De machtige 12
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De machtige 12

Totdat er een rijk bij kwam....
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rijk van de weegschaal - De middelbare school.

Ga naar beneden 
+8
Loki
Diego
Bailey
Dakota
Tyson
Raiden
Cara
Priscilla.
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Raiden
Level 2
Raiden


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 28-09-10

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 04, 2010 6:06 pm

Raiden knikte begrijpnd. Hij zou gek worden als hij de hele dag andere gedachten hoorde. Snel consentreerde hij zich weer op wat hij wou. ´´Zullen we ergens hee gaan´´ zei hij glimlachend. Hier voor de school blijven spijbelen vond hij nooit slim. Hij wachtte tot Cara zou reageren. Hij zou haar helpen als ze hulp nodig had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Priscilla.
Level 2
Priscilla.


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-09-10

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 04, 2010 6:35 pm

Uit haar tas pakte ze het doosje waar al haar tekenspullen in zaten. Ze had een 2B potlood nodig, wat ze ook meteen pakte. Iets over fantasie moest je maken. Een beeld verscheen in haar hoofd, wat ze begon te schetsen. Langzamerhand begon het er steeds beter uit te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyson
Level 2
Tyson


Aantal berichten : 106
Registratiedatum : 03-10-10

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 04, 2010 6:43 pm

Yasin liet zijn tekening even met rust en liep de klas rond en bekeek geduldig alle tekeningen. Bij pricilla bleef hij staan. Geduldig bekeek hij haar tekening. "Hij is mooi" merkte hij terloops op. Hij vond haar wel aardig en probeerde een beetje vrenden met haar te worden. Het was immers mogelijk dat Ze Tysons vriendin zou worden. Yasin glimalchte en keek naar Pricillas tekening. De meisjes aan dezelfde tafel vormden een verbaasde "O" van hun mond. Een meisje siste tegen een vriendin "Waarom krijgt Pricilla wel aandacht en wij niet, Yasin EN Tyson gaan graag met haar om en zij ziet ze neit eens staan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 04, 2010 6:44 pm

'Ja ik zou graag ergens anders heen gaan. Waarschijnlijk betrappen ze ons straks als we hier blijven.' zei Cara met een glimlach. Ze was al tig keer getrapt en ze had zich er altijd uit weten te praten. 'Wat wil je gaan doen?' vroeg ze toen. Ze wou Raiden de keus geven want zelf was ze daar niet ze supper in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Priscilla.
Level 2
Priscilla.


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-09-10

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 04, 2010 6:47 pm

Hahah, dat vind ik dus zoww grappig.XDD
--

''Dankje.'' zei ze diep geconcentreerd, ze wilde het beeld niet uit haar hoofd krijgen. Kort glimlachte ze dankbaar maar liet hem snel weer vervagen, door de concentratie. Een paard met pegasus vleugels en iets van een tijgerprint verscheen in beeld. Nog niet super natuurlijk, gewoon vaagjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raiden
Level 2
Raiden


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 28-09-10

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 04, 2010 6:50 pm

´´Ehm we kunnen naar mij huis gaan, jou huis ? Anders naar een cafe of gewoon ergens naareen meer of bos´´ noemde Raiden allemaal op. Er verscheen weer de speelse glimlach op zijn gezicht. Hij wou dat Cara zou kiezen omdat hji haar de keuze wou geven. Hij wou niet dingen gaan opdringen. Al vond hij het leuk met Cara.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 04, 2010 6:54 pm

'Ehmm mijn huis kom ik niet zo graag omdat mijn vader me daar misschien vind maar ik ken wel een leuk bloemenveldje in het rijk van de maagd maar dan moeten we een stukje reizen.' zei Cara met een glimlach. Ze had toch nog even snel in Raidens gedachtes gekeken omdat ze te nieuwschierig was.

_______
het bloemenveldje is nog even in constructie:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Raiden
Level 2
Raiden


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 28-09-10

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 04, 2010 7:00 pm

Raiden knikte begrijpend. Hij snapte wel waarom Cara niet naar huis wou gaan. Daarna kwam er een lieve glimlach op zijn gezicht. ´´Gelukkig heben we vliegend vervoer´´ zei hij terwijl hij naar Flash keek. Flash knikte kort en grote vleugels kwamen onder haar schubben te voorschijn. Ze klapte ze meestal in om te zwemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 04, 2010 7:03 pm

Cara glimlachte. Ghai landen vlak voor Cara en Raiden. 'Zo te zien hebben we nog meer vervoer.' zei ze lachend. Ghai had liever niet dat Cara met iemand anders meevloog maar ze moest maar eens wat minder jaloers worden. 'Zullen we maar gaan dan?' vroeg ze. Ze kon bijna niet wachten om de bloemenvelden aan Raiden te laten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raiden
Level 2
Raiden


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 28-09-10

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 04, 2010 7:09 pm

´´Moet ik je helpen, schone dame´´ vroeg Raiden terwijl hij naar de draken wees. Hij wist niet waar Cara op wou. Eigenlijk dacht hij dat zij wel op haar eigen draak ging. Al vond hij het zeker niet erg dat Cara met hem mee ging. Mars liep ondertussen al naar Flash toe. Flas pakte MArs alvast vast om hem mee te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 04, 2010 7:13 pm

'Moet ik mijn eigen draak nemen of nemen we er samen een?' vroeg ze aan Raiden. Terwijl ze voor haar het antwoord al wel wist maar ze wist niet of Raiden er hetzelfde over dacht. Ze streelde Ghai even over haar kop en zenden haar een seintje dat ze niet boos moest zijn als ze met Raiden meeging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raiden
Level 2
Raiden


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 28-09-10

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 04, 2010 7:18 pm

´´Je mag op je eigen draak´´ zei Raiden rustig. ´´Maar ik zal het zeer leuk vinden als je mee op Flash ging´´ vervolgde Raiden met een glimlach. Hij zou andes als Cara koos om op haar draak te gaan achter haar gaan zitten. Tenminste zou hij het vragen. Hij mocht Cara goed misschien wel meer dan alleen vrienden. Alleen was hij zelf nog ooit echt verliefd geweest dus liet hij het nu niet overdreven snel toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 04, 2010 7:20 pm

'Ik weet niet Ghai is wel snel jaloers maar ik zou het fijn vinden om samen te vliegen.' zei Cara. Ze moest denken aan toen ze klein was en iemand leuk had gevonden. Ze vond Raiden aardig maar ze wou nog niet toelaten dat het misschien wel meer zou kunnen worden. Ze had dat nooit gewild en nu kwam het toch ineens tevoorschijn maar ze kon er niet rouwig om zijn ze vond het eigenlijk wel fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raiden
Level 2
Raiden


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 28-09-10

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 04, 2010 7:24 pm

Raiden keek even naar Dhai en glimlachte naar hem. ´´Anders kan ik ook bij jou me gaan´´ stelde hij voor aan Cara. Flash kon makkelijk meer mensen maar had ook Mars al vast. Maar natuurlijk kon ook de draak van Cara of Cara zelf dat niet goed vinden. Wat was hij nu weer met onzekerheid bezig bedacht Raiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 468
Registratiedatum : 30-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in dit heelal

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 04, 2010 7:28 pm

Cara keek naar Raiden ze was blij dat hij het niet erg vond als ze met haar draak zouden gaan. 'Nou zullen we dan maar met Ghai gaan?' zei Cara meer als een vaststelling dat een vraag. Ze had Ghai al gezegt in haar gedachte dat ze naar haar toe moest komen en sprong met behulp van haar kracht op Ghai en klopte uitnodigend op de rug van Ghai zodat Raiden daar zou kunnen gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raiden
Level 2
Raiden


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 28-09-10

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 04, 2010 7:34 pm

Raiden liet met een water straal zich zelf op de draa huizen recht achter Cara. Als het te dicht bij was zou ze het wel zeggen. Raiden keek naar Flash die wat teleurgesteld keek. -Het is maar voor een keer- dacht Raiden sussend naar Flash. Flash begon met haar vleugels te klappen en steeg op . Ze moest wel achter Ghai vliegen omdat ze de weg niet kende.
-------
verder bij bloemenveld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyson
Level 2
Tyson


Aantal berichten : 106
Registratiedatum : 03-10-10

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 04, 2010 7:59 pm

Priscilla. schreef:
Hahah, dat vind ik dus zoww grappig.XDD
--

''Dankje.'' zei ze diep geconcentreerd, ze wilde het beeld niet uit haar hoofd krijgen. Kort glimlachte ze dankbaar maar liet hem snel weer vervagen, door de concentratie. Een paard met pegasus vleugels en iets van een tijgerprint verscheen in beeld. Nog niet super natuurlijk, gewoon vaagjes.

Yasin liep weer terug naar hun tafel. Hij zwaaide nog even aan de meisjes aan die tafel die opgelucht ademhaalden, ze waren toch niet onzichtbaar voor hem. Hij zuchtte "ws ze erg chagerijnig" vroeg Tyson. Yasin schudde zijn hoofd "Maar ze is druk bezig, ik zou haar anspreken na de les als ik jou was." zei hij met een glimalch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Priscilla.
Level 2
Priscilla.


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-09-10

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 04, 2010 8:01 pm

Haar hand gleed over te tekenen en vervaagde sommige lijnen. Bijna was ze klaar met het begin, de schets. Dan zou ze met Oost-Indisch inkt erover haan om de lijnen proberen uit te werken, als het lukte. Het puntje van haar tong stak uit de hoek van haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyson
Level 2
Tyson


Aantal berichten : 106
Registratiedatum : 03-10-10

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 04, 2010 8:12 pm

Tyson zat over zijn tekening gebogen en er zaten vlekken verf op zijn handen. Hij gliamclhte "Yasin, ik ben bang dat ze nooit van me zou houden" zei hij met lichte teleurstelling in zijn stem "Maar ik ga mijn best doen om haar voor me te winnen" hij glimlachte en zette de laatste veeg roode verf. "Zo" hij stond op en liep naar de leraar die een beetje verbaasd was over het feit dat alles leek te kloppen, ondanks dat de jongen vast nog nooit een draak had gezien XD hij kreeg een 7.5 en vertrok met een blaadje naar zijn plaats, hij mocht nog wat voor zichzelf doen, er was te weinig tijd over om aan iets nieuws te beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Priscilla.
Level 2
Priscilla.


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-09-10

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 04, 2010 8:32 pm

Snel werkte ze verder, nu had ze nog weinig tijd. Net voor de bel ging was haar tekening af. De leraar zei dat hij nog even moest wachten tot hij een cijver zou geven, bij de volgende les zou ze hem krijgen. Met een klein glimlachje vertrok ze uit het lokaal. Wat had ze nu ookalweer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyson
Level 2
Tyson


Aantal berichten : 106
Registratiedatum : 03-10-10

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimema okt 04, 2010 8:36 pm

Toen iedereen weg was liep Tyson naar Pricilla. Gelukkig was bijna iedereen al weg "Hoi Pricil" zei hij met een glimalch. een vonkje schoot ven zijn amulet. "Weet jij wat we hebben?" vroeg hij met een redelijk neutrale stem, hij moest allemaal energie stoppen in neit rood worden of verlegen wegrennen, hierdoor klonk hij extra 'cool' hij glimalchte vrolijk naar haar en zijn ogen lachten mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Priscilla.
Level 2
Priscilla.


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-09-10

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimedi okt 05, 2010 5:47 pm

''Hey.'' zei ze terwijl ze flink doorstapte, ze wilde dus niet te laat zijn. ''Ik weet het eigenlijk niet, zal ik in mijn rooster erbij pakken?'' vroeg ze met een kleine glimlach, hem altijd negeren of afkatten leek haar ook niet een goede optie.
--
Ik weet iets leuks.
Ze komen samen te laat en moeten dan een briefje halen enenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyson
Level 2
Tyson


Aantal berichten : 106
Registratiedatum : 03-10-10

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimedi okt 05, 2010 6:12 pm

Koewl

Tyson knikte en liep met haar mee. Hij zuchtte "Waarom ben jij het enoige meisje in de hele schoolmet goed werkende hersens" hij zuchtte "Om een of andere reden zijn ik en Yasin altijd 'cool' terwijl we dat niet eens proberen te zijn" hij glimalchte flauw en het vobkje op het amulet dansde over de steen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Priscilla.
Level 2
Priscilla.


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-09-10

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimedi okt 05, 2010 6:16 pm

Ze zette haar tas op de grond en stalde hem uit. Haar agende lag helemaal onderin. ''Omdat ze het leuk vinden om met jongens te praten die moeilijk te krijgen zijn. Of juist omdat ze jullie verlegenheid schattig vinden.'' zei ze droog terwijl ze haar agende opende om erin te kijken. De gangen waren onderhand al uitgestorven. Ze was bang dat ze te laat zouden komen, wat niet zo erg was, ze kwam bijna altijd optijd dus voor een keer was het niet erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyson
Level 2
Tyson


Aantal berichten : 106
Registratiedatum : 03-10-10

Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitimedi okt 05, 2010 6:39 pm

Tyson keek over haar schouder mee "En we zijn te laat, of ik in iedergeval" hij zuchtte "Die leraar heeft een hekel aan me, allemaal trouwens dus ik doe mijn best niet meer" hij zuchtte "Ik heb het toch al nooit makkelijk gehad dus flauwe leraren kunnen er ook nog bij" zei hij met een glimalch terwijl hij verder liep naar het juiste lokaal. Onbewust voelde hij even aan het amulet om zijn nek, soms vervloekte hij zichzelf omdat het zijn schuld was dat hij geen familie meer had, al was het niet zijn schuld van zijn broer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de weegschaal - De middelbare school.   Rijk van de weegschaal - De middelbare school. - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rijk van de weegschaal - De middelbare school.
Terug naar boven 
Pagina 7 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Rijk van de Vissen - De Zelfverdedigingles school
» De lange uitgestrekte meren - het rijk van de weegschaal
» Koudvuurwoud....-----Weegschaal.
» Huis van Tyson, Weegschaal
» Het afgelegen pleintje.--- Weegschaal.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De machtige 12 :: Het RPG (De 12 Rijken) :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: