De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Quaris - Het rijk van de Vissen

Ga naar beneden 
+3
Scarlet
Jake
Gale
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Gale
Level 4
Gale


Aantal berichten : 1075
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : De Laag, District 12, Panem

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimevr aug 06, 2010 9:57 pm

Quaris is de hoofdstad van het rijk van de vissen. Het is een gigantische stad waar je verbazingwekkend genoeg niet vaak een vislucht ruikt. Dat gebeurt allemaal onder de grond nadat vele bewoners, meestal uit andere rijken, geklaagd hadden dat de stad zo stonk. Omdat er uiteindelijk zoveel kritiek was heeft het bestuur besloten de markt onder de grond te houden. De straten zijn breed en overal zie je winkels.

Max. Personen: Geen
Regels: Niet crimineel zijn. Vechten mag zolang het niet al te erg wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.twitter.com/Dutchppl
Gale
Level 4
Gale


Aantal berichten : 1075
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : De Laag, District 12, Panem

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimevr aug 06, 2010 10:04 pm

Gale liep door de straten van Quaris. Hij had zichzelf gedwongen hiernaartoe te gaan om te denken. Vaasi was buiten in het bos gebleven. Hij wilde niet al te veel opvallen. Hij keek rond op het plein waar hij was aangekomen. Hij had op de een of andere manier een uitnodiging gekregen van een feest waar hij behoorlijk zin in had. Hij zag een kledingwinkel en liep daar rustig opaf om iets uit te zoeken voor het feest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.twitter.com/Dutchppl
Jake
Level 2
Jake


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 04-08-10

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimevr aug 06, 2010 10:35 pm

Jake had gezucht toen hij een uitnodiging had gekregen voor een gemaskert bal, daar had hij niet veel trek in, alleen de meisjes werden intressant. Waar moest hij met iedereen over praten? Spookte het door zijn hoofd, ze vonden hem vast een telaatkomende, arrogante gast die niks serieus nam. Oke, hij moest stoppen met deze gedachten. Hij liep nu over de straten van Quaris, het was aardig druk. Hij moest wat hebben voor dat feest. Bella was ergens in een straatje.


Laatst aangepast door Jake op vr aug 06, 2010 10:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gale
Level 4
Gale


Aantal berichten : 1075
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : De Laag, District 12, Panem

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimevr aug 06, 2010 10:39 pm

Gale zag al snel dat het behoorlijk druk was. Opeens werd hij omver geduwd tegen een jongen aan. Hij zag nog net wie hem had geduwd voor het zwart voor zijn ogen werd. Vaasi vloog hoog boven de stad en zag dat Gale viel en niet meer opstond. Hij bleef rustig en zweefde rustig verder terwijl hij Gale goed in de gaten hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.twitter.com/Dutchppl
Jake
Level 2
Jake


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 04-08-10

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimevr aug 06, 2010 10:47 pm

Jake schrok op toen hij tegen iemand op knalde die blijkbaar viel. 'Tjuuus.' Zei hij geschrokken en keek naar de jongen. Hij bekeek de jongen en ging bij hem zitten. 'Dit is heeel vreemd, jongens horen niet voor me te vallen.' Hij was nog instaat een grapje te maken. Mensen om hun heen liepen gewoon door. 'Arrogant.' Mompelde hij. Hij keek naar de jongen en vroeg zich af of hij bleef liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gale
Level 4
Gale


Aantal berichten : 1075
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : De Laag, District 12, Panem

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimevr aug 06, 2010 11:00 pm

Gale kwam langzaam weer bij bewustzijn. Hij zag dat iemand naast hem zat maar schonk daar geen aandacht aan. Zijn hand ging even naar de achterkant van zijn hoofd, maar hij voelde niets. Hij bracht zichzelf op een hand omhoog en zei "Sorry." Zijn hoofd leek vol te zitten met watten want hij kon zich niet concentreren. Hij zag dat Vaasi in de lucht was gebleven en slaakte een zucht van opluchting. Hij pakte zijn staf die naast hem lag en steunde erop terwijl hij opstond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.twitter.com/Dutchppl
Jake
Level 2
Jake


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 04-08-10

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimevr aug 06, 2010 11:08 pm

'Gaat het? Wat deed jij nou?' Vroeg Jake en hij schudde zijn hoofd. Het was druk maar, tegen iemand opbotsen, zomaar opeens? Misschien was het ook wel zijn schuld. 'Sorry, het was mijn schuld, ik ben er niet helemaal bij met mijn hoofd. Ik moet..' Hij klapte zijn mond dicht. Hij wou bijna zeggen; "ik moet vermoord worden". Hij hoorde iets en keek omhoog, hij zag een draak. Het was niet Bella, dat was wel duidelijk. 'JAKE!' Hoorde hij toen in de lucht en keek op. Uit de verte kwam iets aan vliegen, Bella.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gale
Level 4
Gale


Aantal berichten : 1075
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : De Laag, District 12, Panem

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimevr aug 06, 2010 11:12 pm

Gale schudde moeizaam zijn hoofd. "Het was niet jouw schuld." zei hij terwijl een nieuwe vlaag van duisternis hem overspoelde. "Ik werd geduwd door iemand anders." Hij checkte even of hij alles nog had en dat was zo. Hij hoorde iemand een naam roepen en de jongen reageerde erop. Hij keek op en zag dat er nog een draak aan kwam. Hij ging op de rand van de fontijn zitten, waar gelukkig niemand liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.twitter.com/Dutchppl
Jake
Level 2
Jake


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 04-08-10

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimevr aug 06, 2010 11:16 pm

Jake knikte en keek naar Bella. 'Alles goed met je, ik hoorde je botsen?' Vroeg Bella vanuit de lucht. Jake knikte. 'Alles goed met mij hoor.' Hij zag mensen maar vooral kinderen naar Bella wijzen en ook naar de andere draak. 'Bella, je bent nogal in beeld.' Merkte hij op. Bella knikte. 'Kom je zo?' Vroeg ze en hij knikte. Ze vloog weer weg, ze was lief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gale
Level 4
Gale


Aantal berichten : 1075
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : De Laag, District 12, Panem

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimevr aug 06, 2010 11:19 pm

Vaasi zag dat ze gezien was en zeilde rustig weg op een thermiekbel. Ze zou wel weer in de bossen landen. Gale had ondertussen het gesprek een beetje gevolgd. "Dus, nog iemand met de gave." Hij vroeg het niet eens, het was wel duidelijk. Hij peilde even de stemming van de jongen en stond toen op. "Ga jij ook naar het Il ballo in maschera?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.twitter.com/Dutchppl
Jake
Level 2
Jake


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 04-08-10

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimeza aug 07, 2010 9:27 am

Jake keek naar de onbekende jongen en ging ook bij de fontein zitten. 'Jep. Daar ga ik heen.' Zuchtte hij en rolde met zijn ogen. Hij ging er nu niet bij toevoegen dat hij er totaal geen zin in had. Hij keek naar de jongen.'Iemand met magie of iemand met een gave?' Vroeg hij toen en trok een gezicht. Mensen met gaves waren van het 13e rijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gale
Level 4
Gale


Aantal berichten : 1075
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : De Laag, District 12, Panem

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimeza aug 07, 2010 9:31 am

Gale liet een balletje water omhoog vliegen en zei "Ik kom hier uit de buurt. Mijn huis staat een eindje verderop." Hij keek rond en vormde toen het water om tot een mini Vaasi. "Dat is mijn draak." zei hij. Hij liet het water weer uit elkaar vallen en stond toen op. "Maar ik ga kijken of ik iets vind voor het feest. Ga je mee of blijf je hier zitten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.twitter.com/Dutchppl
Jake
Level 2
Jake


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 04-08-10

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimeza aug 07, 2010 9:35 am

Jake stond ook op. 'Vooruit ik ga mee.' Zei hij. 'Ik heb toch wat nodig. Ik ben btw Jake, als je dat nog niet gehoort had van Bella.' Zei hij en glimlachte even. Bella was weereens onnodig bezorgt geweest. Maar het was wel lief. 'Ik kom hier ook uit de buurt.' Zei hij en begon te lopen richting de winkels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gale
Level 4
Gale


Aantal berichten : 1075
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : De Laag, District 12, Panem

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimeza aug 07, 2010 9:37 am

"Gale." zei Gale alleen maar. Hij steunde nog een beetje op zijn staf. Het was een voordeel geweest dat hij die had meegenomen, anders had hij nog wel even gezeten. Hij zag de winkel waar hij naar op weg was geweest. "Daar had ik iets gezien." zei hij terwijl hij naar de winkel wees. Het was zo'n winkel met veel kleur en drukke etalages.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.twitter.com/Dutchppl
Jake
Level 2
Jake


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 04-08-10

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimeza aug 07, 2010 9:57 am

Jake knikte en keek naar de winkel waar Gale wees. 'Oke, laten we binnen gaan kijken.' Zei hij, hij kende de winkel. Hij opende de deur van de winkel en wachtte eventjes op Gale om hem open te houden. Die Gale was misschien nogsteeds duizelig. Jake begon te neuriën, misschien werd dat feest toch wel leuk. Alle magie mensen, misschien zaten er wel leuke meisjes tussen. Hij grinnikte eventjes in zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gale
Level 4
Gale


Aantal berichten : 1075
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : De Laag, District 12, Panem

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:01 am

Gale liep door de deur die Jake open hield. "Bedankt." zei hij. Zijn duizeligheid was bijna weg, maar hij vond het wel fijn om op zijn staf te leunen. Hij keek in het rond en zag allerlei maskers, jurken, pakken enzovoorts. "Oke, ik denk dat ik hier wel wat vind." zei hij overtuigd. Hij hoefde niet zo opgedirkt te worden, maar als hij iets leuks zag dan zou hij dat wel kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.twitter.com/Dutchppl
Jake
Level 2
Jake


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 04-08-10

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:07 am

Jake draaide even met zijn ogen en liet de deur dichtvallen. 'Ik ook wel, maar ik denk dat ik gewoon voor een zwarte smoking ga.' Zei hij. 'Dat is lekker simpel.' Grijnsde hij en liep naar de rekken kleding. Hij begon de rekken af te lopen, opzoek naar iets leuks. Ook wierp hij af en toe een blik op de maskers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gale
Level 4
Gale


Aantal berichten : 1075
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : De Laag, District 12, Panem

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:09 am

Gale liep naar een ander rek en zag alleen maar veel te dikke pakken. Hij keek in het rond en zag dat het bijna allemaal zo dik was. Het enige wat dun was stond helemaal achterin. Hij liep ernaartoe en pakte bijna gelijk een pak uit het rek. Het was een simpel pak, witte broek en zwart shirt. Je zag het niet vaak, maar het was netjes genoeg vond hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.twitter.com/Dutchppl
Jake
Level 2
Jake


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 04-08-10

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:15 am

Jake liep ook naar de dunne pakken. Hij pakte er eentje met een witte blous, met zwarte smoking erover en een zwarte broek. 'Deze is wel goed.' Zei hij, hij had geen zin om veel moeite te doen. 'Nu nog een masker.' Mompelde hij en liep naar de maskers. Hij vroeg zich af wat het leukste zou staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gale
Level 4
Gale


Aantal berichten : 1075
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : De Laag, District 12, Panem

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:17 am

Gale grijnsde. "Goede keus." zei hij. Hij keek rond en zag een mooi zilveren masker. Het was voor meisjes en jongens bedoeld, maar het paste goed bij het zwarte shirt. Hij pakte het rustig en zei toen "Jake, kijk eens," Hij hield het pak voor zich en het masker voor zijn gezicht. "Is dit wat den kje?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.twitter.com/Dutchppl
Jake
Level 2
Jake


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 04-08-10

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:33 am

Jake knikte. 'Die is wel mooi, staat bij dat shirt.' Zei hij en pakte zelf een zwart masker met een paar zilvere glittertjes erop. 'En deze voor mij?' Vroeg hij en deed hem voor zijn ogen. Hij keek in de spiegel en trok een gezicht. Zelf wist hij het niet echt goed, misschien stond het wel meisjesachtig ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gale
Level 4
Gale


Aantal berichten : 1075
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : De Laag, District 12, Panem

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimeza aug 07, 2010 10:47 am

"Dat zilver past perfect." zei Gale glimlachend. Hij vond het leuk staan bij het zwart en zei toen "Ik ga alvast afrekenen." Hij liep naar de toonbank en wachtte geduldig op een medewerker, die niet op kwam dagen. Hij keek ondertussen verder en zag dat ze ook nog andere maskers hadden, maar die vond hij niet echt mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.twitter.com/Dutchppl
Jake
Level 2
Jake


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 04-08-10

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimeza aug 07, 2010 11:54 am

Jake knikte en bekeek het masker even. 'Oke, ik neem hem.' Zei hij en ging achter Gale in de rij staan. Hij graaide in zijn zak naar zijn zakje goudstukken. Hij had er in dat zakje 450 zitten, hopen maar dat het genoeg was. Hij zag een medewerker aankomen om hun te helpen. Hij grijnsde eventjes en wachtte op zijn beurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gale
Level 4
Gale


Aantal berichten : 1075
Registratiedatum : 04-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : De Laag, District 12, Panem

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimeza aug 07, 2010 12:31 pm

Gale legde een paar goudstukken neer en was al snel klaar. Het pak was niet al te duur, en het masker helemaal niet. Blijkbaar moest de winkel ervanaf, want de medewerker had gezegd dat ze failliet waren. Hij wachtte even op Jake terwijl hij het pak en masker in zijn tas stopte. "Nou, dat is ook weer gebeurd." zei hij vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.twitter.com/Dutchppl
Jake
Level 2
Jake


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 04-08-10

Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitimeza aug 07, 2010 1:28 pm

Jake betaalde zijn smoking en masker. Het was niet meer dan 175 goudstukken. 'Inderdaad.' Grijnsde hij en liep voor Gale naar buiten. 'Hoe heet je draak?' Vroeg hij en dacht eventjes aan Bella die zich vast nogsteeds zorgen om hem maakte. Hij hield de deur voor Gale open, maar dacht niet dat hij nogsteeds duizelig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Quaris - Het rijk van de Vissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quaris - Het rijk van de Vissen   Quaris - Het rijk van de Vissen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Quaris - Het rijk van de Vissen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kliffen - RIjk van de vissen.
» Rijk van de vissen- Het zuiderstrand
» Het rijk van de Vissen- Het Meertje
» Het Rijk van de Vissen - De Zelfverdedigingles school
» Het rijk van de Vissen- Het kiezelstrand

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: