-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 14, 2010 7:59 pm

'Jup.' Zei Taylor en maakte het glas weer zijn oorspronkelijke staat. 'Maar ik ben niet slim. Dus als ik niet reisde, zat ik waarschijnlijk thuis niks te doen.' Zei hij en tikkelde met zijn vingers op het glas. 'Mmmh. Water is wel een grappige kracht.' Zei hij en grinnikte. Hij stelde zich al voor hoe hij een tsunami kon maken of zo. Maar dat kon hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 07-10-10
Leeftijd : 28

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 14, 2010 8:14 pm

"Dat vind ik ook wel," zei Levi. "Maar met lucht kan je stormen maken die alles wegvagen. Dat lijkt mij best geweldig, heerser over de winden." Hij zag zichzelf al meeliften op elke wind, al het slechte van de wereld blazend. Maar met water kon je, als je genoeg had, hele gebied laten onderstromen. En vooral als het volzat met bandieten en criminelen, was dat ongelooflijk handig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De heilige Inxa, kroeg-Leeuw
» levensboom - rijk van de boogschutter
» De Lunch - Boogschutter
» De snoepwinkel - Boogschutter.
» Ram--- Herberg de gouden klomp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: