De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw

Ga naar beneden 
+3
Arian
Felix
Pandora
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 24, 2010 9:44 am

Dave grijnste en omhelsde Cathy vrolijk. 'Nou dan mogen ze wel opschieten met een bruiloft..' zei hij vrolijk. Hij had niet meegekeken, hij toch een liveverslag van Cathy haast gekregen. Pandora sloeg haar armen om zijn nek. Ze was zielsgelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 24, 2010 11:31 am

Cathy sprong bijna op en neer van plezier "Nu word Pandora dus mijn schoonzus" ze glimlachte. Ze ging op een bed zitten en lag op haar rug "Ik vraag me af of de katten ook moeten komen" ze glimalchte

Arian gliamlchte en gaf haar nog een kus p haar wang "Je hebt me net in de gelukkigste persoon op aarde veranderd, ik ben zo blij dat je ja zei"
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 24, 2010 11:42 am

Dave grijnste. 'Nou je kan ze nergens toe dwingen. Maar het zou wel origineel zijn. Wat denk je? Gaan ze veel mensen uitnodigen of houden ze het op ons en de katten..' zei hij grijnzend en hij bekeek Cthy die nu even op bed lag met een glimlach.

Pandora glimlachte. 'Dan zijn wij samen de gelukkigste personen op aarde..' zei ze zacht tegen hem. Ze kon niet meer stoppen met glimlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 24, 2010 11:51 am

Arian keek omhoog naar het huis waar net twee gezichten naar buiten hadden gekeken "Ik wilde voorstellen het aan hen te gaan vertellen, maar ik denk dat ze het al gezien hebben" hij glimalchte "/zullen we het de draken vertellen?" hij gllimalchte en riep via de mentalen verbinding Langidrik alvast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 24, 2010 11:52 am

'Dan hebben we tenminste nog 1 verassing voor ze..' zei Pandora met een glimlach. Ze riep Desdemona mentaal en merkte dat ze steeds dichterbij kwam. Kennelijk was ze op de open plek geweest. Pandora keek even om naar hett raam en glimlachte. Ze had eindelijk een goede familie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 24, 2010 11:58 am

Toen de draken voor hen stonden glimalchte Arian breed. Langidrik keek hem een beetje raar aan "Jongens we hebben een leuke verassing" hij keek met een grijns naar Pandora. "Vertel jij het hen?" hij glimalchte en hield pandoras hand vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 24, 2010 12:04 pm

Pandora glimlachte vrolijk. 'Okee.' zei ze. Daarna keek ze even de draken aan allebei. 'Nou, zoals jullie weten willen wij niet gescheiden worden. En.. Nou ja. We zijn verloofd.'zei Pandora glunderend. Ze was benieuwd naar Desdemona's reactie. Die keek Pandora aan en ging met haar kop langs haar, als teken van knuffel. Daarna blies ze een straal vuur omhoog als teken van blijdschap. Zonder de bomen te raken natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 24, 2010 12:17 pm

Langidrik omhelsde Arian meteen "Gefeliciteerd jochie" zei hij in draken taal. Arian glimalchte en langidrik vloot op zijn vingers. Alle katten verlieten hun posten rond het huis en het neuwtje ging al snal de rondtje. Alle katten streken langs pandoras en Arians benen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 24, 2010 12:24 pm

Pandora glimlachte en glunderde. Ze keek naar alle katten en vond het er ongelooflijk veel. Het gaf haar een leuk gevoel en ze gaf een kneepje in Arians hand. Desdemona keek vrolijk naar het stel. Ze had hier een meer dan goed gevoel over. Ze pasten gewoon veel te goed bij elkaar. Alsof ze daarop gemaakt waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 24, 2010 12:36 pm

Arian glimalchte ne pakte Zwarte Kater op. Hij zette de kat op zijn schouder en de kater gaf hem een kopje tegen zijn wang voor hij oversprong naar pandoras schouder en haar dezelfde behandeling gaf. Arian gaf Pandora een kus op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 24, 2010 12:47 pm

Pandora glimlachte en aaide Zwarte Kater even. Daarna glimlachte ze en drukte ze een kus in Arians nek. Ze glimlachte en streelde zijn schouder en keek hem lief aan. Pandora keek daarna even het bos in dat haar zo vertrouwd was. Gewoon omdat ze het gemist had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 24, 2010 12:57 pm

Arian pakte haar hand en liep een stukje richting het bos "Zin in een wandeling?" vroeg hij met een glimlach. Hij keek lachend naar haar en geen enkele kat volgde hen. "we hebben denk ik nog een paar dingen te bespreken, zoals wanneer wil jij trouwen?" hij keek heer glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 24, 2010 1:07 pm

'Altijd..' zei Pandora tegen hem. Pandora glimlachte en liep mee. 'Zo snel mogenlijk natuurlijk.' zei ze met een glimlach. Ze keek Arian aan en was blij dat dit er van gekomen was. Het had ook anders kunnen lopen maar dat zou ze niet verwacht hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-09-10

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 24, 2010 1:27 pm

Arian glimalchte "Goed idee, alleen dank ik niet dat het morgen meteen al kan" hij glimalchte en gaf haar een kus op haar wang "Weet jij nog mensen die je wil uitnodigen, ik denk ik de katten en misschien een paar magiers die ik heb ntmoet, en katkind, een vaag meisje dat ik ooit ben tegengekomen en die heeft kattenoren" hij trok een raar gezicht naar APndora en glimalchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 24, 2010 1:34 pm

'Een paar mensen die ik heb ontmoet wil ik wel uitnodigen. En het hoeft ook niet meteen morgen schat. Gewoon snel. Sommigen wachten een jaar en dat zou ik niet willen..'zei Pandora glimlachten tegen hem. Ze dacht aan Katniss en nog een paar meiden. Glimlachend gaf ze Arian een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 24, 2010 1:39 pm

Arian glimalchte en gaf haar nog een kus "Dat is mooi om te weten." Langzaam waren ze weer beland op de openplek, de plaats waa ze elkaar voor het eerst hadden ontmoet. Arian glimaclte "Excuseer me" hij liet haar hand los en pakte izjn viool, hij ging weer op de boomstronk zitten waar hij die ene bewustte avond ook gezeten had, alleen speelde hij nu geen triest lied, maar een vrolijke interpretatie op het lied voor pandora.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 24, 2010 2:12 pm

Pandora bleef staan en luisterde. Het was nu donkerder geworden en ze zag een bijna volle maan boven de open plek zweven. Glimlachend keek ze Arian aan. Ze luisterde aandachtig naar zijn muziek omdat het zo mooi klonk. Pandora neuriede zachtjesmeemaar niet te hard want dat vond ze niet mooi erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arian
Level 2
Arian


Aantal berichten : 475
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 28

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 24, 2010 2:50 pm

Arian glimalchte en begon nog sneller te spelen, het was nu een echt vrolijk liedje en hij kon het niet laten om hme zijn voeten op de maat mee te tikken. Hij gliamlchte naar pandora en maakte aan het einde een buiging "Gecoposeerd voor jou mijn lief" zei hij met een glimalch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassandra
Level 1
Cassandra


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 27-09-10

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 31, 2010 9:10 pm

Cassandra klopte op de deur van het huis. Ze was benieuwd wie er woonde. Grrrrrr, gromde haar maag, ze had erge honger. Ze likte haar droge lippen af. Ze wachtte zenuwachtig tot de deur werd opengedaan. Waarom heb ik nog geen vrienden?, dacht ze bij zichzelf. Ze keek achterom naar Alys. Alys was een waterdraak en had daardoor geen vleugels, maar vliegen kon ze wel. Ze lachtte, Alys had geprobeerd haar rug te krabben met haar staart. Cassandra klopte nog een keer op de deur en liep toen naar Alys toe om haar te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het bos- Rijk van de Leeuw
» De waterval in het bos, voor het verborgen huisje van Arachne - Rijk van de boogschutters.
» Aidra - Het rijk van de Leeuw.
» het kerkhof- Rijk van de leeuw
» De vitageshop - rijk van de leeuw.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: