De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw

Ga naar beneden 
+3
Arian
Felix
Pandora
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 05, 2010 9:49 pm

Pandora snapte niets van de twee mannen. Heel zacht opende ze een laadje waar een mes in lag. Ze pakte het vast en hield het achter haar rug. De rest van haar wapens lagen namelijk allemaal bij Grumm. 'Omdat ik het meeste geld te bieden had. Ze verkocht haar met plezier en vond het spijtig dat ik tot haar 18e moest wachten. Jack keek hem aan. Hij zag zijn zusje nu anders. Het voelde geweldig maar ook verkeerd, omdat het niet kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 05, 2010 10:03 pm

'Mijn huis uit. Jullie allebei.' zei ze dwingend. Jack lachte kort en kil. 'Ik mag toch wel blijven, ik ben je broer! Kom, geef me eens een knuffel.' zei Jack met een grijns. Pandora haalde het mes tevoorschijn en hij stopte gelijk. 'Wilde je me neersteken?! Was je dat van plan stom wijf!' riep hij kwaad. Grumm zat geamuseerd te kijken. Pandora voelde zich klein. Ze moest op de een of andere manier bij haar kleren zien te komen. Eerder kon ze niet naar Desdemona.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 05, 2010 10:06 pm

Jack had een van zijn woedeaanvallen. Pandora wist het, en ze kon hem geen pijn doen dus was hij extra gevaarlijk. Hij mikte met zijn vuist op haar slaap maar raakte Pandora's wang en ze wankelde en liet zich vallen. De wang deed pijn maar er bloedde niks. Ze kroop naar een hoek toe met de dolk in haar trillende hand. Ze hoorde Jack lachen en ze trok haar benen op, sloeg haar armen eromheen en verborg haar huilende hoofd daarin. Jack liep naar haar toe en pakte haar pijnlijk vast bij haar bovenarm en zo trok hij haar omhoog als een lappenpop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 05, 2010 10:09 pm

Desdemona hoorde verschillende geluiden en zat met haar hoofd voor het raamt te kijken en zag hoe haar meesteres mishandeld werd door haar broer. Desdemona voelde zich machteloos terwijl ze juist zoveel macht had. Jack keek naar het huilende gezicht van zijn zusje en sloeg op haar wang met een vlakke hand. 'Stop met huilen.' Zo ging hij een paar keer door tot Pandora stopte met huilen en haar wangen helemaal rood waren. Daarna sleepte Jack haar naar Grumm en plaatste haar naast hem en zelf ging hij ook naast haar zitten. 'Ik laat haar nu natuurlijk niet zomaar met je meegaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 05, 2010 10:14 pm

'Ik kan je betalen, of je kan meekomen als haar lijfwacht. Dan krijg je ook betaald. Maar natuurlijk dan wat meer.' zei James tegen hem. Pandora volgde het gesprek tussen de twee. Ze bedacht dat ze wel zelf op een paard zou mogen rijden, op dat moment zou ze vluchten, een stukje rijden en dan overspringen op Desdemona. Pandora glimlachte. 'Mag Jack mee?' vroeg ze zacht. Ze zou gebruik gaan maken van haar acteerkunsten. Jack glimlachte en aaide nu rustig zijn zusjes haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 05, 2010 10:22 pm

'Mooi.. Dat is duidelijk. Laten we vertrekken. Je draak blijft natuurlijk hier.' zei Grumm. Pandora stribbelde neit tegen. 'Ach, het is maar een vervoersmiddel.. ' zei ze achteloos. Ze wist dat Desdemona meeluisterde dus ging ze verder mentaal. "Dat meende ik niet. Pik me zometeen op, dan zijn we vrij.." zei ze tegen Desdemona. Die klonk heel opgelucht toen ze ja zei. Pandora stond op en pakte haar tas. Snel deed ze daar haar druivenwijn, twee bekers, wat eten en geld. Natuurlijk allemaal in haar keuken terwijl de mannen al buiten waren. Ze zei dat ze even afscheid wilde nemen. Ook propte ze erhaar lkeding en wapens in. Alleen haar zwaard gaf ze aan Desdemona.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 05, 2010 10:26 pm

Pandora kwam naar buiten lopen en klom op een bruin paard met een dameszadel. Ze ging goed zitten en vroeg of ze door konden rijden. Wat natuurlijk geen probleem was. Ze reed naast Grumm en glimlachte telkens als hij wat zei. Toen ze op de open vlakte waren verhoogde Pandora haar snelheid en sloeg ze af naar rechts. Ze hoorde verschillende kreten van verbazing en schrik. "NU!" riep ze en Desdemona nam een duikvlucht en pikte haar op. 'Vaarwel!' Schreeuwde Pandora naar ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 05, 2010 10:54 pm

Pandora hoorde Grumm in zijn gedachtes nog vloeken en het leek of Jack op het punt stond iemands nek te breken maar het maakte haar niet uit. 'Vlieg nog een rondje om ze heen voor de gein!' zei Pandora lachend. Dat deed Desdemona en toen hoorde ze Gumms uitroep. 'Ik vervloek je Pandora Destiny. Ik vervloek je en zal je laten opjagen! Heel Kyon rond als het moet en ik zal niet stoppen voor ik je gevonden heb!' riep hij. Pandora stak haar tong naar hem uit en ze vloog weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 07, 2010 4:00 pm

Totaal NEw
_________

Pandora had zich in het bos gewaagd en liep zachtjes naar haar huisje. Pandora had gezegd dat alles veilig was maar ze wist het toch niet helemaal zeker dus ging ze met getrokkken zwaard naar huis. Ze trapte de achterdeur open en keek of alles veilig was. Dat was zo dus was ze erg blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 3:26 pm

Felix volgde Pandora op de voet en Xavier bleef met Desdemona buiten spelen. Ze waren haar kleren gaan ophalen. Ze waren al bij het grote landhuis van Grumm geweest. 'Trek je kleren eens aan.' zei Felix tegen haar. 'Niet kijken. Handen voor je ogen en omdraaien.' zei ze dwingend tegen hem. Felix zuchtte zacht maar deed wat Pandora hem zei. Hij spiekte niet. Pandora deed haar broek en haar shirt uit. Haar schoenen had ze al snel uitgedaan. Snel deed ze haar bovenstuk aan en daarna haar onderstuk. Het was namelijk een tweedelinge jurk. Ze deed haar armband om en haar schoenen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 3:34 pm

Pandora deed haar haren in een staart en liet die langs haar hels aan de voorkant hangen. Ze keek even naar zichzelf in de spiegel en glimlachte. 'Je mag kijken..' zei ze vrolijk. Felix draaide zich om en liet zijn handen van zijn ogen af gaan. Hij keek naar Pandora en zijn mond viel open. 'Wow.. Je bent prachtig..' fluisterde hij tegen haar. Pandora glimlachte en bloosde. 'Dankje. Dit is mijn masker.'zei ze tegen hem toen ze haar masker liet zien. 'Je bent beeldschoon..' zei hij tegen haar. 'Ben je het echt?' vroeg hij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 3:41 pm

'Ik ben de enige echt Pandora.' zei ze tegen hem. 'Mag ik opnieuw deze dans van u?' vroeg hij haar. Net als de avond daarvoor. 'Maar natuurlijk.' zei ze. Ze pakte zijn hand vast en samen begonnen ze te dansen. Pandora kon de dans niet benoemen maar dat maakte haar neit echt uit. Ze legde haar hoofd tegen Felix zijn borstkas en hoorde zijn hart. Onder het dansen drukte Felix een kleine kus op haar haren. 'Bedankt voor de afgelopen dagen, ze waren geweldig.' zei hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 3:58 pm

Pandora bloosde, ze was hier niet aan gewend maar ze had er niet veel moeite mee om eraan te wennen. Ze voelde zich zo vertrouwd bij Felix. Rustig dansten ze door. Felix bloosde niet over zijn actie. Het was een impuls dat eruit moest, hij vond het doodnormaal. Hij hoopte ook zo met haar te kunnen dansen. Stiekem zou hij jaloers zijn als ze met iemand anders zo zou dansen maar hij kon haar niet dwingen bedacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 4:20 pm

Felix glimlachte. Hij tilde Pandora op en zwierde haar rond. Hij bleef rondjes draaien en en lachen. Pandora lachte mee en werd erg duizelig. Felix bleef rondjes draaien tot hij het niet meer hiel en probeerde neer te vallen op de bank wat nog net lukte waardoor Pandora op hem viel. Pandora schoof daardoor iets naar voren waardoor ze per ongeluk met haar lippen op die van Felix kwam. Per ongeluk zoende ze hem, hij opende verbaasd zijn ogen en Pandora had die al open maar ze kon niet los omdat hij haar nog steeds omhelsde. Felix maakte zijn handen los van haar middel. Pandora hield de zoen nog even aan voordat ze haar lippen van de zijne af haalde. 'Sorry..' zei ze blozend. Ze legde haar hoofd weer op zijn borstkas. 'Niet erg..' zei Felix, hij vond het best wel erg dat hij zijn zusje leuk vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 4:27 pm

Pandora las zijn gedachtes, ze wist niet wat ze er van moet denken. 'Vind je me echt leuk?' vroeg ze hem. 'Hoe.. Telekinese. Ik wist het.. Dan heb je het gehoord.. Is het heel erg..?' zei hij tegen haar. Pandora bloosde. 'Het is niet heel normaal, we zien wel hoe het loopt. Je bent wel zo lief. Ik weet niet of ik hetzelfde voel.' zei ze tegen hem. Felix keek wat triester. Maar hij had nog hoop wat het belangrijkste was. Pandora glimlachte en gaf hem een kusje op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 4:39 pm

Pandora glimlachte. Ze was blij met hem en zag hem minder als broer nu zag ze hem meer als gewoon een jongen die haar leuk vond en zij hem ook. Ze wilde het alleen nog neit echt toegeven. Ze was bang voor de reacties van mensen. Was het niet vreemd dat broer en zus geliefden zouden zijn. Ze wilde wachten tot het bal. 'Ik zal wachten tot het bal, dan zal je mijn antwoord horen. Tot die tijd blijven we doen zoals we nu doen en dat voelt nu goed.' fluisterde ze tegen hem. Felix aaide haar haren. Hij had zich onbewust tijdens de zoen zo heerlijk gevoeld. Hij wilde meer. Het was een drug. Die hij had gemist en nu meer dan ooit wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 4:46 pm

Pandora hoorde zijn gedachten gewoon zo duidelijk. Ze probeerde een blokkade op te stellen maar het lukte niet. Ze wilde het niet horen. 'Hou op met denken, zeker daaraan. Je moest eens weten hoe graag ik iets wil...' fluisterde terwijl ze haar handen op haar oren deed. Het zou niets helpen, dat wist ze wel maar dat maakte niet uit. Felix keek haar geschrokken aan. 'Sorry, het gaat gewoon vanzelf. Het spijt me zo.. Laat mij weten wat jij wilt.' Pandora keek hem aan. 'Ik wil hetzelfde als jij wilt..' fluisterde ze heel zacht. Felix glimlachte en streelde haar haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 5:05 pm

Pandora glimlachte ook. Ze duwde zichzelf wat omhoog. Ze duwde zichzelf ook op met haar armen zodat ze met haar gezicht boven dat van Felix hing. 'Je wilt het hè?' vroeg hij zacht aan haar. Pandora keek even weg. 'Ja..' fluisterde ze haast onhoorbaar. Langzaam liet ze zich zakken totdat haar lippen die van Felix raakte. Felix voelde Pandora's zachte lippen op de zijne. Pandora keek Felix nog even aan voordat ze haar ogen sloot. Ze voelde zich zo goed nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 5:23 pm

Pandora zoende door deed haar hand door zijn haren. Felix pakte die hand daar weg en begon hem te strelen. Hij ging omhoog en streelde haar hand bovenarm en hals. Langs haar rug en toen haar haren. Pandora zoende rustig door. Ze voelde geen enkele verplichting behalve haar behoefte aan Felix. Ze wist zelfs zonder haar krachten dat hij hetzelfde voelde voor haar. Pandora voelde hoe de zoen heftiger en intiemer werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 5:30 pm

Felix had zijn arm nu rustig op haar rug liggen maar greep haar kleren even vast. Hij voelde zich geweldig. Pandora zoende nog even door. Ze voelde dat het hoogtepunt geweest was dus bouwde ze nu rustig af. Pandora haalde haar lippen van de zijn en gaf ze nog kleine kusjes. Ze opende haar ogen en glimlachte. 'Misschien moeten we het Xavier en Desdemona vertellen..' zei ze zacht tegen hem. 'Goed idee. Zullen we dat zometeen doen. Ik wil nog heel even genieten van dit moment.' zei hij tegen haar. Felix zoende haar nogmaals en trok haar er weer helemaal in mee. Daar lagen ze weer zoenend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 5:40 pm

Pandora lag nog steeds in haar jurk bovenop hem. Ze trok haar lippen glimlachend van de zijne. 'Blijf bij mij..' fluisterde ze in zijn oor. 'Voor altijd als dat kan.' zei hij terug. Pandora lliet zich van hem af glijden en zakte op de vloer. We moeten het ze vertellen, maar ik wil me eerst omkleden. Moet verder iemand het nog weten.. Ik weet niet of ik kan beloven of ik niet bij iemand anders zoiets ga voelen.' zei ze tegen Felix die opstond en haar hielp met opstaan. Ze stond nu in zijn armen gevangen en keek hem aan. Een wat triestere blik was in haar ogen gaan staan. 'Zolang jij gelukkig bent ben ik dat ook.' zei hij tegen haar. 'Echt, ik wil je niet teleurstellen!' zei Pandora snel. 'Of je verdrietig maken..' fluisterde ze erachteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix
Level 2
Felix


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 07-08-10

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 6:46 pm

'Je zult mij echt niet verdrietig maken als je je hart volgt.. Je weet toch dat ik altijd van je zal blijven houden.' zei hij tegen haar. Hij streelde haar zwarte haren om haar te kalmeren. Pandora glimlachte en knuffelde hem. 'Dankjewel.' zei ze tegen hem en ze gaf hem een zoen. Het was eigenlijk niet haar bedoeling om er weer een lange hartstochtelijke kus van de temaken maar Felix hield haar hoofd stevig vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Level 3
Pandora


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in the middle of nowhere.

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimema aug 09, 2010 8:16 am

Pandora sloeg haar armen om hem heen en was blij hem als broer en vriend te hebben. Ze had zo'n gevoel dat het nog erg lastig kon worden daarom wilde ze er nu graag van genieten. Ze wist dat Felix dat ook graag wilde dus duwde ze hem langzaam terug op de bank. Ditkeer was het omgedraait en Felix deed ondertussen zijn best om Pandora niet te pijnigen onder zijn gewicht. Felix haalde zijn lippen even van de hare. Hij kuste haar wangen en haar nek. Haar schouders, en als laatste haar handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix
Level 2
Felix


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 07-08-10

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimema aug 09, 2010 8:47 am

Felix trok haar op aan haar handen en zat naast haar. Hij wilde zoveel zeggen maar hij kon het niet. Hij wilde ook zoveel doen maar kon haar alleen mar liefhebben. Je mocht niks anders doen bij deze jonge vrouw vond hij. Alleen haar begeren en vrolijk maken. Pandora's hand streelde zijn gezicht en haar hoofd lag op zijn schouder tegen hem aan. Ze was achter Felix gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix
Level 2
Felix


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 07-08-10

Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitimema aug 09, 2010 8:58 am

Felix voelde haar hand en voelde gewoon dat Pandora hem ook wilde begeren maar dat zij dat niet kon zoals hij dat deed bij haar. Zelf wist Pandora het ook wel, maar ze wilde het zo graag. Ze drukte een kus op zijn schouder en kwam teon achter hem vandaan. 'Kom, ze moeten het weten..' zei ze tegen hem waarna ze zijn arm pakte en hem overeind trok. Ook trok ze hem mee naar de tuin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw   Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huisje van Pandora - Het rijk van de Leeuw
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het bos- Rijk van de Leeuw
» De waterval in het bos, voor het verborgen huisje van Arachne - Rijk van de boogschutters.
» Aidra - Het rijk van de Leeuw.
» het kerkhof- Rijk van de leeuw
» De vitageshop - rijk van de leeuw.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: