De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het rijk van de Kreeft - Misca

Ga naar beneden 
+5
Jason
Scarlet
Ruben
Aria
Gale
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimema okt 11, 2010 7:43 pm

Maakt niet uit hoor. Zei Aphrodite met een betoverende glimlach. Ze bekeek de jongen van top tot teen. Hij mocht er ook best wezen, vond ze. Ze scande zijn gedachten nog een keer en zag dat hij ook een twaalver was. Ze begon te graven naar eventuele informatie over een vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 8:31 pm

-new
Aphrodite liep weer door de drukke winkelstraat. Het was nu avond en de lichtjes aan de gevels van de cafe's gaven haar een veilig gevoel. Haar hakken klikklakte op de geplaveide straat. Ze was eingelijk nergens naar op weg. Ze struinde gewoon rond, genietend van het felgekleurde neonlicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 8:43 pm

Cloud liep net een kroeg in. Hij bestelde meteen een biertje, hij had het even gehad met een zusje dat net moeder was geworden maar die haar leven alsnog graag op het spel zette, en een vriendin die last had van enorme nachtmerries en nog steeds vpsychologisch leed aan haar bezoek aan de gevangenis. Hij zuchtte en keek naar het inmiddels zoveelste glas voor hem voor hij het in een keer opdrnk en meteen iets sterkers bestelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 8:47 pm

Aphrodite zag een cafe dat haar wel aanstond. Ze liep naar binnen en koos een strategische plek aan de bar, waarvandaan ze makkelijk alle jongens in het cafe kon zien. De blikken van alle jongens in het cafe volgden haar dan ook, zelfs die van degenen die met een vriendin waren. Ze bestelde een rode wijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 8:59 pm

Cloud zuchtte. gelukkig volde hij zich al wat lichter door de alcohol. Hij wist dt je problemen verdrinken geen goed idee was, maar dat was op het moment even de besteoplossing. Hij goot een drankje naar binnen en keek rond. De alcohol had zijn werk al gedaan, en voor het eerst sinds zijn relatie met Alexis keek hij weer eens naar andere meisjes. Een blond meisje met mooie vormen naast hem vate vooral zijn aandacht, aleen dan niet haar gezicht, maar dan een centimeter of 15 lager.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 9:08 pm

Aphrodite merkte op dat een knappe blonde jongen naast haar naar het gebied onder haar nek keek. Ze glimlachte verleidelijk en bracht haar wijnglas op die hoogte, om hem vervolgens naar haar mond te brengen. Ze gooide het hele glas achterover en bestelde er nog een.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 9:18 pm

Cloud glimalchte naar het meisje en bestelde nog iets sterks, het drong amper dor wat. Het probleem met zijn half-dronken staat was dat hij niet wankelde, of pratte met dubbele toeng, maar gewoon agressiever en inpulsiever werd en veel normen en waarden gewoon liet varen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 9:20 pm

Aphrodite nam nog een slok van haar rode drank. Ze dronk niets anders met alcohol dan wijn. Het liefste een beetje goede, maar deze huiswijn was ook wel lekker. Aangezien ze niet snel dronken werd, zou ze er nog wel een paar moeten nemen, wou ze een beetje dronken worden. Ze sloeg deze ook maar snel achterover.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 9:21 pm

Cloud sloeg zijn honderdste glas van die avond achterover. Het was heel bitter, maar dat registreerde zijn hersenen amper. "Hallo lekkerding" zei hij vlrolijk tegen het meisje, zonder ook maar een teken van (half) dronkenschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 9:23 pm

Aphrodite knipoogde. "Jij mag er ook best wezen hoor." Deze twee woorden waren voor haar het sein dat ze hem al betoverd had, zonder ook maar iets te doen. Ze sloeg haar ik-weet-niet-hoeveelste glas achterover en glimlachte verleidelijk. Ze voelde de verdovende werking van de alcohol in haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 9:26 pm

Cloud glimalchte naar haar, hij nam een slok bier. Hij merkte nog amper wat van de alkohol die erin zat, als hij helder was geweest zou er meteen een alarmbel zijn aan rinkelen. Hij glimalchte naar haar. Hij probeerde haar gedachten te lezen, maar kreg amper iets door, hij was te ver onder invloed voor de alcohol on haar gedachten te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 9:28 pm

Aphrodite scande de gedachten van de jongen en was nog nuchter genoeg om 'dertiender' en 'dronken' door te krijgen. Ze glimlachte. Misschien had hij wel een vriendin, maar dat kon haar niets schelen. Nu zeker niet. Als hij haar wou hebben was het zijn eigen schuld, niet de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 9:32 pm

Wat gaan we ze laten doen

Cloud gliamlchte en sloeg een arm om haar heen "Schoonheid, heeft u wat te doen vanavond" als ze een beetje mensenkennis zou hebben zou ze deze opmerking al snel ontcijferen als -heb je er ets op tegen om samen de avond door te brengen- hij gliamlchte. aan zijn blauwe ogen kon je merken dat hij niet 100% was, iets dat aleen alcohol bij hem voor mekar kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 9:35 pm

Aphrodite draaide met het laatste restje van de wijn in haar glas en gooide het achterover in een teug. "Nee." Zei ze en ze boog zich voorover om haar mond heel dicht bij het oor van Cloud te brengen. "Had jij wat in gedachten dan?" Fluisterde ze in zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 9:38 pm

Hij glimalchte "Ik heb al zo een idee" hij sloeg een arm om haar heen en gaf ahaar een zoen "Kan je het al raden" hij glimalchte naar haar. Hij dronk snel het restje van zijn bier op en keek haar aan met een bli waaruit ze al zou kunnen opmaken wat hij wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 9:43 pm

Aphrodite giechelde, een ding dat ze alleen zou doen om een echt heel achterlijke jongen te verleiden, of als ze dronken was. Het was de tweede optie. Ze sloeg haar armen om de jongen heen en kuste hem vol op zijn mond. Ze liet los en keek hem onschuldig aan.
---
En dat is 3 xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 9:44 pm

Cloud glimalchte en pakte haar met gemak op, ookal was hij dronken, hij was nog steeds loeisterk. Hij liep met haar in zijn armen naar buien en uit het zicht, in een steegje zette hij haar met haar voeten weer op de grond. Toen zoende hij haar vol en sloeg zijn armen strak om haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 9:47 pm

Aphrodite genoot van de kracht van de jongen en kuste hem terug. Ze kuste zijn oor, zijn nek, zijn neus. Ze gooide haar jas uit en duwde hem zachtjes tegen de muur van het steegje aan. Ze keek hem verleidelijk aan en kuste hem opnieuw. Ze was dronken genoeg om niet te beseffen dat hier zomaar iemand langs zou kunnen lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 9:52 pm

Cloud glimalchte en kuste haar terug. hij gespte zijn riem met dolken los en met een plof landden de 5 dingen op de grond. hij glimlachte en genoot helemaal van het moment.

jij nog een keer en dan doe ik nxt mrng en dan komt eef, die meeleest binnenvallen
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 9:55 pm

Aprodite begon nu ook de laagjes van Cloud af te pellen. Het kon haar niet schelen dat ze niet eens wist hoe hij heette, of of hij een vriendin had. Ze schakelde dat gedeelte van haar hersenen handig uit, zoals ze altijd deed. Ze kuste Cloud in zijn nek en duwde hem iets harder tegen de muur aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 9:57 pm

eef heeft een geweldig iee, dus wacht met reageren tot zij dat heeft gedaan, alexis gaat ze nog amper aangekleed betrappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 2
Aphrodite


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op de Olympos

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 9:59 pm

Ik moet nu toch gaan slapen, anders kom ik morgenvroeg mijn bed niet uit. Ik kijk morgen wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 10:00 pm

NXT mrng

Cllud glimalchte van de zon die in zijn gezicht scheen aangezien hij het best koud had. Deze gedachte deed het laaste beetje alcohol in zijjn hersens vervagen en zijn schoot overeind. Fuck, hij was dus gister stom dronken geweest en herinnerde zich, als gewoonlijk, niets meer van de avond ervoor. Hij trok snel een broek aan en keek rond. "Fuck" dacht hij hardop "Hoe had ik zo dom kunnen zijn, als Alexi erachter komt kom ik op haar lijstje van vermoorde mensen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1372
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 10:05 pm

Gapend liep Alexis door de nog bijna verlaten straten van Misca. Fiera liep met haar vlammende vluegels voor haar en Carlos uit. Om een uur of 5 s'morgens werd ze gewekt door 2 draken die ongerust door haar slaapkamer raam aan het kijken waren, om te kijken of Cloud niet bij haar in bed lag. Toen dat niet het geval was hadden ze haar gewekt en aangespoord om Cloud te gaan zoeken aangezien hij deze nacht niet thuisgekomen was, wat eigenlijk nooit gebeurde sinds alexis bij hen inwoonde. Ze keek gapend opzij toen ze langs een steegje liepen, haar gaap ging over in een geschrokken gil toen Cloud met één of andere blonde griet zag staan, Cloud was bezig met het aantrekken van zijn broek terwijl er naast hem een veel té mooie dame op de grond lag te slapen, met nog minder aan dan cloud op dit moment aan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud.
Level 2
Cloud.


Aantal berichten : 397
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw pc, ik ben je aan het bespioneren natuurlijk, ik ben dat kleine pixeltje 34e rechts van de 96e rij

Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 13, 2010 10:10 pm

Fiera schudde haar hoofd "En hij is weer eens dronken geweest" zei ze tegen carlos en ze wendde haar hoofd af van de twee nakende mensen en keek Carlos aan "aleen dan komt hij in domme situaties" ze schudde haar hoofd.

Cloud vloekte nog een keer "Alexis ?" zei hij verbaasd/verondschuldigend "Ik weet ook pas net wat er was gebeurd, ik" hij zuchtte "Ben zoals Fiera al zo mooi zei tegen Carlos weer eens dronken geweest" hij keek naar zijn voeten "En snap volkomen dat je kwaad bent"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Kreeft - Misca   Het rijk van de Kreeft - Misca - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het rijk van de Kreeft - Misca
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Rijk van de Kreeft - Het Plein in Misca
» Het rijk van de Kreeft: De mangrove bossen
» Het dertiende Rijk
» Het bos- Rijk van de Leeuw
» Hyon- Rijk van de Tweeling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: