Onderwerp: De Grote kraters, steenbok vr sep 24, 2010 9:20 pm
in een stenen vlakte zitten 3 kraters , een kleine, kale met hier en daar wat gras, een grotere met veel bloemen en eekhoorntjes , bomen konijnen enz. en al;s laatste een gigantice met veel gras , wit zand en in het midden een prachtig meer waar de zon of maan in weerspiegeld word , al je aandacht word naar de glinstering getrokken...alle drie de kraters liggen in een driehoek met in het midden een gigantishe boom wiens wortels naar elke krater lopen en zicht voeden met het water , de zuurstof en het zand van de kraters . Ook is het de perfecte plek om te oefenen op aardsturen.
Regels: vrij personen ; niet honderd ofzo...
Aria Level 4
Aantal berichten : 1299 Registratiedatum : 31-07-10 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 3:35 pm
Aria lande bij de grootste krater. Toxic lande recht achter haar. Het was raar dat Aria niet meer zo veel op Toxic vloog maar zelf vloog. Maar ze gingen nog altijd beide overal heen. Aria liep een stukje naar het meer dat in de krater lag. Het was raar dat ze hier kwam omdat haar krachten hier zwak waren. Maar ze wou ook niet gaan vechten.
Xeni Level 2
Aantal berichten : 151 Registratiedatum : 25-09-10 Woonplaats : -
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 3:39 pm
Xeni vloog met Achilles over de karaters. Ze stuurde Achilles naar beneden en landen in een van de kraters. Ze kwam om te ontspannen en zag dat er nog iemand was. Rustig liep Xeni naar het meer dat in het midden lag en gaf Achilles een teken dat hij een stuk kon gaan vliegen. Maar Achilles bleef zitten waar hij zat.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 3:41 pm
Toxic zag meteen de andere draak landn. Ze seinde het naar Aria. Maar Aria glimlachde alleen. ´´Het is goed Toxic´´ zei ze terwijl ze in de richting van Xena liep. Toxic liep behoedzaam achter Aria aan. ´´Hoi´´ zei Aria glimlachend tegen het meisje die ze niet kende. Blij liep ze naar haar toe. Terwijl haar pet een schaduw over haar gezicht maakte.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 3:46 pm
Xeni was blij dat het meisje aardig deed. 'Hallo.' zei Xeni beleefd. Ze hoopte niet dat het meisje dat voor haar nog onbekend was kwaad in de zin had want ze had nu echt geen kracht voor een gevecht. Ze merkte dat Achilles onrustig was hij vertrouwde het meisje niet ze zou dus voorzichtig moeten zijn want meestal had Achilles precies door wat er gebeurde.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 3:52 pm
Aria was blij dat het meisje gewoon terug paate. Ze had al genoeg mensen gezien die haar gewoon negeerde. ´´Je bezit dus ook krachten´´ zei Aria. Het was niet echt een vraag omdat ze allebij een draak bij hun hadden. ´´Ik ben Aria´´ stelde ze zich beleefd voor. Ze zou toch niet meer vechten dus kon ze maar gewoon meer vrienden maken. Toxic keek naar Achilles in verdedigende houding. Ze zou altijd Aria beschermen.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 3:56 pm
'Ja jij ook zo te zien.' antwoorde ze beleefd terug. 'Ik ben Xeni.' stelde ze zich ook voor. Ze vond het niet nodig om haar hele naam te zeggen dat was zo verwarend. 'Welke krachten heb jij? Ik heb vuur en aura.' zei Xeni ze had niet het idee dat ze zouden gaan vechten dus kon ze het gewoon vertellen.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 4:00 pm
Aria was even verbaast dat Xeni meteen haar krrachten zei. Maar al snel bedacht ze dat het ook haar leek dat ze niet gingen vechten. ´´Ik heb lucht en ijs´´ zei Aria met een glimlach. Ze stond nu zo dicht bij dat ze niet verder hoefde te lopen. ´´Kom je hier om te trainen´´ vroeg Aria. Ze waren boven vulkanen al waren ze niet actief. Vuur kon je zeker hier goed oefenen.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 4:03 pm
'Nee ik kom eigenlijk om uit te rusten.' zei Xeni opnieuw eerlijk. 'En wat kom jij doen.' vroeg Xeni nieuwschierig. ze was verbaast dat Aria hier heenkwam want lucht zou je hier niet goed kunnen gebruiken.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 4:07 pm
´´Gewoon aan het rond kijken´´ zei Aria schaap achtig. Al was het wel zo. Ze vond het wel leuk om nu als een toerist een paar plekken te gaan bekijken. Ze had zelfs wat teken spullen mee om het misschien te gaan tekenen. Maar dat wist ze niet zeker. Ze kon tenminse nu gezellig met Xeni praten. ´´Ben je er al goed in met je krachten ?´´ vroeg Aria.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 4:09 pm
'Nog niet echt super. Mijn ouders verbieden me zo'n beetje om te trainen dus moet ik het stiekem doen maar ze letten te goed op.' zei Xeni met een beetje een somber gezicht. Ze baalde ervan dat haar ouders haar niet lieten trainen maar zei er eigenlijk nooit iets over. 'En jij ben jij al goed met je krachten?' vroe Xeni geintreseerd.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 4:15 pm
´´Ja´´ zei Aria zonder er verder veel uit leg er over geven. Ze hield niet zo van mega opscheppen al vond ze zelf wel dat ze tot nu het beste was met lucht en ijs. Maar misschien zijn er opeens mensen beter gaan oefenen dat wist Aria niet. ´´Maar het kan altijd bete´´ voegde ze er aan toe. Daar geloofde Aria ect in al zou ze nu niet gaan oefenen.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 4:21 pm
'Je hebt geluk dat je hebt kunnen trainen.' zei Xeni. Ze hoopte dat haar ouders ooit zouden bijdraaien maar dat zou wel niet zo zijn. 'Uit welk rijk kom je eigenlijk.' vroeg Xeni ze was echt geintreseerd en als Aria uit het 13de zou komen zou Xeni dat niet heel erg vinden want Aria had haar niet aangevalen.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 4:26 pm
´´Je kan vast een keer weg sneeken om te trainen´´ zei Aria aanmoedigend. Ze vond wel dat iedereen moest oefenen maar niet moest vechten. Wat best raar is maar daar dacht ze zelf niet aan. ´´Ehm je zal het zeker raar vinden maar ik kom ui het dertiende rijk´´ zei Aria met een brede glimlach. Ze was bang dat Xeni nu ging aanvallen maar ze bleef wel rustig staan.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 4:35 pm
Xeni had al zo'n vermoede gehad doordat Achilles zo raar deed maar ze viel niet aan en deed verder niets. Ze had niet het idee dat Aria haar kwaad wou doen of zoiets dergelijks. 'Dat weg sneeken is moeilijker dan het lijkt ik heb echt de hele dag zo'n beetje dienstmeisjes en knechten om me heen die me niet weg laten gaan.' zei ze treurig.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 4:40 pm
´´Dan moet je een knecht of dienstmeisje vragen of ze het geheim helpen te houden. Of met je mee trainen´´ zei Aria als of ze er alles van wist. Wat ook eigenlijk wel was. Met Ezra moest ze ook altijd trainen en hem hepen het geheim te houden. ´´Verder zijn er altijd vele manieren´´ vervolgde Aria. Ze kon er wel nog een paar noemen.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 4:42 pm
'Ik had een trouwe knecht die me hielp met trainen net als mijn tweelinbroertje maar mijn ouders kwamen er achter en toen werd die knecht dus ontslagen en dat wil ik nit nog eens op mijn geweten hebben.' zei Xeni. Ze had er nog steeds veel spijt van dat ze hem toen had overgehaald maar ze kon het niet meer veranderen.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 4:46 pm
Aria vond het best zielig dat Xeni werd betrapt. Ze kon zich zelf goed voorstellen hoe de knecht zich voelde maar niet hoe Xeni zich voelde. Snel bedacht ze een ander plan voor Xeni op te vrolijken. ´´Zeg dat je een cadeau voor je ouders wilt kopen en dat ze het echt niet mogen weten´´ zei Aria met een glimlach. Dat werkte meestal maar een keer maar meer dan geen keer.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 4:49 pm
'Dat is eigenlijk wel een heel goed plan maar waarschijnlijk sturen ze mijn broer dan mee die alleen naar mijn ouders luisterd en me echt niet helpen maar ik kan altijd nog weg lopen of vragen of mijn zus mee mag.' zei Xeni ze werd wel iets vrolijker van het idee maar echt helpen deed het niet.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 4:54 pm
´´Dat is tenminste al twa positief´´ zei Aria met een glimlach. Ze had haar tenminste een beetje opgevrolijkt. ´´Je kan altijd zelf iets anders bedenken als je maar creatief na denkt´´ vervolgde Aria. Ze keek even naar het meer en dan naar Xeni. ´´Zullen we anders wat lol maken inplaats zo serieus te praten´´ vroeg ze.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 4:56 pm
'Is goed wat wil je gaan doen?' vroeg Xeni. Ze was blij dat ze van het onderwerp over het trainen en haar ouders waren afgestapt zodat ze wat vrolijker zou worden.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 5:00 pm
Aria wees grijnzend naar het meer. ´´Zin om gewoon wat te gaan zwemmen´´ zei ze met een brede grijns. Ondertussen legde ze haar pet al in de tas van Toxic. Toxic ontspande zich een beetj omdat het goed leek te gaan ze liep naar Achilles toe en ging langs hem zitten. Het scheeld haar niets of hij er blij mee was of niet.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 5:03 pm
Xeni zag dat Achilles vies keek toen Aria langs hem liep. Ze grinikte zachtjes en zei dat het goed was. Xeni liep langzaam naar het water. Ze aaide Achilles over zijn kop en fluisterde dat hij nu echt wel kon gaan vliegen maar dat hij wel in de beurt moest blijven. Ze ging met haar voeten in het water zitten.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 5:31 pm
Toxic keek hoe Achilles weg liep maar vond het niet al te erg. Ze ging rustig een dutje doen. Aria daar en tegen sprong hoog in de lucht. Het was meer eventjes vliegen. Toen ze op zijn 50 meter boven het midden zat stopte ze. ´´Bommetje´´ riep ze hard waardoor je haar stem hoorde echoen. Daarna liet ze zich los en snel viel ze in het water.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 5:40 pm
Door de spetters die Aria maakte door haar bommetje werd Xeni behoorlijk nat. Snel dook ze het water in. Ze hield eigenlijk niet zo van zwemmen omdat het haar kracht heel erg afzwakte maar ze verwachte niet dat ze vandaag nog zou moeten vechten.