Aantal berichten : 679 Registratiedatum : 04-08-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw zo okt 03, 2010 10:40 pm
Desdemona kreeg seintjes door van Pandora. Ze ging erop in en hoorde dat er een meisje. Catherine Powell was gekocht voor Jack. 'Arian..' riep ze hem gelijk. Ze moest van Pandora namelijk vragen of hij het meisje misschien kende omdat de naam haar bekend voor kwam.
Arian Level 2
Aantal berichten : 475 Registratiedatum : 03-09-10 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw ma okt 04, 2010 7:44 am
Met een bezorgd gezicht liep Arian naar Desdemona toe "Desdemona, wat is er?" hij keek haar aan. Dat aura betekende niet veel goeds.
Langidrik at een vn de vissen die hij de avond daarvoor had gevangen. Kauwend met een vissenstaart uit zijn bek liep hij naar buiten.
Pandora Level 3
Aantal berichten : 679 Registratiedatum : 04-08-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw ma okt 04, 2010 7:49 am
Desdemona keek even naar Arian. 'Ik heb een vraag van Pandora. Of jij ene Catherine Powell kent?' vroeg ze Arian nog wat rustig. Ze was benieuwd of Arian het meisje kende want dan betekende het slecht nieuws.
Arian Level 2
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw ma okt 04, 2010 7:52 am
Arian werd helemaal bleek, zijn ogen werden groot. "Kleine Cathy is daar???" zei hij met een swak stemmetje. Langidrik liep naar Arian toe. "Desdemona, dat is zijn kleine zusje" zei hj met grote ogen. Arian zakte door zijn benen en zat nu op zijn kniene. Dingen mompelend in de trant van "Wat doet kleie cathy daar??" en "Leeft ze dan nog, wat een hel moet ze zijn gepasseerd thuis toen ik eenmaal weg was."
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw ma okt 04, 2010 8:01 am
'Ze is nog niet daar. Bijna, vanavond als Grumm en Jack terug zijn. Grumm heeft haar voor Jack gekocht hoorde Pandora gisternacht. En leeft ze nu nog en komt ze onder Pandora's hoede te staan als Cathy daar gearriveerd is.' zei Desdemona daar snel achteraan. Ze voelde zich slecht en meldde dit nieuws gelijk aan Pandora. Pandora schrok er van. 'Pandora wilt Cathy onder haar eigen hoede nemen zodat ze samen straks kunnen ontsnappen.' zei Desdemona na Pandora aangehoord te hebben.
Arian Level 2
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw ma okt 04, 2010 8:05 am
Arian knikte, maar hij was nog steeds een beetje bleek. "Oke, dat is dan iets beter" zei hij zwakjes. Hij dacht even na. "Ik moet dan een ding doen voor we gaan, wacht even" hij rende weg in de richting van de beek. Daar dook hij in. Hij spoelde al het roet uit zijn haar en je kon nu zien dat het bruine uitgroei had. Hij pakte het mes dat hij bij zich had en knipte zijn haar tot het aleen nog bruin was. Hij keek naar zijn weerspiegeling in het water en zuchtte.
ik ga arian weer zijn bruine haar terug geven
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw ma okt 04, 2010 8:09 am
Okee.
Desdemona deed geen moeite hem te volgen, ze keek alleen maar triest naar de grond. Het kon ook nooit eens goed gaan dacht ze bij zichzelf. Desdemona keek even naar Langidrik, wist hij wat zijn baasje ging doen? Ook vroeg Desdemona zich af wat Langidrik hier allemaal van vond.
Arian Level 2
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw ma okt 04, 2010 8:12 am
Langidrik keek Desdemona aan "Wat hij nu gaat doen vind k persoonlijk een soort van verbetering, hij accepteerd tenminste zijn verleden" Langidrik glimlachte flautwtjes. Arian kwam aanlopen. Zijn haaar was korter en bruin. "Ok we kunnen gaan" hij sloeg de mantel van Pandora op en deed de jap over zijn hoofd "Met mijn eigen haarkleur herkent mijn zusje me misschien" zei hij met een flauw glimalchtje tegen desdemona
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw ma okt 04, 2010 8:18 am
Desdemona knikte alleen maar. 'Je kan tot de poort worden gebracht. Daarna kunnen we niet met je mee omdat je dan te verdacht bent.' zei Desdemona tegen hem. Ze vond dat wat Langidrik zei geloofwaardiger. Ze was benieuwd naar wat Pandora er van vond. Ze mist haa baasje.
Arian Level 2
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw ma okt 04, 2010 8:21 am
Arian klom op Langidrik en ze stegen op. Eenmaal hoog in de lucht mompelde Langidrik iets in de trant van "warom moeten we nooit eens iets spannends doen in de oxeaan, zwemmen is toch leuker dan vliegen" Arian glimlavhte neer Desemona "Waar moete we heen?"
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw ma okt 04, 2010 8:24 am
Zelf steeg Desdemona ook hoog op en keek weer even rond. Desdemona blies een pijl van stoom die op de lange weg naar de grote stad in de verte wees. 'Daar moeten we zijn. Aidra.' zei Desdemona tegen Arian, ze had een glimlach van hoop op haar gezicht.
Arian Level 2
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw ma okt 04, 2010 8:25 am
Arian knikte en hij en Langidrik vlogen weg. Arian dacht de hele weg na, hij had nog zoveel vragen, en zijn zusje kon hier andwoorden op geven..
verder daar?
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw ma okt 04, 2010 8:28 am
Jep. Gewoon doen dat je alles al hebt doorstaan en dat je binnenkomt
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw za okt 23, 2010 2:27 pm
Pandora landde voor haar huis en glimlachte. Eindelijk vrij schoot er door haar hoofd. Ze klom van Desdemona af en opende de deur. Alles was nog hetzelfde, zoals altijd als ze terugkwam. Desdemona vloog over het huis naar achteren.
Cloud. Level 2
Aantal berichten : 397 Registratiedatum : 14-08-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw za okt 23, 2010 2:30 pm
/arian kwam aanrennen en sloot Apndora meteen in zijn armen "Oh wat ben ik blij je in een stuk te zien." zei hij met de opluchting duidelijk te horen in zijn stem. Hij gaf haar een kus. "Ik heb een verassing voor je, maar dat komt vanavond wel" Cathy gliamlchte naar Dave.
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw za okt 23, 2010 2:32 pm
Pandora glimlachte en omhelste hem. 'Eindelijk' fluisterde ze toen ze haar lippen even van de zijne haalde maar ze er daarna weer opdrukte. Ze was benieuwd naar de verassing maar kon wachten. Dave glimlachte terug naar Cathy en pakte haar hand vast en gaf er een zacht kneepje in.
Cloud. Level 2
Aantal berichten : 397 Registratiedatum : 14-08-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw za okt 23, 2010 2:38 pm
Arian glimalchte en sloeg zijn armen stevig om haar heen en drukte haar tegen zich aan. Cathy glimalchte veelbetekenend naar Dave "Zullen we naar buiten gaan voor ik een tijltje nodig heb. Dit is gewoon TE klef"
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw za okt 23, 2010 2:45 pm
Dave grijnste. 'Is goed..' zei hij grijnzend en hij loodste Cathy mee naar de achtertuin. Pandora glimlachte en wilde hem onder geen beding los laten. Ze ging met een hand door zijn haar, ze was al gewend aan zijn bruine kortere haar.
Cloud. Level 2
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw za okt 23, 2010 2:48 pm
Arian gliamlchte en haalde zijn lippen even van de haren "Ik houd Zo veel van jou" zei hij voor hij haAAR WEER VERDER ZOENDE. srry capslock
Cathy glimalche naar Dave en gaf hem een kusje.
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw za okt 23, 2010 2:50 pm
Pandora zei er niks tussendoor, ze kuste hem alleen maar en had hem lief met elke vezel in haar lichaam.
Dave glimlachte en omhelsde Cathy even.
Cloud. Level 2
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw za okt 23, 2010 2:54 pm
een poosje later
de zon was al aan het ondergaan en Aria pakte APndora bij haar hand. Hij sleepte haar mee e tuin in en in het licht van de zonsondergang glimalchte hij naar haar "Niet schrikken he" hij glimalchte en knielde voor haar neer. met een doosje met een ring in zijn hand "Pandora, wil je met me trouwen?" hij keek haar hoopviol aan.
verrast?
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw za okt 23, 2010 3:08 pm
Heel verrast!!!
Pandora liep mee en keek hem aan. Ze zag dat hij knielde en keek naar het doosje. Ze vloog hem om de hals. 'Natuurlijk.' zei ze met tranen van geluk in haar ogen. Ze zat op haar knieen voor hem en keek hem aan terwijl een gelukkige traan over haar wang rolde. 'Natuurlijk wil ik dat.' zei ze nu wat zachter tegen hem.
Arian Level 2
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw za okt 23, 2010 3:14 pm
Arian omhelsde haar "Want ik wil nooit meer van je gescheiden worden" hij gaf haar glimalchend een kus op haar wang en deed de ring aan haar vinger. "Al straal jij veel mooier. De ring komt maar een beetje in de buurt" hij gliamlchte naar haar.
Pandora Level 3
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw za okt 23, 2010 3:16 pm
Pandora glimlachte en keek naar de ring om haar vinger. 'Hij is prachtig.' zei ze over de ring waarna ze Arian weer aankeek. Nu kon niemand hem van haar afnemen. Ze kon niets anders dan glimlachen, ze was hem zo dankbaar. Ze drukte een kus op zijn lippen.
Arian Level 2
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw za okt 23, 2010 11:59 pm
Arian glimalchte en kuste haar terug. legde zijn ene handd op haar heup en de ander op haar rug en drukte haar een beetje tegen hem aan. Cathy zat boven en had uit het raam meegekeken. toen Arian op zijn kniene ging moest ze bijna gillen en toen ze ja zei vloor ze Dave om zijn nek."Ze zei ja" riep ze vrolijk
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw