De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het rijk van de Kreeft - Misca

Ga naar beneden 
+5
Jason
Scarlet
Ruben
Aria
Gale
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 5 Icon_minitimedo okt 14, 2010 7:40 pm

Aph werd wakker en schoot haar kleren aan. Ze zag dat een meisje dat er duister uitzag, waarschijnlijk de vriendin van de jongen, aangezien ze hem ontzettend kwaad aankeek, ook in het steegje stond. Het was niet de eerste keer dat ze in deze situatie terecht gekomen was en het enige wat ze deed was er gewoon staan, ze glimlachte niet eens. Al haar spieren waren compleet ontspannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1372
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 5 Icon_minitimedo okt 14, 2010 7:54 pm

Alexis keek met een razende blik naar Cloud, dacht hij nou dat dat zomaar een excuus was. Dat hij drionken was geweest en toen maar besloot om het met een totaal vreemde te doen. Haar emoties wisselde elkaar af, ze voelde zich vooral gekwetst. Hoe kon hij, hij had weet ik veel hoe vaak herhaald dat zij de enige zou zijn, en hij nooit met een andere zou doen. "En wat doe jij met deze hoer." haar donkere ogen gleden kwaad naar het blonde meisje, in haar ogen brandde tranen die ze met veel moeite probeerde weg te slikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 5 Icon_minitimedo okt 14, 2010 8:02 pm

Aphrodite kon het niet laten om even te glimlachten bij het woord 'hoer'. Ze had het al zo vaak gehoord dat het ongeveer zoveel impact had als 'stommerd' of 'lelijkerd'. Kortom, het was alleen maar grappig. Ze trok haar rode lakstiletto's aan en keek even naar het duidelijk gekwetste meisje, en zag dat ze ook een dertiender was. Dit zou misschien wel problemen kunnen opleveren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 5 Icon_minitimedo okt 14, 2010 9:33 pm

Cloud knikte, hij greep meteen naar zijn hoofd. Van dronken zijn had hij amper problemen tot de volgende opchtend, dan kon hij niet meer denken zonder enorme hoofdpijn en zwarte vlekken die voor zijn ogen zweefden. "Lexis, ik heb geen flauw idee wat ik hier met haar doe, en ik kan geen manier bedenken hoe ik dit ooit nog goed kan maken." hij zag er verslagen uit. Dit was de eerste keer in zijn leven dat hij niet trouw was aan zijn vriendin. Hij had dan wel wissellende relaties, maar normaal maakte hij het netjes uit voor hij een ander nam. Hij voelde zich meer schuldig dan mogelijk, en Alexis gedachten hielpen hem niet echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1372
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 5 Icon_minitimevr okt 15, 2010 10:19 am

Toen ze de glimlach op het gezicht van het meisje zag bij het woordje hoer had ze er genoeg van. Met een ruk draaide ze de twee de rug toe. "Veel plezier nog samen." siste ze tussen haar tanden door. Met kwade stappen liep ze weg. Hoe kon Cloud haar dit aandoen? Ze beet op haar wang om niet in tranen uit te barsten, terwijl die 2 haar in de rug keken. Carlos was achter haar aan komen lopen en keek af en toe met een dreigende blik naar het blonde meisje. Toen ze eenmaal uit het zicht waren, sprong alexis op Carlos. De warmte van de draak deed haar goed, maar het kalmeerde haar niet, het gaf haar een troostend gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 5 Icon_minitimevr okt 15, 2010 10:26 am

Cloud beet op zijn lip en wendde zich tot aphrodite "Sorr voor al dit gedoe" zei hij neutraal. hij draaide zich om en liep naar Fiëra die hem afkeurend aankeek. Hij zuchtte en hees zich op Fiëras rug en vloog weg. hij moest eens een plek vinden om zijn woede af te reageren.Hoe kon hij zo dom zijn om vreemd te gaan. Hij nam zich voor om nooit meer dronken te worden terwijl hij een vaste vriendin had. Zoals gewoonlijk als hij dronken was gaf het aleen problemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 5 Icon_minitimevr okt 15, 2010 1:14 pm

Aphrodite knikte. Ze had in de gedachten van Alexis gelezen dat ze een vrij fanatieke dertiender was. Dit zou nog wel eens problemen kunnen veroorzaken. Ares zuchtte toen hij had gezien wat Aphrodite had aangericht. Hij landde naast haar en Aphrodite liet een zuil van aarde uit de grond schieten zodat ze makkelijk op kon stappen. Ze vloog weg. Misschien zou ze de volgende keer beter opletten of haar slachtoffer een vriendin had, misschien ook wel niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het rijk van de Kreeft - Misca
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca
» Het rijk van de Kreeft: De mangrove bossen
» Het dertiende Rijk
» Het bos- Rijk van de Leeuw
» Hyon- Rijk van de Tweeling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: