De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter

Ga naar beneden 
+5
Casey
Katniss
Tyson
Levi
Elizabeth
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 4:14 pm

"Of, je zoent een van zijn vrienden, waardoor hij al helemaal gek word." Zei Aphrodite. Casey was iets ouder dan haar, dat was te zien, maar ze zag er nogsteeds adembenemend uit en ze had zeker meer ervaring dan dat zijzelf had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 4:19 pm

Casey gaf Aphrodite een knipoog "Je bent bijna een kloon van me zeg" ze glimalchte. "Ik doe al sinds mijn 16, dus al zo'n 6 jaar, al niet meer aan echte lange relaties, jij?" ze keek Aphrodite vragend aan. Ze gliamlchte "En dat in tegenstelling tot mijn zusje dat 16 is en jongens nog steeds ziet als ruimtewezens."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 4:22 pm

"Ik was op de basisschool al het meisje die iedere pauze twee jongens een kusje op hun wang gaf." Zei Aphrodite met een glimlach. "Mijn langste relatie duurde volgens mij een week, toen vond ik een leukere, dus heb ik het uitgemaakt." Ze nam nog een slokje van haar Merlot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 4:27 pm

Casey glimalc hte "Sjeez, je moet eens mee gaan met mij en mijn vriendinnen, " ze glimalchten "Al zijn we allemaal ouder dan jij, we hebben allemaal onze eigen trucjes" ze glimalchte

Amora bracht heer kop dicht bij de zijne maar deed niets, hij zou de eerste stap maar zetten hootr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 4:31 pm

"Lijkt me geweldig." Zei Aphrodite. "Ik ga nu de truc van zoen een van zijn vrienden toepassen. Ben zo terug." Aphrodite liep naar het tafeltje en zoende een van de knapste vrienden van de jongen. Ze liep terug en zwaaide nog even. Ze ging weer op haar barkruk zitten en telde af "Drie, twee, een." De jongen waar ze het eerder over gehad hadden kwam naar haar toe en vroeg met een grijns. "Krijg ik ook een kus?"

Ares kuste de liefdesdraak op haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 4:35 pm

Amora glimalchte en zoende Ares vol terug. Ze glimalchte en haar roze ogen keken hem aan.

Casey grijnsde naar de jongen. Ze mcht die Aphrodite wel, ze leek op haar. Ze glimalchte en stapte naar de jongen af. ze zoende hem op de mond en duwde hem toen van haar af "Een 6 je" zei ze met een knipoog tegen Aph.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 4:36 pm

"Dan was die vriend zeker beter." Zei Aphrodite en ze streek met het puntje van haar tong langs haar lippen. De iets minder knappe jongen had wel ontzettend goed kunnen zoenen. Toen ze merkte dat hij nog steeds naar haar keek, keek ze hem aan en gaf hem een verleidelijke knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 4:46 pm

Casey glimalchte "Ik zou zeggen neem hem vanavond mee naar boven" ze glimalchte naar Aph. "Als je me ooit zoekt, ga gewoon naar het Smith landhuis in het rijk van de weegschaal" ze glimalchte. Ze nam nog een slok van haar cocktail.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 4:51 pm

"Nou, ik ben in ieder geval niet van plan vanavond nog iemand anders te zoenen." Zei ze. Ze had haar prooi voor deze avond gevonden. Ze gooide het laatste restje van haar Merlot achterover en bestelde er nog een. Ze kon vrij goed tegen alcohol, dus ze zou pas na een stuk of 5 glazen een 'beetje' aangeschoten worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 5:01 pm

Casey glimalchte. "Ik ga denk vanavond nog langs mijn stamkroeg, in het maagdrijk, het haantje" ze glimalchte "Daarna neem ik ze meestal mee naar mijn buitenhuisje, daar zijn geen irritante half broertjes en zusjes' ze glimalchte. "Wat is jouw stamkroeg."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 5:05 pm

"Ik heb niet echt een stamkroeg." Zei Aphrodite. "Ik zit iedere avond weer ergens anders. Anders heb ik last van van die jongens die de dag daarvoor 'kom je morgen weer?' hebben gevraagd." Ze hield er niet van om lastig gevallen te worden door jongens die ze al gehad had terwijl ze bezig was met een nieuwe prooi. Ze glimlachte nog even verleidelijk naar haar prooi van vanavond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 5:13 pm

Casey glimalchte "Kijk dus dan ga je een dag niet daar naartoe en dan kom je er later weer terug" ze glimalchte

Amora drukte zich dicht tegen Ares aan en bleef hem zoenen.

wat gaan we nu doen met de draken
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 28-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 5:15 pm

Ik heb echt geen flauw idee Razz
----
"Bij mij hebben ze de irritante gewoonte om meestal wat langer te blijven hangen. Dus ga ik een stuk of vijf kroegen af en ga ik daarna weer terug naar de eerste. Ze keek naar de jongen die ze net gezoend had. Hij had nogsteeds zijn blik niet van haar afgehaald

Ares zoende Amora en sloot zijn vleugels om haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 5:21 pm

Casey glimalchte "Das dan balen" ze glimalchte en keek een aantal jongens di naar haar bovenlichaamstaarden strak aan. "Ik ga ook nog wel eens naar de blauwe reus, ken je die?" ze glimalchte

Amora liet zich insluiten in zijn vleugels en drukte zich dicht tegen de draak aan

Case luisterde naar het verhaal dat amora haar telepatisch vertelde en keek Aph aan "Volgensmij kunnen we allebei vanavondniet weg, vraag het maar telepatisch aan je draak, als ik Amore goed heb begrepen heete hij Ares, niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 5:24 pm

"Volgens mij ben ik daar wel eens geweest, ja." Aphrodite telepatheerde met Ares. Ze zuchtte. "Hij probeert het altijd, maar dit is de eerste keer dat hij zo enthausiast klinkt zeg." Zei ze.

Ares' vleugels vouwden zich strak om Amore heen en hij kuste haar nog vuriger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey
Level 2
Casey


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 28-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 5:33 pm

tja, zullen we maar de volgende ochtend doen zometeen of zo??? goh volgensmij is dit het eerste draken koppel met een ONS

Casey gliamlchte "Idemdito, maar wat moet je, ze hoort bij de soort liefdesdraak, dan kan het bijna niet anders dat ze bij een andere draak belant." ze regelde een kamer voor zichzelf "Zo, nu nog een prooi" ze glimalchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 5:42 pm

Aphrodite knikte en liep naar de jongen toe die ze eerder deze avond gezoend had. Hij liep zonder aarzelen mee naar hun kamer boven. De jongen die de eingelijke prooi was keek hen jaloers na. Aphrodite grinnikte in zichzelf en gaf haar prooi nog een kus.
----
Hierna next morning Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 5:45 pm

Amore opende slaperig haar roze ogen en keek hnaar de slapende draak naast haar -Wat een nacht- dacht de draak van de liefde met een ondeugende glimalch.

Casey wandelde tevreden de trap af en bestelde wat voedsel, de prooi van de avond ervoor liet ze ronkend in de kamer liggen. Ze glimalchte en begn aan haar eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 5:51 pm

Aphrodite liet ook haar prooi achter in de kamer en liep, al haren borstelend naar beneden. Ze zag Casey aan een tafeltje zitten en ging er maar bijzitten. Ze bestelde een groot bord pancakes met stroop en vroeg:"Hoe was die van jou?"

Ares glimlachte naar Amore.
----
Ik heb een idee, drakenbaby's Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 5:55 pm

Casey glimalchte "Mwa, een 8, het was wel leuk, maar snurkte enorm" ze glimalchte "En volgensmij zijn onze draakjes ook wakker, Amore is blij dat ze ook een keer een jongen mag bekritiseren" Ze glimalchte en nam een hap op de draak die in har hoofd maar bleef zeuren te negeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 5:58 pm

Aphrodite nam ook een hap van de stapel pannekoeken die voor haar gebracht werd. Omdat ze zoveel jogde, kon ze eten wat ze wou zonder aan te komen. "Hij was niet slecht, maar ik heb wel beter gehad." Zei ze over haar prooi van de avond, die ze zo uitgeput had dat hij nog wel even bleef slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 6:06 pm

Casey knikte "De mijne het zelfde verhaal" ze dacht terug aan alle jongens van de laatste tijd, Diego en Peeta waren toch wel de uitblinkers, ze dacht na "Zeg, heb jij ook wel eens dat als je afgewezen word je enorm kwaad kan worden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 6:46 pm

"De aantal keren dat ik afgewezen ben zijn er niet veel, en als ik word afgewezen, tja, meestal zijn ze niet zo bijzonder dus dan ga ik gewoon aan de haal met zijn beste vriend." Ze nam nog een hap van haar pannekoeken met stroop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 7:18 pm

Casey haalde haar schouders op "Ik kan er niet tegen als de sukkel de simpelste hints niet snapt, of alks ik hm gezoend heb hij gewoon wegloopt" Ze glimlachte en nam een hap van haar croissant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 09, 2010 7:22 pm

"Ik denk dan meestal dat hij ontzettend veel misloopt. Alleen als hij heel erg knap is kan ik wel een beetje kwaad worden hoor." Zei ze. Ze goot nog wat stroop over haar pannekoeken en begon aan de laatste. Ondertussen zag ze dat er een jongen de trap afliep. Haar prooi was het niet. Waarschijnlijk was het gewoon zomaar iemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter   Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bandende Pijl -DE kroeg/herberg in boogschutter
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De heilige Inxa, kroeg-Leeuw
» levensboom - rijk van de boogschutter
» De Lunch - Boogschutter
» De snoepwinkel - Boogschutter.
» Ram--- Herberg de gouden klomp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: