De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De grote waterval

Ga naar beneden 
+17
Anthea
Aurora
Katniss
Casey
Cyene
Aphrodite
Lune
Arian
Owen
Sheena
Sabel
Elia
Luci
Keahi
Riyomo.
Charlie
Alexis
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 21, 2010 1:49 pm

Loki kreeg wel koude handen dus warmde ze deze even op en schrok van het meisje dat tegen haar aanliep. Zelf viel ze daardoor bijna maar ze kon door een stap naar achteren te doen blijven staan. 'Oh..' zei ze verbaasd. Loki zei geen sorry want het was haar schuld niet. 'Wil je voortaan niet op mijn tenen trappen..' zei ze..
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthea
Level 2
Anthea


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 10-10-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 21, 2010 2:37 pm

Anthea draaide haar hoofd om naar de waterval en floot Kadeem. Die nestelde zich bij haar en T* leunde met haar rug tegen Kadeem. Ze voelde zijn ademhaling en het was erg rustgevend, ze was blij dat ze een afgelegen plekje had gevonden bij de waterval, waar geen enkele toerist haar kon zien, behalve als ze op dezelfde plek waren. Anders hadden zij en Kadeem vast voor erg veel opschudding gezorgt. De ademhaling van haar draak en het geruis van de waterval maakte Anthea slaperig, al snel sloot ze haar ogen en genoot ze van de rust om haar heen.



*bijnaam van Anthea, je spreekt het uit als 'tie'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa
Level 2
Alyssa


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 24-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 21, 2010 3:18 pm

Geschrokken draaide Alyssa zich om, ze was tegen iemand aangebotst, door de draai vlogen haar lange haren achter haar aan. "ohw, ehh." ze was echt geschrokken, het gebeurde maar zelden dat ze tegen iemand aan liep. Meestal lette ze beter op "Sorry, ik zal er op lette." en verontschuldigende glimlach verscheen op haar gezicht. Ze had geen zin in ruzie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 21, 2010 4:31 pm

Loki glimlachte. 'Niet erg, mijn tenen overleven het wel. Als je er niet voor een tweede keer op trapt.' zei Loki met een vriendelijke glimlach. Ze keek het meisje aan, ze was niet in een kwade bui, juist het tegenovergestelde dus vergaf ze het het meisje snel, ze had natuurlijk ook geen ogen in haar achterhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa
Level 2
Alyssa


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 24-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 21, 2010 4:41 pm

Alyssa moest grinniken op de opmerking "Dat zou ook zo zielig zijn voor je tenen, niet waar." ze veegde gewoonte getrouw weer eens een pluk haar uit haar gezicht. Ze had al vaak genoeg gehoord dat ze het kort moest knippen, maar dat vond ze zonde van haar haren. "Ook toeristje aan het spelen?" vroeg ze na enkele seconden aan het paarshaarige meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 21, 2010 4:56 pm

Loki grinnikte. 'Ja, ook op aanraden van iemand. Die zei dat het mooi was om hier 's nachts te spelen..' zei Loki met een blik op haar vioolkoffer. Ze glimlachte en was een beetje jaloers op de lange haren van het meisje, de haren waren sinds kort kort geknipt. Ze had er toen geen spijt van gehad maar vond het nu wel jammer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa
Level 2
Alyssa


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 24-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 21, 2010 5:07 pm

Alyssa keek naar de vioolkoffer. Gelijk baalde ze ervan dat ze haar gitaar niet mee genomen had, het was lang geleden dat ze het gespeeld had. "Klinkt mooi." ze zag in haar gedachte het meisje al helemaal zitten. S'nachts op een rots bij de waterval, verlicht door het bleke maanlicht, terwijl e klanken van haar viool spel mee genomen werd door een briesje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 21, 2010 5:16 pm

'Ja, en ik zal de enige zijn die het hoort.. Niet dat ik dat erg vind.. Speel jij ook iets?' vroeg Loki geinteresseerd terug. Ze zette de koffer maar even op de grond want hij begon zwaar te worden. Loki keek het meisje glimlachend aan. Ze was blij dat ze iemand had om mee te praten anders duurde het zolang voordat de nacht er was.,
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa
Level 2
Alyssa


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 24-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 21, 2010 5:25 pm

Alyssa knikte "Een gitaar, maar die ligt nog in het hotel." zij en Andrew hadden nog steeds geen vaste verblijfplaatst dus gingen ze van goedkoop hotel naar goedkoop hotel, het was redelijk goedkoop om zo een verblijfplaats te vindeb. Toch merkte je nu al dat hun portemonee al aardig leeg aan het raken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 21, 2010 5:28 pm

'Gitaar, dat is gaaf! En heb je geen vaste woning? Of logeer je gewoon graag in een hotel.' zei Loki meteen glimlach. Zelf snapte ze het wel, als ze ergens anders was dan sliep ze ook in een herberg, het kon niet anders dan. Loki keek nog even naar de waterval maar keek daarna het meisje weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa
Level 2
Alyssa


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 24-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 21, 2010 8:27 pm

"Het eerste, ik en m'n broer zijn nog zoekende naar een huis." glimlachte ze. Ze had het maar niet over hun echte huis in Het Dertiende Rijk, want dat was op dit moment toch niks waar. Ze zouden er toch pas over lange tijd weer in kunnen. Alyssa volgde de plik van het meisje naar de waterval. Toen ze weer terug keek stak ze haar hand ui "Ik ben trouwens Alyssa"
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 21, 2010 9:40 pm

Loki nam de hand aan en glimlachte. 'Loki, aangenaam.' zei Loki met nog steeds een glimlach. 'Alyssa is een mooie naam vind ik.' Loki vond het een veel mooiere naam dan ook maar een naam van zichzelf. Wie wilde er nou in godsnaam Amarante heten. Maar ze legde zich erbij neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1372
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 29

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 21, 2010 9:43 pm

ach als je mijn 2de naam hoort ga je pas lachen Razz
-
Alyssa glimlachte terug "Bedankt, Loki is ook erg leuk. Weetje dat ik die naam nog nooit ergens gehoord heb?" dat meende ze en ze vond het jammer want het was echt een leuke naam. Ze stapte iets opzij om een vader met 2 kleine kinderen langs te laten. Die hadden ook doorgekregen dat dit een betere plek was om naar de waterval te kijken dan tussen de andere toeristen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 21, 2010 9:52 pm

Vertel! Dan vertel ik mijn andere twee namen ook!
_____________

'Hmm. Meestal is het een jongensnaam.. Misschien wilde mijn moeder dat ook naast twee dochters. Maar het is niet mijn oficiele naam..Jammer genoeg.' zei Loki. Ze keek Alyssa glimlachend aan. Loki stapte nog net opzij voor een rennend kindje dat wegrende van zijn moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa
Level 2
Alyssa


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 24-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 21, 2010 9:59 pm

Wie noemt zijn kind Dideke, od diedeke (ik weet niet hoe je het officieel schrijftxd)
-
"Wat is je officiele naam dan?" het was eruit voor ze erg in had "Je hoeft het niet te zeggen als je het niet wilt natuurlijk." voegde ze er snel aan toe. "Zullen we even ergens anders gaan zitten trouwens?" ze had het gevoel dat ze ondertussen aardig in de weg stonden voor de toeristen, en het was niet echt fijn om geplet te worden door zwetende mannen en vrowuen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 21, 2010 10:05 pm

Ik heet voluit. Hier komt het: Nicolette Bernadette Christine... -_-
___________________

'Is goed.' zei Loki op het laatste en ze pakte haar koffer op en begon te lopen. 'Eigenlijk heet ik voluit Amarante Loki Vana en dan komt er nog een achternaam die er totaal niet bij past. Smith.' zei Loki en ze zuchtte. Ze keek even naar ALyssa en vroeg zich af waarom haar moeder haar zo had genoemd./
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa
Level 2
Alyssa


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 24-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 21, 2010 10:12 pm

Christine is leuk
maar ouders No
-
"Wat een namen, ben ik even blij dat onze moeder zo dronken was dat ze geen creative namen kon verzinen" grinnikte Alyssa. Even gleed haar blik omlaag, naar haar enkel die op dit moment bloot was en de tattoo aan de binnenkant van haar enkel liet zien als je erop lette. De letter A had ze al zo vaak gevolgd met haar vinger dat ze deze met haar ogen dicht zelf kon volgen. Ze keek naar Loki die naast haar met de koffer met de viool liep "Speel je al lang?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 21, 2010 10:16 pm

Hmm..
________

'Ja, dat bedoel ik.. Maarja, ik koos de leukste uit.' zei Loki glimlachend. Even volgde ze Alyssa's blik en vond het ene mooie tattoo maar beantwoordde eerst haar vraag. 'Vrij lang, al zo'n 8 jaar en ik ben vijftien..' zei ze met een glimlach. Zonder haar viool was ze eigenlijk nergens. Ze was benieuwd of Alyssa meende wat ze daarnet zei over haar moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa
Level 2
Alyssa


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 24-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimedo okt 21, 2010 10:27 pm

"Wow, dat is best lang, meer dan de helft van je leven." dat rekende ze even snel uit. Zijzelf speelde ook al ongeveer 8 jaar gitaar, misschien zelf wat langer, maar ze was eigenlijk best laks in het oevenen ervan. Dus veel vorderingen had ze niet gemaakt. Ze sloeg weer eens een lok zwart haar uit haar gezicht. Glimlachend keek ze naar Loki, ze mocht haar wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimevr okt 22, 2010 9:50 am

Loki knikte en glimlachte. 'En jij? Hoelang speel jij al gitaar?' vroeg ze terug. HEt zou leuk zijn als Alyssa goed zou zijn, Loki zou wel eens met haar samen willen spelen.Loki oefende haast elke dag, ze had ook niks anders te doen op die grote villa. Ze was bijna altijd alleen, niet dat ze het heel erg vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa
Level 2
Alyssa


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 24-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimevr okt 22, 2010 11:33 am

"ook ongeveer 8 jaar, maar na 2 jaar heb ik niet echt meer geoefend op beter worden. " zei ze op verontschuldigende toon. De basisakkoorden vond ze goed genoeg om zichzelf te begeleiden met het zingen, daarvoor was ze ook gitaar gaan spelen. Alyssa wees op een uitstekend stuk rots "Daar kunnen we wel zitten?" zei ze tussen neus en lippen dor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimevr okt 22, 2010 1:48 pm

Loki knikte en liep naar de rots toe en klom erop en ging zitten. Ze glimlachte. 'Nou, je hoeft ook niet perse telkens beter te worden vind ik. Soms is het gewoon leuk voor het spelen, niet om het goed zijn. Dat heb ik mezelf aangeleerd.' zei Loki. Ze vond Alyssa aardig, en praatte daarom ook meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa
Level 2
Alyssa


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 24-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimevr okt 22, 2010 1:55 pm

Alyssa zette haar voeten voorzichtig op een uitstekend stuk rots en ging naast Loki zitten. "Daar ben ik het helemaal mee eens" zei Alyssa vrolijk. "Laat anders wat horen?" vragend keek ze van Loki naar de vioolkoffer. Ze wilde best wel eens zien hoe ze dat deed, meestal vond ze de vool te droevig klinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 2
Loki


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 27-09-10

De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitimevr okt 22, 2010 2:01 pm

'Oké.' zei ze vrolijk. Loki glimlachte. Ze klom van de rots af en opende haar vioolkoffer. Handig pakte ze haar viool vast en keek Alyssa even aan. Ze zou haar nieuwe stuk laten horen een heel erg vrolijk stuk vond ze zelf. Loki begon met spelen en glimlachte vrolijk. Ze was benieuwd naar Alyssa's reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De grote waterval - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote waterval   De grote waterval - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De grote waterval
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De waterval in het bos, voor het verborgen huisje van Arachne - Rijk van de boogschutters.
» De grote woestijn
» De Grote kraters, steenbok
» de grote grot ---- leeuw
» Rijk van de maagd- Het grote huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: