De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman

Ga naar beneden 
+5
Aurora
Chris
Taylor
Melody
Fainne
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Fainne
Level 1
Fainne

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 29

het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Empty
BerichtOnderwerp: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimema sep 13, 2010 6:27 pm

Het winkeltje ligt nogal verscholen tussen allemaal straatjes en het is moelijk om de weg ernaar toe te vinden. Het winkeltje heeft alle kruiden die je maar kunt bedenken. giftige maar ook geneeskrachtige.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody
Level 1
Melody

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 15-09-10

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimevr sep 17, 2010 9:42 am

Melody stapte nieuwsgierig het winkeltje in. Wat ruikt het hiet lekker, dacht ze. Ze was op zoek naar kruiden, omdat het litteken op haar voet zo'n pijn deed. Ze keek de hele tijd om haar heen. Ze gleed uit en verzwikte haar enkel. "Au!" schreeuwde ze, ze viel op de grond.
Fainne
Level 1
Fainne

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimevr sep 17, 2010 7:04 pm

Fainne had weer eens lavendel nodig. Ze liep het winkeltje binnen achter een ander meisje aan. In de winkel viel het meisje. Fainne schoot meteen naar haar toe. "Gaat het wel met je?" Vroeg ze bezorgd.
het meisje leek last van haar voet te hebben.
Melody
Level 1
Melody

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimevr sep 17, 2010 7:45 pm

Melody snikte. Ïk denk het wel," ze keek het meisje aan. Ze probeerde te staan. " Ik ben trouwens Melody," praatte ze moedig door. "Hoe heet jij?," ze is altijd al nieuwsgierig geweest. "Ik vind het leuk om je te ontmoeten," ze ratelde maar door," en wat brengt jou hier? Ik kom voor medicijnen voor mijn voet."
Taylor
Level 2
Taylor

Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 10-09-10

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimevr sep 17, 2010 7:48 pm

Tayor opende het deurtje van de winkel. Hij rook de geur van kruiden en allemaal anderen dingen. Hij moest medicijnen voor Sound hebben, hij wist dat ze dat hier hadden, deze medicijnen had Sound nodig. Anders ging het de heletijd prompt regenen. Hij zuchtte en keek om zich heen. Hij haalde een hand door zijn haren.
Melody
Level 1
Melody

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimevr sep 17, 2010 8:22 pm

Taylor schreef:
Tayor opende het duertje van de winkel. xD

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Melody zag de jongen binnen komen en ging er meteen op af. "Hoi," zei ze. Ze zette een lieve glimlach op naar de jongen. "Misschien kan ik je helpen met je medicijnen te vinden?" ze keek hem aan met hare grote stralende ogen.
Taylor
Level 2
Taylor

Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 10-09-10

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimevr sep 17, 2010 8:33 pm

Taylor keek verbaast op naar het meisje dat meteen naar hem toe kwam. 'Umh, ik kijk eerst even rond, daarna kijk ik voor de medicijnen. Ik weet niet precies de naam.' Zei hij vriendelijk tegen het meisje en glimlachte even naar haar. Hij liep om haar heen naar en liep naar de rijen medicijnen.
Fainne
Level 1
Fainne

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimeza sep 18, 2010 3:51 pm

"Ik ben Fainne" Stelde Fainne zichzelf voor. "Ik ben hier om lavendel te kopen." vertelde ze aan Melody. Ze draaid zich naar de jongen om die binnen was gekomen. "Anders kan ik je wel helpen met het medicijn." Stelde ze beleefd voor."Ik ken erg veel van medicijnen." Ze lachte naar hem.
Chris
Level 1
Chris

Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 18-09-10

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimeza sep 18, 2010 5:12 pm

Chris liep naar binnen. Hij weet niet wat hij hier te zoeken had, maar de geur was aanlokelijk. Hij liep rond te kijken en kwam van alles tegen. "Kwist niet dat er zoveel kruiden waren," zuchtte hij. Hij bleef staan bij de lavendel. Wat een heerlijke geur, dacht hij. Hij zag verder op twee meisjes staan en een jongen.
Fainne
Level 1
Fainne

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimeza sep 18, 2010 7:42 pm

Ehm Chris je banner is iets te groot

Fainne zag dat er nog iemand binnen was komen lopen. de jongen was bij de lavendel blijven staan.
Fainne liep er ook naartoe. "Hou jij ook zo van lavendel?" vroeg ze. misschien was de dan niet de enige met een rare afwijking."Ik heb altijd wat bij me." Ze glimlachte lief.
Chris
Level 1
Chris

Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 18-09-10

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimeza sep 18, 2010 9:05 pm

Zo is ie beter hé?
---------------------------------

Chris hoorde een meisje dichterbij komen. Hij keek op. "Ik ben ontzettend gek op de geur van lavendel!" zei hij. Hij glimlachte naar het meisje. "Ik ben Chris," zei hij. Ze schudde het meisje de hand. Achter het meisje stonden nog een meisje en een jongen. "Vrienden van jou?" vroeg hij aan het meisje terwijl hij bleef kijken naar het andere meisje.
Aurora
Level 1
Aurora

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 20-09-10

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimema sep 20, 2010 8:55 pm

Aurora liep kalm de winkel binnen met vage gedachten aan zijn hoofd. Hij voelde zich hol vanbinnen, en merkte dat hij weer in een van zijn buien was, maar kon er niets tegen doen. Hij zag wat andere mensen, maar praatte niet met ze. Hij liep naar wat kruiden toe en rook even aan ze voordat hij er een klein zakje van kocht. Zelf had hij niet veel geld. Met vioolspelen voor de mensen verdiende hij niet veel, maar hij kon ermee door.
Tristan
Level 1
Tristan

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 17-09-10

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimema sep 20, 2010 9:05 pm

Ik ben Fainne hoor xD
__________________________________________________________________________________--

Fainne lachte naar de jongen. "Weet ik niet." antwoorde ze. Ze keek achterom naar de jongen en het meisje waar ze net nog had bijgezeten. "Ik ben een beetje heel erg verslaafd aan lavendel."Vertelde Fainne. Ze pakte het zakje lavendel onder haar jurk uit."Kijk dit heb ik elke dag bij me. zonder kan ik niet goed nadenken enzo." Ze hield de jongen het zakje voor. "Ik ben trouwens Fainne." Zei ze.
Gale
Level 4
Gale

Aantal berichten : 1075
Registratiedatum : 04-08-10

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimevr okt 22, 2010 9:02 pm

New
-----
Gale liep tussen de straatjes door terwijl hij af en toe achterom keek of de wacht niet dichterbij kwam. Vaasi had weer eens willen kijken waar zijn baasje was en was toen neergeschoten met een pijl. Hij was eerst gecrasht op het hoofdbureau en was daarna naar het bos gevlogen. En natuurlijk werd hij achtervolgd. Hij schoot een winkeltje in en zag dat het een kruidenwinkel was. Hij maakte langzaam een tweede hemzelf die hij verder liet rennen en een hoek om gaan. Hij liet zijn evenbeeld verder rennen en daarna oplossen.
Http://www.twitter.com/Dutchppl
Sabel
Level 2
Sabel

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 13-08-10
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimevr okt 22, 2010 9:12 pm

Sabel wandelde met de tweeling in de kinderwagen de kruidenwinkel in. Godzijdank was cloud nu weer thuis, al was hij in een afschuwelijke staat. ze was door haar moeders weggestuurd om de medicijnkast aan te vullen. eerst alexis en toen cloud hadden hun vooraad flink aangetast. Ze gaf de lijst aan de winkelbediende die de spullen van de ellelange lijst in een krat te doen en Sabel keek even rond "Hoi Gale" zei ze met een glimalch. Ze stak de speen van anneloes weer in de mond van de baby en gaf Demeter, of hoe zij hem noemde Deem, zijn knuffel terug.
Gale
Level 4
Gale

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimevr okt 22, 2010 9:15 pm

Gale glimlachde naar Sabel toen en zei "Hoi Sabel." Hij keek even naar de tweeling en glimlachde. "En wie zijn dat?" vroeg hij rustig aan haar. Hij keek even naar buiten en schoot toen snel in een hoekje toen er een wacht naar binnen keek. Hopelijk kwam hij niet binnen, dan was hij de klos.
Sabel
Level 2
Sabel

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimevr okt 22, 2010 9:17 pm

Sabel gimalchte "Dit zijn mijn kleintjes, Anneloes en Demeter" ze aaide de twee ukken over hun hoofden "Ze lijken veel op hun vader" ze gliamlchte "Ze kunnen praten, maar hebben ook telekinese, ze gebruiken mij en cloud liever als tolk"ze glimalchte de hele tijd, maar haar glimlach verstomde even bij de naam van haar halfbroer.
Gale
Level 4
Gale

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimevr okt 22, 2010 9:20 pm

Gale knikte even kort en zuchtte opgelucht toen hij zag dat de wacht weer verder ging. "Oke." zei hij glimlachend. Hij liep naar de twee en hurkte ervoor. "Hoeveel hebben ze al over magie geleerd?" vroeg hij aan Sabel. Hij vroeg zich opeens af of hier een middel was voor Aria. Hopelijk wel, anders was ze misschien voorgoed weg.
Sabel
Level 2
Sabel

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimevr okt 22, 2010 9:23 pm

Sabel glimalchte "Ze kunnen aleen de gedachten lezen van iedereen in een straal van vier meter."Sabel glimalchte "Als ze een elementaire magie bezitten moet die waarschijnlijk nog later komen" ze glimalchte toen anneloes uit haar zitje klauterde en naar Gale kroop. op de grond stak ze haar armpjes naar hem uit "Gale water" zei ze lachend Sabel glimalchte "Dat is het nadeel van babys die gedahcten lezen"
Gale
Level 4
Gale

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimevr okt 22, 2010 9:31 pm

Gale grinnikte en keek even naar buiten. Hij zag een waterton staan en trok daar snel wat water uit wat hij voor Anneloes hield. Het veranderde in een zwerm vlindertjes, die langzaam om haar hoofd wiekden. Ze glinsterden mooi in het zonlicht. Gale grinnikte en maakte een tweede Sabel met zijn aura krachten. De vlindertjes vielen er jammer genoeg door uiteen, maar er kwam een half-perfecte Sabel naast het meisje zitten.
Sabel
Level 2
Sabel

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimevr okt 22, 2010 9:38 pm

Anneloes greep met haar knuisjes naar de vlinders en wilde bijna gaan huilen toen ze uit elkaar vielen. toen de tweede sabel naast haar ging zitten vertrok haar gezich van de concentratie voor ze een kwaad gebrabbel richting gale begon. Sabel lachte "Ze vind dat je haar onderschat dat ze haar mammas gedachten niet zou missen" sabel pakte haar baby op en het meisje greep naar haar haar "Ja kleine, de meneer heeft bijna de medicijnen voor oom cloud bij elkaar" sabel glimalchte flauw naar het meisje en wendde zich toen naar gale. "het..gaat niet helemaal goed met hem is een zwakke uitdrukking" zei ze met verdriet duidelijk van haar gezicht af te lezen.
Gale
Level 4
Gale

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimevr okt 22, 2010 9:43 pm

Gale zuchtte. "Heerst er een ziekte ofzo? Aria is ook al niet goed. En dan op een manier die alleen voor de dertieners goed uitkomt." Hij zuchtte en keek even naar Sabel. De fake viel uit elkaar en de vlinders vlogen weer omhoog naar de kleine. Ze wiekten weer om haar heen en eentje ging zelfs op haar neus zitten. Toen gingen de andere vlinders er ook bij, waardoor de ene op haar neus groeide tot die zo groot was als haar gezicht.
Sabel
Level 2
Sabel

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimevr okt 22, 2010 9:49 pm

Anneloes lachte en legde haar hand tegen de vlinder "Jaah" kirde ze blij en ze keek scheel in een pogin het hele ding te bekijken.

Sabekl zuchtte "Hij is niet ziek, eerder zwaar deprisief geweest, en weer herstellende, maar hij heeft zichzelf helemaal verwaarloosd. hij is toen een week of twee niet thuis geweest, sinds hij en alexis uit elkaar waren en.." ze beet op haar lip om niet te huilen "Fiera vertelde dat ze hem een keer of 15 heeft moeten redden van een zelfmoordpoging" ze haalde diep adem "Al met al is hij er niet veel beter aan toe dan de gemiddelde straathond" ze zuchtte en was blij dat demeter lag te slapen en anneloes bezig werd gehouden door de vlinder.
Gale
Level 4
Gale

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimevr okt 22, 2010 9:56 pm

Gale keek even moeilijk en zei "Ik hoop voor je dat hij er snel bovenop komt." Hij zuchtte en dacht even aan Aria, dat zij haar geheugen was verloren. Hij wilde het niet zeggen, dat zou gelijk zo ruw aan komen. Hij keek even naar de vlinder en kwam op een idee. Hij maakte een hol stukje in de vlinder en er verscheen langzaam een kleurige gloed in. Het waren alle kleuren van de regenboog, die in de vlinder zaten.
Sabel
Level 2
Sabel

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitimevr okt 22, 2010 10:02 pm

Anneloes klapte vrolijk in haar handjes en ftok aan sabels wang. "Jaja" zei de lachend en liep naar Gale "Ze wil dat je haar vasthoud"Sabel glimalchte en gaf Anneloes aan hem "Het spijt me van Aria, ik hoop voor je dat ze jesnel weer herinnerd" ze gliamlchte flauw naar hem en liep naar de toonbank om het eerste kratje met kruiden en andere dingen onder de kinderwagen. De man achter de toonbank begon met het tweede kratje en sabel rolde met haar ogen "Toen Alexis half in coma was en cloud nu, no ja, onze vooraad aan spullen is flink geslonken en in een pessimistische bui hebben ze me dit lijstje gegeven"
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman   het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman Icon_minitime

het kruiden winkeltje in Jangan- het rijk van de waterman
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het kleine winkeltje- Rijk van de tweeling
» Het oude bos-Rijk van de waterman
» De ijssallon- Rijk van de Waterman
» Het rijk van de Waterman- het kapelletje
» De stad Daruka - Het rijk van de Waterman

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: