Aantal berichten : 1299 Registratiedatum : 31-07-10 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 5:43 pm
Aria had ondertussen al een lucht bol om haar heen gemaakt dat ze langer onderwater kon blijven. Haar kleren kon ze zo weer droog maken of iedergeval niet meer nat. Snel zwom ze naar Xeni. Ze was geend om met Gale te zwemmen en daar moest zij een stuk sneller zijn dan normaal. Blij glimlachte ze naar Xeni.
Xeni Level 2
Aantal berichten : 151 Registratiedatum : 25-09-10 Woonplaats : -
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 5:46 pm
Aria was snel naar haar toe gezwomen. Zij was nu helemaal in haar element waarschijnlijk. Maar Xeni voelde zich een beetje ongemakkelijk in het water. Ze zetten zich af op de bodem en spoot omhoog zodat ze weer kon ademen.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 5:49 pm
Aria was verbaast dat Xeni meteen weer naar boven ging. Normaal konden mensen toch wel iets langer onder water blijven dacht Aria. Ze zwom maar achter Xeni aan omdat ze het wel wou weten. Toen ze boven kwam zweefde ze een beetje naar Xeni. ´´Wat is er ´´ vroeg ze. Ze snapte het helemaal niet dus dan kon ze het beste vragen.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok di sep 28, 2010 6:22 pm
Xeni keek naar Aria. 'Ik voel me een beetje ongemakkelijk in het water doordat mijn krachten dat zwakker zijn en dat voeld leeg.' zei Xeni. Ze snapte wel dat het voor Aria verbazend moest zijn want zij had niet als kracht vuur en dus waarschijnlijk ook niet zo leeg gevoeld en misschien ook weer wel.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok wo sep 29, 2010 4:21 pm
Aria dacht even na om wat Xeni zei. Ze had eigenlijk wel gelijk met water en vuur. ´´Oke ik begrijp het´´ zei Aria een beetje dom vond ze van haar zelf dat ze daar nog niet eerder aan had gedacht. Opeens kreeg ze een goed idee. ´´Wacht heel even´´ zei ze met een glimlach. Nog geen seconde later zwom ze diep naar onder zo snel ze kon.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok wo sep 29, 2010 4:24 pm
Xeni vond het fijn dat Aria het begreep. Ze wachte tot Aria weer boven zou komen. Ze keek hoe Aria naar benede zwom. Ze keek verwonderd en wachte wat ze zou gaan doen. Zelf zou ze nooit zo snel kunnen zwemmen en ook niet zo diep.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok wo sep 29, 2010 4:38 pm
Aria had al lang een luchtbol om haar heen gemaakt en dook helemaal naar de bodem. Zelfs met wat luchtmagie duurde het even voordat ze er kwam. Toen ze op de bode was probeerde ze haar idee uit te voeren. Al zou het nu handig zijn om een aardmeester te zijn. Ze consentreerde zich goed en voelde het onder haar schudden. Er kwam weer een ijspilaar naar boven. Maar het magma van de vulkaan lprobeerde het snel te laten smelten. Snel pakte Aria wat magma in een ijsbol. Die hield ze koud maar niet te koud dat het magma ging bevriezen. Snel zwom ze weer naar boven met de bol.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok wo sep 29, 2010 4:49 pm
Xeni zag dat Aria weer naar boven zwom ze had iets bij haar maar door het water kon ze het niet goed zien. Toen Aria boven kwam keek Xeni verwonderd naar de ijsbol met het magma wat Aria mee had genomen. 'Wat wil je daar mee doen?' vroeg ze verbaast.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok wo sep 29, 2010 4:54 pm
Toen Aria boven wa hijgde ze niet. De hele weg had ze genoeg lucht gehad dus haar longen waar vol. Ze liet de ijsbol naar Xeni vliegen. ´´Je bedoelt wat jij gaaat doen´´ zei Aria als of het logisch was toen ze boven was. Aria liet de bal rutig open aan waardoor je het magma eruit kon sturen. ´´Het is vuur´´ zei Aria voor zekerheid.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok wo sep 29, 2010 4:59 pm
'Ja dat snap ik ook wel maar wat moet ik er nu mee?' vroeg Xeni verbaast. ze had eigenlijk niet zo veel zin om haar krachten te gaan gebruiken want ze was een beetje uit geput maar toch probeerde ze een beetje magma uit de bol te sturen maar het was lastig omdat het niet puur vuur was.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok wo sep 29, 2010 5:01 pm
´´Je kan er mee oefenen´´ zei Aria met een glimlach. Ze zag pas daarna dat Xeni er een beetje moe uit zag. Had ze hte nu al weer fout geaan. Alles ging moeilijk sinds ze was gestopt. ´´Maar anders kan je het ok bewaren voor een andere keer´´ stlde Aria voor. Ze keek naar Xeni om te kijken hoe ze zou reageren.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok wo sep 29, 2010 5:05 pm
'Het is best zwaar om magma te sturen er zitten namelijk ook stukken aarde in.' legde Xeni uit. Ze keek naar de aura van Aria en zag dat Aria het ergens moeilijk mee had maar ze zei er niets over. Ze probeerde toch wat magma te sturen omdat ze Aria niet teleur wou stellen maar hield er al snel mee op omdat ze er te moe voor was. 'Het is trouwens wel een goed idee om met magma te oefenen dan wordt ik straks misschien wel veel sterker maar ik ben nu eigenlijk te moe om te oefenen.' zei Xeni met een glimlach.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok wo sep 29, 2010 5:11 pm
´´Dan doe jehet een andere keer´´ zei Aria. Ze liet de bol smelten omdat het magme toch snel zou verstenen in zulke koude bol. Ze keek even naar Xeni. ´´Ehm zullen we dan aan de kant gaan´´ stelde Aria voor omdat ze dacht dat Xeni dat wel fijner vond. Zelf sprong ze in de lucht omdat dat een stuk sneller ging en minder vermoeiend vond Aria.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok wo sep 29, 2010 5:39 pm
'ja ik zou het later nog wel eens proberen.' zei Xeni. 'Je mag ook wel blijven zwemmen dan ga i kwel in de zon liggen of zo.' zei Xeni ze wou niet dat Aria om haar niet ging zwemmen. Ze klom uit het water en bibberde even met haar kracht warmde ze zichzelf even op zodat ze het niet meer zo koud had.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok wo sep 29, 2010 5:45 pm
´´Nee ik ga wel iets anders doen´´ ei Aria terwijl ze naar de kant vloog. Toen ze gweoon op de grond ging staan bvroor alle druppels die op haar waren. Rusig liep ze naar Toxic om haar teken spullen te pakken. Dat wou ze al eigenlijk gaan doen dus kon ze het nu ook wel doen. Door het lopen kraakte het ijs en brokkelde het af.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok wo sep 29, 2010 5:49 pm
Ze zag dat Aria naar haar draak liep. 'Je gaat toch niet weg?' vroeg Xeni. Ze dacht dat ze haar misschien had gekwetst maar toen ze naar haar aura keek zag ze dat dat neit het geval was. Ze vloot een wijsje dat haar zus haar had geleerd. En verwarmde haar lichaam nog wat meer.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok wo sep 29, 2010 6:04 pm
Aria moest even lachen om wat Xeni zei. ´´Daarvoor heb ik Toxic niet nodig´´ zei Aria terwijl ze stopte met lachen. Ze pakte uit de tas van Toxic een schetsblok en twee potloden. Ze hield ze omhoog om het te laten zien.´´Ik ga alleen tekenen´´ legde Aria verder uit. Rustig lie ze terug naar Xeni en ging zitten op het gras.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok wo sep 29, 2010 6:08 pm
Opgelucht haalde Xeni adem. Ze wou het meisje niet weg jagen. Ze liet de zon heerlijk op haar huid schijnen. 'Waarom ben je eigenlijk hier en heb je me niet aangevallen?' vroeg Xeni. Aria was een 13de en ze vroeg zich af waarom ze niet vijandig was tegen Xeni.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok wo sep 29, 2010 6:20 pm
Aria richtte zich op het tekenen terwijl ze over de vraag na dacht. Meer over hoe ze het beste kon zeggen. ´´Ehm ik ben hier nt als de rest gekomen´´ begon Aria rustig terwijl ze begon te schetsen. Ze keek niet op van haar schetsboek terwijl ze het zei. ´´Maar hier was veel gebeurt waardoor ik mijn mening veranerde´´ vervolgde Aria.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok wo sep 29, 2010 6:22 pm
'Aha.' zei Xeni begrijpend. Al begreep ze het niet helemaal Aria liet er niet veel over los het zou wel gevoelig liggen, dat had ze ook aan haar aura gezien dus ze praatte er verder niet over. Maar ze vroeg zich wel af wat er was gebeurt.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok wo sep 29, 2010 6:25 pm
Aria ging geconsentreerd verder met schtsen. De basis vormen zag je ook na een paar minuten. Al snel merkte Aria dat het te stil was. Ze zuchtte even omdat ze wist dat ze spijt ging krijgen van wat ze ging zeggen. ´´Heb jij iemand waarvoor je alles wilt op geven´´ vroeg ze aan Xeni. Haar gezich keek nog seeds niet op van het schetsboek.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok wo sep 29, 2010 6:30 pm
'Nee ik probeer om niemand te vinden waar ik teveel om ga geven dan ga ik namelijk domme dingen doen.' zei Xeni en ze was bloedeerlijk over dit onderwerp. 'Hoezo? Heb jij al iemand voor wie je dat zou willen doen?' vroeg Xeni.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok wo sep 29, 2010 6:34 pm
Aria snapte niet goed waarm Xeni zo iets wou doen. Verliefd zijn was wel het gevaarlijkste wat ze gedaan had maar wel ook het leukste. Maar wat Xeni deed moest ze zelf weten. Aria ging zich niet bemoeien met andere hun leven. ´´Yep ik heb al iemand´´ zei ze rustig terwijl ze van binnen heel blij was daar mee.
Xeni Level 2
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok wo sep 29, 2010 6:38 pm
'Oke kijk wel uit he.' zei Xeni ze merkte dat Aria heel vrolijk werd als ze aan die jongen dacht dat was precies waarom ze niet verliefd wou worden. Ze was toen ze klein was verliefd geweest en had toen bijna het huis afgebrand.
Aria Level 4
Onderwerp: Re: De Grote kraters, steenbok wo sep 29, 2010 6:48 pm
Aria moest zich echt inhouden om niet in lachen uit te barsten. Ze wist dat het gevaarlijk was dat ze nu was opgestapt maar gevaarlijker kon het niet. ´´Ik denk dat ik het gevaar al op mij heb afgeroepen´´ zei Aria met een beetje amuzement in haar toon. Ze dacht niet dat het erger kon worden. Ze geloofde dat ze na de oorlog gewoon met Gale voor altijd en gelukkig kon leven.